Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8361

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 12. 3. 2003

Výrobní číslo: 156291

Původní evidenční číslo: 6609

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 858 189 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 714 st 13.11. 15:0113.11. 21:07 8330+8361
13+97 765 út 12.11. 18:5013.11. 5:46 8361
22 729 út 12.11. 4:5112.11. 10:19 8361+8326
25 705 po 11.11. 13:5011.11. 19:32 8361+8326
25 710 po 11.11. 6:3111.11. 10:03 8361+8326
2+91 754 ne 10.11. 21:1611.11. 4:39 8361
2+91 759 so 9.11. 7:1810.11. 4:45 8361
26 710 pá 8.11. 4:438.11. 20:22 8344+8361
22 710 čt 7.11. 4:048.11. 0:33 8344+8361
26 707 st 6.11. 6:397.11. 1:01 8344+8361
17+93 764 út 5.11. 21:426.11. 5:02 8361
 2  703 po 4.11. 5:214.11. 13:00 8361*MU*1
 2  704 pá 1.11. 5:381.11. 21:06 8361
 2  704 čt 31.10. 5:3831.10. 21:06 8361
 8  702 st 30.10. 6:4630.10. 20:53 8361+8323
26 714 út 29.10. 15:0129.10. 21:07 8361+8323
22 729 út 29.10. 4:5129.10. 10:19 8361+8323
22 710 pá 25.10. 4:0426.10. 0:33 8361+8323
22 729 čt 24.10. 14:4024.10. 22:50 8361+8323
 8  706 čt 24.10. 5:1924.10. 9:57 8361+8323
22 714 st 23.10. 5:3623.10. 19:38 8361+8323
22 725 út 22.10. 6:1922.10. 23:44 8361+8323
26 710 po 21.10. 4:4321.10. 20:22 8361+8323
26 712 pá 18.10. 5:0318.10. 23:45 8361+8323
22 734 čt 17.10. 6:5217.10. 9:47 8361+8324
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Hradčanské

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.