Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8361

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 12. 3. 2003

Výrobní číslo: 156291

Původní evidenční číslo: 6609

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 754 425 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26+91 754 pá 20.4. 21:2321.4. 4:45 8361
25 715 pá 20.4. 4:4120.4. 18:42 8361+8333
20 702 čt 19.4. 4:3019.4. 21:26 8361+8333
 8  710 st 18.4. 6:1119.4. 0:55 8361+8333
26+91 754 út 17.4. 21:2318.4. 4:40 8361
 1  704 út 17.4. 14:0617.4. 18:55 8361+8340
 1  708 út 17.4. 4:0117.4. 10:25 8361+8340
25 710 po 16.4. 14:3117.4. 1:02 8361+8340
20 706 po 16.4. 5:1116.4. 9:26 8361+8340
 8  701 pá 13.4. 14:4713.4. 21:41 8361+8347
26 716 pá 6.4. 5:326.4. 13:15 8361+8347*MU
26 717 čt 5.4. 15:425.4. 21:41 8361+8347
26 717 čt 5.4. 6:245.4. 9:19 8361+8347
20 711 st 4.4. 5:444.4. 18:30 8361+8347
 8  710 út 3.4. 6:114.4. 0:55 8361+8347
14+96 764 po 2.4. 20:493.4. 4:45 8361
25+97 763 ne 1.4. 21:322.4. 4:47 8361
13+97 768 so 31.3. 7:191.4. 4:54 8361
 8  710 čt 29.3. 6:1130.3. 0:55 8361+8325
 8  706 st 28.3. 5:2028.3. 20:23 8361+8325
26 712 út 27.3. 15:0227.3. 21:08 8361+8325
 8  701 út 27.3. 6:5727.3. 9:47 8361+8325
14+96 766 po 26.3. 20:3427.3. 5:41 8361
26+97 765 ne 25.3. 22:3226.3. 5:44 8361
11+96 760 so 24.3. 20:4525.3. 5:41 8361
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.