Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8361

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mateřídouška (od dubna 2009 do května 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 12. 3. 2003

Výrobní číslo: 156291

Původní evidenční číslo: 6609

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 880 091 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 107 pá 25.9. 6:4025.9. 9:55 8361
13 103 čt 24.9. 6:5024.9. 20:31 8361
13 107 st 23.9. 6:4023.9. 9:55 8361
13 103 út 22.9. 6:5022.9. 20:31 8361
13 102 po 21.9. 6:3021.9. 20:11 8361
37 104 pá 18.9. 6:2218.9. 21:29 8361
37 101 čt 17.9. 4:2317.9. 20:16 8361
37 104 st 16.9. 6:2217.9. 1:18 8361
37 101 út 15.9. 4:2315.9. 20:16 8361
37 104 po 14.9. 6:2215.9. 1:18 8361
37 101 ne 13.9. 4:2314.9. 0:44 8361
14 110 pá 11.9. 4:4511.9. 22:08 8361+8355
14 105 st 9.9. 6:059.9. 21:15 8361+8355
 8  104 út 8.9. 4:548.9. 20:32 8361+8355
14 110 po 7.9. 4:447.9. 22:08 8361+8355
 5  113 pá 4.9. 6:514.9. 10:14 8361+8355
 8  101 čt 3.9. 4:393.9. 20:01 8361+8355
 6  111 st 2.9. 5:312.9. 22:27 8361+8355
14 110 út 1.9. 4:441.9. 22:08 8361+8355
 6  111 po 31.8. 5:3131.8. 22:27 8361+8355
 6  114 pá 26.6. 5:0926.6. 10:21 8361+8355
 6  107 čt 25.6. 5:1725.6. 20:43 8361+8355
22 102 st 24.6. 5:2225.6. 0:31 8361+8355
26 115 út 23.6. 7:0323.6. 9:17 8360+8361
 5  112 po 22.6. 6:1022.6. 9:34 8360+8361


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.