Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8361

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mateřídouška (od dubna 2009 do května 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Aktuální vozovna: Kobylisy (od 8.9.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 12. 3. 2003

Výrobní číslo: 156291

Původní evidenční číslo: 6609

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 906 206 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
10 215 čt 2.12. 4:582.12. 23:48 8361+8362
 6  212 st 1.12. 5:402.12. 0:02 8361+8362
 8  211 út 30.11. 14:301.12. 0:02 8361+8362*Z1
 8  204 po 29.11. 5:4429.11. 10:20 8361+8362*MU
14 205 pá 26.11. 4:5727.11. 0:11 8361+8362
12 213 čt 25.11. 4:4526.11. 0:04 8361+8362
12 212 st 24.11. 9:4024.11. 23:44 8361+8362*Z2
12 214 út 23.11. 5:0323.11. 13:20 8361+8362*MU
12 212 po 22.11. 6:5322.11. 23:44 8361+8362
12 212 pá 19.11. 6:5319.11. 23:44 8361+8362
12 213 čt 18.11. 4:4518.11. 7:15 8361+8362*MU
12 207 st 17.11. 5:0518.11. 0:24 8361+8362
10 203 út 16.11. 6:1917.11. 1:08 8361+8362
10 213 po 15.11. 7:4015.11. 20:20 8361+8362
10 211 pá 12.11. 4:3912.11. 23:28 8361+8362
12 209 čt 11.11. 4:2511.11. 18:51 8361+8362
17 218 st 10.11. 6:0610.11. 20:12 8361+8362
 8  204 út 9.11. 5:449.11. 20:42 8361+8362
10 223 po 8.11. 15:238.11. 21:59 8361+8362
10 213 pá 5.11. 7:405.11. 20:20 8361+8362
10 209 čt 4.11. 7:114.11. 19:50 8361+8362
10 213 st 3.11. 7:403.11. 20:20 8361+8362
10 221 út 2.11. 5:432.11. 18:20 8361+8362
17 212 po 1.11. 15:391.11. 19:55 8361+8362
 3  218 po 1.11. 6:121.11. 8:41 8361+8362
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9170
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8493+8437

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.