Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8361

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mateřídouška (od dubna 2009 do května 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 12. 3. 2003

Výrobní číslo: 156291

Původní evidenční číslo: 6609

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 934 301 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 107 pá 1.7. 6:081.7. 10:05 8361+8362*MU*1
 7  105 čt 30.6. 4:4830.6. 22:04 8361+8362
16 108 st 29.6. 5:3029.6. 21:58 8361+8362
15 102 út 28.6. 4:5528.6. 20:07 8361+8362
22 113 po 27.6. 6:2828.6. 0:07 8361+8362
22 139 pá 24.6. 6:1124.6. 20:35 8361+8362
22 123 čt 23.6. 5:1623.6. 20:03 8361+8362
24 106 st 22.6. 6:1322.6. 20:49 8361+8362
 6  112 po 20.6. 5:3720.6. 21:02 8361+8362
26 101 pá 17.6. 6:2917.6. 18:15 8361+8410*MU
26 101 čt 16.6. 6:2916.6. 23:03 8361+8410
11 104 st 15.6. 5:3415.6. 20:46 8361+8410
 7  108 út 14.6. 7:0515.6. 0:43 8361+8410
22 112 pá 10.6. 6:4110.6. 23:44 8361+8362
 6  113 čt 9.6. 5:479.6. 21:37 8361+8362
22 133 st 8.6. 15:199.6. 0:08 8361+8362
22 133 út 7.6. 5:537.6. 9:03 8361+8362
 4  108 po 6.6. 14:346.6. 18:34 8361+8362
 6  116 po 6.6. 6:336.6. 9:13 8361+8362
22 112 pá 3.6. 6:413.6. 23:44 8361+8362
 4  108 čt 2.6. 14:342.6. 18:34 8361+8362
 4  108 čt 2.6. 6:312.6. 10:24 8361+8362
 7  115 st 1.6. 14:491.6. 20:57 8361+8362
 4  108 st 1.6. 6:311.6. 10:24 8361+8362
22 139 út 31.5. 6:1131.5. 20:35 8361+8362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada v zast. Na Groši DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.