Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8361

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 12. 3. 2003

Výrobní číslo: 156291

Původní evidenční číslo: 6609

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 801 045 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  702 út 18.12. 6:4618.12. 20:53 8361+8343
25 715 po 17.12. 4:4117.12. 18:44 8361+8343
20 701 ne 16.12. 4:5216.12. 23:44 8361+8343
22 706 so 15.12. 4:2316.12. 0:56 8361+8343
25 713 pá 14.12. 4:2015.12. 1:43 8361+8343
25 712 čt 13.12. 6:0913.12. 22:58 8361+8343
26 702 st 12.12. 5:5412.12. 18:58 8361+8343
20 707 út 11.12. 5:1111.12. 20:05 8361+8343
25 708 po 10.12. 5:4010.12. 19:55 8361+8343
2+91 754 ne 9.12. 6:5310.12. 4:40 8361
25 710 pá 7.12. 14:308.12. 1:03 8369+8361
25 705 pá 7.12. 5:027.12. 10:43 8369+8361
25 709 čt 6.12. 5:556.12. 22:24 8369+8361
 8  710 st 5.12. 5:565.12. 20:08 8369+8361
20 707 út 4.12. 5:114.12. 20:05 8369+8361
 8  710 po 3.12. 5:563.12. 20:08 8369+8361
20 706 so 1.12. 18:151.12. 22:44 8369+8361*Z
 1  704 pá 30.11. 14:0630.11. 18:56 8369+8361
25 710 pá 30.11. 6:3130.11. 10:03 8369+8361
sjVO 701 pá 30.11. 2:3030.11. 4:54 8361
 2  706 čt 29.11. 5:2029.11. 19:41 8361
 2  712 st 28.11. 4:3229.11. 1:11 8361
 2  706 út 27.11. 5:2027.11. 19:41 8361
2+91 754 po 26.11. 5:3927.11. 4:40 8361
2+91 754 ne 25.11. 20:2826.11. 4:40 8361
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8460+8461

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.