Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8361

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mateřídouška (od dubna 2009 do května 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 12. 3. 2003

Výrobní číslo: 156291

Původní evidenční číslo: 6609

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 953 936 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  107 dnes 6:061.12. 20:01 8362+8361
 7  106 st 30.11. 5:5730.11. 19:51 8362+8361
16 106 út 29.11. 5:5129.11. 18:28 8362+8361
 7  107 po 28.11. 6:0628.11. 20:01 8362+8361
26 106 pá 25.11. 4:4425.11. 23:43 8362+8361
26 116 čt 24.11. 6:0025.11. 1:01 8362+8361
22 131 st 23.11. 5:5023.11. 19:57 8362+8361
22 106 út 22.11. 6:1522.11. 18:37 8362+8361
 7  102 po 21.11. 5:1521.11. 21:29 8362+8361
26 107 pá 18.11. 7:5518.11. 23:43 8362+8361*Z1
26 107 pá 18.11. 5:5818.11. 7:55 8361+8362*MU
24 108 pá 11.11. 5:5211.11. 11:25 8361+8362*MU*1
22 106 čt 10.11. 6:1510.11. 18:37 8361+8362
22 106 st 9.11. 6:159.11. 18:37 8361+8362
22 106 út 8.11. 6:158.11. 18:37 8361+8362
16 106 po 7.11. 5:517.11. 18:28 8361+8362
16 106 pá 4.11. 5:514.11. 18:28 8361+8362
 4  113 čt 3.11. 15:143.11. 19:14 8361+8362
6+14 144 čt 3.11. 5:413.11. 9:39 8361+8362
16 106 st 2.11. 5:512.11. 18:28 8361+8362
 4  109 út 1.11. 14:431.11. 18:42 8361+8362
15 101 po 31.10. 6:2031.10. 19:49 8361+8362
26 107 čt 27.10. 6:0828.10. 0:03 8361+8362
16 112 út 25.10. 4:5526.10. 0:16 8361+8362
6+14 151 po 24.10. 4:2324.10. 23:59 8361+8362
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8361+8362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s dodávkou na křižovatce Švábky DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.