Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8361

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Mateřídouška (od dubna 2009 do května 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 12. 3. 2003

Výrobní číslo: 156291

Původní evidenční číslo: 6609

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 875 936 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  114 pá 26.6. 5:0926.6. 10:21 8361+8355
 6  107 čt 25.6. 5:1725.6. 20:43 8361+8355
22 102 st 24.6. 5:2225.6. 0:31 8361+8355
26 115 út 23.6. 7:0323.6. 9:17 8360+8361
 5  112 po 22.6. 6:1022.6. 9:34 8360+8361
24 109 pá 19.6. 5:4319.6. 20:22 8360+8361
 6  114 čt 18.6. 5:0918.6. 10:21 8360+8361
 6  107 st 17.6. 5:1717.6. 20:43 8360+8361
16 109 út 16.6. 13:4016.6. 19:57 8360+8361*Z
 6  114 út 16.6. 5:0916.6. 10:21 8360+8361
 8  113 po 15.6. 5:1015.6. 10:27 8360+8361
16 109 pá 12.6. 6:5812.6. 19:57 8360+8361
 8  113 čt 11.6. 5:1011.6. 10:27 8360+8361
25 114 st 10.6. 5:5710.6. 19:57 8360+8361
 4  106 po 8.6. 15:208.6. 18:35 8360+8361
 5  112 po 8.6. 6:108.6. 9:34 8360+8361
16 109 pá 5.6. 6:585.6. 19:57 8360+8361
15 112 st 3.6. 4:523.6. 9:02 8361
15 108 út 2.6. 5:382.6. 23:03 8361
15 107 po 1.6. 5:271.6. 22:44 8361
15 103 ne 31.5. 4:5231.5. 23:23 8361
15 103 so 30.5. 4:5230.5. 23:23 8361
15 102 pá 29.5. 6:2629.5. 23:23 8361
15 114 út 26.5. 5:5926.5. 9:50 8361
15 111 po 25.5. 11:4525.5. 19:17 8361*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8373

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.