Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8363

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 31. 3. 2003

Výrobní číslo: 157142

Původní evidenční číslo: 6638

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 820 074 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  101 po 18.11. 5:0918.11. 20:40 8372+8363
 5  108 pá 15.11. 5:4315.11. 21:47 8372+8363
15 108 čt 14.11. 7:0514.11. 22:24 8372+8363
22 108 st 13.11. 6:3213.11. 20:10 8372+8363
22 133 út 12.11. 6:1612.11. 15:30 8372+8363*MU
24 104 po 11.11. 6:0611.11. 19:39 8372+8363
 7  112 pá 8.11. 5:178.11. 21:29 8372+8363
22 133 čt 7.11. 6:167.11. 21:44 8372+8363
 5  108 st 6.11. 5:436.11. 21:47 8372+8363
22 137 út 5.11. 6:425.11. 19:43 8372+8363
22 108 po 4.11. 6:324.11. 20:10 8372+8363
24 104 pá 1.11. 6:061.11. 19:39 8372+8363
 7  112 čt 31.10. 5:1731.10. 21:29 8372+8363
22 133 st 30.10. 6:1630.10. 21:44 8372+8363
22 133 út 29.10. 6:1629.10. 21:44 8372+8363
24 104 pá 25.10. 6:0625.10. 19:39 8372+8363
24 104 čt 24.10. 6:0624.10. 19:39 8372+8363
 5  116 st 23.10. 4:5724.10. 0:29 8372+8363
 5  116 út 22.10. 4:5723.10. 0:29 8372+8363
26 116 po 21.10. 6:0721.10. 22:41 8372+8363
15 104 pá 18.10. 6:1718.10. 21:52 8372+8363
15 114 čt 17.10. 6:2517.10. 22:07 8372+8363
 5  111 st 16.10. 16:0716.10. 18:34 8372+8363
 7  113 st 16.10. 6:0416.10. 10:07 8372+8363
 5  104 út 15.10. 5:5515.10. 19:57 8372+8363
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.