Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8363

Evidované reklamní polepy:
Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 31. 3. 2003

Výrobní číslo: 157142

Původní evidenční číslo: 6638

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 770 321 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 143 po 23.7. 6:5323.7. 21:26 8363+8354
36 108 pá 20.7. 4:3620.7. 19:48 8363+8354
36 105 čt 19.7. 4:5619.7. 21:14 8363+8354
 7  103 st 18.7. 5:3118.7. 21:39 8363+8354
36 142 pá 13.7. 11:2513.7. 20:59 8363+8354*Z
 9  814 pá 13.7. 6:3513.7. 9:00 8363+8354
24 141 čt 12.7. 5:4612.7. 19:53 8363+8354
22 109 st 11.7. 6:0112.7. 0:21 8363+8354
36 142 út 10.7. 5:2910.7. 20:59 8363+8354
36 143 po 9.7. 18:309.7. 21:26 8363+8354*Z1
36 144 po 9.7. 6:289.7. 14:20 8363+8354*MU
36 142 st 4.7. 5:294.7. 20:59 8363+8354
36 143 po 2.7. 6:532.7. 21:26 8363+8354
15 104 pá 29.6. 5:4229.6. 19:16 8363+8354
 7  104 čt 28.6. 5:1728.6. 21:06 8363+8354
 7  108 st 27.6. 5:4127.6. 21:54 8363+8354
15 112 út 26.6. 6:1226.6. 22:09 8363+8354
24 101 po 25.6. 6:4025.6. 19:59 8363+8354
24 101 pá 22.6. 6:4022.6. 19:59 8363+8354
24 107 čt 21.6. 5:4621.6. 20:56 8363+8354
24 101 st 20.6. 6:4020.6. 19:59 8363+8354
15 112 út 19.6. 6:1219.6. 22:09 8363+8354
 7  113 po 18.6. 6:2818.6. 20:26 8363+8354
 7  111 pá 15.6. 6:1315.6. 20:07 8363+8354
 7  111 čt 14.6. 6:1314.6. 20:07 8363+8354
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8218+8311
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8365+8353
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.