Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8363

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 31. 3. 2003

Výrobní číslo: 157142

Původní evidenční číslo: 6638

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 808 524 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+7 116 pá 9.8. 6:519.8. 22:34 8363+8372
5+7 113 čt 8.8. 4:578.8. 20:47 8363+8372
5+7 113 st 7.8. 4:577.8. 20:47 8363+8372
15 106 st 24.7. 5:1224.7. 19:30 8363+8372
15 108 út 23.7. 5:2923.7. 19:50 8363+8372
 5  102 po 22.7. 5:0423.7. 1:00 8363+8372
15 108 pá 19.7. 5:2919.7. 19:50 8363+8372
15 106 čt 18.7. 5:1218.7. 19:30 8363+8372
15 108 st 17.7. 5:2917.7. 19:50 8363+8372
15 106 po 15.7. 5:1215.7. 19:30 8363+8372
 5  102 pá 12.7. 5:0413.7. 1:00 8363+8372
 5  102 čt 11.7. 5:0412.7. 1:00 8363+8372
15 108 st 10.7. 5:2910.7. 19:50 8363+8372
15 108 út 9.7. 5:299.7. 19:50 8363+8372
 7  104 po 8.7. 6:018.7. 21:29 8363+8372
 7  108 st 3.7. 6:113.7. 20:25 8363+8372
 7  108 út 2.7. 6:112.7. 20:25 8363+8372
16 321 čt 27.6. 17:1527.6. 18:45 8363+8372*Z
 8  109 čt 27.6. 5:5127.6. 9:40 8363+8372
 6  144 st 26.6. 6:0926.6. 18:32 8363+8372
 7  110 út 25.6. 15:0026.6. 1:04 8363+8373*Z1
 7  110 út 25.6. 5:0325.6. 13:05 8363+8373*MU
 7  105 po 24.6. 6:2124.6. 22:14 8363+8373
 5  105 pá 21.6. 5:3121.6. 19:28 8363+8373
 7  110 čt 20.6. 5:0321.6. 1:15 8363+8373
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8608+8687
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9446
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.