Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8363

Evidované reklamní polepy:
Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 3. 5. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 31. 3. 2003

Výrobní číslo: 157142

Původní evidenční číslo: 6638

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 745 901 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5 105 pá 19.1. 5:3019.1. 19:28 8363+8354
24 107 čt 18.1. 5:4618.1. 20:56 8363+8354
5 105 st 17.1. 5:3017.1. 19:28 8363+8354
5 107 út 16.1. 5:5516.1. 22:02 8363+8354
5 105 po 15.1. 5:3015.1. 19:28 8363+8354
14 110 pá 12.1. 9:2012.1. 21:04 8363+8354*Z
14 110 st 10.1. 5:0410.1. 20:22 8363+8354
16 111 út 9.1. 5:529.1. 21:44 8363+8354
8+92 161 so 6.1. 21:397.1. 5:37 8363
25+94 154 pá 5.1. 22:156.1. 4:47 8363
14 103 út 2.1. 5:162.1. 9:46 8354+8363
Rok 2017
12+94 158 so 30.12. 22:4231.12. 5:07 8363
25+94 154 pá 29.12. 22:1530.12. 4:47 8363
12+94 155 čt 28.12. 20:0729.12. 5:03 8363
12+94 155 st 27.12. 20:0728.12. 5:03 8363
12+94 156 út 26.12. 20:2227.12. 5:33 8363
2+92 166 po 25.12. 20:0026.12. 5:08 8363
94 106 ne 24.12. 20:1625.12. 6:33 8363
8+92 161 so 23.12. 21:3924.12. 5:37 8363
25+94 154 pá 22.12. 22:1523.12. 4:47 8363
15 107 pá 22.12. 5:5622.12. 19:40 8364+8363
25 102 čt 21.12. 6:2221.12. 19:46 8364+8363
12+94 155 st 20.12. 19:5021.12. 5:03 8363
8 113 st 20.12. 5:5520.12. 18:59 8363+8362
25 102 út 19.12. 6:2219.12. 19:46 8363+8362
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8351+8352

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.