Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8370

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 5. 2003

Výrobní číslo: 157129

Původní evidenční číslo: 6625

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 996 089 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 111 st 27.9. 4:3227.9. 22:02 8370+8371
 7  104 út 26.9. 4:2127.9. 0:50 8370+8371
16 106 po 25.9. 5:4025.9. 19:37 8370+8371
 7  112 pá 22.9. 5:0122.9. 21:53 8370+8371
16 105 čt 21.9. 7:0321.9. 21:02 8370+8371
16 112 st 20.9. 15:3520.9. 18:49 8370+8371
16 112 st 20.9. 6:1120.9. 9:21 8370+8371
 7  110 út 19.9. 4:4119.9. 20:05 8370+8371
16 111 po 18.9. 4:3218.9. 22:02 8370+8371
 7  104 pá 15.9. 4:2116.9. 0:50 8370+8371
 7  104 čt 14.9. 15:0015.9. 0:50 8370+8371*Z1
16 106 st 13.9. 6:0113.9. 19:21 8370+8371
16 102 út 12.9. 5:1212.9. 18:49 8370+8371
16 104 po 11.9. 5:4211.9. 23:57 8370+8371
16 109 pá 8.9. 14:559.9. 0:17 8370+8371
16 109 pá 8.9. 7:038.9. 9:29 8370+8371
16 102 čt 7.9. 5:127.9. 18:49 8370+8371
16 104 st 6.9. 5:426.9. 23:57 8370+8371
16 106 út 5.9. 6:015.9. 19:21 8370+8371
16 106 po 4.9. 6:014.9. 19:21 8370+8371
16 113 pá 1.9. 5:101.9. 9:35 8370+8371
16 110 čt 31.8. 6:0131.8. 23:57 8370+8371
16 105 pá 25.8. 4:5325.8. 20:23 8370+8371
16 113 čt 24.8. 15:1124.8. 21:47 8370+8371
16 113 čt 24.8. 5:1024.8. 9:35 8370+8371
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8354+8355

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.