Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8370

Evidované reklamní polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 5. 2003

Výrobní číslo: 157129

Původní evidenční číslo: 6625

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 845 625 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 702 pá 23.8. 4:1423.8. 23:17 8349+8370
22 715 čt 22.8. 5:3423.8. 1:16 8349+8370
18 702 st 21.8. 13:5721.8. 20:38 8349+8370
20 709 st 21.8. 4:3521.8. 10:25 8349+8370
26 711 út 20.8. 6:0921.8. 0:41 8349+8370
18 702 po 19.8. 13:5719.8. 20:38 8349+8370
2+91 754 ne 18.8. 21:1519.8. 4:40 8349+8370
11+93 765 so 17.8. 21:3918.8. 5:02 8370
14+96 764 pá 16.8. 20:2417.8. 4:30 8370
17+93 764 čt 15.8. 21:4316.8. 5:02 8370
14+96 766 st 14.8. 22:4615.8. 5:42 8370
14+96 764 út 13.8. 20:2414.8. 4:46 8370
17+93 764 po 12.8. 21:4313.8. 5:02 8370
2+91 754 ne 11.8. 6:4812.8. 4:40 8370
7+91 756 pá 9.8. 20:0410.8. 5:39 8370
17+93 764 čt 8.8. 21:439.8. 5:02 8370
14+96 766 st 7.8. 22:468.8. 5:42 8370
13+97 765 út 6.8. 19:187.8. 5:37 8370
sjVO 701 po 5.8. 2:435.8. 4:54 8370
 2  705 ne 4.8. 5:285.8. 1:11 8370
14+96 766 st 31.7. 22:461.8. 5:42 8370
14+96 764 út 30.7. 20:2431.7. 0:50 8370*MU
14+96 764 po 29.7. 20:2430.7. 4:46 8370
sjVO 701 po 29.7. 2:4329.7. 4:54 8370
24+91 756 so 27.7. 20:5328.7. 5:39 8370
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.