Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8370

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 5. 2003

Výrobní číslo: 157129

Původní evidenční číslo: 6625

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 903 870 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 105 čt 25.3. 7:4225.3. 19:43 8370
13+99 168 út 23.3. 7:4223.3. 19:30 8370*MU
5+95 154 so 20.3. 19:4221.3. 4:29 8370
13+97 165 pá 19.3. 6:5220.3. 5:31 8370
2+91 153 st 17.3. 4:2218.3. 5:00 8370
2+91 153 čt 11.3. 4:2212.3. 5:00 8370
5+95 154 út 9.3. 19:2710.3. 4:29 8370
94 101 po 8.3. 21:139.3. 5:34 8370
13+95 156 ne 7.3. 8:088.3. 5:29 8370
5+95 154 pá 5.3. 19:276.3. 4:29 8370
13+95 157 čt 4.3. 6:525.3. 5:29 8370
21+92 155 po 1.3. 5:162.3. 6:07 8370
5+95 154 so 27.2. 19:4228.2. 4:29 8370
13+97 164 pá 26.2. 7:3227.2. 5:02 8370
5+95 154 čt 25.2. 19:2726.2. 4:29 8370
21+92 155 st 24.2. 5:1625.2. 6:07 8370
13 106 út 23.2. 7:1223.2. 20:42 8370
5+95 154 ne 21.2. 19:4222.2. 4:29 8370
92 105 so 20.2. 21:2121.2. 6:07 8370
13+97 164 pá 19.2. 7:3220.2. 5:02 8370
94 101 st 17.2. 21:1318.2. 5:34 8370
5+95 155 út 16.2. 19:4517.2. 4:59 8370
21+92 155 po 15.2. 5:1616.2. 6:07 8370
5+95 155 pá 12.2. 19:4513.2. 4:59 8370
94 101 čt 11.2. 21:1312.2. 5:34 8370
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.