Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8370

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 5. 2003

Výrobní číslo: 157129

Původní evidenční číslo: 6625

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 077 644 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 107 so 24.5. 4:2624.5. 22:49 8370+8371
12 103 pá 23.5. 6:2923.5. 20:15 8370+8371
11 110 čt 22.5. 5:5322.5. 20:22 8370+8371
15 106 st 21.5. 6:0821.5. 19:53 8370+8371
 5  103 út 20.5. 5:5721.5. 0:35 8370+8371
12 117 po 19.5. 5:4419.5. 19:29 8370+8371
12 106 pá 16.5. 14:5116.5. 20:58 8370+8371
15 105 čt 15.5. 5:5815.5. 21:41 8370+8371
 8  105 st 14.5. 5:2314.5. 19:00 8370+8371
 8  107 út 13.5. 15:3013.5. 23:30 8370+8371
 7  101 út 13.5. 6:3113.5. 9:32 8370+8371
15 106 po 12.5. 6:0812.5. 19:53 8370+8371
 8  110 st 7.5. 6:118.5. 0:10 8370+8371
15 105 út 6.5. 5:586.5. 21:41 8370+8371
12 111 po 5.5. 15:315.5. 21:50 8370+8371
12 106 po 5.5. 6:505.5. 10:00 8370+8371
12 110 ne 4.5. 4:264.5. 22:38 8370+8371
12 104 so 3.5. 4:224.5. 1:10 8370+8371
 8  103 pá 2.5. 5:233.5. 0:30 8370+8371
15 102 st 30.4. 14:3530.4. 19:16 8370+8371
12 106 st 30.4. 6:5030.4. 10:00 8370+8371
 8  110 út 29.4. 6:1130.4. 0:10 8370+8371
 5  110 po 28.4. 5:0228.4. 23:35 8370+8371
 8  105 pá 25.4. 5:2325.4. 19:00 8370+8371
 5  110 čt 24.4. 5:0224.4. 23:35 8370+8371


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.