Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8370

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 5. 2003

Výrobní číslo: 157129

Původní evidenční číslo: 6625

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 049 744 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 104 po 21.10. 5:0221.10. 19:18 8370
19 103 ne 20.10. 4:5120.10. 21:12 8370
19 106 so 19.10. 8:2319.10. 21:42 8370
16 113 pá 18.10. 5:4818.10. 10:12 8370+8361
12 108 čt 17.10. 5:2817.10. 20:29 8370+8361
19 101 st 16.10. 5:1116.10. 20:57 8361+8370
24 107 út 15.10. 6:1415.10. 20:16 8361+8370
16 114 po 14.10. 4:3514.10. 19:28 8361+8370
19 106 ne 13.10. 9:5313.10. 20:27 8370
19 104 so 12.10. 5:1112.10. 19:57 8370
21 101 pá 11.10. 6:2811.10. 18:54 8370
21 104 st 9.10. 5:029.10. 19:18 8370
21 108 út 8.10. 14:148.10. 19:46 8370
21 103 út 8.10. 6:228.10. 10:14 8370
21 105 po 7.10. 5:137.10. 19:28 8370
19 102 ne 6.10. 4:316.10. 20:57 8370
21 106 pá 4.10. 5:304.10. 19:36 8370
21 101 čt 3.10. 6:283.10. 18:54 8370
21 106 st 2.10. 5:302.10. 19:36 8370
21 105 út 1.10. 5:131.10. 19:28 8370
21 106 po 30.9. 5:3030.9. 19:36 8370
19 106 ne 29.9. 9:5329.9. 20:27 8370
19 104 so 28.9. 10:4528.9. 19:57 8370*Z1
19 104 so 28.9. 5:1128.9. 10:10 8370*MU
13 108 pá 27.9. 6:1827.9. 19:03 8370
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8425
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.