Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8370

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 5. 2003

Výrobní číslo: 157129

Původní evidenční číslo: 6625

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 889 035 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 155 ne 17.1. 5:2118.1. 6:07 8370
5+95 156 pá 15.1. 20:2716.1. 5:29 8370
5+95 155 čt 14.1. 19:4515.1. 4:59 8370
5+95 156 st 13.1. 20:2714.1. 5:29 8370
sjHL 101 út 12.1. 22:2313.1. 5:01 8370
2+92 155 po 11.1. 4:4912.1. 6:07 8370
5+95 155 so 9.1. 19:5710.1. 4:59 8370
94 101 pá 8.1. 21:149.1. 5:34 8370
5+95 155 čt 7.1. 19:458.1. 4:59 8370
25+92 153 st 6.1. 19:297.1. 5:12 8370
2+92 155 út 5.1. 4:496.1. 6:07 8370
2+92 155 ne 3.1. 5:414.1. 6:07 8370
5+94 167 pá 1.1. 21:372.1. 5:09 8370
Rok 2020
5+95 154 st 30.12. 19:2731.12. 4:29 8370
94 101 út 29.12. 21:1430.12. 5:34 8370
sjHL 101 po 28.12. 22:2329.12. 5:01 8370
25+92 154 ne 27.12. 19:4428.12. 5:37 8370
5+95 156 so 26.12. 20:2727.12. 5:29 8370
5+95 156 pá 25.12. 20:2726.12. 5:29 8370
5+95 156 st 23.12. 20:2724.12. 5:29 8370
5+95 156 st 23.12. 2:0023.12. 5:29 8370*Z
94 101 so 19.12. 21:1420.12. 5:34 8370
5+95 154 pá 18.12. 19:2719.12. 4:29 8370
13 102 ne 13.12. 9:0813.12. 19:39 8370
sjHL 101 čt 10.12. 22:2311.12. 4:54 8370
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8367

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.