Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8370

Evidované celoplošné polepy:

Samsung SmartTV (od 1. 5. 2013 do 1. 11. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 23. 5. 2003

Výrobní číslo: 157129

Původní evidenční číslo: 6625

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 000 500 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 116 pá 31.3. 5:2931.3. 19:43 8370+8371
22 131 čt 30.3. 5:5030.3. 19:57 8370+8371
 7  115 st 29.3. 15:0329.3. 21:29 8370+8371
26 119 út 28.3. 5:2629.3. 0:40 8370+8371
26 114 po 27.3. 4:4427.3. 23:43 8370+8371
26 117 pá 24.3. 4:5925.3. 0:20 8370+8371
26 114 čt 23.3. 4:4423.3. 23:43 8370+8371
16 112 st 22.3. 4:5523.3. 0:16 8370+8371
22 132 út 21.3. 5:0321.3. 20:36 8370+8371
22 132 po 20.3. 5:0320.3. 20:36 8370+8371
16 108 pá 17.3. 10:4317.3. 23:36 8370+8371*Z1
 7  113 čt 16.3. 4:2616.3. 19:01 8370+8371
26 114 st 15.3. 4:4415.3. 23:43 8370+8371
22 123 út 14.3. 6:0415.3. 0:28 8370+8371
16 114 po 13.3. 7:0013.3. 19:34 8370+8371
26 114 pá 10.3. 4:4410.3. 20:30 8370+8371*MU
22 119 čt 9.3. 6:4310.3. 0:08 8370+8371
26 104 út 7.3. 6:007.3. 22:30 8370+8371
26 104 po 6.3. 6:006.3. 22:30 8370+8371
22 124 pá 3.3. 16:153.3. 19:34 8370+8371*Z2
22 124 pá 3.3. 4:523.3. 14:25 8370+8371*MU
22 103 čt 2.3. 6:322.3. 21:04 8370+8371
14 115 st 1.3. 6:011.3. 19:40 8370+8371
22 104 út 28.2. 4:5328.2. 18:50 8370+8371
14 107 po 27.2. 5:4227.2. 20:58 8370+8371
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284+8185
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8268+8574

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.