Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8342

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 847 031 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 766 út 18.12. 20:3319.12. 5:42 8342
26 702 út 18.12. 5:5418.12. 18:58 8342+8557
2+91 754 po 17.12. 5:3918.12. 4:40 8342
2+91 754 ne 16.12. 6:5317.12. 4:40 8342
2+91 758 pá 14.12. 13:5115.12. 3:44 8342
 2  708 pá 14.12. 6:4114.12. 10:01 8342
 2  708 čt 13.12. 14:3113.12. 20:09 8342
 2  708 čt 13.12. 6:4113.12. 10:01 8342
25+97 763 st 12.12. 21:3113.12. 4:48 8342
20 711 st 12.12. 5:4712.12. 18:31 8508+8342
25 705 út 11.12. 13:5011.12. 19:33 8508+8342
 1  708 út 11.12. 4:0111.12. 10:26 8508+8342
22 727 po 10.12. 14:2311.12. 0:53 8508+8342
26 702 po 10.12. 5:5410.12. 7:45 8508+8342*MU
sjVO 701 po 10.12. 2:3010.12. 4:54 8342
 2  705 ne 9.12. 5:3310.12. 1:11 8342
14+96 764 pá 7.12. 21:328.12. 4:30 8342
26 702 pá 7.12. 5:547.12. 18:58 8401+8342
14+96 764 čt 6.12. 21:327.12. 4:46 8342
 1  704 čt 6.12. 14:066.12. 18:56 8342+8357
25 705 čt 6.12. 5:026.12. 10:43 8342+8357
26 717 st 5.12. 5:186.12. 0:03 8342+8357
 8  702 út 4.12. 6:464.12. 20:53 8342+8357
14+96 766 po 3.12. 21:074.12. 5:42 8342
26 702 po 3.12. 5:543.12. 18:58 8342+8348
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.