Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8342

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 781 136 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 715 út 23.1. 4:4123.1. 18:42 8342+8329
20 704 po 22.1. 6:5723.1. 0:33 8342+8329
26+97 764 ne 21.1. 22:0022.1. 5:14 8342
20+91 759 so 20.1. 19:3821.1. 4:28 8342
sjVO 701 so 20.1. 2:3020.1. 4:54 8342
2 708 pá 19.1. 14:3220.1. 0:20 8342
2 708 pá 19.1. 6:4219.1. 10:00 8342
2 701 čt 18.1. 5:0918.1. 19:10 8342
2 703 st 17.1. 13:5217.1. 19:20 8342
2 703 st 17.1. 5:2117.1. 10:40 8342
2 711 út 16.1. 4:3216.1. 20:38 8342
2 706 po 15.1. 5:4015.1. 21:53 8342
14+96 766 pá 12.1. 22:5713.1. 5:41 8342
sjVO 701 pá 12.1. 2:3012.1. 4:54 8342
2 705 čt 11.1. 5:4012.1. 0:20 8342
14+96 765 po 8.1. 21:109.1. 5:11 8342
25+97 763 ne 7.1. 21:598.1. 4:47 8342
26+91 754 so 6.1. 22:227.1. 4:45 8342
20+91 758 pá 5.1. 21:526.1. 3:24 8342
14+96 766 čt 4.1. 20:275.1. 5:41 8342
14+96 766 st 3.1. 20:274.1. 5:41 8342
26+97 764 út 2.1. 21:593.1. 5:14 8342
25+97 763 po 1.1. 21:592.1. 4:47 8342
Rok 2017
6+97 768 so 30.12. 21:1731.12. 4:54 8342
14+96 765 pá 29.12. 21:2630.12. 4:52 8342


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.