Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8342

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 817 496 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14+96 766 so 21.7. 22:4822.7. 5:42 8342
14+96 764 pá 20.7. 20:3921.7. 4:21 8342
36+97 764 čt 19.7. 20:0120.7. 5:15 8342
2+91 752 st 18.7. 21:3019.7. 5:10 8342*Z
 2  710 st 18.7. 5:1018.7. 10:30 8342
2+91 751 po 16.7. 5:2117.7. 4:40 8342
 2  704 ne 15.7. 5:4915.7. 20:58 8342
 2  702 so 14.7. 5:2914.7. 20:28 8342
 2  704 pá 13.7. 4:5313.7. 21:09 8342
 2  704 čt 12.7. 4:5312.7. 21:09 8342
 8  704 út 10.7. 5:3910.7. 10:12 8342+8344
22 707 po 9.7. 5:469.7. 23:09 8342+8344
11+97 767 so 7.7. 18:568.7. 4:50 8342
2+91 764 pá 6.7. 20:457.7. 5:09 8342
14+96 764 čt 5.7. 20:046.7. 4:21 8342
11+97 758 st 4.7. 20:325.7. 5:15 8342+8326
25 708 pá 29.6. 5:4029.6. 19:55 8342+8326
20 706 čt 28.6. 4:5228.6. 19:56 8342+8326
25 708 st 27.6. 5:4027.6. 19:55 8342+8326
25 712 út 26.6. 6:0926.6. 22:58 8342+8326
25 712 po 25.6. 6:0925.6. 22:58 8342+8326
26+91 754 ne 24.6. 22:1425.6. 4:40 8342
13+91 755 so 23.6. 20:5824.6. 5:09 8342
26+97 765 pá 22.6. 22:3223.6. 5:15 8342
25 715 pá 22.6. 4:4122.6. 18:43 8367+8342
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.