Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8342

Evidované reklamní polepy:

Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 238 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 708 út 4.6. 5:404.6. 19:55 8329+8342
 1  704 po 3.6. 14:063.6. 18:56 8329+8342*MU
26 714 po 3.6. 7:113.6. 10:08 8329+8342
1+97 769 ne 2.6. 21:393.6. 5:16 8342
2+91 758 so 1.6. 22:202.6. 3:50 8342
2+91 759 pá 31.5. 22:551.6. 4:45 8342
 8  705 pá 31.5. 5:3231.5. 19:17 8342+8329
26 714 čt 30.5. 15:0130.5. 21:07 8342+8329
 1  704 čt 30.5. 6:4730.5. 9:46 8342+8329
sjVO 701 čt 30.5. 2:4330.5. 4:54 8342
 2  711 st 29.5. 5:3930.5. 1:11 8342
 2  702 út 28.5. 13:5628.5. 19:11 8342
14+96 766 po 27.5. 20:0428.5. 5:42 8342
37+91 756 ne 26.5. 21:5427.5. 5:40 8342
1+97 765 so 25.5. 21:3926.5. 4:55 8342
14+96 766 pá 24.5. 23:3425.5. 5:42 8342
1+97 769 čt 23.5. 19:3024.5. 5:16 8342
37+97 760 st 22.5. 20:0223.5. 5:45 8342
14+96 765 út 21.5. 23:1422.5. 5:13 8342
37+91 755 po 20.5. 19:4721.5. 5:10 8342
1+97 769 ne 19.5. 21:2620.5. 5:16 8342
37+91 756 so 18.5. 19:0219.5. 5:39 8342
11+96 767 pá 17.5. 22:3018.5. 4:53 8342
20 711 čt 16.5. 5:4716.5. 18:31 8367+8342
25 715 st 15.5. 4:3915.5. 18:44 8367+8342
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.