Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8342

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 832 616 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 713 čt 18.10. 4:2019.10. 1:43 8342+8329
25 712 st 17.10. 6:0917.10. 22:58 8342+8329
 8  702 út 16.10. 6:4616.10. 20:53 8342+8329
 8  705 po 15.10. 5:3215.10. 19:17 8342+8329
22 734 pá 12.10. 15:2212.10. 23:39 8342+8329
25 705 pá 12.10. 5:0212.10. 10:43 8342+8329
26 708 čt 11.10. 6:5012.10. 1:21 8342+8329
14+96 765 st 10.10. 19:5011.10. 5:13 8342
 8  712 st 10.10. 6:1310.10. 18:17 8557+8342
22 734 út 9.10. 15:229.10. 23:39 8557+8342
 8  705 út 9.10. 5:329.10. 8:55 8557+8342*MU*1
25 715 po 8.10. 4:418.10. 18:43 8557+8342
25 709 pá 5.10. 5:555.10. 22:24 8557+8342
25+97 763 čt 4.10. 21:315.10. 4:49 8342
20 711 čt 4.10. 5:474.10. 18:31 8366+8342
25 708 st 3.10. 5:403.10. 19:55 8366+8342
20 705 út 2.10. 15:273.10. 0:44 8366+8342
22 727 út 2.10. 6:282.10. 9:24 8366+8342
25 705 po 1.10. 13:501.10. 19:33 8366+8342
25 705 po 1.10. 5:021.10. 10:43 8366+8342
22 727 čt 27.9. 14:2328.9. 0:54 8366+8342
25 710 čt 27.9. 6:3127.9. 10:03 8366+8342
25+97 763 st 26.9. 21:3127.9. 4:48 8342
25 715 st 26.9. 4:4126.9. 18:43 8342+8362
22 734 út 25.9. 15:1925.9. 23:39 8342+8362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada ventilátoru měničů

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.