Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8342

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 845 303 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  706 pá 15.2. 14:4615.2. 23:39 8347+8342
 1  704 pá 15.2. 6:4715.2. 9:46 8347+8342
 1  704 čt 14.2. 14:0614.2. 18:56 8347+8342
25 705 čt 14.2. 5:0214.2. 10:43 8347+8342
 8  706 st 13.2. 14:4613.2. 23:39 8347+8342
25 710 st 13.2. 6:3113.2. 10:03 8347+8342
sjVO 701 st 13.2. 2:3013.2. 4:54 8342
 2  712 út 12.2. 4:3213.2. 1:11 8342
 2  706 po 11.2. 5:2011.2. 19:41 8342
2+91 754 ne 10.2. 6:4811.2. 4:40 8342
 2  705 so 9.2. 6:089.2. 21:13 8342
 2  706 pá 8.2. 5:208.2. 19:41 8342
 2  702 čt 7.2. 5:097.2. 19:11 8342
 2  704 st 6.2. 13:516.2. 21:43 8342
 2  704 st 6.2. 5:176.2. 10:41 8342
 2  706 út 5.2. 5:205.2. 19:41 8342
2+91 754 po 4.2. 5:395.2. 4:40 8342
sjVO 701 ne 3.2. 2:303.2. 4:54 8342
13+97 765 pá 1.2. 19:012.2. 5:45 8342
26 719 pá 1.2. 6:231.2. 9:18 8342+8328
7+91 755 čt 31.1. 20:311.2. 5:10 8342
25 715 čt 31.1. 4:4131.1. 18:44 8557+8342
25 712 st 30.1. 6:0930.1. 22:58 8557+8342
25 705 út 29.1. 13:5029.1. 19:33 8557+8342
25 705 út 29.1. 5:0229.1. 10:43 8557+8342


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.