Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8342

Evidované reklamní polepy:

Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 861 503 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  708 čt 25.4. 4:0125.4. 10:26 8367+8342
25 712 st 24.4. 6:0924.4. 22:58 8367+8342
14+96 764 út 23.4. 21:2824.4. 4:46 8342
14+96 766 po 22.4. 19:5423.4. 5:42 8342
14+96 766 ne 21.4. 19:5422.4. 5:51 8342
2+91 754 so 20.4. 22:3521.4. 4:54 8342
7+97 760 pá 19.4. 20:1720.4. 5:16 8342
1+97 765 čt 18.4. 21:3919.4. 4:55 8342
14+96 766 st 17.4. 20:0118.4. 5:42 8342
7+97 760 út 16.4. 20:1717.4. 5:45 8342
7+97 760 po 15.4. 20:1716.4. 5:45 8342
7+97 760 ne 14.4. 20:3415.4. 5:45 8342
1+97 765 so 13.4. 21:2714.4. 4:55 8342
7+91 756 pá 12.4. 21:1513.4. 5:38 8342
20 730 pá 12.4. 5:3312.4. 18:07 8342+8358
25 712 čt 11.4. 6:1211.4. 22:58 8342+8358
 1  704 st 10.4. 14:0610.4. 18:56 8342+8358
25 710 st 10.4. 6:3110.4. 10:03 8342+8358
14+96 764 út 9.4. 21:2810.4. 4:46 8342
20 711 út 9.4. 5:479.4. 18:31 8342+8358
2+91 754 po 8.4. 5:399.4. 4:40 8342
14+96 764 ne 7.4. 21:288.4. 4:46 8342
14+96 764 so 6.4. 19:037.4. 4:30 8342
11+97 764 pá 5.4. 19:536.4. 5:45 8342
20 711 pá 5.4. 5:475.4. 14:30 8341+8342*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.