Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8342

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 061 465 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+91 755 čt 23.3. 21:2924.3. 4:30 8342
sjVO 701 st 22.3. 22:2523.3. 4:57 8342
20+91 751 út 21.3. 21:4822.3. 5:30 8342
7+91 755 po 20.3. 21:2921.3. 4:30 8342
sjVO 701 ne 19.3. 22:2520.3. 4:57 8342
7+91 755 so 18.3. 21:2919.3. 4:30 8342
19+93 754 pá 17.3. 20:0518.3. 5:03 8342
20+91 751 čt 16.3. 21:4817.3. 5:30 8342
7+91 755 st 15.3. 21:2916.3. 4:30 8342
13+97 752 út 14.3. 20:5715.3. 5:44 8342
20+91 751 po 13.3. 21:4814.3. 5:30 8342
1+96 761 ne 12.3. 20:4413.3. 5:41 8342
1+96 761 so 11.3. 20:4412.3. 5:41 8342
sjVO 701 pá 10.3. 22:2511.3. 4:57 8342
12 702 pá 10.3. 6:2610.3. 19:48 8338+8342
sjVO 701 čt 9.3. 22:2510.3. 4:57 8342
12 702 čt 9.3. 6:269.3. 19:48 8343+8342
1+96 761 st 8.3. 20:599.3. 5:41 8342
19+93 754 út 7.3. 20:058.3. 5:03 8342
20+91 751 po 6.3. 21:487.3. 5:30 8342
7+91 755 ne 5.3. 21:296.3. 4:30 8342
14+96 765 so 4.3. 20:045.3. 4:44 8342
7+91 756 pá 3.3. 22:244.3. 5:00 8342
2+92 755 čt 2.3. 22:383.3. 5:24 8342
2+92 755 st 1.3. 22:382.3. 5:24 8342


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.