Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8342

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 900 815 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 729 čt 4.6. 5:054.6. 7:20 8342+8327*MU*1
 2  711 pá 22.5. 5:2322.5. 23:12 8342
 2  711 čt 21.5. 5:2321.5. 23:12 8342
 2  711 st 20.5. 5:2320.5. 23:12 8342
 2  714 út 19.5. 5:1119.5. 10:11 8342
 2  709 po 18.5. 4:5418.5. 22:43 8342
 2  705 pá 15.5. 5:0615.5. 10:30 8342
 2  706 čt 14.5. 17:0514.5. 23:31 8342*Z
32 704 st 13.5. 4:3013.5. 20:20 8342
32 702 út 12.5. 4:1013.5. 1:07 8342
32 705 po 11.5. 4:4812.5. 0:31 8342
26 704 pá 20.3. 5:3720.3. 20:00 8342+8340
26 704 čt 19.3. 5:3719.3. 20:00 8342+8340
26 704 st 18.3. 5:3718.3. 20:00 8342+8340
22 727 út 17.3. 14:2418.3. 0:53 8342+8340
22 729 út 17.3. 4:5117.3. 10:18 8342+8340
22 729 po 16.3. 14:4016.3. 22:50 8342+8340
20 704 po 16.3. 5:2216.3. 9:44 8342+8340
26 710 pá 13.3. 4:4213.3. 20:22 8342+8340
26 712 čt 12.3. 5:0312.3. 20:37 8342+8340
26 712 st 11.3. 5:0311.3. 20:37 8342+8340
25 712 út 10.3. 6:0910.3. 23:08 8342+8340
26 712 po 9.3. 5:039.3. 20:37 8342+8340
26 714 pá 6.3. 15:016.3. 17:50 8342+8340*MU
26 717 pá 6.3. 5:186.3. 8:00 8342+8340*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada dveří vozu 8327
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8324

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.