Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8342

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 954 560 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 709 čt 13.5. 4:2013.5. 20:23 8341+8342
22 721 st 12.5. 5:2012.5. 23:50 8341+8342
20 712 út 11.5. 5:1011.5. 20:26 8341+8342
20 712 po 10.5. 5:1010.5. 20:26 8341+8342
18 705 pá 7.5. 5:297.5. 22:45 8341+8342
20 711 čt 6.5. 4:326.5. 20:02 8341+8342
25 711 st 5.5. 4:385.5. 23:01 8341+8342
 1  701 út 4.5. 5:314.5. 20:53 8341+8342
20 713 po 3.5. 5:103.5. 22:43 8341+8342
20 711 pá 30.4. 4:3230.4. 20:02 8341+8342
 1  701 čt 29.4. 5:3129.4. 20:53 8341+8342
 1  705 út 27.4. 4:2227.4. 21:23 8341+8342
20 711 po 26.4. 4:3226.4. 20:02 8341+8342
2+91 754 čt 22.4. 16:4023.4. 5:12 8342*Z
97 702 čt 15.4. 22:0316.4. 5:46 8342
97 701 st 14.4. 21:3315.4. 5:17 8342
sjVO 701 út 13.4. 20:4514.4. 5:09 8342
2+91 753 po 12.4. 4:5013.4. 4:40 8342
7+91 755 čt 8.4. 19:189.4. 5:41 8342
97 701 st 7.4. 21:338.4. 5:17 8342
sjVO 701 út 6.4. 20:457.4. 5:09 8342
2+91 753 po 5.4. 19:306.4. 4:40 8342
25+92 752 ne 4.4. 20:275.4. 5:12 8342
97 701 so 3.4. 21:334.4. 5:17 8342
97 702 pá 2.4. 22:033.4. 5:46 8342
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8344

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.