Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8342

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 934 775 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 764 so 23.1. 19:5024.1. 5:46 8342
2+91 753 pá 22.1. 4:5023.1. 4:39 8342
13+97 764 st 20.1. 19:5021.1. 5:46 8342
7+91 755 út 19.1. 19:2220.1. 5:41 8342
7+91 755 po 18.1. 19:2219.1. 5:41 8342
7+91 755 ne 17.1. 19:2118.1. 5:41 8342
14+96 764 so 16.1. 20:1217.1. 5:39 8342
25+92 752 pá 15.1. 21:3016.1. 5:12 8342*Z
97 701 út 12.1. 21:2513.1. 5:17 8342
91 703 po 11.1. 22:4212.1. 5:41 8342
97 701 ne 10.1. 21:2511.1. 5:17 8342
91 702 so 9.1. 22:1210.1. 5:12 8342
25+92 752 pá 8.1. 20:329.1. 5:12 8342
91 702 čt 7.1. 22:128.1. 5:12 8342
sjVO 701 st 6.1. 20:457.1. 5:09 8342
sjVO 701 út 5.1. 20:456.1. 5:09 8342
sjVO 701 po 4.1. 20:455.1. 5:09 8342
14+96 764 ne 3.1. 20:124.1. 5:39 8342
1+96 763 so 2.1. 20:073.1. 5:10 8342
sjVO 701 pá 1.1. 20:452.1. 5:09 8342
Rok 2020
91 702 st 30.12. 22:1231.12. 5:12 8342
91 702 út 29.12. 22:1230.12. 5:12 8342
14+96 764 po 28.12. 20:1629.12. 5:39 8342
14+96 764 ne 27.12. 20:1228.12. 5:39 8342
91 701 so 26.12. 21:4227.12. 4:39 8342
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8332

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.