Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8342

Evidované reklamní polepy:

Samsung Omnia II (od prosince 2009 do února 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 7. 10. 2002

Výrobní číslo: 160507

Původní evidenční číslo: 6092 II

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 904 478 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 714 pá 24.1. 5:3624.1. 19:38 8342+8370
26 712 čt 23.1. 5:0323.1. 20:37 8342+8370
26 712 st 22.1. 5:0322.1. 20:37 8342+8370
 8  714 út 21.1. 5:5621.1. 23:39 8342+8370
14+96 765 po 20.1. 20:4721.1. 5:13 8342
14+96 766 ne 19.1. 19:4820.1. 5:42 8342
14+96 766 so 18.1. 19:4819.1. 5:42 8342
14+96 764 pá 17.1. 21:4918.1. 4:30 8342
20 711 pá 17.1. 5:4717.1. 18:31 8345+8342
20 711 čt 16.1. 5:4716.1. 18:31 8345+8342
26 710 st 15.1. 4:4215.1. 20:22 8345+8342
 8  706 út 14.1. 14:4514.1. 23:39 8345+8342
25 705 út 14.1. 5:0214.1. 10:43 8345+8342
25 712 po 13.1. 6:0913.1. 23:08 8345+8342
14+96 764 ne 12.1. 20:2413.1. 4:46 8342
2+91 758 so 11.1. 19:1312.1. 2:50 8342*MU
13+97 765 pá 10.1. 21:1311.1. 5:46 8342
20 711 pá 10.1. 5:4710.1. 18:31 8342+8331
22 710 čt 9.1. 4:0410.1. 0:33 8342+8331
18 702 st 8.1. 6:209.1. 1:07 8342+8331
2+91 754 út 7.1. 5:378.1. 4:39 8342
2+91 754 po 6.1. 5:377.1. 4:39 8342
Rok 2019
 2  706 po 23.12. 5:1923.12. 21:43 8342
7+91 756 so 21.12. 20:3122.12. 5:43 8342
11+96 768 pá 20.12. 23:0521.12. 5:13 8342
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.