Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 5. 2002

Výrobní číslo: 156170

Původní evidenční číslo: 6526

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 983 513 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 710 pá 24.1. 4:4224.1. 12:10 8331+8326*MU
26 707 čt 23.1. 6:3924.1. 1:01 8331+8326
14+96 765 st 22.1. 20:4723.1. 5:13 8326
sjVO 701 st 22.1. 2:4322.1. 4:54 8326
 2  702 út 21.1. 5:0921.1. 19:11 8326
 2  706 po 20.1. 5:2020.1. 19:41 8326
13+97 765 so 18.1. 19:0119.1. 5:46 8326
7+91 755 pá 17.1. 20:3118.1. 5:14 8326
14+96 765 čt 16.1. 20:4717.1. 5:13 8326
7+91 755 st 15.1. 20:3116.1. 5:14 8326
13+97 765 út 14.1. 18:5015.1. 5:46 8326
7+91 756 po 13.1. 21:2714.1. 5:43 8326
13+97 765 ne 12.1. 20:3313.1. 5:46 8326
7+91 755 so 11.1. 20:1412.1. 5:14 8326
2+91 758 pá 10.1. 13:5111.1. 3:44 8326
 2  704 pá 10.1. 5:1710.1. 10:41 8326
 2  708 čt 9.1. 6:419.1. 10:01 8326
sjVO 701 čt 9.1. 2:439.1. 4:54 8326
 2  712 st 8.1. 4:329.1. 1:11 8326
 2  706 út 7.1. 5:207.1. 19:41 8326
 2  708 po 6.1. 14:316.1. 20:09 8326
 2  708 po 6.1. 6:416.1. 10:01 8326
 2  706 so 4.1. 6:074.1. 21:13 8326
 2  705 pá 3.1. 13:563.1. 21:28 8326
 2  705 pá 3.1. 5:093.1. 10:30 8326
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.