Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 5. 2002

Výrobní číslo: 156170

Původní evidenční číslo: 6526

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 194 091 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 704 dnes 5:0724.1. 19:48 8333+8326
26 704 čt 23.1. 6:0024.1. 0:35 8333+8326
26 704 st 22.1. 6:0023.1. 0:35 8333+8326
26 704 út 21.1. 6:0022.1. 0:35 8333+8326
18 703 po 20.1. 6:0321.1. 0:30 8333+8326
22 731 pá 17.1. 6:3818.1. 0:35 8333+8326
14+96 766 čt 16.1. 23:0517.1. 5:12 8326
14+96 766 st 15.1. 23:0516.1. 5:12 8326
25 704 st 15.1. 5:0715.1. 19:48 8329+8326
26 704 út 14.1. 6:0015.1. 0:35 8329+8326
26 704 po 13.1. 6:0013.1. 12:30 8329+8326*MU
26 704 pá 10.1. 6:0011.1. 0:35 8329+8326
25 704 čt 9.1. 5:079.1. 19:48 8329+8326
26 704 st 8.1. 6:009.1. 0:35 8329+8326
18 703 út 7.1. 6:038.1. 0:30 8329+8326
26 704 po 6.1. 6:007.1. 0:35 8329+8326
22 718 pá 3.1. 16:173.1. 19:34 8329+8326
25 702 pá 3.1. 5:073.1. 9:44 8329+8326
25 702 čt 2.1. 15:092.1. 19:48 8329+8326
18 711 čt 2.1. 5:152.1. 9:57 8329+8326
Rok 2024
25 702 út 31.12. 15:0931.12. 19:48 8329+8326
25 702 út 31.12. 5:0731.12. 9:44 8329+8326
26 702 po 30.12. 5:3831.12. 0:16 8329+8326
18 711 pá 27.12. 15:0827.12. 19:54 8329+8326
18 711 pá 27.12. 5:1527.12. 9:57 8329+8326
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.