Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 5. 2002

Výrobní číslo: 156170

Původní evidenční číslo: 6526

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 161 661 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 713 pá 14.6. 14:2815.6. 0:27 8333+8326
22 720 pá 14.6. 6:2114.6. 9:42 8333+8326
 8  714 čt 13.6. 15:0614.6. 0:19 8333+8326
 1  709 čt 13.6. 4:2513.6. 10:18 8333+8326
30 704 st 12.6. 15:1412.6. 23:13 8333+8326
 1  709 st 12.6. 4:2512.6. 10:18 8333+8326
 8  714 út 11.6. 15:0612.6. 0:19 8333+8326
20 713 út 11.6. 5:0711.6. 10:07 8333+8326
 1  709 po 10.6. 15:0511.6. 0:46 8333+8326
20 713 po 10.6. 5:0710.6. 10:07 8330+8326
 8  704 pá 7.6. 6:068.6. 0:39 8330+8326
 1  703 čt 6.6. 14:156.6. 21:56 8330+8326
 1  703 čt 6.6. 5:296.6. 9:38 8330+8326
25 706 st 5.6. 4:245.6. 22:42 8330+8326
20 713 út 4.6. 14:285.6. 0:27 8330+8326
30 704 út 4.6. 5:284.6. 10:31 8330+8326
22 720 po 3.6. 15:444.6. 0:39 8330+8326
20 716 po 3.6. 6:433.6. 9:26 8330+8326
24+91 755 ne 2.6. 19:253.6. 4:39 8326
sjVO 701 so 1.6. 22:432.6. 5:16 8326
13+97 752 pá 31.5. 21:331.6. 5:47 8326
19+91 756 čt 30.5. 20:3831.5. 5:09 8326
13+97 752 st 29.5. 21:3330.5. 5:47 8326
19+91 756 út 28.5. 20:3829.5. 5:09 8326
24+91 755 po 27.5. 19:2528.5. 4:39 8326


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.