Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 5. 2002

Výrobní číslo: 156170

Původní evidenční číslo: 6526

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 019 765 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 751 so 6.3. 6:277.3. 5:41 8326
2+32 733 pá 5.3. 5:585.3. 22:32 8326
32 703 út 2.3. 4:042.3. 23:13 8326
30 704 po 1.3. 5:591.3. 21:25 8326
35 703 ne 28.2. 4:4928.2. 22:54 8326
30+35 732 so 27.2. 4:2827.2. 20:25 8326
7+91 755 čt 25.2. 19:1826.2. 5:41 8326
7+91 755 st 24.2. 19:1825.2. 5:41 8326
14+96 764 út 23.2. 20:1624.2. 5:39 8326
35+97 761 po 22.2. 20:5023.2. 5:22 8326
96 703 ne 21.2. 22:4022.2. 5:10 8326
25+92 752 so 20.2. 20:3221.2. 5:12 8326
sjVO 701 pá 19.2. 20:4520.2. 5:09 8326
32+91 753 čt 18.2. 4:2319.2. 5:12 8326
32 702 st 17.2. 5:5817.2. 22:54 8326
32+91 754 po 15.2. 17:3016.2. 5:12 8326*Z
30+97 762 so 13.2. 8:0714.2. 5:52 8326
30 704 pá 12.2. 5:5912.2. 21:25 8326
32 704 čt 11.2. 5:4811.2. 20:28 8326
sjVO 701 út 9.2. 20:4510.2. 5:09 8326
96 703 po 8.2. 22:409.2. 5:10 8326
35+97 761 ne 7.2. 4:288.2. 5:52 8326
32 702 so 6.2. 4:306.2. 23:13 8326
32 706 pá 5.2. 5:225.2. 22:22 8326
30 705 čt 4.2. 5:204.2. 20:25 8326
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.