Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 5. 2002

Výrobní číslo: 156170

Původní evidenční číslo: 6526

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 044 305 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36+97 766 čt 10.6. 20:4411.6. 5:17 8326
2+91 751 st 9.6. 4:3310.6. 4:40 8326
2+91 751 po 7.6. 17:008.6. 4:40 8326*Z1
36+97 766 ne 6.6. 20:447.6. 5:17 8326
1+96 762 pá 4.6. 20:525.6. 5:39 8326+8333
1+96 761 čt 3.6. 20:224.6. 5:10 8326+8333
1+96 762 st 2.6. 20:523.6. 5:39 8326
36+97 767 út 1.6. 21:362.6. 5:46 8343+8326
1+96 762 po 31.5. 20:521.6. 5:39 8343+8326
1+96 762 ne 30.5. 20:5231.5. 5:39 8326
36+97 766 so 29.5. 21:1630.5. 5:17 8326
2+91 752 pá 28.5. 5:1129.5. 5:12 8326
1+96 761 st 26.5. 20:2227.5. 5:10 8326
36+97 767 út 25.5. 21:3626.5. 5:46 8326
1+96 762 po 24.5. 20:5225.5. 5:39 8326
1+96 762 ne 23.5. 20:5224.5. 5:39 8326
1+96 762 so 22.5. 20:5223.5. 5:39 8326
36+97 766 pá 21.5. 21:1622.5. 5:17 8326
2+92 756 čt 20.5. 4:5021.5. 5:12 8326
1+96 761 út 18.5. 20:2219.5. 5:10 8326
2+91 751 po 17.5. 4:3318.5. 4:40 8326
 2  702 ne 16.5. 6:4917.5. 0:15 8326
2+91 751 čt 13.5. 4:3313.5. 20:00 8326*MU
13+97 766 út 11.5. 21:4712.5. 5:17 8326
2+91 752 po 10.5. 5:1111.5. 5:12 8326
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8335
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.