Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 5. 2002

Výrobní číslo: 156170

Původní evidenční číslo: 6526

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 115 795 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
 8  704 po 19.9. 14:3719.9. 19:16 8326+8324
18 708 po 19.9. 5:1619.9. 9:51 8326+8324
25 707 pá 16.9. 14:4416.9. 20:18 8326+8324
25 707 pá 16.9. 6:4416.9. 10:10 8326+8324
19+93 754 čt 15.9. 20:0716.9. 5:03 8326
13+97 752 st 14.9. 21:5215.9. 5:45 8326
7+91 756 út 13.9. 22:2814.9. 5:12 8326
13+97 752 po 12.9. 21:5213.9. 5:45 8326
sjVO 701 ne 11.9. 22:2512.9. 5:09 8326
sjVO 701 so 10.9. 22:2511.9. 5:09 8326
14+96 765 pá 9.9. 20:3510.9. 4:44 8326
7+91 755 čt 8.9. 20:199.9. 4:40 8326
7+91 756 st 7.9. 22:288.9. 5:12 8326
1+96 761 út 6.9. 20:467.9. 5:39 8326
1+96 761 po 5.9. 20:466.9. 5:39 8326
1+96 761 ne 4.9. 20:445.9. 5:39 8326
1+96 761 so 3.9. 20:444.9. 5:39 8326
2+92 754 pá 2.9. 5:363.9. 5:11 8326
 2  706 čt 1.9. 5:252.9. 0:54 8326
7+91 755 čt 4.8. 22:005.8. 4:40 8326*Z1
 2  704 čt 28.7. 15:1428.7. 17:00 8326*MU
14+96 765 so 23.7. 20:0724.7. 4:44 8326
7+91 755 pá 22.7. 20:1923.7. 4:40 8326
7+91 756 čt 21.7. 22:2822.7. 5:12 8326
19+93 754 st 20.7. 21:4921.7. 5:03 8326
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.