Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8326

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 17. 5. 2002

Výrobní číslo: 156170

Původní evidenční číslo: 6526

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 076 330 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 107 pá 3.12. 10:303.12. 18:30 8383+8326*Z1
20 714 pá 3.12. 5:143.12. 9:14 8383+8326
26 712 čt 2.12. 14:252.12. 22:55 8383+8326
20 714 čt 2.12. 5:142.12. 9:14 8383+8326
 1  705 st 1.12. 14:191.12. 19:26 8383+8326
26 719 st 1.12. 6:371.12. 9:39 8383+8326
25 703 út 30.11. 14:0430.11. 19:51 8383+8326
 8  702 út 30.11. 4:5430.11. 9:46 8383+8326
26 717 po 29.11. 5:1129.11. 18:02 8383+8326
26 717 pá 26.11. 5:1126.11. 18:02 8383+8326
26 717 čt 25.11. 5:1125.11. 18:02 8383+8326
26 717 st 24.11. 5:1124.11. 18:02 8383+8326
20 710 út 23.11. 4:4223.11. 20:32 8383+8326
18 703 po 22.11. 6:1823.11. 0:14 8383+8326
26 717 pá 19.11. 5:1119.11. 18:02 8383+8326
22 727 čt 18.11. 14:4418.11. 19:58 8383+8326
13+97 752 st 17.11. 19:1718.11. 5:46 8326
sjVO 701 út 16.11. 22:2517.11. 5:09 8326
2+91 751 po 15.11. 14:2416.11. 5:41 8326
 2  712 po 15.11. 4:5515.11. 9:51 8326
 2  702 ne 14.11. 5:5015.11. 0:55 8326
 2  702 so 13.11. 5:5014.11. 0:55 8326
 2  710 pá 12.11. 5:4113.11. 0:55 8326
7+91 756 st 10.11. 22:4811.11. 5:12 8326
sjVO 701 út 9.11. 22:2510.11. 5:09 8326
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8367+8363

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.