Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 8. 2002

Výrobní číslo: 155290

Původní evidenční číslo: 6383

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 132 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
19+91 756 čt 5.12. 20:366.12. 5:09 8338
sjVO 701 st 4.12. 22:435.12. 5:16 8338
15+91 755 út 3.12. 22:104.12. 4:39 8338
19+91 756 po 2.12. 20:363.12. 5:09 8338
sjVO 701 ne 1.12. 22:432.12. 5:16 8338
15+91 755 so 30.11. 21:501.12. 4:39 8338
19+91 756 pá 29.11. 20:3630.11. 5:09 8338
7+94 760 čt 28.11. 22:4829.11. 5:23 8338
15+91 755 st 27.11. 22:1028.11. 4:39 8338
14+96 766 út 26.11. 23:0527.11. 5:12 8338
7+94 760 po 25.11. 22:4826.11. 5:23 8338
13+97 752 ne 24.11. 21:3225.11. 5:46 8338
14+96 766 so 23.11. 20:5624.11. 5:12 8338
18 707 pá 22.11. 6:1822.11. 23:33 8338+8346
 8  711 čt 21.11. 4:5421.11. 23:25 8338+8346
18 707 st 20.11. 6:1820.11. 23:33 8338+8346
18 709 út 19.11. 4:4119.11. 19:55 8338+8346
25 707 po 18.11. 14:4719.11. 0:07 8338+8346
20 713 po 18.11. 5:0718.11. 10:06 8338+8346
18 707 pá 15.11. 6:1815.11. 23:33 8338+8346
26 709 čt 14.11. 14:3114.11. 23:35 8338+8346
20 716 čt 14.11. 6:4314.11. 9:25 8338+8346
13+97 752 st 13.11. 20:5614.11. 5:46 8338
15+91 755 út 12.11. 22:0913.11. 4:39 8338
 1  707 út 12.11. 5:1612.11. 10:09 8338+8333


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.