Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 8. 2002

Výrobní číslo: 155290

Původní evidenční číslo: 6383

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 148 402 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 705 út 29.4. 5:3029.4. 23:35 8334+8338
26 705 po 28.4. 5:3028.4. 23:35 8334+8338
26 714 pá 25.4. 15:1225.4. 18:10 8334+8338*MU
26 714 pá 25.4. 6:0025.4. 9:22 8334+8338
20 703 čt 24.4. 5:4324.4. 19:26 8334+8338
25 705 st 23.4. 4:4423.4. 19:34 8334+8338
20 709 út 22.4. 4:2822.4. 20:22 8334+8338
26 704 čt 17.4. 6:0018.4. 0:35 8334+8338
20 709 st 16.4. 4:2816.4. 20:22 8334+8338
20 703 út 15.4. 5:4315.4. 19:26 8334+8338
20 703 po 14.4. 5:4314.4. 19:26 8334+8338
20 703 pá 11.4. 5:4311.4. 19:26 8334+8338
26 705 čt 10.4. 5:3010.4. 23:35 8334+8338
20 709 st 9.4. 4:289.4. 20:22 8334+8338
26 705 út 8.4. 5:308.4. 23:35 8334+8338
25 705 po 7.4. 4:447.4. 19:34 8334+8338
20 709 pá 4.4. 4:284.4. 20:22 8334+8338
25 705 čt 3.4. 9:103.4. 19:34 8334+8338*Z1
25 705 čt 3.4. 4:443.4. 8:10 8334+8338*MU
22 533 st 2.4. 21:402.4. 23:35 8334+8338*Z2
20 709 st 2.4. 4:282.4. 20:22 8334+8338
26 705 út 1.4. 5:301.4. 23:35 8334+8338
25 708 po 31.3. 14:4931.3. 20:03 8334+8338
25 708 po 31.3. 6:3831.3. 9:54 8334+8338
13+97 750 ne 30.3. 20:2231.3. 5:17 8338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9160
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8526+8523

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.