Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 8. 2002

Výrobní číslo: 155290

Původní evidenční číslo: 6383

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 062 362 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  702 dnes 5:522.10. 19:21 8338
 2  704 út 26.9. 5:3726.9. 20:46 8338
sjVO 701 po 25.9. 22:4326.9. 5:04 8338
1+96 761 ne 24.9. 20:5925.9. 5:42 8338
19+93 754 so 23.9. 21:3324.9. 5:03 8338
1+96 761 pá 22.9. 20:5823.9. 5:42 8338
2+92 755 čt 21.9. 17:0022.9. 5:24 8338*Z1
 2  706 út 19.9. 5:0820.9. 0:55 8338*MU
 2  704 po 18.9. 6:2018.9. 20:46 8338*Z2
13+97 752 st 13.9. 19:3114.9. 5:47 8338
sjVO 701 út 12.9. 22:4213.9. 4:57 8338
14+96 766 po 11.9. 22:4412.9. 5:13 8338
14+96 766 ne 10.9. 22:4411.9. 5:13 8338
14+96 766 so 9.9. 22:4410.9. 5:13 8338
2+92 755 pá 8.9. 6:339.9. 5:24 8338
 2  703 čt 7.9. 4:557.9. 18:51 8338
 2  705 st 6.9. 5:097.9. 0:48 8338
 2  705 út 5.9. 5:096.9. 0:48 8338
 2  702 po 4.9. 6:044.9. 21:49 8338
19+93 754 ne 3.9. 21:324.9. 5:03 8338
1+96 761 so 2.9. 20:293.9. 5:42 8338
18+91 756 pá 1.9. 22:222.9. 5:09 8338
14+96 766 čt 31.8. 22:111.9. 5:13 8338
15+91 755 st 30.8. 22:0731.8. 4:39 8338
14+96 766 út 29.8. 22:1130.8. 5:13 8338
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8415
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8334

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.