Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8338

Evidované reklamní polepy:
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 8. 2002

Výrobní číslo: 155290

Původní evidenční číslo: 6383

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 858 059 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 702 út 19.2. 4:3119.2. 21:27 8341+8338
 8  701 po 18.2. 4:4719.2. 0:56 8341+8338
26 708 pá 15.2. 6:5016.2. 1:21 8341+8338
20 702 čt 14.2. 4:3114.2. 21:27 8341+8338
 8  701 st 13.2. 4:4714.2. 0:56 8341+8338
 8  701 út 12.2. 4:4713.2. 0:56 8341+8338
 8  702 po 11.2. 6:4611.2. 20:53 8341+8338
22 727 pá 8.2. 14:238.2. 19:25 8341+8338*MU
22 734 pá 8.2. 6:528.2. 9:48 8341+8338
7+91 756 čt 7.2. 22:238.2. 5:40 8338
26 702 st 6.2. 5:546.2. 18:58 8509+8338
26 702 út 5.2. 5:545.2. 18:58 8509+8338
25 705 po 4.2. 13:504.2. 19:33 8509+8338
20 702 pá 1.2. 4:311.2. 21:27 8509+8338
26 708 čt 31.1. 6:501.2. 1:21 8509+8338
7+91 756 st 30.1. 22:2331.1. 5:40 8338
 8  712 st 30.1. 6:1330.1. 18:17 8338+8383
14+96 764 út 29.1. 21:4930.1. 4:46 8338
25 715 út 29.1. 4:4129.1. 18:44 8383+8338
 8  701 po 28.1. 4:4729.1. 0:56 8383+8338
 8  708 ne 27.1. 9:3927.1. 23:19 8383+8338
20 706 so 26.1. 4:3226.1. 22:44 8383+8338
25 710 pá 25.1. 14:3026.1. 1:03 8383+8338
25 710 pá 25.1. 6:3125.1. 10:03 8383+8338
sjVO 701 pá 25.1. 2:3025.1. 4:54 8338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.