Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 8. 2002

Výrobní číslo: 155290

Původní evidenční číslo: 6383

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 111 907 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
18 705 dnes 5:1824.7. 9:35 8338+8341
22 718 út 23.7. 16:1823.7. 19:34 8338+8341
18 705 út 23.7. 5:1823.7. 9:35 8338+8341
22 718 po 22.7. 16:1822.7. 19:34 8338+8341
25 702 po 22.7. 5:0722.7. 9:44 8338+8341
22 718 pá 19.7. 16:1819.7. 19:34 8338+8341
22 728 pá 19.7. 5:3919.7. 8:50 8338+8341
22 718 čt 18.7. 16:1818.7. 19:34 8338+8341
22 728 čt 18.7. 5:3918.7. 8:50 8338+8341
6+90 751 st 17.7. 20:2417.7. 22:00 8338*MU
6+90 751 út 16.7. 20:2417.7. 5:17 8338
sjVO 701 po 15.7. 22:4316.7. 5:16 8338
15+91 755 ne 14.7. 21:5015.7. 4:37 8338
15+91 755 so 13.7. 21:5014.7. 4:37 8338
15+91 755 pá 12.7. 21:5013.7. 4:37 8338
15+91 755 čt 11.7. 21:5012.7. 4:37 8338
13+97 752 st 10.7. 21:3311.7. 5:47 8338
5+96 768 út 9.7. 22:0010.7. 5:13 8338
13+97 752 po 8.7. 21:339.7. 5:47 8338
5+96 768 ne 7.7. 20:188.7. 5:13 8338
sjVO 701 so 6.7. 22:437.7. 5:16 8338
7+94 760 pá 5.7. 22:476.7. 5:23 8338
15+91 755 st 3.7. 21:504.7. 4:37 8338
5+96 768 út 2.7. 22:003.7. 5:13 8338
13+97 752 po 1.7. 21:332.7. 5:47 8338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.