Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 8. 2002

Výrobní číslo: 155290

Původní evidenční číslo: 6383

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 997 630 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 754 so 27.11. 5:3028.11. 5:12 8338
 2  706 pá 26.11. 5:1027.11. 0:14 8338
 2  710 čt 25.11. 5:4126.11. 0:55 8338
sjVO 701 ne 14.11. 22:2515.11. 5:09 8338
19+93 754 so 13.11. 21:1914.11. 5:03 8338
2+92 754 pá 12.11. 5:3813.11. 5:12 8338
 2  710 čt 11.11. 5:4111.11. 16:20 8338*MU
 2  706 st 10.11. 5:1010.11. 20:06 8338
 2  706 út 9.11. 5:109.11. 20:06 8338
 2  707 po 8.11. 5:239.11. 0:15 8338
13+97 752 so 6.11. 19:177.11. 5:46 8338
1+96 761 pá 5.11. 21:056.11. 5:39 8338
sjVO 701 čt 4.11. 22:255.11. 5:09 8338
7+91 756 st 3.11. 22:484.11. 5:12 8338
2+91 751 út 2.11. 14:243.11. 5:41 8338
 2  712 út 2.11. 4:552.11. 9:51 8338
 2  710 po 1.11. 5:412.11. 0:55 8338
13+97 752 čt 28.10. 22:1829.10. 5:46 8338
sjVO 701 st 27.10. 22:1928.10. 5:09 8338
13+97 751 út 26.10. 19:2627.10. 5:17 8338
13+97 751 po 25.10. 19:2626.10. 5:17 8338
2+91 751 ne 24.10. 20:3825.10. 5:40 8338
sjVO 701 so 23.10. 22:1924.10. 5:09 8338
14+96 765 pá 22.10. 22:5423.10. 4:44 8338
sjVO 701 čt 21.10. 22:1922.10. 5:09 8338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.