Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8338

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 8. 2002

Výrobní číslo: 155290

Původní evidenční číslo: 6383

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 876 430 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  703 čt 2.4. 4:522.4. 22:57 8338
 2  703 st 1.4. 4:521.4. 22:57 8338
 2  705 út 31.3. 13:5631.3. 23:12 8338
 2  705 út 31.3. 5:0631.3. 10:30 8338
 2  712 po 30.3. 4:3230.3. 22:49 8338
 2  704 ne 29.3. 6:0829.3. 23:31 8338
 2  706 so 28.3. 6:0928.3. 23:12 8338
 2  703 pá 27.3. 4:5227.3. 22:57 8338
 2  703 čt 26.3. 4:5226.3. 22:57 8338
 2  710 st 25.3. 6:0525.3. 20:24 8338
7+91 755 po 23.3. 20:3124.3. 5:14 8338
14+96 766 ne 22.3. 23:0523.3. 5:42 8338
7+91 755 so 21.3. 20:1722.3. 5:14 8338
14+96 766 pá 20.3. 23:0421.3. 5:41 8338
13+97 764 čt 19.3. 19:5320.3. 5:17 8338
7+91 755 st 18.3. 20:3119.3. 5:09 8338
14+96 765 út 17.3. 22:4418.3. 5:12 8338
7+91 755 po 16.3. 20:3117.3. 5:14 8338
Pluh 720 po 16.3. 8:0016.3. 10:00 8530+8338*1
17+93 764 ne 15.3. 21:5516.3. 5:02 8338
14+96 764 so 14.3. 22:4515.3. 4:30 8338
11+93 765 pá 13.3. 19:3914.3. 5:02 8338
7+91 756 čt 12.3. 21:2713.3. 5:43 8338
sjVO 701 čt 12.3. 2:4312.3. 4:54 8338
2+91 754 st 11.3. 5:3711.3. 19:30 8338*MU
*1 = souprava 8204+8530+8338
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.