Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8338

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Samsung Omnia II (od prosince 2009 do března 2011)

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 28. 8. 2002

Výrobní číslo: 155290

Původní evidenční číslo: 6383

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 124 852 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  711 dnes 4:5422.10. 23:25 8337+8338
18 709 po 21.10. 4:4121.10. 19:55 8337+8338
 8  711 pá 18.10. 4:5418.10. 23:25 8337+8338
 8  711 čt 17.10. 4:5417.10. 23:25 8337+8338
25 707 st 16.10. 14:4717.10. 0:07 8337+8338
26 714 st 16.10. 6:4916.10. 10:01 8337+8338
15+91 755 út 15.10. 22:0916.10. 4:39 8338
18 709 út 15.10. 4:4115.10. 19:55 8346+8338
 8  714 po 14.10. 15:0515.10. 0:19 8346+8338
25 707 po 14.10. 6:3814.10. 9:54 8346+8338
sjVO 701 ne 13.10. 22:4314.10. 5:16 8338
15+91 755 so 12.10. 21:4813.10. 4:42 8338
19+91 756 pá 11.10. 20:3612.10. 5:09 8338
13+97 752 čt 10.10. 21:3211.10. 5:46 8338
7+94 760 st 9.10. 22:4710.10. 5:22 8338
26 714 st 9.10. 15:129.10. 21:32 8337+8338
26 714 st 9.10. 6:499.10. 10:01 8337+8338
15+91 755 út 8.10. 22:099.10. 4:39 8338
26 714 út 8.10. 15:128.10. 21:32 8338+8335
26 714 út 8.10. 6:498.10. 10:01 8338+8335
19+91 756 po 7.10. 20:368.10. 5:09 8338
13+97 752 ne 6.10. 21:297.10. 5:46 8338
13+97 752 so 5.10. 21:296.10. 5:46 8338
14+96 766 pá 4.10. 21:335.10. 5:12 8338
19+91 756 čt 3.10. 20:364.10. 5:09 8338


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.