Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8335

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 157263

Původní evidenční číslo: 6711

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 910 746 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  703 po 6.4. 4:526.4. 22:57 8335
26+97 867 so 4.4. 23:305.4. 1:00 8335*Z
26+97 764 pá 3.4. 22:004.4. 3:00 8335*MU
7+91 755 čt 2.4. 20:313.4. 5:14 8335
7+91 756 st 1.4. 22:252.4. 5:41 8335
sjVO 702 út 31.3. 23:051.4. 5:23 8335
14+96 765 po 30.3. 21:0331.3. 5:13 8335
sjVO 701 po 30.3. 2:4030.3. 4:54 8335
 2  702 ne 29.3. 5:4829.3. 22:57 8335
 2  710 pá 27.3. 6:0527.3. 20:24 8335
7+91 756 ne 22.3. 22:2523.3. 5:41 8335
14+96 765 so 21.3. 22:4522.3. 5:13 8335
13+97 764 pá 20.3. 19:5321.3. 5:17 8335
13+97 765 čt 19.3. 18:5020.3. 5:45 8335
13+97 765 st 18.3. 19:5319.3. 5:45 8335
13+97 765 út 17.3. 18:5018.3. 5:45 8335
7+91 756 po 16.3. 21:2717.3. 5:41 8335
13+97 765 ne 15.3. 21:5916.3. 5:46 8335
7+91 755 so 14.3. 20:1715.3. 5:14 8335
2+91 759 pá 13.3. 4:3214.3. 4:45 8335
 2  704 čt 12.3. 13:5112.3. 21:43 8335
 2  704 čt 12.3. 5:1712.3. 10:41 8335
 2  712 st 11.3. 7:0012.3. 1:11 8335*Z1
sjVO 701 st 11.3. 2:4311.3. 4:54 8335
 2  712 út 10.3. 4:3211.3. 1:11 8335
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8530

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.