Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8334

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 152838

Původní evidenční číslo: 6228

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 072 261 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
20 704 dnes 4:473.10. 0:05 8341+8334
18 702 pá 29.9. 4:2230.9. 0:49 8341+8334
18 702 st 27.9. 4:2228.9. 0:49 8341+8334
18 702 út 26.9. 4:2227.9. 0:49 8341+8334
18 702 po 25.9. 4:2226.9. 0:49 8341+8334
18 702 pá 22.9. 4:2223.9. 0:49 8341+8334
22 723 čt 21.9. 14:4321.9. 23:56 8341+8334
22 729 čt 21.9. 6:1521.9. 9:40 8341+8334
2+92 755 st 20.9. 14:2421.9. 5:24 8334
 2  708 st 20.9. 5:2220.9. 10:21 8334
2+92 755 út 19.9. 14:2419.9. 16:00 8334*MU
2+92 755 po 18.9. 14:2418.9. 15:25 8334*MU
 2  704 po 18.9. 5:3718.9. 6:20 8334*MU
15+91 755 pá 15.9. 22:0416.9. 4:39 8334
2+92 755 čt 14.9. 6:3315.9. 5:24 8334
18+91 756 st 13.9. 22:4014.9. 5:00 8334
2+91 751 út 12.9. 22:0513.9. 5:30 8334
 2  703 út 12.9. 4:5512.9. 18:51 8334
 2  702 po 11.9. 6:0411.9. 21:49 8334
 2  701 so 9.9. 5:3110.9. 0:48 8334
 2  701 pá 8.9. 5:228.9. 19:41 8334
 2  701 čt 7.9. 5:227.9. 19:41 8334
 2  702 st 6.9. 6:046.9. 21:49 8334
 2  701 út 5.9. 5:225.9. 19:41 8334
 2  704 po 4.9. 14:344.9. 20:04 8334
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.