Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8334

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 152838

Původní evidenční číslo: 6228

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 118 041 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+90 751 so 29.6. 21:1629.6. 22:46 8334*MU
25+97 759 pá 28.6. 20:1129.6. 6:02 8334
13+97 750 čt 27.6. 21:5328.6. 5:35 8334
25+97 759 st 26.6. 20:1127.6. 6:02 8334
7+94 760 út 25.6. 22:4726.6. 5:23 8334
15+91 750 po 24.6. 20:5025.6. 5:39 8334
7+94 760 ne 23.6. 22:4724.6. 5:23 8334
15+91 755 so 22.6. 22:0923.6. 5:09 8334
7+94 760 pá 21.6. 22:4722.6. 5:23 8334
15+91 755 čt 20.6. 22:0921.6. 5:09 8334
14+96 766 st 19.6. 21:4320.6. 5:13 8334
14+96 766 út 18.6. 21:4219.6. 5:13 8334
13+97 752 po 17.6. 21:3318.6. 5:47 8334
19+91 756 ne 16.6. 21:1917.6. 5:09 8334
7+94 760 so 15.6. 22:4716.6. 5:21 8334
24+91 755 pá 14.6. 19:2515.6. 4:39 8334
13+97 752 čt 13.6. 21:3314.6. 5:47 8334
25 709 čt 13.6. 14:4913.6. 19:23 8334+8338
20 713 čt 13.6. 5:0713.6. 10:07 8334+8338
30 715 st 12.6. 14:2413.6. 0:54 8334+8338
20 716 st 12.6. 6:4312.6. 9:26 8334+8338
sjVO 701 út 11.6. 22:4312.6. 5:16 8334
13+97 752 po 10.6. 21:3311.6. 5:47 8334
13+97 752 ne 9.6. 21:3310.6. 5:47 8334
13+97 752 so 8.6. 21:339.6. 5:47 8334
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.