Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8334

Domovská vozovna: Vokovice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2002

V provozu od: 27. 8. 2002

Výrobní číslo: 152838

Původní evidenční číslo: 6228

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika Vega CVP-25

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 831 512 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 752 st 18.7. 13:5618.7. 21:30 8334*MU
25 702 po 16.7. 4:4016.7. 10:19 8346+8334
22 721 pá 13.7. 14:2514.7. 0:55 8346+8334
 8  704 pá 13.7. 5:3913.7. 10:12 8346+8334
 8  704 čt 12.7. 13:3812.7. 20:08 8346+8334
22 721 čt 12.7. 5:0812.7. 10:10 8346+8334
22 701 st 11.7. 13:0011.7. 22:18 8346+8334*Z
22 721 st 11.7. 5:0811.7. 10:10 8346+8334
20 701 út 10.7. 14:3410.7. 23:54 8346+8334
26 703 po 9.7. 4:439.7. 20:57 8346+8334
14+96 765 st 4.7. 22:445.7. 4:53 8346+8334
25 702 st 4.7. 13:214.7. 21:39 8346+8334
25 702 st 4.7. 4:404.7. 10:19 8346+8334
26 715 út 3.7. 14:044.7. 1:03 8346+8334
25 702 út 3.7. 4:403.7. 10:19 8346+8334
20 701 po 2.7. 14:342.7. 23:54 8346+8334
26 715 po 2.7. 6:392.7. 9:30 8346+8334
 1  708 pá 29.6. 14:3630.6. 1:22 8346+8334
 1  704 pá 29.6. 6:4729.6. 9:46 8346+8334
14+96 765 čt 28.6. 22:4529.6. 5:13 8334
20 711 čt 28.6. 5:4328.6. 18:31 8360+8334
26 712 st 27.6. 15:0127.6. 21:07 8360+8334
26 717 st 27.6. 6:2327.6. 9:18 8360+8334
sjVO 701 st 27.6. 2:3027.6. 4:54 8334
 2  709 út 26.6. 14:3127.6. 0:51 8334
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8336+8338

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.