Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8530

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Vokovice (od 9.6.2023)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 5. 2007

Výrobní číslo: 164529

Původní evidenční číslo: 6795 II

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 866 039 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 720 pá 17.5. 15:4418.5. 0:39 8530+8335
20 716 pá 17.5. 6:4317.5. 9:26 8530+8335
7+94 760 čt 16.5. 22:4717.5. 5:21 8530+8335
25 709 čt 16.5. 14:4916.5. 19:23 8530+8335
 8  714 čt 16.5. 7:0616.5. 9:49 8530+8335
7+94 760 st 15.5. 22:4716.5. 5:21 8530+8335
7+94 760 út 14.5. 22:4715.5. 5:21 8530+8335
7+94 760 po 13.5. 22:4714.5. 5:21 8530+8335
25 709 po 13.5. 14:4913.5. 19:23 8530+8335
 8  714 po 13.5. 7:0613.5. 9:49 8530+8335
7+94 760 ne 12.5. 22:4713.5. 5:21 8530+8335
7+94 760 so 11.5. 22:4712.5. 5:21 8530+8335
7+94 760 pá 10.5. 22:4711.5. 5:21 8530+8335
25 709 čt 9.5. 14:499.5. 19:23 8530+8335
25 706 čt 9.5. 4:249.5. 13:30 8530+8335*MU
25 706 út 7.5. 4:247.5. 22:42 8530+8335
25 706 po 6.5. 4:246.5. 22:42 8530+8335
25 706 pá 3.5. 4:243.5. 22:42 8530+8335
25 706 čt 2.5. 4:242.5. 22:42 8530+8335
25 706 út 30.4. 4:2430.4. 22:42 8530+8335
25 706 po 29.4. 4:2429.4. 22:42 8530+8335
20 713 pá 26.4. 14:2827.4. 0:27 8530+8335
20 713 pá 26.4. 5:0726.4. 10:07 8530+8335
22 721 čt 25.4. 15:0525.4. 23:49 8530+8335
20 713 čt 25.4. 5:0725.4. 10:07 8530+8335
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.