Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8530

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Vokovice (od 25.2.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 5. 2007

Výrobní číslo: 164529

Původní evidenční číslo: 6795 II

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 840 615 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+97 752 po 5.12. 22:036.12. 5:45 8530
1+96 761 ne 4.12. 20:445.12. 5:39 8530
sjVO 701 so 3.12. 22:254.12. 5:09 8530
2+91 751 pá 2.12. 5:393.12. 5:41 8530
 2  706 čt 1.12. 5:252.12. 0:54 8530
 2  709 st 30.11. 6:0830.11. 19:30 8530
 2  709 út 29.11. 6:0829.11. 19:30 8530
13+97 752 ne 27.11. 19:4328.11. 5:45 8530
26 714 pá 25.11. 4:5225.11. 20:18 8530+8332
26 714 čt 24.11. 4:5224.11. 20:18 8530+8332
20 710 st 23.11. 4:4223.11. 20:33 8530+8332
20 714 út 22.11. 14:5022.11. 23:43 8530+8332
22 730 út 22.11. 6:3222.11. 9:33 8530+8332
7+91 755 po 21.11. 20:1922.11. 4:40 8530
2+92 755 po 21.11. 5:3621.11. 10:00 8530*MU
 2  702 čt 17.11. 5:5318.11. 0:15 8530
 2  705 st 16.11. 4:5716.11. 20:06 8530
 2  706 út 15.11. 5:2516.11. 0:54 8530
 2  709 po 14.11. 6:0814.11. 19:30 8530
7+91 755 ne 13.11. 19:3214.11. 4:40 8530
sjVO 701 so 12.11. 22:2513.11. 5:09 8530
14+96 765 pá 11.11. 23:0112.11. 4:44 8530
2+91 751 čt 10.11. 5:3911.11. 5:41 8530
 2  705 út 8.11. 4:578.11. 20:06 8530
 2  705 po 7.11. 4:577.11. 20:06 8530
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.