Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8530

Domovská vozovna: Kobylisy

Aktuální vozovna: Vokovice (od 25.2.2020)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2007

V provozu od: 22. 5. 2007

Výrobní číslo: 164529

Původní evidenční číslo: 6795 II

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: Vůz upraven pro sunutí podvozkového pluhu PSP 01 s radlicí Tecna firmy MTM Tech

Najeto: cca 725 070 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 2  706 út 19.1. 4:3319.1. 22:32 8530
 2  706 po 18.1. 4:3318.1. 22:32 8530
 2  710 út 5.1. 5:115.1. 21:24 8530
 2  706 po 4.1. 4:334.1. 22:32 8530
Rok 2020
 2  706 čt 31.12. 4:3331.12. 22:32 8530
 2  706 st 30.12. 4:3330.12. 22:32 8530
 2  706 út 29.12. 4:3329.12. 22:32 8530
 2  710 po 28.12. 5:1128.12. 21:24 8530
 8  711 ne 20.12. 9:4920.12. 20:17 8530
 8  712 so 19.12. 11:0719.12. 20:32 8530
2+91 753 čt 26.11. 4:3327.11. 5:41 8530
 2  707 st 25.11. 4:5025.11. 22:51 8530
 2  707 po 23.11. 4:5023.11. 22:51 8530
 2  707 pá 20.11. 4:5020.11. 22:51 8530
 2  707 st 18.11. 4:5018.11. 22:51 8530
 2  707 po 16.11. 4:5016.11. 22:51 8530
 2  707 pá 13.11. 4:5013.11. 22:51 8530
 2  707 čt 12.11. 4:5012.11. 22:51 8530
 2  709 st 11.11. 16:3011.11. 21:24 8530*Z
Pluh 222 po 9.11. 10:009.11. 13:00 8500+8530
ZkJ 720 čt 5.11. 8:005.11. 12:00 8530+8331
 2  714 pá 30.10. 5:1130.10. 10:11 8530
 2  704 čt 29.10. 4:3329.10. 22:01 8530
 2  705 st 28.10. 5:3029.10. 1:12 8530
 2  704 út 27.10. 4:3327.10. 22:01 8530
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8343

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.