Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8308

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157122

Původní evidenční číslo: 6618

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 881 940 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  803 ne 22.7. 12:2022.7. 22:28 8245+8308
 9  821 pá 20.7. 4:5220.7. 23:48 8245+8308
 9  804 čt 19.7. 15:0520.7. 0:46 8245+8308
 9  808 čt 19.7. 7:1219.7. 9:35 8245+8308
3+6 812 út 17.7. 5:5017.7. 19:41 8245+8308
3+6 119 pá 13.7. 4:2213.7. 19:55 8245+8308
24 843 st 11.7. 6:0011.7. 20:17 8245+8308
 9  823 út 10.7. 5:0110.7. 19:08 8245+8308
 9  808 po 9.7. 15:2510.7. 0:56 8245+8308
 1  803 po 9.7. 5:419.7. 9:25 8245+8308
15+98 855 st 4.7. 23:025.7. 4:33 8245+8308
3+6 812 út 3.7. 5:503.7. 19:41 8245+8308
3+6 819 po 2.7. 4:202.7. 19:51 8245+8308
 1  814 pá 29.6. 14:4929.6. 20:56 8245+8308
15 811 pá 29.6. 5:4329.6. 9:37 8245+8308
 9  831 čt 28.6. 5:0129.6. 0:08 8245+8308
 9  814 st 27.6. 5:5728.6. 0:56 8245+8308
 9  802 út 26.6. 5:1826.6. 17:05 8245+8308*MU
11 807 po 25.6. 5:4525.6. 22:43 8245+8308
15 806 ne 24.6. 5:4324.6. 20:52 8245+8308
15 806 so 23.6. 6:0323.6. 21:22 8245+8308
11 803 pá 22.6. 5:0223.6. 0:51 8245+8308
11 803 čt 21.6. 5:0222.6. 0:51 8245+8308
3+6 802 st 20.6. 5:2420.6. 19:51 8245+8308
26 814 út 19.6. 6:0719.6. 19:57 8245+8308
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.