Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8308

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157122

Původní evidenční číslo: 6618

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 941 936 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  802 st 21.8. 4:4221.8. 19:35 8311+8308
 8  805 út 20.8. 5:2520.8. 23:08 8311+8308
 8  810 po 19.8. 4:3420.8. 0:23 8311+8308
25 807 ne 18.8. 4:3619.8. 1:20 8311+8308
15 805 so 17.8. 5:1917.8. 20:59 8311+8308
25 805 pá 16.8. 4:1716.8. 13:45 8311+8308*MU
16 807 st 14.8. 4:0614.8. 22:30 8311+8308
 8  808 út 13.8. 6:0414.8. 1:23 8311+8308
 8  802 po 12.8. 14:1412.8. 20:39 8311+8308
25 810 po 12.8. 4:3512.8. 9:49 8311+8308
sjHL 801 ne 11.8. 0:3211.8. 5:11 8308
15+92 858 pá 9.8. 20:5810.8. 4:23 8308
14 814 čt 8.8. 14:478.8. 20:08 8312+8308
14 814 čt 8.8. 6:358.8. 9:43 8312+8308
 9  823 st 7.8. 7:307.8. 19:08 8312+8308*Z
15 809 út 6.8. 4:186.8. 20:18 8312+8308
 1  807 po 5.8. 5:526.8. 0:50 8312+8308
 9  818 so 3.8. 6:373.8. 23:48 8241+8308
11 807 pá 2.8. 4:292.8. 23:39 8241+8308
 9  821 čt 1.8. 4:511.8. 23:48 8241+8308
25 810 st 31.7. 13:5231.7. 21:33 8241+8308
25 810 st 31.7. 4:3731.7. 9:49 8241+8308
 9  821 út 30.7. 9:3030.7. 23:48 8308+8241*Z1
2+92 855 po 29.7. 4:3630.7. 4:53 8308
24+91 857 so 27.7. 19:5828.7. 4:40 8308
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8448+8449
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8215+8212

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.