Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8308

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157122

Původní evidenční číslo: 6618

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 115 846 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 806 pá 18.3. 6:5518.3. 19:15 8308+8307
15+98 854 čt 17.3. 21:2318.3. 5:29 8308
 8  813 čt 17.3. 5:0817.3. 9:55 8308+8307
11 813 st 16.3. 4:5016.3. 9:05 8308+8307
8+14 833 út 15.3. 4:1816.3. 0:29 8308+8307
8+14 833 po 14.3. 4:1815.3. 0:29 8308+8307
 5  804 ne 13.3. 7:2714.3. 0:21 8308+8307
 1  805 so 12.3. 7:4612.3. 21:48 8308+8307
 6  801 pá 11.3. 6:0812.3. 0:13 8308+8307
11 806 čt 10.3. 6:5510.3. 19:15 8308+8307
25+97 855 st 9.3. 22:0310.3. 5:26 8308
11 806 st 9.3. 6:559.3. 19:15 8308+8307
 9  808 út 8.3. 5:048.3. 18:33 8308+8307
 9  802 po 7.3. 4:467.3. 20:11 8308+8307
11 801 ne 6.3. 5:086.3. 21:16 8308+8307
25 809 so 5.3. 4:405.3. 22:48 8308+8307
8+14 833 pá 4.3. 4:185.3. 0:29 8308+8307
25 801 čt 3.3. 4:394.3. 0:47 8308+8307
 6  810 st 2.3. 5:142.3. 23:33 8308+8307
 6  801 út 1.3. 6:082.3. 0:13 8308+8307
 5  808 po 28.2. 7:0628.2. 23:41 8308+8307
7+94 867 ne 27.2. 23:0228.2. 6:02 8308
13+97 853 so 26.2. 21:5627.2. 4:26 8308
15+98 853 pá 25.2. 21:0326.2. 4:59 8308
 8  814 pá 25.2. 6:1925.2. 9:06 8308+8228


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.