Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8308

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157122

Původní evidenční číslo: 6618

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 051 151 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 812 pá 16.4. 6:1616.4. 20:44 8308+8309
 1  809 čt 15.4. 6:1815.4. 20:37 8308+8309
11 812 st 14.4. 6:1614.4. 20:44 8308+8309
 9  809 út 13.4. 5:2113.4. 22:26 8308+8309
11 806 po 12.4. 5:2312.4. 21:55 8308+8309
 9  822 pá 9.4. 6:359.4. 20:55 8308+8309
 9  829 st 7.4. 4:317.4. 22:08 8308+8229
 9  829 út 30.3. 4:3130.3. 22:08 8308+8309
 1  811 po 29.3. 4:4729.3. 23:09 8308+8309
 9  818 pá 26.3. 6:1526.3. 20:26 8308+8309
11 808 čt 25.3. 5:4425.3. 20:01 8308+8309
 9  806 st 24.3. 5:0124.3. 19:54 8308+8309
 9  829 út 23.3. 4:3123.3. 22:08 8308+8309
11 808 po 22.3. 5:4422.3. 20:01 8308+8309
11 807 pá 19.3. 5:3819.3. 21:55 8308+8309
 9  809 čt 18.3. 5:2118.3. 22:26 8308+8309
11 801 st 17.3. 16:4017.3. 22:50 8308+8309*Z
 1  807 út 16.3. 6:0216.3. 20:26 8308+8309
11 801 po 15.3. 4:2915.3. 22:50 8308+8309
 9  806 pá 12.3. 5:0112.3. 5:20 8308+8309*MU
 9  806 čt 11.3. 5:0111.3. 19:54 8308+8309
16 802 st 10.3. 7:0710.3. 22:30 8308+8309
 9  818 po 8.3. 6:158.3. 20:26 8308+8309
15+16 804 ne 7.3. 5:077.3. 21:48 8308+8309
11 812 pá 5.3. 6:175.3. 20:39 8308+8309
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8236+8219
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.