Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8308

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157122

Původní evidenční číslo: 6618

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 909 911 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 813 út 19.2. 5:4319.2. 20:30 8218+8308
15 142 po 18.2. 6:2518.2. 21:56 8218+8308
24 841 pá 15.2. 5:3015.2. 20:18 8218+8308
 6  810 čt 14.2. 5:0215.2. 0:43 8218+8308
 9  820 st 13.2. 6:2113.2. 20:21 8218+8308
24 810 út 12.2. 5:4012.2. 20:25 8218+8308
 9  833 po 11.2. 7:1712.2. 0:12 8218+8308
11 804 ne 10.2. 4:0910.2. 20:36 8218+8308
 6  804 so 9.2. 5:1310.2. 0:34 8218+8308
 6  808 pá 8.2. 4:358.2. 21:43 8218+8308
 7  109 čt 7.2. 5:037.2. 20:55 8308+8217
 6  114 st 6.2. 5:067.2. 0:19 8308+8217
 7  110 út 5.2. 4:436.2. 1:04 8308+8217
 7  109 po 4.2. 5:034.2. 7:00 8308+8217*MU
 5  107 pá 1.2. 5:551.2. 22:02 8308+8217
 5  841 čt 31.1. 5:5931.1. 20:17 8308+8217
 9  833 st 30.1. 7:1730.1. 12:15 8308+8217*MU
25+92 851 út 29.1. 21:3230.1. 5:48 8308
 1  806 út 29.1. 6:2829.1. 19:41 8308+8235
 9  813 po 28.1. 15:3428.1. 19:54 8308+8235
 1  814 po 28.1. 5:4128.1. 9:48 8308+8235
 1  803 ne 27.1. 4:4727.1. 21:11 8308+8235
11 802 so 26.1. 4:0926.1. 22:21 8308+8235
11 807 pá 25.1. 6:0326.1. 0:51 8308+8235
5+95 254 čt 24.1. 23:5025.1. 1:30 8308*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8608

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.