Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8308

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157122

Původní evidenční číslo: 6618

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 899 816 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 801 pá 3.4. 5:403.4. 20:05 8308+8309
 1  810 čt 2.4. 4:273.4. 1:12 8308+8309
 5  810 st 1.4. 5:581.4. 21:15 8308+8309
24 805 út 31.3. 5:4131.3. 19:45 8308+8309
14 810 po 30.3. 4:5930.3. 20:23 8308+8309
24 805 pá 27.3. 5:4127.3. 19:45 8308+8309
24 806 čt 26.3. 5:5226.3. 19:55 8308+8309
24 814 st 25.3. 6:1425.3. 20:08 8308+8309
14 807 út 24.3. 4:3924.3. 19:56 8308+8309
 8  809 po 23.3. 4:3423.3. 23:43 8308+8309
11 801 pá 20.3. 5:2220.3. 20:02 8308+8309
24 812 čt 19.3. 5:4419.3. 19:58 8308+8309
24 812 st 18.3. 5:4418.3. 19:58 8308+8309
24 819 út 17.3. 5:2017.3. 19:26 8308+8309
 6  805 po 16.3. 7:0517.3. 0:45 8308+8309
14+94 861 ne 15.3. 20:5816.3. 5:08 8308
15+98 852 so 14.3. 20:4015.3. 5:00 8308
2+91 852 pá 13.3. 20:1714.3. 5:26 8308
 9  822 pá 13.3. 4:3113.3. 18:35 8308+8309
 6  805 čt 12.3. 7:0513.3. 0:45 8308+8309
15+99 865 st 11.3. 20:5812.3. 5:42 8308
15 809 st 11.3. 14:3911.3. 18:31 8303+8308
 9  822 st 11.3. 4:3111.3. 9:10 8303+8308*MU
24 809 út 10.3. 5:3010.3. 20:14 8303+8308
 9  802 po 9.3. 5:2310.3. 0:16 8303+8308
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.