Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8308

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 28. 11. 2001

Výrobní číslo: 157122

Původní evidenční číslo: 6618

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 954 836 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  816 pá 18.10. 15:5918.10. 22:51 8308+8309
24 801 pá 18.10. 5:4418.10. 10:36 8308+8309
 6  816 čt 17.10. 15:5918.10. 0:42 8308+8309
 6  807 čt 17.10. 4:1817.10. 9:19 8308+8309
17+34 801 st 16.10. 6:4417.10. 0:17 8308+8309
 9  811 út 15.10. 5:4816.10. 0:46 8308+8309
 9  820 po 14.10. 6:2114.10. 20:21 8308+8309
 6  803 ne 13.10. 10:1213.10. 21:45 8308+8309
16 804 pá 11.10. 4:0811.10. 21:07 8308+8309
12 818 čt 10.10. 7:0111.10. 1:16 8308+8309
2+91 853 st 9.10. 20:4410.10. 5:00 8308
15 809 st 9.10. 14:399.10. 18:31 8308+8311
 9  806 st 9.10. 6:279.10. 8:59 8308+8311
14+94 863 út 8.10. 22:259.10. 4:50 8308
24 801 út 8.10. 14:228.10. 19:16 8308+8311
 9  813 út 8.10. 6:498.10. 9:19 8308+8311
2+92 855 po 7.10. 4:348.10. 4:53 8308
 9  813 pá 4.10. 15:344.10. 19:54 8304+8308
16 803 pá 4.10. 6:054.10. 9:59 8304+8308
 9  820 čt 3.10. 6:213.10. 12:45 8304+8308*MU
2+92 855 st 2.10. 4:343.10. 4:53 8308
 5  809 út 1.10. 5:591.10. 21:06 8236+8308
16 804 po 30.9. 4:0830.9. 21:07 8236+8308
 8  803 ne 29.9. 4:5530.9. 1:22 8236+8308
16 810 pá 27.9. 5:0028.9. 0:48 8236+8308
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.