Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8309

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 8. 11. 2001

Výrobní číslo: 157140

Původní evidenční číslo: 6636

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 269 855 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  818 pá 23.5. 5:0123.5. 20:34 8308+8309
 9  805 čt 22.5. 6:1523.5. 0:16 8308+8309
24 841 st 21.5. 6:2521.5. 20:36 8308+8309
11 812 út 20.5. 5:4520.5. 19:23 8308+8309
 4  804 po 19.5. 6:2319.5. 21:22 8308+8309
11 812 pá 16.5. 5:4516.5. 19:23 8308+8309
26 841 čt 15.5. 5:4815.5. 23:47 8308+8309
 9  812 st 14.5. 4:4514.5. 22:33 8308+8309
 6  841 út 13.5. 4:5913.5. 21:41 8308+8309
16 808 po 12.5. 5:1512.5. 22:55 8308+8309
16 814 st 7.5. 4:358.5. 0:15 8308+8309
16 801 út 6.5. 4:557.5. 0:35 8308+8309
22 841 po 5.5. 6:335.5. 20:19 8308+8309
 9  826 pá 2.5. 6:452.5. 22:33 8308+8309
 9  811 st 30.4. 6:361.5. 0:36 8308+8309
 9  807 út 29.4. 6:2829.4. 19:55 8308+8309
24 806 pá 25.4. 6:1725.4. 20:25 8308+8309
 9  807 čt 24.4. 6:2824.4. 19:55 8308+8309
 9  820 st 23.4. 5:1523.4. 18:33 8308+8309
 6  812 út 22.4. 14:3922.4. 19:57 8308+8309
 5  814 út 22.4. 7:4722.4. 9:39 8308+8309
 9  816 čt 17.4. 5:5617.4. 19:25 8308+8309
 9  817 st 16.4. 7:0116.4. 20:32 8308+8309
25+97 857 út 15.4. 23:3216.4. 5:16 8309
24 801 út 15.4. 5:3615.4. 19:46 8308+8309


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.