Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8309

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 8. 11. 2001

Výrobní číslo: 157140

Původní evidenční číslo: 6636

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 231 755 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  820 dnes 5:159.10. 18:33 8308+8309
 7  816 út 8.10. 5:468.10. 19:35 8308+8309
11 812 po 7.10. 6:077.10. 18:56 8308+8309
 7  807 pá 4.10. 14:454.10. 21:04 8308+8309
 9  809 pá 4.10. 7:084.10. 9:28 8308+8309
2+92 854 čt 3.10. 20:254.10. 4:59 8309
31 805 čt 3.10. 13:563.10. 18:10 8309
31 805 čt 3.10. 5:443.10. 10:57 8309
1+96 862 st 2.10. 20:573.10. 4:58 8309
5+94 867 út 1.10. 21:372.10. 5:59 8309
11 812 út 1.10. 6:071.10. 18:56 8308+8309
 5  806 po 30.9. 4:3730.9. 18:19 8308+8309
29 816 pá 27.9. 5:0528.9. 0:26 8308+8309
 8  807 čt 26.9. 14:5826.9. 23:55 8308+8309
 7  807 čt 26.9. 6:4526.9. 10:29 8308+8309
 6  801 st 25.9. 4:3925.9. 19:37 8308+8309
 8  810 út 24.9. 5:3325.9. 0:29 8308+8309
22 839 po 23.9. 6:5923.9. 22:04 8308+8309
29 819 pá 20.9. 9:3020.9. 20:06 8308+8309*Z1
11 813 pá 20.9. 5:0620.9. 9:09 8308+8309
 8  812 čt 19.9. 4:1919.9. 22:33 8308+8309
 8  810 st 18.9. 5:3319.9. 0:29 8308+8309
 8  807 út 17.9. 14:5817.9. 23:55 8308+8309
 8  807 út 17.9. 4:5717.9. 7:15 8308+8309*MU
29 811 po 16.9. 6:1917.9. 0:36 8308+8309
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8356+8357
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.