Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8309

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 8. 11. 2001

Výrobní číslo: 157140

Původní evidenční číslo: 6636

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 125 690 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  812 čt 4.8. 15:494.8. 17:40 8317+8309*MU
10 808 čt 4.8. 6:254.8. 9:11 8317+8309
10 808 st 3.8. 15:054.8. 0:46 8317+8309
 9  812 st 3.8. 5:223.8. 9:52 8317+8309
 9  818 út 2.8. 16:102.8. 23:02 8317+8309*Z1
 4  808 čt 30.6. 14:3230.6. 18:30 8310+8309
 4  813 čt 30.6. 6:2030.6. 10:10 8310+8309
10 803 st 29.6. 5:1629.6. 19:27 8310+8309
 9  827 út 28.6. 5:4628.6. 18:56 8310+8309
10 811 po 27.6. 4:1627.6. 20:27 8310+8309
 9  811 pá 24.6. 6:4225.6. 0:21 8310+8309
 9  820 čt 23.6. 5:0423.6. 18:33 8310+8309
 8  804 st 22.6. 6:5422.6. 18:53 8310+8309
15+98 853 út 21.6. 21:0322.6. 4:59 8309
 4  812 út 21.6. 15:0521.6. 19:02 8309+8313
 4  811 út 21.6. 6:0121.6. 9:52 8309+8313
 4  812 po 20.6. 15:0520.6. 19:02 8309+8313
 4  812 po 20.6. 6:1020.6. 10:00 8309+8313
12+17 841 pá 17.6. 4:2718.6. 0:13 8309+8313
10 805 čt 16.6. 5:4016.6. 19:52 8309+8313
10 809 st 15.6. 6:0916.6. 0:47 8309+8313
 8  804 út 14.6. 6:5414.6. 18:53 8309+8313
1+96 862 po 13.6. 20:4514.6. 4:55 8309
 8  804 po 13.6. 6:5413.6. 18:53 8242+8309
15+98 854 ne 12.6. 21:2313.6. 5:29 8309
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8303

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.