Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8309

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 8. 11. 2001

Výrobní číslo: 157140

Původní evidenční číslo: 6636

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 939 495 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  810 pá 23.8. 14:1623.8. 22:55 8317+8309
14 814 pá 23.8. 6:3523.8. 9:43 8317+8309
25 809 čt 22.8. 4:5722.8. 21:09 8317+8309
11 803 st 21.8. 6:0321.8. 21:06 8317+8309
16 807 út 20.8. 4:0620.8. 22:30 8317+8309
 8  805 po 19.8. 5:2519.8. 23:08 8317+8309
25 810 pá 16.8. 13:5216.8. 21:33 8317+8309
25 810 pá 16.8. 4:3516.8. 9:49 8317+8309
25 804 čt 15.8. 4:3016.8. 1:24 8317+8309
25 805 st 14.8. 4:1714.8. 23:07 8317+8309
 8  802 út 13.8. 14:1413.8. 20:39 8317+8309
 8  802 út 13.8. 5:3513.8. 10:08 8317+8309
25 805 pá 9.8. 4:179.8. 23:07 8317+8309
25 804 čt 8.8. 4:309.8. 1:24 8317+8309
 8  808 st 7.8. 6:048.8. 1:23 8317+8309
 1  803 út 6.8. 14:086.8. 19:59 8317+8309
1+98 858 so 3.8. 20:104.8. 4:14 8309
2+92 855 pá 2.8. 4:363.8. 4:53 8309
15+98 853 st 31.7. 20:401.8. 5:31 8309
2+92 855 út 30.7. 4:3631.7. 4:53 8309
15+92 858 so 27.7. 20:5828.7. 4:23 8309
15+98 853 pá 26.7. 22:5827.7. 5:29 8309
15 809 pá 26.7. 6:2026.7. 20:18 8305+8309*Z
25 805 čt 25.7. 4:1725.7. 23:07 8305+8309
 8  808 st 24.7. 6:0425.7. 1:23 8305+8309
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8311+8310

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.