Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8309

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 8. 11. 2001

Výrobní číslo: 157140

Původní evidenční číslo: 6636

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 908 415 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+92 856 pá 22.2. 22:2523.2. 1:05 8309*MU
 1  809 pá 22.2. 14:1022.2. 20:11 8224+8309*Z
15 142 pá 22.2. 6:2522.2. 12:20 8224+8309*MU
11 105 čt 21.2. 6:0921.2. 21:20 8224+8309
26 116 st 20.2. 6:0720.2. 20:01 8224+8309
15 103 út 19.2. 8:0519.2. 19:40 8224+8309*Z1
 9  804 po 18.2. 5:2618.2. 19:32 8224+8309
11 805 ne 17.2. 4:2918.2. 0:51 8224+8309
 9  808 so 16.2. 7:4017.2. 0:46 8224+8309
 9  804 pá 15.2. 5:2615.2. 19:32 8224+8309
 9  811 čt 14.2. 5:4815.2. 0:46 8224+8309
11 801 st 13.2. 4:0914.2. 0:51 8224+8309
 9  802 út 12.2. 5:2313.2. 0:16 8224+8309
 9  804 po 11.2. 5:2611.2. 19:32 8224+8309
13+97 866 so 9.2. 22:3910.2. 4:19 8309
15+98 853 pá 8.2. 23:389.2. 5:29 8309
11 803 pá 8.2. 6:018.2. 21:21 8224+8309
 9  817 čt 7.2. 6:127.2. 20:12 8224+8309
2+92 856 st 6.2. 20:317.2. 5:18 8309
 9  806 st 6.2. 6:276.2. 8:59 8224+8309
 9  806 út 5.2. 15:066.2. 0:26 8224+8309
 9  813 út 5.2. 6:495.2. 9:19 8224+8309
 9  806 po 4.2. 15:065.2. 0:26 8224+8309
 9  813 po 4.2. 6:494.2. 9:19 8224+8309
 9  802 pá 1.2. 5:232.2. 0:16 8224+8309
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8212+8213
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8305+8215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.