Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8309

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2001

V provozu od: 8. 11. 2001

Výrobní číslo: 157140

Původní evidenční číslo: 6636

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 877 982 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 804 čt 19.7. 6:1419.7. 16:40 8305+8309*MU
 9  818 st 18.7. 6:4318.7. 23:28 8305+8309
24 141 pá 13.7. 5:4613.7. 19:53 8305+8309
 7  103 čt 12.7. 5:3112.7. 21:39 8305+8309
22 104 st 11.7. 4:3711.7. 21:12 8305+8309
22 117 út 10.7. 4:4911.7. 0:36 8305+8309
24 105 po 9.7. 6:269.7. 20:19 8305+8309
24 803 st 4.7. 6:044.7. 20:32 8305+8309
24 808 út 3.7. 6:443.7. 20:05 8305+8309
 9  814 ne 1.7. 4:321.7. 23:48 8305+8309
 9  808 so 30.6. 7:401.7. 0:46 8305+8309
3+6 801 pá 29.6. 5:1429.6. 23:10 8305+8309
 5  817 čt 28.6. 6:4628.6. 21:21 8305+8309
3+6 822 st 27.6. 14:4627.6. 19:56 8305+8309
3+6 822 st 27.6. 6:0627.6. 10:56 8305+8309
 9  833 út 26.6. 7:1727.6. 0:12 8305+8309
11 802 po 25.6. 6:4125.6. 20:41 8305+8309
 1  812 pá 22.6. 5:4922.6. 20:12 8305+8309
26 809 čt 21.6. 5:3421.6. 22:03 8305+8309
 9  805 st 20.6. 5:2920.6. 22:08 8305+8309
 9  814 út 19.6. 5:5720.6. 0:56 8305+8309
3+6 802 po 18.6. 5:2418.6. 19:51 8305+8309
 9  807 ne 17.6. 12:5017.6. 22:58 8305+8309
 9  811 so 16.6. 15:3016.6. 22:58 8305+8309*Z
 9  811 pá 15.6. 20:0016.6. 0:46 8305+8309*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8239+8212
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8310+8215

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.