Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8222

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 4. 2001

Výrobní číslo: 155399

Původní evidenční číslo: 6464

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Poznámka: některé zdroje chybně uvádějí jako původní vůz T3 číslo 6520, série vozů do 6505 však měla původní provedení výklopných schůdků na střechu u středních dveří. Správné číslo původního vozu je 6464

Najeto: cca 1 154 716 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  810 dnes 5:1721.11. 20:54 8315+8222
 5  803 st 20.11. 6:1221.11. 0:17 8315+8222
 9  804 út 19.11. 15:0920.11. 0:06 8315+8222
 7  806 út 19.11. 4:4219.11. 6:10 8315+8222*MU
 5  801 po 18.11. 6:0218.11. 23:57 8315+8222
 7  809 pá 15.11. 5:0215.11. 20:48 8315+8222
 9  831 čt 14.11. 6:0014.11. 23:53 8315+8222
 9  804 st 13.11. 15:0914.11. 0:06 8315+8222
 9  815 st 13.11. 7:2313.11. 9:44 8315+8222
11 812 út 12.11. 6:0712.11. 18:56 8315+8222
 9  807 po 11.11. 6:2511.11. 19:55 8315+8222
 9  807 pá 8.11. 6:258.11. 19:55 8308+8222
11 808 čt 7.11. 7:068.11. 0:17 8308+8222
 9  820 st 6.11. 5:156.11. 18:33 8308+8222
 7  807 út 5.11. 14:455.11. 21:04 8308+8222
 7  807 út 5.11. 6:455.11. 10:29 8308+8222
 5  810 po 4.11. 5:174.11. 23:17 8308+8222
 5  808 ne 3.11. 5:174.11. 0:17 8308+8222
 5  814 pá 1.11. 15:391.11. 21:24 8308+8222
12 820 pá 1.11. 5:341.11. 9:13 8308+8222
 5  810 čt 31.10. 5:1731.10. 23:17 8308+8222
 9  815 st 30.10. 15:5330.10. 18:00 8308+8222*MU
11 813 st 30.10. 5:2630.10. 9:09 8308+8222
11 808 út 29.10. 7:0630.10. 0:17 8308+8222
 5  808 ne 27.10. 10:0728.10. 0:17 8308+8222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.