Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8222

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 4. 2001

Výrobní číslo: 155399

Původní evidenční číslo: 6464

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 965 761 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 803 ne 27.9. 4:0827.9. 6:50 8221+8222*MU
14 801 pá 25.9. 5:5526.9. 0:18 8221+8222
16 813 čt 24.9. 5:1924.9. 20:31 8221+8222
14 801 st 23.9. 5:5524.9. 0:18 8221+8222
 1  809 út 22.9. 6:1822.9. 22:35 8221+8222
11 804 po 21.9. 6:4121.9. 20:29 8221+8222
15 813 pá 18.9. 4:5818.9. 9:00 8221+8222
 1  807 čt 17.9. 6:0217.9. 20:26 8221+8222
16 815 st 16.9. 5:1916.9. 20:31 8221+8222
11 803 út 15.9. 4:2916.9. 0:51 8221+8222
 8  810 po 14.9. 6:1314.9. 23:28 8221+8222
11 804 so 12.9. 18:4512.9. 20:51 8221+8222*Z
11 809 pá 11.9. 4:0911.9. 21:35 8221+8222
 9  816 čt 10.9. 6:0910.9. 23:18 8221+8222
16 815 st 9.9. 5:199.9. 20:31 8221+8222
 1  807 út 8.9. 6:028.9. 20:26 8221+8222
25 803 po 7.9. 4:377.9. 20:33 8221+8222
14 806 ne 6.9. 16:006.9. 21:32 8221+8222*Z1
16 817 pá 4.9. 4:084.9. 10:48 8221+8222
 9  816 čt 3.9. 6:093.9. 23:18 8221+8222
 9  806 st 2.9. 5:012.9. 19:54 8221+8222
11 803 út 1.9. 4:292.9. 0:51 8221+8222
 1  813 po 31.8. 5:2131.8. 9:47 8221+8222
 8  804 čt 27.8. 5:4427.8. 20:24 8221+8222
 9  817 st 26.8. 6:2827.8. 0:16 8221+8222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8441+8440
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8310+8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.