Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8222

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 4. 2001

Výrobní číslo: 155399

Původní evidenční číslo: 6464

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 316 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 807 pá 15.1. 5:3815.1. 21:55 8221+8222
11 812 čt 14.1. 6:1714.1. 20:39 8221+8222
16 819 út 12.1. 6:3812.1. 10:48 8221+8222
 1  803 po 11.1. 5:2011.1. 19:42 8221+8222
25 809 so 9.1. 7:279.1. 20:37 8221+8222
 1  807 pá 8.1. 6:028.1. 20:26 8221+8222
 9  806 čt 7.1. 5:017.1. 19:54 8221+8222
 9  829 po 4.1. 4:314.1. 22:08 8221+8222
15 805 ne 3.1. 5:583.1. 21:56 8221+8222
 8  802 so 2.1. 5:342.1. 22:09 8221+8222
16 801 pá 1.1. 7:081.1. 22:00 8221+8222
Rok 2020
11 801 st 30.12. 4:2930.12. 22:50 8221+8222
16 816 út 29.12. 5:3629.12. 23:27 8221+8222
 1  803 po 28.12. 5:2028.12. 19:42 8221+8222
14 801 ne 27.12. 19:0527.12. 21:47 8221+8222*Z
22 826 pá 25.12. 10:1625.12. 20:33 8221+8222
16+94 867 čt 24.12. 4:0824.12. 23:45 8221+8222
11 801 st 23.12. 4:2923.12. 22:50 8221+8222
 9  829 út 22.12. 16:4522.12. 22:08 8221+8222*Z
16 819 út 22.12. 6:3822.12. 10:48 8221+8222
25 803 po 21.12. 4:3721.12. 20:17 8221+8222
11 804 ne 20.12. 4:2920.12. 22:50 8221+8222
11 804 so 19.12. 4:2919.12. 22:50 8221+8222
 1  811 pá 18.12. 4:4718.12. 23:09 8221+8222
 9  818 čt 17.12. 6:1517.12. 20:27 8221+8222
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8233+8232

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.