Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8222

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 4. 2001

Výrobní číslo: 155399

Původní evidenční číslo: 6464

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 787 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  706 po 24.9. 14:4624.9. 17:00 8222+8312*MU*1
26 719 po 24.9. 6:2324.9. 9:18 8222+8312
25 708 pá 21.9. 5:4021.9. 19:55 8222+8312
20 702 čt 20.9. 4:3120.9. 21:27 8222+8312
26 708 st 19.9. 6:5020.9. 1:21 8222+8312
20 706 út 18.9. 4:5218.9. 19:56 8222+8312
 1  708 po 17.9. 14:3618.9. 1:22 8222+8312
25 705 po 17.9. 5:0217.9. 10:43 8222+8312
20 707 pá 14.9. 5:1114.9. 20:05 8222+8312
25 710 čt 13.9. 14:3014.9. 1:03 8222+8312
25 705 čt 13.9. 5:0213.9. 10:43 8222+8312
26 717 st 12.9. 5:1813.9. 0:01 8222+8312
26 702 út 11.9. 5:5411.9. 18:58 8222+8312
25 712 po 10.9. 6:0910.9. 22:58 8222+8312
 8  710 pá 7.9. 5:567.9. 20:08 8222+8312
25 705 čt 6.9. 13:506.9. 19:33 8222+8312
26 714 čt 6.9. 7:116.9. 10:08 8222+8312
14 805 út 4.9. 5:515.9. 0:04 8221+8222
11 812 po 3.9. 6:163.9. 20:02 8221+8222
2+91 853 ne 2.9. 22:193.9. 5:00 8222
2+91 853 so 1.9. 22:192.9. 5:00 8222
7+99 861 pá 31.8. 19:371.9. 4:48 8222
15+99 862 čt 30.8. 22:4231.8. 5:40 8222
2+92 869 st 29.8. 20:4630.8. 4:48 8222
X 831 út 28.8. 22:0029.8. 6:00 8222
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os.vozem u Invalidovny DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.