Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8222

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 4. 2001

Výrobní číslo: 155399

Původní evidenční číslo: 6464

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 029 751 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  804 st 8.12. 7:008.12. 18:59 8221+8222
 1  813 út 7.12. 5:487.12. 19:02 8221+8222
 9  808 po 6.12. 6:316.12. 22:11 8221+8222
 1  813 pá 3.12. 5:483.12. 19:02 8221+8222
 9  802 čt 2.12. 6:032.12. 21:51 8221+8222
 1  814 st 1.12. 15:001.12. 21:05 8221+8222
 8  814 st 1.12. 6:191.12. 9:06 8221+8222
11 802 út 30.11. 4:3030.11. 19:25 8221+8222
11 809 po 29.11. 6:0730.11. 0:16 8221+8222
5+6 807 so 27.11. 12:5027.11. 21:15 8221+8222*Z1
 5  803 pá 26.11. 4:4727.11. 0:01 8221+8222
 8  814 čt 25.11. 15:1226.11. 0:49 8221+8222
 9  805 čt 25.11. 6:3925.11. 8:59 8221+8222
14 803 st 24.11. 6:1824.11. 9:12 8221+8222
25 811 út 23.11. 14:1023.11. 21:47 8221+8222
25 816 út 23.11. 6:5123.11. 10:01 8221+8222
 8  814 po 22.11. 15:1223.11. 0:49 8221+8222
25 816 po 22.11. 6:5122.11. 10:01 8221+8222
 1  804 pá 19.11. 4:3319.11. 19:50 8221+8222
 5  809 čt 18.11. 5:2418.11. 18:21 8221+8222
 1  810 út 16.11. 4:5316.11. 8:20 8306+8222*MU*1
 9  820 po 15.11. 5:0415.11. 18:53 8306+8222
 1  805 ne 14.11. 9:4814.11. 21:47 8306+8222
 5  808 so 13.11. 5:2713.11. 21:15 8306+8222
25 816 pá 12.11. 14:4912.11. 23:07 8306+8222
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8442+8443
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = povalení osoby před zastávkou Petřiny ZC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.