Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8222

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 11. 4. 2001

Výrobní číslo: 155399

Původní evidenční číslo: 6464

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 126 246 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  807 pá 19.4. 14:4519.4. 21:08 8224+8222
8+25 813 pá 19.4. 6:0919.4. 9:24 8224+8222
 9  809 čt 18.4. 15:2918.4. 19:56 8224+8222
 9  804 čt 18.4. 6:5218.4. 9:08 8224+8222
 5  810 st 17.4. 5:1617.4. 23:17 8224+8222
 5  814 út 16.4. 15:3916.4. 21:27 8224+8222
11 813 út 16.4. 5:1116.4. 9:10 8224+8222
25 805 po 15.4. 5:5015.4. 20:34 8224+8222
 5  808 ne 14.4. 10:0715.4. 0:17 8224+8222
 9  831 pá 12.4. 6:0012.4. 23:53 8224+8222
11 812 čt 11.4. 6:0711.4. 18:55 8224+8222
 9  817 st 10.4. 9:2510.4. 20:31 8224+8222*Z1
 9  809 út 9.4. 15:299.4. 17:35 8224+8222*MU
25 803 út 9.4. 6:369.4. 9:55 8224+8222
 9  801 po 8.4. 6:038.4. 23:56 8224+8222
 7  816 pá 5.4. 5:455.4. 19:47 8224+8222
 8  807 čt 4.4. 15:015.4. 0:12 8224+8222
 7  802 čt 4.4. 6:064.4. 9:50 8224+8222
11 803 st 3.4. 6:233.4. 19:29 8307+8222
 9  815 út 2.4. 15:532.4. 20:18 8307+8222
 9  809 út 2.4. 7:082.4. 9:28 8307+8222
11 802 ne 31.3. 4:3231.3. 21:00 8307+8222
11 808 so 30.3. 8:0231.3. 0:39 8307+8222
11 806 pá 29.3. 7:4630.3. 0:19 8307+8222
 9  801 čt 28.3. 6:0328.3. 23:56 8307+8222
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8302+8301
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.