Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 11. 4. 2001
Výrobní číslo: 155399
Původní evidenční číslo: 6464
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-01
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Poznámka: některé zdroje chybně uvádějí jako původní vůz T3 číslo 6520, série vozů do 6505 však měla původní provedení výklopných schůdků na střechu u středních dveří. Správné číslo původního vozu je 6464
Najeto: cca 1 154 716 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
5 | 810 | dnes 5:17 | 21.11. 20:54 | 8315+8222 | ||
5 | 803 | st 20.11. 6:12 | 21.11. 0:17 | 8315+8222 | ||
9 | 804 | út 19.11. 15:09 | 20.11. 0:06 | 8315+8222 | ||
7 | 806 | út 19.11. 4:42 | 19.11. 6:10 | 8315+8222*MU | ||
5 | 801 | po 18.11. 6:02 | 18.11. 23:57 | 8315+8222 | ||
7 | 809 | pá 15.11. 5:02 | 15.11. 20:48 | 8315+8222 | ||
9 | 831 | čt 14.11. 6:00 | 14.11. 23:53 | 8315+8222 | ||
9 | 804 | st 13.11. 15:09 | 14.11. 0:06 | 8315+8222 | ||
9 | 815 | st 13.11. 7:23 | 13.11. 9:44 | 8315+8222 | ||
11 | 812 | út 12.11. 6:07 | 12.11. 18:56 | 8315+8222 | ||
9 | 807 | po 11.11. 6:25 | 11.11. 19:55 | 8315+8222 | ||
9 | 807 | pá 8.11. 6:25 | 8.11. 19:55 | 8308+8222 | ||
11 | 808 | čt 7.11. 7:06 | 8.11. 0:17 | 8308+8222 | ||
9 | 820 | st 6.11. 5:15 | 6.11. 18:33 | 8308+8222 | ||
7 | 807 | út 5.11. 14:45 | 5.11. 21:04 | 8308+8222 | ||
7 | 807 | út 5.11. 6:45 | 5.11. 10:29 | 8308+8222 | ||
5 | 810 | po 4.11. 5:17 | 4.11. 23:17 | 8308+8222 | ||
5 | 808 | ne 3.11. 5:17 | 4.11. 0:17 | 8308+8222 | ||
5 | 814 | pá 1.11. 15:39 | 1.11. 21:24 | 8308+8222 | ||
12 | 820 | pá 1.11. 5:34 | 1.11. 9:13 | 8308+8222 | ||
5 | 810 | čt 31.10. 5:17 | 31.10. 23:17 | 8308+8222 | ||
9 | 815 | st 30.10. 15:53 | 30.10. 18:00 | 8308+8222*MU | ||
11 | 813 | st 30.10. 5:26 | 30.10. 9:09 | 8308+8222 | ||
11 | 808 | út 29.10. 7:06 | 30.10. 0:17 | 8308+8222 | ||
5 | 808 | ne 27.10. 10:07 | 28.10. 0:17 | 8308+8222 |