Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8273

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 30. 9. 2009

Výrobní číslo: 088/2009

Původní evidenční číslo: 7052

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 778 219 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  504 dnes 4:543.10. 0:16 8273+8377
22 519 ne 1.10. 8:072.10. 0:16 8273+8377
26 502 so 30.9. 4:2330.9. 21:17 8273+8377
14 510 pá 29.9. 6:1330.9. 0:45 8273+8377
22 521 čt 28.9. 4:3928.9. 23:54 8273+8377
14 515 st 27.9. 11:0527.9. 23:30 8273+8377*Z1
22 524 út 26.9. 4:4626.9. 19:12 8273+8377
22 522 po 25.9. 4:3926.9. 0:35 8273+8377
15 501 ne 24.9. 9:2625.9. 0:23 8273+8377
 7  509 so 23.9. 4:5223.9. 21:22 8273+8377
22 513 pá 22.9. 5:5122.9. 20:35 8273+8377
25 515 čt 21.9. 6:0621.9. 22:39 8273+8377
 7  518 st 20.9. 5:0420.9. 19:37 8273+8377
15 504 út 19.9. 5:2119.9. 21:35 8273+8377
 6  510 po 18.9. 14:4518.9. 20:03 8273+8377
22 533 po 18.9. 6:0218.9. 8:58 8273+8377
15 502 ne 17.9. 4:4717.9. 20:35 8273+8377
 7  508 so 16.9. 10:2316.9. 21:07 8273+8377*Z2
14 504 út 12.9. 6:5013.9. 0:13 8273+8377
22 522 po 11.9. 4:3911.9. 6:45 8273+8377*MU
 7  512 ne 10.9. 5:1211.9. 0:37 8273+8377
14 501 so 9.9. 4:5710.9. 0:13 8273+8377
22 537 pá 8.9. 6:528.9. 21:09 8273+8377
26 510 čt 7.9. 5:577.9. 9:16 8273+8377
26 506 st 6.9. 4:386.9. 23:10 8273+8377
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8259+8534
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9381
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.