Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8273

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 30. 9. 2009

Výrobní číslo: 088/2009

Původní evidenční číslo: 7052

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 665 060 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+26 531 dnes 4:225.12. 0:24 8273+8573
15 505 pá 3.12. 14:494.12. 0:25 8273+8573
15 505 pá 3.12. 5:513.12. 9:30 8273+8573
7+26 533 čt 2.12. 15:152.12. 21:34 8273+8573
7+26 532 čt 2.12. 5:552.12. 9:27 8273+8573
 4  503 st 1.12. 15:161.12. 18:45 8273+8573
22 522 st 1.12. 6:441.12. 9:18 8273+8573
22 502 út 30.11. 4:2930.11. 20:35 8273+8573
15 506 po 29.11. 14:5730.11. 0:23 8273+8573
22 113 ne 28.11. 20:0028.11. 21:55 8273+8573*Z1+MU
22 518 so 27.11. 4:4927.11. 7:30 8273+8573*MU*1
 6  509 pá 26.11. 14:3527.11. 0:02 8273+8573
 4  511 pá 26.11. 6:3226.11. 10:01 8273+8573
 8  510 čt 25.11. 4:4625.11. 19:42 8273+8573
 8  510 st 24.11. 4:4624.11. 19:42 8273+8573
15 503 út 23.11. 5:2124.11. 0:03 8273+8573
26 505 po 22.11. 4:3822.11. 20:43 8273+8573
22 520 ne 21.11. 7:4722.11. 0:55 8273+8573
22 506 so 20.11. 7:1121.11. 0:15 8273+8573
22 524 pá 19.11. 15:3719.11. 23:55 8273+8573
 6  509 pá 19.11. 6:4319.11. 8:50 8273+8573
 4  511 čt 18.11. 15:0818.11. 18:45 8273+8573
 6  509 čt 18.11. 6:4318.11. 8:50 8273+8573
 6  503 st 17.11. 5:1018.11. 0:02 8273+8573
22 109 st 10.11. 15:3011.11. 0:29 8273+8573*Z2
*Z1+MU = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411 a následně stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Malostranském nám. DC
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8173+8174

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.