Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8273

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 30. 9. 2009

Výrobní číslo: 088/2009

Původní evidenční číslo: 7052

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 512 096 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 503 po 17.12. 4:3917.12. 10:24 8273+8573
22 516 so 15.12. 8:3916.12. 0:09 8273+8573
22 533 pá 14.12. 6:2715.12. 0:30 8273+8573
26 515 čt 13.12. 6:1213.12. 19:36 8273+8573
 7  514 st 12.12. 15:1912.12. 21:48 8273+8573
 5  509 st 12.12. 6:2612.12. 9:11 8273+8573
 5  514 út 11.12. 4:2511.12. 18:30 8273+8573
26 501 po 10.12. 4:2010.12. 23:48 8273+8573
26 507 ne 9.12. 5:209.12. 22:50 8273+8573
 7  505 so 8.12. 5:178.12. 21:33 8273+8573
 5  514 pá 7.12. 4:257.12. 18:30 8273+8573
15 508 čt 6.12. 7:156.12. 22:13 8273+8573
 6  512 st 5.12. 15:575.12. 18:11 8273+8573
26 509 st 5.12. 6:335.12. 9:54 8273+8573
26 503 út 4.12. 14:374.12. 20:27 8273+8573
 4  504 út 4.12. 6:284.12. 10:03 8273+8573
 7  514 po 3.12. 15:193.12. 21:48 8273+8573
 6  512 po 3.12. 5:403.12. 10:03 8273+8573
22 509 ne 2.12. 12:302.12. 22:58 8273+8573*Z
26 509 pá 30.11. 15:261.12. 0:40 8273+8573
 6  509 pá 30.11. 7:0430.11. 9:31 8273+8573
Zvl 559 čt 29.11. 10:3029.11. 20:00 8273*1
22 536 st 28.11. 6:4928.11. 19:27 8273+8573
 5  506 po 26.11. 5:3126.11. 22:01 8273+8573
26 507 ne 25.11. 5:2025.11. 22:50 8273+8573
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8274+8574
*1 = DP Proti AIDS

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.