Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8273

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 30.10.2024)

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 30. 9. 2009

Výrobní číslo: 088/2009

Původní evidenční číslo: 7052

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 856 414 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 116 čt 7.11. 4:558.11. 0:16 8273+8382*MU
 8  101 st 6.11. 4:226.11. 19:14 8273+8382
16 109 út 5.11. 5:315.11. 23:36 8273+8382
16 109 po 4.11. 5:314.11. 23:36 8273+8382
16 101 ne 3.11. 5:353.11. 23:36 8273+8382
16 104 so 2.11. 5:152.11. 23:36 8273+8382
19 107 pá 1.11. 4:311.11. 20:12 8273+8382
16 116 čt 31.10. 4:551.11. 0:16 8273+8382
24 106 st 30.10. 6:0530.10. 20:07 8273+8382
 4  307 út 29.10. 15:3029.10. 20:49 8273+8382*Z1
2+92 572 po 28.10. 7:1329.10. 5:40 8273
31+94 574 ne 27.10. 23:0028.10. 5:26 8273*Z2
13 501 ne 27.10. 7:4527.10. 21:06 8273
 2  506 so 26.10. 7:1326.10. 22:22 8273
13 502 pá 25.10. 6:2125.10. 19:17 8273
13 504 čt 24.10. 15:1424.10. 21:04 8273
 2  511 čt 24.10. 5:2824.10. 10:19 8273
 2  504 st 23.10. 6:2423.10. 22:24 8273
2+92 572 po 21.10. 4:5322.10. 5:40 8273
2+92 572 so 19.10. 7:1320.10. 5:40 8273
 2  509 pá 18.10. 5:3718.10. 19:31 8273
13 502 čt 17.10. 6:2117.10. 19:17 8273
13 502 st 16.10. 6:2116.10. 19:17 8273
13+97 577 ne 13.10. 10:2214.10. 4:17 8273
2+99 579 pá 11.10. 15:2512.10. 4:48 8273
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8577+8375
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8292

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.