Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PLF ev. č. 8273

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 30. 9. 2009

Výrobní číslo: 088/2009

Původní evidenční číslo: 7052

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 528 815 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 506 út 23.4. 5:0723.4. 20:55 8273+8573
 5  501 po 22.4. 4:2523.4. 1:10 8273+8573
22 511 ne 21.4. 5:0421.4. 22:08 8273+8573
 6  503 so 20.4. 4:4121.4. 0:41 8273+8573
26 502 pá 19.4. 17:2019.4. 21:39 8273+8573*Z
22 504 čt 18.4. 4:4419.4. 0:23 8273+8573
 5  514 st 17.4. 4:2517.4. 18:30 8273+8573
26 507 út 16.4. 4:5516.4. 23:20 8273+8573
22 523 po 15.4. 5:2116.4. 1:20 8273+8573
26 503 ne 14.4. 4:3915.4. 0:40 8273+8573
 5  510 so 13.4. 7:0014.4. 1:00 8273+8573
 5  514 pá 12.4. 4:2512.4. 18:30 8273+8573
26 505 čt 11.4. 4:4011.4. 18:34 8273+8573
 5  506 út 9.4. 5:319.4. 22:01 8273+8573
22 528 po 8.4. 6:068.4. 18:16 8273+8573
26 504 ne 7.4. 4:597.4. 22:41 8273+8573
26 504 so 6.4. 4:396.4. 22:41 8273+8573
 6  508 pá 5.4. 15:176.4. 0:21 8273+8573
 7  514 pá 5.4. 5:515.4. 10:05 8273+8573
 6  512 čt 4.4. 15:574.4. 20:27 8273+8573
 7  514 čt 4.4. 5:514.4. 10:05 8273+8573
22 519 st 3.4. 6:553.4. 21:08 8273+8573
22 520 út 2.4. 4:242.4. 19:50 8273+8573*MU
 5  506 po 1.4. 5:311.4. 22:01 8273+8573
 5  503 ne 31.3. 5:0531.3. 20:28 8273+8573
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8267+8567
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.