Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8273

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 30. 9. 2009

Výrobní číslo: 088/2009

Původní evidenční číslo: 7052

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 774 710 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13+92 572 pá 24.3. 7:0425.3. 5:31 8273
13+97 577 st 22.3. 6:2823.3. 4:21 8273
13 505 út 21.3. 5:4721.3. 18:48 8273
21 506 po 20.3. 15:5020.3. 19:45 8273
13+94 574 ne 19.3. 8:0120.3. 5:23 8273
13+94 574 pá 17.3. 5:5818.3. 5:59 8273
13+92 572 st 15.3. 7:0416.3. 5:31 8273
13+92 572 út 14.3. 7:0415.3. 5:31 8273
13+97 577 po 13.3. 6:2814.3. 4:21 8273
13+94 574 so 11.3. 8:0112.3. 5:23 8273
13+94 574 čt 9.3. 5:5810.3. 5:23 8273
13+94 574 út 7.3. 5:588.3. 5:23 8273
13+92 572 ne 5.3. 7:416.3. 5:32 8273
13+92 572 pá 3.3. 7:044.3. 0:25 8273*MU
13+94 574 st 1.3. 5:582.3. 5:24 8273
13 502 út 28.2. 6:5628.2. 18:16 8273
13+94 574 ne 26.2. 8:0127.2. 5:23 8273
13+92 572 pá 24.2. 7:0425.2. 5:31 8273
13 505 čt 23.2. 5:4723.2. 18:48 8273
21 502 st 22.2. 5:1222.2. 9:12 8273
13+97 577 po 20.2. 6:2821.2. 4:21 8273
13+94 574 so 18.2. 8:0119.2. 5:23 8273
13 502 pá 17.2. 6:5617.2. 18:16 8273
13 505 st 15.2. 5:4715.2. 18:48 8273
 6  506 so 11.2. 4:4911.2. 22:02 8273+8548
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.