Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PLF ev. č. 8273

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PLF

Nízkopodlažní: ANO

Výrobce: ČKD Pragoimex/Krnovské opravny a strojírny/Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2009

Dodání: 2009

V provozu od: 30. 9. 2009

Výrobní číslo: 088/2009

Původní evidenční číslo: 7052

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 621 140 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 16,2 m
Délka skříně samostatně: 15,1 m
Šířka: 2480 mm
Výška: 3185 mm
Vzdálenost čepů: 7500 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 860 mm
Nízkopodlažní vstup: 350 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 149
Maximální obsaditelnost: 170 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 19675 kg
Maximální zátěž: 32000 kg
Hmotnost podvozku: 3765 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 51,5/45 kN
Maximální zátěž: 77,5/79,5 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress (střešní provedení)
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC161P NF
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. (od č.8263 SMTK 8,0)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC34N 80kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022H (TE033)
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 44 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2x RVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2x FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,47 kW
2650 ot./min.
Klimatizační jednotka kabiny řidiče: Konvekta KL20E / Thermo King SR-10R
Dveře: SKD/Dopp, pohon Bahoza DPJ3 / IGE 11300029 22W
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 526 út 22.9. 6:2522.9. 20:36 8273+8566
22 536 po 21.9. 6:1521.9. 9:07 8273+8566
 6  503 ne 20.9. 6:4821.9. 0:53 8273+8566
 6  505 so 19.9. 4:4819.9. 20:53 8273+8566
24 507 pá 18.9. 6:1018.9. 19:53 8273+8566
24 511 čt 17.9. 6:4617.9. 20:33 8273+8566
24 507 st 16.9. 6:1016.9. 19:53 8273+8566
24 507 út 15.9. 6:1015.9. 19:53 8273+8566
16 513 po 14.9. 4:5514.9. 20:24 8273+8566
 6  505 ne 13.9. 4:4314.9. 0:06 8273+8566
 6  505 so 12.9. 4:4812.9. 20:53 8273+8566
22 512 pá 11.9. 4:2512.9. 0:29 8273+8566
22 526 čt 10.9. 6:2510.9. 20:36 8273+8566
14 506 st 9.9. 6:209.9. 21:17 8273+8566*Z
15 508 út 8.9. 5:489.9. 0:15 8273+8566
24 511 po 7.9. 6:517.9. 19:52 8273+8566
 5  501 ne 6.9. 4:496.9. 20:30 8273+8566
26 507 so 5.9. 8:165.9. 22:22 8273+8566
22 503 pá 4.9. 5:325.9. 1:18 8273+8566
26 508 st 2.9. 6:192.9. 20:15 8273+8566
26 511 út 1.9. 6:501.9. 20:49 8273+8566
26 505 so 29.8. 4:5929.8. 21:52 8273+8566
21 506 čt 25.6. 15:0525.6. 18:08 8273
21 506 čt 25.6. 6:0825.6. 9:38 8273
15 501 st 24.6. 6:2824.6. 21:10 8273
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8385+8399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.