Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8360

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mateřídouška (od dubna 2009 do května 2011)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 6. 3. 2003

Výrobní číslo: 157192

Původní evidenční číslo: 6688

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 014 449 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 104 pá 24.3. 15:1924.3. 18:53 8360
13 104 pá 24.3. 7:3424.3. 9:36 8360
7+99 168 st 22.3. 22:2623.3. 5:04 8360
13+95 161 út 21.3. 6:0822.3. 5:29 8360
13 101 po 20.3. 5:5820.3. 18:47 8360
13 101 pá 17.3. 5:5817.3. 18:47 8360
13 101 čt 16.3. 5:5816.3. 18:47 8360
13 101 st 15.3. 5:5815.3. 18:47 8360
13 104 út 14.3. 15:1914.3. 18:53 8360
13 104 út 14.3. 7:3414.3. 9:36 8360
13 101 po 13.3. 5:5813.3. 18:47 8360
13 104 pá 10.3. 15:1910.3. 18:53 8360
13 104 pá 10.3. 7:3410.3. 9:36 8360
19+95 166 st 8.3. 22:589.3. 4:59 8360
19+95 165 út 7.3. 22:188.3. 4:30 8360
7+99 168 po 6.3. 22:267.3. 5:04 8360
13+95 161 ne 5.3. 8:116.3. 5:29 8360
sjHL 101 pá 3.3. 21:544.3. 5:57 8360
sjHL 101 čt 2.3. 21:543.3. 5:57 8360
15+99 169 st 1.3. 20:442.3. 5:34 8360
sjHL 101 út 28.2. 21:541.3. 5:57 8360
sjHL 101 po 27.2. 21:5428.2. 5:57 8360
11 108 st 22.2. 6:1022.2. 18:28 8365+8360
22 103 út 21.2. 6:3221.2. 21:04 8365+8360
 6  112 pá 17.2. 5:3617.2. 18:35 8365+8360*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.