Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8360

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 6. 3. 2003

Výrobní číslo: 157192

Původní evidenční číslo: 6688

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 809 628 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 707 po 16.7. 5:4616.7. 23:09 8330+8360
26 715 pá 13.7. 14:0414.7. 1:03 8330+8360
20 701 pá 13.7. 5:0913.7. 9:26 8330+8360
22 701 čt 12.7. 4:3812.7. 22:18 8330+8360
26 715 st 11.7. 14:0412.7. 1:03 8330+8360
26 715 st 11.7. 6:3911.7. 9:30 8330+8360
26 703 út 10.7. 4:4310.7. 20:07 8330+8360
22 701 po 9.7. 11:059.7. 22:18 8330+8360*Z
2+91 764 st 4.7. 20:595.7. 5:09 8330+8360
14+96 764 út 3.7. 20:394.7. 4:46 8360
14+96 764 po 2.7. 20:393.7. 4:46 8360
25+97 763 ne 1.7. 21:322.7. 4:48 8360
2+91 751 so 30.6. 6:091.7. 4:24 8360
 2  708 pá 29.6. 5:5030.6. 0:31 8360
26+91 754 čt 28.6. 21:1429.6. 4:40 8360
20 711 čt 28.6. 5:4328.6. 18:31 8360+8334
26 712 st 27.6. 15:0127.6. 21:07 8360+8334
26 717 st 27.6. 6:2327.6. 9:18 8360+8334
25+97 763 út 26.6. 21:3127.6. 4:48 8360
 2  702 út 26.6. 5:0926.6. 19:11 8360
 2  713 po 25.6. 4:3226.6. 1:11 8360
 2  707 ne 24.6. 5:4925.6. 0:01 8360
 2  705 so 23.6. 5:4924.6. 1:11 8360
 2  708 pá 22.6. 5:5023.6. 0:31 8360
26+91 754 čt 21.6. 21:1422.6. 4:40 8360
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8336+8338

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.