Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8360

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 6. 3. 2003

Výrobní číslo: 157192

Původní evidenční číslo: 6688

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 866 844 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  701 čt 20.6. 4:4721.6. 0:56 8360+8367
 8  706 st 19.6. 14:4619.6. 23:39 8360+8367
22 734 st 19.6. 6:5219.6. 9:48 8360+8367
7+91 756 út 18.6. 22:2319.6. 5:40 8360
20 711 út 18.6. 6:3018.6. 19:11 8366+8360
7+91 755 po 17.6. 20:3118.6. 5:10 8360
 8  712 po 17.6. 6:1317.6. 18:17 8360+8330
14+96 764 ne 16.6. 21:2817.6. 4:46 8360
2+91 754 so 15.6. 22:3516.6. 4:30 8360
2+91 754 pá 14.6. 22:3515.6. 4:30 8360
25 705 pá 14.6. 13:5014.6. 17:00 8333+8360*MU
 1  704 pá 14.6. 6:4714.6. 9:46 8333+8360
14+96 766 čt 13.6. 20:0414.6. 5:42 8360
20 705 čt 13.6. 5:4713.6. 18:23 8360+8331
 8  705 st 12.6. 5:3212.6. 19:17 8360+8331
22 710 út 11.6. 4:0412.6. 0:32 8360+8331
 8  701 po 10.6. 4:4711.6. 0:56 8360+8331
22 729 pá 7.6. 14:397.6. 22:49 8360+8331
26 714 pá 7.6. 7:117.6. 10:08 8360+8331
7+91 756 čt 6.6. 22:237.6. 5:40 8360
 8  712 čt 6.6. 6:136.6. 18:17 8361+8360
20 702 st 5.6. 4:315.6. 21:27 8361+8360
22 729 út 4.6. 14:394.6. 22:49 8361+8360
25 710 út 4.6. 6:314.6. 10:03 8361+8360
7+91 755 po 3.6. 20:314.6. 5:10 8360
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.