Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8438

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mr.Brown (od 23. 7. 2015 do 31. 5. 2016)
 
 
 
Mr.Brown (od září 2011 do prosince 2013)

Domovská vozovna: Kobylisy

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2005

V provozu od: 11. 2. 2005

Výrobní číslo: 158884

Původní evidenční číslo: 6745

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 990 776 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
12 204 st 7.6. 6:187.6. 23:34 8511+8438
10 217 út 6.6. 5:436.6. 19:34 8511+8438
25 207 po 5.6. 5:585.6. 20:28 8511+8438
 6  203 pá 2.6. 4:492.6. 21:27 8511+8438
14 214 čt 1.6. 4:531.6. 21:52 8511+8438
 3  210 st 31.5. 4:521.6. 0:19 8511+8438
14 210 út 30.5. 14:3231.5. 0:33 8511+8438
 1  215 út 30.5. 6:4230.5. 9:14 8511+8438
 3  206 po 29.5. 4:3229.5. 19:37 8511+8438
14 201 ne 28.5. 16:3028.5. 23:32 8511+8438*Z1
 1  204 pá 26.5. 15:1026.5. 22:01 8511+8438
12 209 pá 26.5. 6:4826.5. 9:02 8511+8438
17 221 čt 25.5. 5:0625.5. 20:23 8511+8438
17 221 st 24.5. 5:0624.5. 20:23 8511+8438
12 209 út 23.5. 15:1224.5. 0:00 8511+8438
12 209 út 23.5. 6:4823.5. 9:02 8511+8438
17 207 po 22.5. 15:1122.5. 19:25 8511+8438
24 207 po 22.5. 6:5222.5. 8:45 8511+8438
12 204 pá 19.5. 5:2419.5. 18:38 8511+8438
12 209 čt 18.5. 15:1219.5. 0:00 8511+8438
12 205 čt 18.5. 7:2018.5. 9:34 8511+8438
12 209 st 17.5. 15:1218.5. 0:00 8511+8438
12 209 st 17.5. 6:4817.5. 9:02 8511+8438
 3  214 út 16.5. 14:4716.5. 19:37 8511+8438
 8  211 út 16.5. 5:0216.5. 10:13 8511+8438
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8496+8521

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.