Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8216

Evidované reklamní polepy:

Velikonoční tramvaj

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 881 750 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  811 čt 19.7. 6:1519.7. 20:04 8216+8211
 9  816 st 18.7. 4:3118.7. 20:27 8216+8211
 9  804 út 17.7. 15:0518.7. 0:46 8216+8211
 1  803 út 17.7. 5:4117.7. 9:25 8216+8211
24 810 po 16.7. 6:1016.7. 20:23 8216+8211
26 114 pá 13.7. 4:4413.7. 18:20 8216+8211*MU
3+6 103 čt 12.7. 5:2913.7. 0:22 8216+8211
36 105 st 11.7. 4:5611.7. 21:14 8216+8211
3+6 103 út 10.7. 5:2911.7. 0:22 8216+8211
24 844 po 9.7. 6:109.7. 20:27 8216+8211
 9  803 ne 8.7. 12:208.7. 22:28 8216+8211
 9  808 so 7.7. 7:408.7. 0:46 8216+8211
 9  811 pá 6.7. 15:306.7. 22:58 8216+8211*Z
 9  827 st 4.7. 5:235.7. 0:16 8216+8211
 5  817 pá 29.6. 6:4629.6. 21:21 8216+8211
 1  806 čt 28.6. 6:2828.6. 19:41 8216+8211
 1  810 st 27.6. 5:3127.6. 18:28 8216+8211
11 803 út 26.6. 5:0227.6. 0:51 8216+8211
3+6 822 pá 22.6. 14:4622.6. 19:56 8216+8211
15 811 pá 22.6. 5:4322.6. 9:37 8216+8211
24 804 čt 21.6. 6:0021.6. 20:25 8216+8211
 1  810 st 20.6. 5:3120.6. 18:28 8216+8211
 1  806 út 19.6. 6:2819.6. 19:41 8216+8211
 1  810 po 18.6. 5:3118.6. 18:28 8216+8211
3+6 803 pá 15.6. 5:3216.6. 0:35 8216+8211
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8235+8241

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.