Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8216

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 964 962 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  812 pá 6.12. 5:496.12. 20:42 8216+8214
14+94 863 čt 5.12. 20:066.12. 4:50 8216
15 809 čt 5.12. 14:395.12. 18:31 8216+8241
 9  813 čt 5.12. 6:495.12. 9:19 8216+8241
25+92 851 st 4.12. 20:295.12. 5:48 8216
15 809 st 4.12. 14:394.12. 18:41 8234+8216
 9  806 st 4.12. 6:274.12. 8:59 8234+8216
14+94 863 út 3.12. 20:064.12. 4:50 8216
15+99 865 po 2.12. 20:583.12. 5:42 8216
 1  806 po 2.12. 6:282.12. 19:41 8240+8216
2+91 853 ne 1.12. 20:022.12. 5:00 8216
15+92 858 so 30.11. 21:581.12. 4:23 8216
7+91 857 pá 29.11. 22:0430.11. 4:40 8216
 9  804 pá 29.11. 5:2629.11. 19:32 8216+8304
24 810 čt 28.11. 5:4028.11. 20:25 8216+8304
11 812 st 27.11. 6:1827.11. 20:02 8216+8304
2+92 855 út 26.11. 13:0027.11. 4:53 8216*Z
16 816 út 26.11. 6:4526.11. 10:39 8216+8217
2+92 856 po 25.11. 20:1626.11. 5:18 8216
15 809 po 25.11. 14:3925.11. 18:31 8225+8216
16 803 po 25.11. 6:0525.11. 9:59 8225+8216
13+97 866 ne 24.11. 22:4925.11. 4:27 8216
1+98 858 so 23.11. 20:1024.11. 4:15 8216
15+98 853 pá 22.11. 23:3823.11. 5:32 8216
14 807 pá 22.11. 4:1722.11. 22:08 8216+8309
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8211

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.