Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8216

Evidované reklamní polepy:

Velikonoční tramvaj

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 869 795 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 1  802 so 7.4. 4:487.4. 13:20 8306+8216*MU
11 803 pá 6.4. 5:037.4. 0:51 8306+8216
 9  811 čt 5.4. 5:486.4. 0:46 8306+8216
11 809 st 4.4. 4:104.4. 19:44 8306+8216
 1  814 út 3.4. 14:494.4. 1:12 8306+8216
15 814 út 3.4. 5:563.4. 9:37 8306+8216
 1  802 po 2.4. 12:412.4. 21:11 8306+8216
 1  802 so 31.3. 4:4831.3. 8:45 8216+8306*MU
 1  802 pá 30.3. 4:4830.3. 21:07 8216+8306
 9  831 st 28.3. 5:0129.3. 0:09 8216+8306
15 814 út 27.3. 15:1527.3. 21:07 8216+8306
3+6 803 po 26.3. 5:3227.3. 0:35 8216+8306
25+92 858 so 24.3. 21:5725.3. 5:21 8216
2+92 851 pá 23.3. 4:3724.3. 4:53 8216
13 809 st 21.3. 7:0922.3. 0:27 8216
3+6 814 út 20.3. 6:3820.3. 17:51 8216+8223
3+6 802 po 19.3. 5:2519.3. 19:50 8216+8223
 7  804 ne 18.3. 12:4518.3. 23:31 8216+8223
15 804 so 17.3. 5:2417.3. 20:52 8216+8223
 1  806 pá 16.3. 6:2816.3. 21:22 8216+8223
 9  831 čt 15.3. 5:0116.3. 0:09 8216+8223
 9  820 st 14.3. 6:2114.3. 20:20 8216+8223
 1  802 út 13.3. 6:0213.3. 21:07 8216+8223
 1  812 po 12.3. 5:4912.3. 20:11 8216+8223
 5  807 pá 9.3. 5:289.3. 22:20 8216+8223
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.