Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8216

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 932 622 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  813 čt 20.6. 6:4120.6. 19:54 8216+8226
 9  814 út 18.6. 6:4818.6. 9:19 8216+8215
 1  809 po 17.6. 6:3917.6. 20:11 8216+8215
24 809 pá 14.6. 5:3014.6. 20:14 8216+8215
 6  803 čt 13.6. 15:2914.6. 0:25 8216+8215
11 801 čt 13.6. 4:2913.6. 8:35 8216+8215*MU
11 801 st 12.6. 4:2912.6. 20:30 8216+8215
24 810 út 11.6. 5:4011.6. 20:25 8216+8215
15 801 po 10.6. 6:0310.6. 21:26 8216+8215
15+92 858 ne 9.6. 2:459.6. 5:48 8216+8215*Z
 6  803 pá 7.6. 15:298.6. 0:25 8216+8215
 6  803 pá 7.6. 5:247.6. 9:50 8216+8215
 1  806 čt 6.6. 6:286.6. 19:41 8216+8215
11 809 st 5.6. 4:095.6. 19:44 8216+8215
 1  802 út 4.6. 6:025.6. 1:10 8216+8215
11 801 po 3.6. 4:293.6. 20:30 8216+8215
11 805 ne 2.6. 4:293.6. 0:51 8216+8215
 9  818 so 1.6. 6:371.6. 23:48 8216+8215
11 807 pá 31.5. 5:4331.5. 21:21 8216+8215
 1  805 čt 30.5. 4:2830.5. 21:26 8216+8215
11 803 st 29.5. 5:0830.5. 0:51 8216+8215
 1  814 út 28.5. 14:4928.5. 22:38 8216+8215
 6  808 út 28.5. 5:2828.5. 10:21 8216+8215
 6  804 po 27.5. 15:2027.5. 21:56 8216+8215
 6  804 po 27.5. 6:2427.5. 9:49 8216+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8312+8314

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.