Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8216

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 940 602 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  808 pá 16.8. 6:0417.8. 1:23 8241+8216
 8  805 st 14.8. 5:2514.8. 13:30 8241+8216*MU
11 806 út 13.8. 6:2413.8. 21:36 8241+8216
 8  808 po 12.8. 6:0413.8. 1:23 8241+8216
24 810 pá 9.8. 5:329.8. 20:13 8241+8216
 9  804 čt 8.8. 15:059.8. 0:46 8241+8216
15+94 865 st 7.8. 20:108.8. 4:50 8216
15+98 852 út 6.8. 20:257.8. 5:00 8216
sjHL 801 út 6.8. 0:326.8. 5:11 8216
 8  802 po 5.8. 14:145.8. 20:39 8216+8316
15+98 857 so 3.8. 20:404.8. 3:15 8216
15+99 866 pá 2.8. 23:183.8. 5:22 8216
 9  823 pá 2.8. 7:252.8. 19:08 8216+8316*Z
 9  827 st 31.7. 14:5531.7. 19:15 8216+8316*Z1
11 805 út 30.7. 6:0030.7. 15:30 8216+8316*MU
16 809 po 29.7. 14:1529.7. 20:16 8216+8316
16 809 po 29.7. 6:2729.7. 10:03 8216+8316
16 809 pá 26.7. 14:1526.7. 20:16 8216+8316
 9  804 pá 26.7. 5:2926.7. 10:00 8216+8316
11 808 st 24.7. 6:1724.7. 20:02 8216+8316
11 805 út 23.7. 6:0023.7. 21:21 8216+8316
 1  801 po 22.7. 4:4822.7. 19:42 8216+8316
24 810 pá 19.7. 5:3219.7. 20:13 8216+8316
 9  817 čt 18.7. 4:5318.7. 20:25 8216+8316
24 810 st 17.7. 5:3217.7. 20:13 8216+8316
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8217+8303
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8470+8471

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.