Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8216

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 143 327 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  813 dnes 6:2128.11. 10:10 8216+8215
 9  820 pá 25.11. 5:0625.11. 18:31 8216+8215
10 805 čt 24.11. 15:1125.11. 0:46 8216+8215
13+99 865 st 23.11. 6:2024.11. 5:43 8216
13+95 863 út 22.11. 6:1323.11. 4:53 8216
25+94 864 po 21.11. 20:5522.11. 5:05 8216
13 804 po 21.11. 6:3721.11. 19:24 8216
13+95 862 so 19.11. 7:2920.11. 4:23 8216
13 801 pá 18.11. 6:2818.11. 19:24 8216
 9  808 st 16.11. 6:2916.11. 22:12 8215+8216
10 809 út 15.11. 4:2015.11. 18:28 8215+8216
 8  812 po 14.11. 6:2715.11. 0:09 8215+8216
15 807 pá 11.11. 5:2011.11. 20:50 8215+8216
10 808 čt 10.11. 6:2510.11. 15:40 8215+8216*MU
 9  820 st 9.11. 5:069.11. 18:31 8215+8216
 8  808 út 8.11. 6:008.11. 23:49 8215+8216
 9  827 po 7.11. 5:427.11. 18:57 8215+8216
25 807 ne 6.11. 9:476.11. 23:45 8215+8216
10 805 so 5.11. 4:206.11. 0:06 8215+8216
10 808 pá 4.11. 6:254.11. 23:46 8215+8216
 5  809 čt 3.11. 6:573.11. 19:54 8215+8216
1+96 862 st 2.11. 20:453.11. 4:55 8216
 4  810 st 2.11. 14:482.11. 18:46 8216+8215
 4  812 st 2.11. 6:142.11. 10:00 8216+8215
 8  812 út 1.11. 6:272.11. 0:09 8216+8215
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.