Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8216

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 275 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 809 út 23.1. 4:1023.1. 19:44 8319+8216
9 814 po 22.1. 5:5723.1. 0:56 8319+8216
15 808 ne 21.1. 5:1921.1. 23:31 8319+8216
9 803 so 20.1. 4:5321.1. 0:16 8319+8216
5 806 pá 19.1. 5:1019.1. 22:09 8319+8216
11 806 čt 18.1. 6:5918.1. 21:21 8319+8216
7+16 831 st 17.1. 4:4618.1. 1:15 8319+8216
11 812 út 16.1. 6:0416.1. 21:56 8319+8216
26 804 po 15.1. 4:5615.1. 21:28 8319+8216
24 801 pá 12.1. 5:4612.1. 19:53 8319+8216
11 804 čt 11.1. 5:3011.1. 22:06 8319+8216
1+10 818 st 10.1. 5:5011.1. 0:34 8319+8216
9 814 po 8.1. 15:548.1. 20:39 8319+8216
1+10 818 po 8.1. 5:508.1. 10:30 8319+8216*MU
6 803 ne 7.1. 11:437.1. 22:26 8319+8216
6 811 so 6.1. 5:007.1. 0:38 8319+8216
15 811 pá 5.1. 4:596.1. 0:31 8319+8216
6 801 čt 4.1. 5:125.1. 0:58 8319+8216
15 811 st 3.1. 4:594.1. 0:31 8319+8216
1 809 út 2.1. 4:283.1. 1:09 8319+8216
15 808 po 1.1. 7:191.1. 23:31 8319+8216
Rok 2017
9 804 ne 31.12. 5:3331.12. 22:27 8319+8216
9 808 so 30.12. 7:4031.12. 0:46 8319+8216
24 810 pá 29.12. 5:3029.12. 20:13 8319+8216
9 804 čt 28.12. 15:0429.12. 0:46 8319+8216
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.