Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8216

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 094 457 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+94 867 st 8.12. 23:029.12. 6:02 8216
 5  806 st 8.12. 5:078.12. 20:01 8240+8216
 9  816 út 7.12. 7:017.12. 20:25 8240+8216
25+97 856 po 6.12. 22:407.12. 5:58 8216
 6  815 po 6.12. 14:526.12. 19:16 8312+8216
 6  815 po 6.12. 6:446.12. 9:04 8312+8216
15+98 853 ne 5.12. 20:476.12. 4:59 8216
1+98 855 so 4.12. 21:325.12. 5:42 8216
7+99 863 pá 3.12. 22:524.12. 5:29 8216
14 811 pá 3.12. 10:153.12. 18:32 8306+8216*Z1
15+98 854 čt 2.12. 21:233.12. 5:29 8216
11 802 čt 2.12. 4:302.12. 19:25 8245+8216
 8  814 st 1.12. 15:122.12. 0:49 8245+8216
14 803 st 1.12. 6:181.12. 9:12 8245+8216
 1  813 út 30.11. 5:4830.11. 19:02 8245+8216
 9  811 po 29.11. 6:4230.11. 0:21 8245+8216
 5  814 pá 26.11. 15:2226.11. 19:02 8245+8216
25 811 pá 26.11. 5:5626.11. 9:11 8245+8216
25 811 čt 25.11. 14:1025.11. 21:47 8245+8216
 8  809 čt 25.11. 5:0825.11. 9:56 8245+8216
 9  811 st 24.11. 6:4225.11. 0:21 8245+8216
15+98 853 út 23.11. 21:0324.11. 4:59 8216
 5  814 út 23.11. 6:5823.11. 8:45 8301+8216
7+91 854 po 22.11. 20:3223.11. 5:00 8216
7+91 854 ne 21.11. 20:3322.11. 5:00 8216
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8317+8318

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.