Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8216

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 193 637 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 803 pá 29.9. 14:2929.9. 21:46 8552+8216
 7  809 pá 29.9. 6:2729.9. 10:18 8552+8216
 9  808 st 27.9. 4:3028.9. 0:12 8552+8216
11 813 út 26.9. 15:1426.9. 20:58 8552+8216
 8  811 út 26.9. 5:0526.9. 9:59 8216+8219
 8  801 po 25.9. 5:2025.9. 18:36 8216+8219
 9  807 pá 22.9. 6:3122.9. 22:01 8216+8215
 8  801 čt 21.9. 5:2021.9. 18:36 8216+8215
 9  810 st 20.9. 6:4221.9. 0:22 8216+8215
18+99 865 út 19.9. 21:5620.9. 5:44 8216
 1  807 út 19.9. 5:0819.9. 18:23 8215+8216
14 807 po 18.9. 14:5918.9. 22:26 8215+8216
14 807 po 18.9. 5:2118.9. 9:52 8215+8216
 8  801 pá 15.9. 5:2115.9. 18:36 8215+8216
 9  803 čt 14.9. 6:1614.9. 21:51 8215+8216
 6  805 st 13.9. 15:0013.9. 19:15 8215+8216
 9  805 st 13.9. 6:3913.9. 9:00 8215+8216
 9  819 út 12.9. 5:0612.9. 16:05 8215+8216*MU
25 803 po 11.9. 6:3811.9. 23:07 8215+8216
 9  819 pá 8.9. 5:068.9. 18:34 8215+8216
 8  809 čt 7.9. 4:387.9. 19:25 8215+8216
 9  829 st 6.9. 5:536.9. 23:51 8215+8216
 8  809 út 5.9. 4:385.9. 19:25 8215+8216
11 805 po 4.9. 4:494.9. 23:57 8215+8216
 9  823 pá 1.9. 4:292.9. 0:22 8215+8216
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.