Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8216

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 009 212 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 861 so 11.7. 22:1512.7. 5:37 8216
sjHL 801 so 11.7. 0:4211.7. 5:11 8216
5+91 857 čt 9.7. 21:1310.7. 4:28 8216
15+98 853 st 8.7. 21:589.7. 2:30 8216*MU
2+91 852 út 7.7. 19:468.7. 5:28 8216
sjHL 801 út 7.7. 0:427.7. 5:11 8216
5+91 857 ne 5.7. 22:536.7. 4:28 8216
15+98 852 so 4.7. 21:385.7. 5:00 8216
2+92 855 pá 3.7. 22:074.7. 4:53 8216
2+92 856 čt 2.7. 22:273.7. 5:18 8216
sjHL 801 čt 2.7. 0:422.7. 5:11 8216
5+91 857 ne 28.6. 22:5329.6. 4:28 8216
5+94 864 so 27.6. 20:5328.6. 4:50 8216
10+98 853 pá 26.6. 22:5627.6. 5:31 8216
16 813 pá 26.6. 5:0026.6. 20:15 8245+8216
14 808 čt 25.6. 6:4525.6. 21:22 8245+8216
 1  803 st 24.6. 5:3524.6. 19:42 8245+8216
 9  821 út 23.6. 6:1423.6. 8:45 8245+8216*MU*1
16 813 po 22.6. 5:0022.6. 20:15 8308+8216
11+14 832 ne 21.6. 14:3021.6. 22:21 8308+8216*Z
 1  807 pá 19.6. 6:0219.6. 20:26 8308+8216
 9  821 čt 18.6. 6:1418.6. 21:09 8308+8216
5+94 864 st 17.6. 22:2918.6. 4:50 8216
 9  833 st 17.6. 6:4217.6. 8:51 8216+8218
10+98 853 út 16.6. 22:5617.6. 5:31 8216
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Blatinách DC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8319+8219

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.