Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8216

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Velikonoční tramvaj (od 30. 3. 2018 do 2. 4. 2018)

Velikonoční tramvaj

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 6. 2. 2001

Výrobní číslo: 156245

Původní evidenční číslo: 6566

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 024 167 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  811 pá 25.9. 5:2325.9. 10:08 8302+8216
 9  829 čt 24.9. 7:1025.9. 0:16 8302+8216
 6  814 st 23.9. 4:5323.9. 9:08 8302+8216
25 803 út 22.9. 4:3722.9. 20:33 8302+8216
11 809 po 21.9. 4:0921.9. 21:35 8302+8216
 8  805 ne 20.9. 4:1421.9. 1:03 8302+8216
16 803 so 19.9. 4:0720.9. 0:47 8302+8216
 1  811 pá 18.9. 4:4718.9. 21:08 8302+8216
 9  836 čt 17.9. 7:0217.9. 9:11 8302+8216
25+97 862 st 16.9. 20:1417.9. 5:02 8216
 6  814 st 16.9. 7:1916.9. 9:11 8216+8215
22+98 852 út 15.9. 22:4116.9. 4:58 8216
2+91 852 po 14.9. 19:3215.9. 5:26 8216
25+92 851 ne 13.9. 21:2914.9. 5:48 8216
sjHL 801 ne 13.9. 0:4213.9. 5:11 8216
5+94 864 čt 10.9. 20:5611.9. 3:00 8216*MU*1
16 817 čt 10.9. 4:0810.9. 10:48 8216+8218
14 801 st 9.9. 5:5510.9. 0:18 8216+8218
25 819 út 8.9. 6:408.9. 10:27 8216+8218
14+97 869 po 7.9. 22:398.9. 4:26 8216
 9  836 po 7.9. 7:027.9. 9:11 8320+8216
2+92 855 ne 6.9. 20:017.9. 4:53 8216
15+98 853 so 5.9. 21:586.9. 5:31 8216
5+94 864 pá 4.9. 20:285.9. 4:50 8216
 9  835 pá 4.9. 6:544.9. 9:35 8215+8216
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada trakčního obvodu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.