Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 147 938 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  815 st 7.6. 4:477.6. 19:03 8214+8213
 9  811 út 6.6. 4:467.6. 0:32 8214+8213
11 806 po 5.6. 4:526.6. 0:00 8214+8213
 4  813 pá 2.6. 15:122.6. 19:10 8214+8213
 9  805 pá 2.6. 6:392.6. 9:00 8214+8213
15+98 853 čt 1.6. 21:082.6. 4:59 8214
 4  809 čt 1.6. 14:401.6. 18:38 8211+8214
 4  809 čt 1.6. 6:561.6. 9:10 8211+8214
10 815 st 31.5. 6:0031.5. 19:11 8211+8214
 4  809 út 30.5. 14:4030.5. 18:38 8211+8214
10 804 út 30.5. 5:1230.5. 9:47 8211+8214
25 810 po 29.5. 5:1729.5. 22:06 8211+8214
 8  804 pá 26.5. 5:0326.5. 18:54 8211+8214
 9  830 čt 25.5. 5:5625.5. 23:52 8211+8214
 9  816 st 24.5. 6:5824.5. 20:20 8211+8214
15+98 853 út 23.5. 21:0824.5. 4:59 8214
 4  810 út 23.5. 14:4823.5. 18:46 8214+8211
 4  808 út 23.5. 6:3023.5. 10:20 8214+8211
1+96 862 po 22.5. 22:0923.5. 4:55 8214
13 805 po 22.5. 13:0022.5. 20:46 8214*Z1
11 814 po 22.5. 6:4622.5. 9:08 8214
13+95 863 ne 21.5. 8:1922.5. 4:53 8214
13+95 862 pá 19.5. 15:2220.5. 4:23 8214
11 813 pá 19.5. 6:3619.5. 9:00 8214
13+95 862 čt 18.5. 15:2219.5. 4:23 8214
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8309

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.