Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 986 913 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  808 po 6.7. 10:126.7. 21:30 8213+8214
15 105 so 4.7. 9:304.7. 13:00 8214*Z
11+97 867 pá 3.7. 21:294.7. 5:08 8214
25+97 861 čt 2.7. 22:163.7. 5:37 8214
2+92 856 st 1.7. 22:272.7. 5:18 8214
11+97 867 út 30.6. 21:291.7. 5:08 8214
25+97 861 po 29.6. 22:1630.6. 5:37 8214
2+92 855 ne 28.6. 20:0129.6. 4:53 8214
11+97 867 so 27.6. 19:3828.6. 5:08 8214
25+97 862 pá 26.6. 20:1427.6. 6:08 8214
 9  833 pá 26.6. 6:4226.6. 8:51 8214+8215
11+97 867 čt 25.6. 21:0326.6. 5:08 8214
 8  801 čt 25.6. 4:5425.6. 17:00 8214+8215*MU
 8  810 st 24.6. 6:1324.6. 23:08 8214+8215
11+97 867 út 23.6. 21:0324.6. 5:08 8214
11 815 út 23.6. 5:4423.6. 10:04 8214+8215
25 803 po 22.6. 4:3722.6. 20:33 8214+8215
 8  810 pá 19.6. 6:1319.6. 23:08 8214+8215
sjHL 801 pá 19.6. 0:4219.6. 5:11 8214
 6  804 čt 18.6. 4:3218.6. 22:00 8214+8215
16 811 st 17.6. 4:4818.6. 1:27 8214+8215
 1  803 út 16.6. 5:3516.6. 19:42 8214+8215
 9  829 po 15.6. 7:1016.6. 0:16 8214+8215
25+97 862 ne 14.6. 22:3515.6. 6:08 8214
26+91 853 so 13.6. 21:0814.6. 4:59 8214
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8362
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.