Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 237 878 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  809 čt 5.12. 7:075.12. 20:40 8232+8214
15+98 853 st 4.12. 23:065.12. 5:03 8214
31 804 st 4.12. 5:214.12. 21:16 8214
 9  804 út 3.12. 15:094.12. 0:06 8224+8214
 5  814 út 3.12. 7:473.12. 9:39 8224+8214
2+91 852 po 2.12. 21:413.12. 4:56 8214
31 807 po 2.12. 6:462.12. 19:30 8214
13+99 865 ne 1.12. 20:362.12. 5:28 8214
5+94 867 so 30.11. 21:371.12. 5:59 8214
2+92 854 pá 29.11. 20:2730.11. 4:59 8214
 7  807 pá 29.11. 6:4429.11. 10:27 8239+8214
2+91 852 čt 28.11. 21:4129.11. 4:56 8214
 9  809 čt 28.11. 15:2928.11. 19:58 8224+8214
 9  815 čt 28.11. 7:2128.11. 9:44 8224+8214
15+98 853 st 27.11. 23:0628.11. 5:03 8214
 9  804 st 27.11. 6:5127.11. 9:08 8224+8214
15+98 853 út 26.11. 23:0627.11. 5:03 8214
31 804 út 26.11. 5:2126.11. 21:16 8214
31 808 po 25.11. 15:2625.11. 19:52 8214
31 808 po 25.11. 7:1725.11. 9:27 8214
2+91 852 ne 24.11. 21:4225.11. 4:56 8214
1+96 862 so 23.11. 20:5424.11. 4:58 8214
15+98 853 pá 22.11. 23:0623.11. 5:03 8214
 7  816 pá 22.11. 5:4622.11. 19:35 8214+8216
 5  814 čt 21.11. 15:3921.11. 21:24 8214+8216


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.