Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 008 363 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 853 út 24.11. 19:4425.11. 4:53 8214
1+98 856 po 23.11. 20:1524.11. 4:58 8214
7+91 857 ne 22.11. 20:0223.11. 5:00 8214
99 801 so 21.11. 22:3022.11. 5:41 8214
25+97 863 pá 20.11. 21:3421.11. 4:26 8214
5+94 867 čt 19.11. 21:0820.11. 4:50 8214
1+98 856 st 18.11. 20:1519.11. 4:58 8214
25+92 854 út 17.11. 19:5918.11. 5:18 8214
7+91 856 po 16.11. 19:2617.11. 5:26 8214
25+92 854 ne 15.11. 19:5916.11. 5:18 8214
7+91 857 so 14.11. 20:0215.11. 5:00 8214
sjHL 801 pá 13.11. 22:2914.11. 5:18 8214
25+92 853 čt 12.11. 19:4413.11. 4:53 8214
99 801 st 11.11. 22:3012.11. 5:41 8214
2+92 856 út 10.11. 20:1711.11. 5:18 8214
sjHL 801 po 9.11. 22:2910.11. 5:18 8214
1+98 856 ne 8.11. 20:159.11. 4:58 8214
15+98 852 so 7.11. 19:558.11. 4:58 8214
25+92 854 pá 6.11. 19:597.11. 5:18 8214
1+98 856 čt 5.11. 20:156.11. 4:58 8214
2+92 855 st 4.11. 20:035.11. 5:48 8214
 1  803 pá 30.10. 5:3530.10. 19:42 8228+8214
13+97 866 st 28.10. 9:3829.10. 4:26 8214
25+92 851 čt 22.10. 20:4623.10. 5:48 8214
16 815 čt 22.10. 4:0822.10. 10:48 8213+8214


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.