Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 223 238 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+96 862 dnes 20:5716.9. 4:58 8214
14+94 867 so 14.9. 22:4415.9. 6:00 8214
31 801 pá 13.9. 4:3513.9. 20:53 8214
31 801 čt 12.9. 4:3512.9. 20:53 8214
31 801 st 11.9. 4:3511.9. 20:53 8214
31 808 út 10.9. 15:2410.9. 19:57 8214
31 808 út 10.9. 7:1610.9. 9:27 8214
14+94 867 po 9.9. 22:4410.9. 6:00 8214
22 817 po 9.9. 7:199.9. 19:11 8216+8214
11 806 pá 6.9. 4:517.9. 0:00 8216+8214
11 808 čt 5.9. 7:086.9. 0:17 8216+8214
25+97 857 st 4.9. 21:245.9. 5:26 8214
12 801 st 4.9. 7:184.9. 19:13 8214+8215
14+94 867 út 3.9. 22:444.9. 6:00 8214
12 801 út 3.9. 7:183.9. 19:13 8214+8215
22 817 po 2.9. 15:302.9. 19:11 8214+8215*Z1
12 818 pá 30.8. 15:3830.8. 22:37 8214+8215
 8  813 pá 30.8. 4:5930.8. 10:00 8214+8215
12 816 čt 29.8. 6:1430.8. 1:24 8214+8215
 7  812 út 27.8. 15:3227.8. 19:17 8214+8215
31 805 st 21.8. 4:5521.8. 19:30 8214
31 804 út 20.8. 14:4420.8. 21:13 8214
14+94 867 po 19.8. 22:4420.8. 6:06 8214
25+97 857 ne 18.8. 21:3119.8. 5:26 8214
6+90 852 so 17.8. 21:0318.8. 4:56 8214
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8474+8328

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.