Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 874 732 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  104 st 12.12. 6:1312.12. 20:07 8225+8214
 6  101 út 11.12. 5:0911.12. 20:40 8225+8214
 6  109 po 10.12. 6:3410.12. 22:21 8225+8214
26 116 pá 7.12. 6:077.12. 20:01 8225+8214
 5  841 čt 6.12. 11:006.12. 20:17 8225+8214*Z
 5  841 čt 6.12. 5:596.12. 10:00 8225+8214*MU
 1  805 st 5.12. 4:285.12. 21:26 8225+8214
 1  802 út 4.12. 6:025.12. 1:10 8225+8214
24 801 po 3.12. 14:223.12. 19:16 8225+8214
 1  814 po 3.12. 5:413.12. 9:48 8225+8214
 6  804 ne 2.12. 3:432.12. 20:53 8225+8214
 6  804 so 1.12. 4:231.12. 20:53 8225+8214
 9  802 pá 30.11. 7:5030.11. 22:40 8225+8214*Z1*1
15 142 st 28.11. 6:2528.11. 16:15 8225+8214*MU
24 107 út 27.11. 6:4027.11. 20:09 8225+8214
26 111 po 26.11. 5:3526.11. 22:07 8225+8214
24 107 pá 23.11. 6:4023.11. 20:09 8225+8214
 5  841 čt 22.11. 5:5922.11. 20:17 8225+8214
11 809 st 21.11. 5:0721.11. 20:02 8225+8214
39 815 út 20.11. 5:5820.11. 20:46 8225+8214
 6  808 po 19.11. 4:3519.11. 21:43 8225+8214
15 801 so 17.11. 4:5817.11. 14:25 8225+8214*MU
39 811 pá 16.11. 15:0317.11. 0:45 8225+8214
39 806 pá 16.11. 4:3516.11. 9:08 8225+8214
39 806 čt 15.11. 14:2316.11. 0:15 8225+8214
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9386
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8301+8303
*1 = technická závada ve smyčce Spojovací ve 21:56

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.