Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 937 743 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 852 pá 15.11. 20:5816.11. 5:00 8214
 6  803 pá 15.11. 6:1615.11. 9:50 8309+8214
15 809 čt 14.11. 14:3914.11. 18:31 8309+8214
 9  806 čt 14.11. 6:2714.11. 8:59 8309+8214
 1  814 st 13.11. 14:4913.11. 22:38 8309+8214
 6  803 st 13.11. 6:1613.11. 9:50 8309+8214
 9  820 út 12.11. 6:2112.11. 20:21 8309+8214
 9  813 po 11.11. 6:4911.11. 9:19 8309+8214
25+92 851 ne 10.11. 20:4411.11. 5:48 8214
2+92 855 so 9.11. 20:0110.11. 4:53 8214
2+91 853 pá 8.11. 22:229.11. 5:00 8214
 9  822 pá 8.11. 4:318.11. 18:35 8213+8214
11 803 čt 7.11. 5:088.11. 0:51 8213+8214
 6  803 st 6.11. 15:297.11. 0:25 8213+8214
15 809 st 6.11. 4:586.11. 9:02 8213+8214
 9  811 út 5.11. 5:486.11. 0:46 8213+8214
 9  809 po 4.11. 5:375.11. 0:36 8213+8214
16 803 pá 1.11. 14:291.11. 23:56 8213+8214
16 803 pá 1.11. 6:051.11. 9:59 8213+8214*MU
11 807 čt 31.10. 5:4531.10. 21:21 8213+8214
24 810 st 30.10. 5:4030.10. 20:25 8213+8214
16 816 út 29.10. 13:3829.10. 20:04 8213+8214
24 801 út 29.10. 5:4429.10. 10:46 8213+8214
11 812 pá 25.10. 6:1825.10. 20:02 8213+8214
24 801 čt 24.10. 14:2224.10. 19:16 8213+8214
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.