Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 867 007 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 104 út 23.10. 6:1723.10. 21:51 8225+8214
39 841 po 22.10. 6:3522.10. 20:34 8225+8214
11 804 ne 21.10. 4:0921.10. 20:36 8225+8214
11 802 so 20.10. 6:0020.10. 22:21 8225+8214*Z
11 803 pá 19.10. 5:0220.10. 0:51 8225+8214
24 807 čt 18.10. 16:0018.10. 18:23 8225+8214*Z1
 1  812 čt 18.10. 5:4918.10. 7:45 8225+8214*MU
 9  814 st 17.10. 5:4218.10. 0:17 8225+8214
 9  806 út 16.10. 6:4416.10. 23:17 8225+8214
29 801 po 15.10. 5:3916.10. 0:48 8225+8214
 1  803 ne 14.10. 4:4714.10. 21:11 8225+8214
11 803 so 13.10. 4:2914.10. 0:51 8225+8214
 9  801 pá 12.10. 5:5913.10. 0:37 8225+8214
 9  804 čt 11.10. 15:1211.10. 20:30 8225+8214
24 801 čt 11.10. 5:4411.10. 10:36 8225+8214
 9  801 st 10.10. 5:5911.10. 0:37 8225+8214
14 812 út 9.10. 4:379.10. 20:36 8225+8214
29 804 po 8.10. 15:348.10. 19:59 8225+8214
 1  814 po 8.10. 5:418.10. 9:48 8225+8214
 6  109 čt 4.10. 6:344.10. 14:20 8245+8214*MU
24 105 st 3.10. 6:163.10. 19:49 8245+8214
 5  107 út 2.10. 5:552.10. 22:02 8245+8214
24 105 po 1.10. 6:161.10. 19:49 8245+8214
 5  109 čt 27.9. 6:0527.9. 21:32 8245+8214
 7  109 st 26.9. 5:0326.9. 20:55 8245+8214
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8731+8696
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8736+8714
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.