Domovská vozovna: Žižkov
Typ vozu: T3R.P
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk
Rok výroby: 2001
V provozu od: 9. 1. 2001
Výrobní číslo: 156279
Původní evidenční číslo: 6600
Profil kol: PR-1
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 223 238 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 45,3 kN / 41 kN Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
1+96 | 862 | dnes 20:57 | 16.9. 4:58 | 8214 | ||
14+94 | 867 | so 14.9. 22:44 | 15.9. 6:00 | 8214 | ||
31 | 801 | pá 13.9. 4:35 | 13.9. 20:53 | 8214 | ||
31 | 801 | čt 12.9. 4:35 | 12.9. 20:53 | 8214 | ||
31 | 801 | st 11.9. 4:35 | 11.9. 20:53 | 8214 | ||
31 | 808 | út 10.9. 15:24 | 10.9. 19:57 | 8214 | ||
31 | 808 | út 10.9. 7:16 | 10.9. 9:27 | 8214 | ||
14+94 | 867 | po 9.9. 22:44 | 10.9. 6:00 | 8214 | ||
22 | 817 | po 9.9. 7:19 | 9.9. 19:11 | 8216+8214 | ||
11 | 806 | pá 6.9. 4:51 | 7.9. 0:00 | 8216+8214 | ||
11 | 808 | čt 5.9. 7:08 | 6.9. 0:17 | 8216+8214 | ||
25+97 | 857 | st 4.9. 21:24 | 5.9. 5:26 | 8214 | ||
12 | 801 | st 4.9. 7:18 | 4.9. 19:13 | 8214+8215 | ||
14+94 | 867 | út 3.9. 22:44 | 4.9. 6:00 | 8214 | ||
12 | 801 | út 3.9. 7:18 | 3.9. 19:13 | 8214+8215 | ||
22 | 817 | po 2.9. 15:30 | 2.9. 19:11 | 8214+8215*Z1 | ||
12 | 818 | pá 30.8. 15:38 | 30.8. 22:37 | 8214+8215 | ||
8 | 813 | pá 30.8. 4:59 | 30.8. 10:00 | 8214+8215 | ||
12 | 816 | čt 29.8. 6:14 | 30.8. 1:24 | 8214+8215 | ||
7 | 812 | út 27.8. 15:32 | 27.8. 19:17 | 8214+8215 | ||
31 | 805 | st 21.8. 4:55 | 21.8. 19:30 | 8214 | ||
31 | 804 | út 20.8. 14:44 | 20.8. 21:13 | 8214 | ||
14+94 | 867 | po 19.8. 22:44 | 20.8. 6:06 | 8214 | ||
25+97 | 857 | ne 18.8. 21:31 | 19.8. 5:26 | 8214 | ||
6+90 | 852 | so 17.8. 21:03 | 18.8. 4:56 | 8214 |