Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 261 338 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 813 út 18.3. 15:0819.3. 0:37 8214+8215
 9  815 út 18.3. 7:2118.3. 9:44 8214+8215
 9  820 po 17.3. 5:1517.3. 18:33 8214+8215
12 811 st 12.3. 5:5312.3. 9:37 8214+8216
 9  815 út 11.3. 15:5311.3. 20:18 8214+8216
 9  815 út 11.3. 7:2111.3. 9:44 8214+8216
13+99 865 po 10.3. 19:1911.3. 5:29 8214
31+96 862 ne 9.3. 4:3510.3. 4:58 8214
31 802 so 8.3. 4:359.3. 0:42 8214
 9  804 pá 7.3. 15:098.3. 0:06 8214+8224
 9  815 pá 7.3. 7:217.3. 9:44 8214+8224
2+92 854 čt 6.3. 5:107.3. 5:00 8214
11 804 st 5.3. 4:515.3. 23:21 8214+8237
11 808 út 4.3. 7:085.3. 0:17 8214+8237
2+92 854 po 3.3. 5:104.3. 5:00 8214
31 802 ne 2.3. 4:553.3. 0:42 8214
5+94 867 pá 28.2. 21:371.3. 5:59 8214
 9  820 pá 28.2. 5:1528.2. 18:33 8214+8215
11 804 čt 27.2. 4:5127.2. 23:21 8214+8215
12 809 st 26.2. 15:0427.2. 0:41 8214+8215
 9  815 st 26.2. 7:2126.2. 9:44 8214+8215
25+97 857 út 25.2. 23:1126.2. 5:32 8214
 9  807 út 25.2. 6:2525.2. 19:55 8214+8232
15+98 853 po 24.2. 23:0625.2. 5:03 8214
31 804 po 24.2. 6:3724.2. 19:22 8305+8214


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.