Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 904 383 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  826 st 19.6. 5:4819.6. 18:48 8214+8233
11 802 út 18.6. 6:4218.6. 20:41 8214+8233
2+92 856 po 17.6. 20:1618.6. 5:18 8214
 9  822 po 17.6. 5:0117.6. 18:35 8214+8308
sjHL 801 ne 16.6. 2:5816.6. 4:59 8214
2+92 855 pá 14.6. 20:4615.6. 4:54 8214
24 801 pá 14.6. 14:2214.6. 19:16 8319+8214
24 801 pá 14.6. 5:4414.6. 10:36 8319+8214
15 804 čt 13.6. 6:2313.6. 21:43 8319+8214
 9  817 st 12.6. 6:1212.6. 15:50 8319+8214*MU
2+91 853 út 11.6. 22:2212.6. 5:00 8214
24 804 út 11.6. 6:0411.6. 19:36 8213+8214
14 812 po 10.6. 4:3710.6. 20:36 8213+8214
2+99 869 so 8.6. 22:149.6. 5:40 8213+8214
15+98 852 pá 7.6. 23:188.6. 5:00 8214
24 810 pá 7.6. 5:407.6. 20:25 8314+8214
24 801 čt 6.6. 14:226.6. 19:16 8314+8214
 9  820 st 5.6. 6:215.6. 20:21 8314+8214
11+97 867 út 4.6. 23:215.6. 4:54 8214
 9  820 út 4.6. 6:214.6. 20:21 8243+8214
15+99 865 po 3.6. 20:584.6. 5:40 8214
15+98 853 ne 2.6. 21:383.6. 5:31 8214
2+92 855 so 1.6. 22:062.6. 4:23 8214
2+99 868 pá 31.5. 18:371.6. 4:48 8214
24 801 pá 31.5. 5:4431.5. 10:36 8214+8305
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.