Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8214

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov (ČKD)/Pars nova, a.s., Šumperk

Rok výroby: 2001

V provozu od: 9. 1. 2001

Výrobní číslo: 156279

Původní evidenční číslo: 6600

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 278 663 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  807 dnes 6:2813.6. 19:55 8214+8241
7+99 869 čt 12.6. 19:4413.6. 5:29 8214
15+98 853 st 11.6. 23:0612.6. 5:03 8214
 6  812 st 11.6. 14:3911.6. 19:57 8214+8239
 6  812 st 11.6. 6:0811.6. 9:44 8214+8239
1+96 862 út 10.6. 20:4411.6. 4:58 8214
sjZI 801 út 10.6. 3:2910.6. 5:29 8214
11 808 po 9.6. 7:0810.6. 0:17 8214+8216
15+98 867 ne 8.6. 21:389.6. 5:33 8214
15+91 852 so 7.6. 23:278.6. 5:26 8214
25+97 857 pá 6.6. 23:327.6. 5:16 8214
 5  814 pá 6.6. 15:396.6. 21:25 8214+8216
 9  809 pá 6.6. 7:066.6. 9:28 8214+8216
15+98 865 čt 5.6. 21:206.6. 5:03 8214
 9  807 čt 5.6. 6:285.6. 19:55 8214+8215
1+96 862 st 4.6. 20:445.6. 4:58 8214
 9  803 st 4.6. 8:304.6. 19:32 8214+8243*Z1
15+98 867 út 3.6. 21:384.6. 5:33 8214
 9  807 út 3.6. 6:283.6. 19:55 8232+8214
15+98 865 po 2.6. 21:203.6. 5:03 8214
25+97 857 ne 1.6. 23:322.6. 5:16 8214
15+98 865 so 31.5. 21:201.6. 5:03 8214
13+91 851 pá 30.5. 20:3631.5. 5:26 8214
7+99 869 čt 29.5. 19:4430.5. 5:29 8214
15+98 854 st 28.5. 23:2629.5. 5:33 8214
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8440+8441

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.