Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 667 533 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 505 čt 1.10. 5:461.10. 19:49 8178+8177
26 514 st 30.9. 4:4130.9. 21:22 8178+8177
22 509 út 29.9. 6:2330.9. 0:09 8178+8177
25 510 po 28.9. 10:0928.9. 21:01 8178+8177
26 506 ne 27.9. 4:5928.9. 0:59 8178+8177
22 501 so 26.9. 8:4727.9. 0:08 8178+8177
22 522 pá 25.9. 6:0725.9. 20:00 8178+8177
26 511 čt 24.9. 6:5024.9. 20:49 8178+8177
22 531 st 23.9. 6:5323.9. 21:30 8178+8177
22 541 út 22.9. 6:0522.9. 9:07 8178+8177
22 522 po 21.9. 6:0721.9. 20:00 8178+8177
14 502 so 19.9. 7:3819.9. 22:38 8178+8177
26 518 pá 18.9. 6:3218.9. 9:49 8178+8177
16 509 čt 17.9. 7:0817.9. 19:46 8178+8177
 2  510 st 16.9. 4:3216.9. 20:08 8178+8177
 2  507 út 15.9. 5:2015.9. 21:45 8178+8177
16 509 po 14.9. 7:0814.9. 19:46 8178+8177
22 541 pá 11.9. 6:0811.9. 9:07 8178+8177
22 517 čt 10.9. 5:2311.9. 1:07 8178+8177
25 506 st 9.9. 4:519.9. 21:01 8177+8178
26 513 út 8.9. 4:219.9. 0:19 8177+8178
22 532 po 7.9. 7:058.9. 0:20 8177+8178
25 510 so 5.9. 7:395.9. 21:02 8177+8178
22 522 pá 4.9. 6:074.9. 20:00 8177+8178
26 516 čt 3.9. 4:543.9. 21:38 8177+8178


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.