Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2006
V provozu od: 20. 11. 2006
Výrobní číslo: 069/2006
Původní evidenční číslo: 8205
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (plast)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 886 428 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
4 | 506 | po 21.10. 6:45 | 21.10. 21:19 | 8178+8403 | ||
4+20 | 532 | pá 18.10. 5:30 | 18.10. 20:39 | 8178+8403 | ||
4 | 512 | čt 17.10. 5:44 | 17.10. 19:58 | 8178+8403 | ||
15 | 511 | st 16.10. 5:09 | 16.10. 22:04 | 8178+8403 | ||
22 | 512 | út 15.10. 15:24 | 15.10. 23:14 | 8178+8403 | ||
15 | 502 | út 15.10. 5:25 | 15.10. 9:33 | 8178+8403 | ||
4 | 504 | po 14.10. 15:10 | 14.10. 18:49 | 8178+8403 | ||
15 | 502 | po 14.10. 5:25 | 14.10. 9:33 | 8178+8403 | ||
22 | 534 | pá 11.10. 6:56 | 11.10. 18:19 | 8178+8403 | ||
26 | 517 | čt 10.10. 6:12 | 10.10. 20:11 | 8178+8403 | ||
22 | 514 | st 9.10. 15:40 | 9.10. 18:39 | 8178+8403 | ||
26 | 507 | po 7.10. 15:28 | 7.10. 21:00 | 8177+8178*MU*1 | ||
22 | 519 | po 7.10. 7:37 | 7.10. 10:21 | 8177+8178 | ||
26 | 507 | pá 28.6. 15:28 | 29.6. 0:46 | 8166+8178 | ||
22 | 518 | pá 28.6. 6:33 | 28.6. 9:01 | 8166+8178 | ||
22 | 512 | čt 27.6. 15:17 | 27.6. 17:46 | 8166+8178 | ||
22 | 518 | čt 27.6. 6:33 | 27.6. 9:01 | 8166+8178 | ||
22 | 512 | st 26.6. 15:17 | 26.6. 17:46 | 8166+8178 | ||
22 | 518 | st 26.6. 6:33 | 26.6. 9:01 | 8166+8178 | ||
22 | 512 | út 25.6. 15:17 | 25.6. 17:46 | 8166+8178 | ||
22 | 512 | út 25.6. 5:54 | 25.6. 8:29 | 8166+8178 | ||
26 | 502 | po 24.6. 14:49 | 24.6. 18:15 | 8166+8178 | ||
22 | 518 | po 24.6. 6:33 | 24.6. 9:01 | 8166+8178 | ||
33 | 506 | ne 23.6. 4:34 | 24.6. 0:14 | 8166+8178 | ||
33 | 503 | pá 21.6. 13:55 | 22.6. 0:54 | 8166+8178*Z1 |