Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 655 428 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  110 pá 3.7. 15:184.7. 0:11 8178+8179
 5  104 pá 3.7. 5:163.7. 8:35 8178+8179
 5  101 čt 2.7. 5:042.7. 20:45 8178+8179
 5  101 st 1.7. 5:041.7. 20:45 8178+8179
 5  101 út 30.6. 5:0430.6. 20:45 8178+8179
14 106 po 29.6. 5:3329.6. 21:52 8178+8179
17 505 pá 26.6. 5:5127.6. 1:11 8178+8179
 3  515 čt 25.6. 14:3025.6. 20:44 8178+8179
 6  515 čt 25.6. 4:5725.6. 10:40 8178+8179
 7  511 st 24.6. 5:5724.6. 21:28 8178+8179
 3  511 út 23.6. 4:3723.6. 20:06 8178+8179
 7  502 po 22.6. 6:1622.6. 21:50 8178+8179
 3  501 ne 21.6. 4:3721.6. 22:06 8178+8179
17 515 so 20.6. 6:0921.6. 1:41 8178+8179
 6  505 pá 19.6. 5:1419.6. 21:47 8178+8179
 7  512 čt 18.6. 5:2718.6. 10:14 8178+8179
 7  512 st 17.6. 5:2717.6. 10:14 8178+8179
 6  517 út 16.6. 6:2216.6. 10:00 8178+8179
 3  515 čt 11.6. 14:3011.6. 20:44 8178+8179
 3  515 čt 11.6. 6:0711.6. 10:11 8178+8179
 3  515 út 9.6. 14:309.6. 20:44 8178+8179
 6  515 út 9.6. 4:579.6. 10:40 8178+8179
 7  512 po 8.6. 5:278.6. 10:14 8178+8179
17 508 ne 7.6. 7:508.6. 1:41 8178+8179
17 509 so 6.6. 4:046.6. 23:30 8178+8179


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.