Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 695 343 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  511 pá 16.4. 4:2816.4. 7:00 8178+8179*MU
26 514 čt 15.4. 4:4115.4. 21:22 8178+8179
11 504 st 14.4. 4:0414.4. 22:29 8178+8179
14 505 út 13.4. 4:5613.4. 22:47 8178+8179
26 508 po 12.4. 6:2312.4. 20:25 8178+8179
16 513 pá 9.4. 5:019.4. 20:31 8178+8179
14 512 čt 8.4. 4:138.4. 21:13 8178+8179
 8  503 st 7.4. 10:007.4. 20:20 8178+8179*Z
16 513 út 6.4. 5:016.4. 20:31 8178+8179
 8  512 čt 1.4. 4:481.4. 19:49 8178+8179
16 507 st 31.3. 4:5731.3. 21:27 8178+8179
14 512 út 30.3. 4:1330.3. 21:13 8178+8179
14 505 po 29.3. 4:5629.3. 22:47 8178+8179
15 507 st 24.3. 5:3624.3. 22:14 8178+8179
26 505 út 23.3. 5:5423.3. 22:39 8178+8179
 8  511 pá 19.3. 4:2919.3. 21:38 8178+8179
 8  511 čt 18.3. 4:2918.3. 21:04 8178+8179
15 507 st 17.3. 5:3617.3. 22:14 8178+8179
 8  511 po 15.3. 4:2915.3. 21:38 8178+8179
 6  503 ne 14.3. 6:4814.3. 22:53 8178+8179
15 504 so 13.3. 7:2213.3. 21:25 8178+8179
 8  512 pá 12.3. 4:4812.3. 19:49 8178+8179
15 502 čt 11.3. 10:2011.3. 21:25 8178+8179*Z1
24 505 pá 5.3. 5:495.3. 18:52 8178+8179
24 510 čt 4.3. 6:474.3. 19:42 8178+8179
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8164+8165
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8410+8411

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.