Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 636 391 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  511 st 29.1. 6:4429.1. 10:23 8562+8178
7+99 564 út 28.1. 21:5829.1. 5:02 8178
17+95 551 po 27.1. 21:3828.1. 5:09 8178
17+95 551 ne 26.1. 22:0227.1. 5:09 8178
25+97 563 so 25.1. 21:1126.1. 5:48 8178
25+92 552 pá 24.1. 21:4025.1. 5:30 8178
2+91 551 čt 23.1. 19:0024.1. 4:49 8178
17+95 551 st 22.1. 21:3823.1. 5:09 8178
17+95 552 út 21.1. 21:4422.1. 5:41 8178
2+91 551 po 20.1. 19:0021.1. 4:49 8178
25+92 552 ne 19.1. 21:3520.1. 5:30 8178
25+97 561 so 18.1. 22:0919.1. 4:53 8178
25+97 561 pá 17.1. 22:1018.1. 4:53 8178
 4  512 pá 17.1. 15:1517.1. 18:52 8178+8401
 4  510 pá 17.1. 5:4717.1. 9:23 8178+8401
22 519 čt 16.1. 4:2417.1. 0:09 8178+8401
22 530 st 15.1. 6:1515.1. 20:26 8178+8401
Rok 2019
26 505 po 6.5. 4:556.5. 16:40 8278+8178*MU
 6  504 ne 5.5. 4:415.5. 21:47 8278+8178
 7  502 so 4.5. 4:385.5. 1:08 8278+8178
 6  507 pá 3.5. 15:063.5. 19:27 8278+8178
26 509 pá 3.5. 6:333.5. 9:54 8278+8178
 6  507 čt 2.5. 15:062.5. 19:27 8278+8178
 6  507 čt 2.5. 4:522.5. 9:26 8278+8178
22 512 st 1.5. 10:482.5. 0:43 8278+8178
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.