Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 17.9.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 732 678 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 130 pá 26.11. 6:2226.11. 19:13 8178+8396
16 107 čt 25.11. 5:3026.11. 0:34 8178+8396
16 106 st 24.11. 5:1524.11. 22:14 8178+8396
14 113 út 23.11. 6:2623.11. 23:23 8178+8396
25 105 po 22.11. 5:0522.11. 19:01 8178+8396
22 111 pá 19.11. 5:4020.11. 0:49 8178+8396
15 101 čt 18.11. 6:4618.11. 21:45 8178+8396
25 109 út 16.11. 5:2616.11. 21:53 8178+8396
22 133 po 15.11. 6:2515.11. 22:35 8178+8396
26 106 pá 12.11. 4:4412.11. 20:57 8178+8396
22 109 čt 11.11. 5:5812.11. 0:29 8178+8396
16 104 st 10.11. 7:1711.11. 0:14 8178+8396
22 113 út 9.11. 5:389.11. 22:24 8178+8396
22 107 po 8.11. 4:519.11. 0:09 8178+8396
22 128 pá 5.11. 6:086.11. 0:28 8178+8396
16 104 čt 4.11. 7:175.11. 0:14 8178+8396
22 116 st 3.11. 6:113.11. 20:18 8178+8396
 4  112 út 2.11. 15:062.11. 19:06 8178+8396
22 135 út 2.11. 5:502.11. 8:51 8178+8396
16 101 po 1.11. 4:561.11. 23:54 8178+8396
22 107 pá 29.10. 4:5130.10. 0:09 8178+8396
16 107 st 27.10. 5:3028.10. 0:34 8178+8396
22 128 út 26.10. 6:0827.10. 0:28 8178+8396
26 110 pá 22.10. 6:1322.10. 10:01 8178+8179
22 130 čt 21.10. 6:2221.10. 15:40 8178+8179*MU*1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Krymské DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.