Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 10.12.2021)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 767 913 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 115 pá 1.7. 5:001.7. 23:26 8164+8178
22 106 čt 30.6. 6:0130.6. 23:08 8164+8178
 6  112 st 29.6. 5:3729.6. 21:02 8164+8178
22 107 út 28.6. 5:4628.6. 20:26 8164+8178
15 102 po 27.6. 4:5527.6. 20:07 8164+8178
22 119 ne 26.6. 4:5926.6. 22:07 8164+8178
 6  107 so 25.6. 7:4525.6. 22:34 8164+8178
26 106 pá 24.6. 4:4324.6. 23:43 8164+8178
16 103 čt 23.6. 4:5624.6. 0:14 8164+8178
 6  104 st 22.6. 4:2022.6. 22:54 8164+8178
22 110 út 21.6. 6:1521.6. 23:47 8164+8178
22 111 po 20.6. 6:2320.6. 20:07 8164+8178
22 121 pá 17.6. 4:5918.6. 0:48 8164+8178
 6  112 čt 16.6. 5:3716.6. 21:02 8164+8178
26 109 st 15.6. 4:5315.6. 18:41 8164+8178
22 118 út 14.6. 4:3514.6. 22:04 8164+8178
16 102 po 13.6. 4:3613.6. 23:54 8164+8178
26 116 pá 10.6. 5:5911.6. 1:01 8178+8535
26 109 čt 9.6. 4:559.6. 18:41 8178+8535
16 110 st 8.6. 5:548.6. 18:37 8178+8535
 6  114 út 7.6. 5:578.6. 0:13 8178+8535
 6  113 po 6.6. 5:476.6. 21:37 8178+8535
22 124 pá 3.6. 5:413.6. 20:12 8178+8535
22 110 čt 2.6. 6:152.6. 23:47 8178+8535
16 113 st 1.6. 6:341.6. 23:34 8178+8535


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.