Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 632 971 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 505 po 6.5. 4:556.5. 16:40 8278+8178*MU
 6  504 ne 5.5. 4:415.5. 21:47 8278+8178
 7  502 so 4.5. 4:385.5. 1:08 8278+8178
 6  507 pá 3.5. 15:063.5. 19:27 8278+8178
26 509 pá 3.5. 6:333.5. 9:54 8278+8178
 6  507 čt 2.5. 15:062.5. 19:27 8278+8178
 6  507 čt 2.5. 4:522.5. 9:26 8278+8178
22 512 st 1.5. 10:482.5. 0:43 8278+8178
 5  514 út 30.4. 4:2530.4. 18:30 8278+8178
 5  503 po 29.4. 5:0330.4. 0:40 8278+8178
22 509 ne 28.4. 4:4428.4. 22:58 8278+8178
 7  501 so 27.4. 16:3027.4. 22:33 8278+8178*Z
22 525 pá 26.4. 5:5226.4. 20:20 8158+8178
22 505 čt 25.4. 4:5925.4. 22:18 8158+8178
14 505 st 24.4. 5:4524.4. 23:20 8158+8178
 5  515 út 23.4. 15:5123.4. 18:39 8158+8178
 6  511 út 23.4. 4:2723.4. 10:06 8158+8178
7+91 557 so 20.4. 22:1721.4. 4:33 8178
25+92 552 pá 19.4. 21:0920.4. 5:17 8178
5+95 556 čt 18.4. 21:4519.4. 4:04 8178
7+91 557 st 17.4. 20:3018.4. 4:31 8178
17+95 552 út 16.4. 21:4417.4. 5:41 8178
7+99 564 po 15.4. 21:5816.4. 5:00 8178
2+91 551 ne 14.4. 21:0715.4. 4:48 8178
25+97 563 so 13.4. 22:4714.4. 5:46 8178
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8268+8578

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.