Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 632 763 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36 504 pá 3.4. 5:564.4. 0:31 8178
36 504 čt 2.4. 5:563.4. 0:31 8178
36 504 st 1.4. 5:562.4. 0:31 8178
36 504 út 31.3. 5:561.4. 0:31 8178
17+95 552 st 25.3. 21:4426.3. 5:41 8178
25+97 562 út 24.3. 19:5325.3. 5:49 8178
25+97 562 ne 22.3. 22:2923.3. 5:49 8178
7+91 557 so 21.3. 21:5822.3. 4:30 8178
7+99 564 pá 20.3. 21:5821.3. 5:03 8178
22 535 pá 20.3. 7:0120.3. 9:27 8178+8390
25+97 562 čt 19.3. 22:3020.3. 5:50 8178
13 503 čt 19.3. 15:0919.3. 19:59 8178
13 503 čt 19.3. 6:4519.3. 9:54 8178
25+92 552 st 18.3. 21:4019.3. 5:30 8178
13+95 557 út 17.3. 20:2718.3. 4:39 8178
7+99 564 po 16.3. 21:5817.3. 5:02 8178
 4  503 po 16.3. 15:2416.3. 18:56 8178+8167
 4  504 po 16.3. 6:3616.3. 10:08 8178+8167
25+97 562 ne 15.3. 22:2916.3. 5:49 8178
5+95 556 so 14.3. 22:3315.3. 4:04 8178
2+91 550 pá 13.3. 20:0714.3. 4:48 8178
2+91 551 čt 12.3. 19:0013.3. 4:49 8178
25 504 st 11.3. 6:2011.3. 15:50 8178+8179*MU
22 537 út 10.3. 6:5110.3. 19:30 8178+8179
22 508 po 9.3. 6:439.3. 19:57 8178+8179
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.