Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 785 073 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  113 st 19.10. 5:3019.10. 9:39 8164+8178
 7  106 út 18.10. 5:5718.10. 19:51 8164+8178
16 101 po 17.10. 15:2417.10. 22:30 8164+8178*MU
 6  110 pá 14.10. 5:5614.10. 22:21 8164+8178
16 112 čt 13.10. 4:5514.10. 0:16 8164+8178
26 113 st 12.10. 5:2713.10. 0:40 8164+8178
 7  113 út 11.10. 14:4711.10. 20:59 8164+8178
21 102 po 10.10. 6:0110.10. 19:15 8164+8178
22 108 ne 9.10. 4:5910.10. 0:26 8164+8178
22 109 so 8.10. 5:589.10. 0:47 8164+8178
26 116 pá 7.10. 6:008.10. 1:01 8164+8178
26 109 čt 6.10. 4:596.10. 18:41 8164+8178
16 101 st 5.10. 15:246.10. 0:36 8164+8178
26 101 út 4.10. 6:294.10. 20:01 8164+8178
 7  109 po 3.10. 4:263.10. 22:06 8164+8178
22 109 ne 2.10. 5:193.10. 0:47 8164+8178
22 115 so 1.10. 6:392.10. 0:26 8164+8178
22 119 pá 30.9. 4:5930.9. 20:05 8164+8178
16 104 čt 29.9. 5:2529.9. 20:31 8164+8178
26 108 út 27.9. 7:2228.9. 0:20 8164+8178
16 114 po 26.9. 7:0026.9. 19:34 8164+8178
 7  109 pá 23.9. 4:2723.9. 22:05 8164+8178
26 106 čt 22.9. 4:4522.9. 23:43 8164+8178
22 107 st 21.9. 6:2622.9. 0:07 8164+8178
 7  113 út 20.9. 14:4720.9. 20:58 8164+8178
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.