Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 619 996 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 524 pá 22.2. 5:3722.2. 22:53 8178+8179
 5  517 čt 21.2. 6:5821.2. 21:14 8178+8179
 5  517 st 20.2. 6:5820.2. 21:14 8178+8179
22 535 út 19.2. 14:2620.2. 0:49 8178+8179
 4  505 út 19.2. 6:3619.2. 10:13 8178+8179
 5  509 po 18.2. 15:0119.2. 1:10 8178+8179
 5  510 ne 17.2. 6:4117.2. 22:13 8178+8179
 7  508 so 16.2. 7:5716.2. 22:27 8178+8179
26 509 pá 15.2. 15:2616.2. 0:40 8178+8179
 6  511 pá 15.2. 4:3715.2. 9:25 8178+8179
22 535 čt 14.2. 14:2615.2. 0:49 8178+8179
26 509 st 13.2. 15:2614.2. 0:40 8178+8179
 5  509 st 13.2. 6:2613.2. 9:11 8178+8179
26 505 út 12.2. 4:5512.2. 20:48 8178+8179
22 535 po 11.2. 14:2612.2. 0:49 8178+8179
 4  504 po 11.2. 6:2811.2. 10:03 8178+8179
22 521 pá 8.2. 5:598.2. 19:50 8178+8179
22 513 čt 7.2. 6:397.2. 20:42 8178+8179
22 504 st 6.2. 4:447.2. 0:23 8178+8179
26 503 út 5.2. 14:375.2. 20:27 8178+8179
26 506 út 5.2. 5:075.2. 8:30 8178+8179*MU
26 503 po 4.2. 14:374.2. 20:27 8178+8179
 4  505 po 4.2. 6:364.2. 10:13 8178+8179
22 506 pá 1.2. 5:191.2. 19:42 8178+8179
 5  509 čt 31.1. 15:011.2. 1:10 8178+8179
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.