Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 886 428 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  506 po 21.10. 6:4521.10. 21:19 8178+8403
4+20 532 pá 18.10. 5:3018.10. 20:39 8178+8403
 4  512 čt 17.10. 5:4417.10. 19:58 8178+8403
15 511 st 16.10. 5:0916.10. 22:04 8178+8403
22 512 út 15.10. 15:2415.10. 23:14 8178+8403
15 502 út 15.10. 5:2515.10. 9:33 8178+8403
 4  504 po 14.10. 15:1014.10. 18:49 8178+8403
15 502 po 14.10. 5:2514.10. 9:33 8178+8403
22 534 pá 11.10. 6:5611.10. 18:19 8178+8403
26 517 čt 10.10. 6:1210.10. 20:11 8178+8403
22 514 st 9.10. 15:409.10. 18:39 8178+8403
26 507 po 7.10. 15:287.10. 21:00 8177+8178*MU*1
22 519 po 7.10. 7:377.10. 10:21 8177+8178
26 507 pá 28.6. 15:2829.6. 0:46 8166+8178
22 518 pá 28.6. 6:3328.6. 9:01 8166+8178
22 512 čt 27.6. 15:1727.6. 17:46 8166+8178
22 518 čt 27.6. 6:3327.6. 9:01 8166+8178
22 512 st 26.6. 15:1726.6. 17:46 8166+8178
22 518 st 26.6. 6:3326.6. 9:01 8166+8178
22 512 út 25.6. 15:1725.6. 17:46 8166+8178
22 512 út 25.6. 5:5425.6. 8:29 8166+8178
26 502 po 24.6. 14:4924.6. 18:15 8166+8178
22 518 po 24.6. 6:3324.6. 9:01 8166+8178
33 506 ne 23.6. 4:3424.6. 0:14 8166+8178
33 503 pá 21.6. 13:5522.6. 0:54 8166+8178*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada statického měniče
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8529+8374

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.