Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8178

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 20. 11. 2006

Výrobní číslo: 069/2006

Původní evidenční číslo: 8205

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 684 018 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  503 pá 22.1. 5:0022.1. 20:20 8179+8178
24 511 čt 21.1. 6:5721.1. 19:52 8179+8178
22 528 st 20.1. 6:1820.1. 19:20 8179+8178
22 513 út 19.1. 6:0919.1. 21:49 8179+8178
22 530 po 18.1. 6:3118.1. 19:37 8179+8178
24 507 pá 15.1. 6:1715.1. 19:12 8179+8178
24 505 čt 14.1. 5:4914.1. 18:52 8179+8178
22 532 st 13.1. 6:3113.1. 22:08 8179+8178
24 506 pá 8.1. 6:068.1. 19:02 8179+8178
24 505 čt 7.1. 5:497.1. 18:52 8179+8178
15 506 st 6.1. 5:226.1. 21:56 8179+8178
 8  512 út 5.1. 4:485.1. 19:49 8179+8178
22 532 po 4.1. 6:314.1. 22:08 8179+8178
Rok 2020
 6  502 út 22.12. 5:4222.12. 20:44 8179+8178
22 523 po 21.12. 5:5321.12. 22:30 8179+8178
25 510 so 19.12. 7:3919.12. 21:02 8179+8178
22 521 pá 18.12. 5:3918.12. 19:30 8179+8178
24 506 čt 17.12. 6:0617.12. 19:02 8179+8178
 6  502 út 15.12. 5:4215.12. 20:44 8179+8178
22 505 po 14.12. 5:5614.12. 22:21 8179+8178
26 509 so 12.12. 19:3012.12. 22:58 8179+8178*Z
22 529 pá 11.12. 6:4111.12. 20:58 8179+8178
24 505 čt 10.12. 5:4910.12. 18:52 8179+8178
22 517 út 8.12. 5:048.12. 21:49 8179+8178
 6  502 po 7.12. 5:427.12. 20:44 8179+8178
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8378+8172

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.