Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2006
V provozu od: 3. 8. 2006
Výrobní číslo: 051/2005
Původní evidenční číslo: 6797
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 872 313 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2023 | ||||||
6 | 509 | čt 14.9. 5:42 | 14.9. 12:45 | 8538+8177*MU*1 | ||
14 | 515 | st 13.9. 6:27 | 13.9. 19:10 | 8538+8177 | ||
26 | 511 | út 12.9. 5:08 | 13.9. 0:07 | 8538+8177 | ||
4 | 511 | po 11.9. 15:13 | 11.9. 18:36 | 8538+8177 | ||
4 | 510 | po 11.9. 6:34 | 11.9. 10:00 | 8538+8177 | ||
15 | 510 | pá 8.9. 6:29 | 8.9. 21:20 | 8538+8177 | ||
26 | 508 | čt 7.9. 4:53 | 7.9. 23:30 | 8538+8177 | ||
22 | 519 | st 6.9. 6:57 | 6.9. 23:55 | 8542+8177 | ||
22 | 518 | út 5.9. 6:41 | 5.9. 18:22 | 8542+8177 | ||
4 | 512 | po 4.9. 15:21 | 4.9. 18:44 | 8542+8177 | ||
22 | 504 | pá 1.9. 5:01 | 1.9. 23:55 | 8542+8177 | ||
15 | 506 | čt 31.8. 4:47 | 31.8. 21:20 | 8542+8177 | ||
26 | 501 | st 30.8. 6:12 | 31.8. 0:47 | 8542+8177 | ||
22 | 515 | út 29.8. 5:47 | 29.8. 19:28 | 8542+8177 | ||
22 | 506 | po 28.8. 5:14 | 29.8. 0:17 | 8542+8177 | ||
22 | 517 | pá 25.8. 5:59 | 25.8. 22:22 | 8542+8177 | ||
7 | 506 | čt 24.8. 5:12 | 25.8. 0:37 | 8542+8177 | ||
15 | 506 | st 23.8. 4:47 | 23.8. 21:20 | 8542+8177 | ||
22 | 501 | út 22.8. 4:29 | 22.8. 21:05 | 8542+8177 | ||
22 | 504 | po 21.8. 5:01 | 21.8. 23:55 | 8542+8177 | ||
22 | 502 | ne 20.8. 6:35 | 20.8. 23:42 | 8542+8177 | ||
22 | 507 | pá 18.8. 6:51 | 19.8. 0:35 | 8542+8177 | ||
8 | 501 | st 16.8. 4:46 | 16.8. 20:03 | 8542+8177 | ||
32 | 512 | út 15.8. 15:09 | 15.8. 19:08 | 8542+8177 | ||
26 | 508 | po 14.8. 5:08 | 14.8. 10:45 | 8542+8177*MU |