Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8177

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 607 564 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 515 st 18.7. 14:2519.7. 0:14 8176+8177
17 515 st 18.7. 4:1218.7. 9:15 8176+8177
26 508 út 17.7. 13:5817.7. 22:29 8176+8177
26 508 út 17.7. 4:4017.7. 10:25 8176+8177
17 515 po 16.7. 14:2517.7. 0:14 8176+8177
17 525 pá 13.7. 13:5513.7. 21:08 8176+8177
3+6 509 pá 13.7. 6:0013.7. 9:52 8176+8177
22 524 st 11.7. 6:1711.7. 20:23 8176+8177
22 524 út 10.7. 6:1710.7. 20:23 8176+8177
24 507 po 9.7. 14:169.7. 20:26 8176+8177
 7  508 ne 8.7. 13:258.7. 21:44 8176+8177
22 514 so 7.7. 5:047.7. 23:49 8176+8177
22 514 pá 6.7. 5:046.7. 11:05 8176+8177*MU
22 520 čt 5.7. 6:356.7. 0:49 8176+8177
22 517 st 4.7. 5:005.7. 0:23 8176+8177
26 504 pá 29.6. 5:0729.6. 20:55 8176+8177
22 513 čt 28.6. 6:3928.6. 20:42 8176+8177
22 521 st 27.6. 5:5927.6. 19:50 8176+8177
22 535 út 26.6. 14:2627.6. 0:49 8176+8177
 7  507 po 25.6. 15:1925.6. 21:48 8176+8177
22 535 po 25.6. 5:0425.6. 9:26 8176+8177
3+6 501 ne 24.6. 14:1025.6. 0:29 8176+8177
22 506 pá 22.6. 5:1922.6. 19:42 8176+8177
 7  507 čt 21.6. 15:1921.6. 21:48 8176+8177
 7  507 čt 21.6. 5:5121.6. 10:05 8176+8177
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.