Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8177

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 717 918 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 506 čt 25.2. 6:0625.2. 19:02 8388+8177
22 502 út 23.2. 5:5623.2. 20:13 8388+8177
22 502 po 22.2. 5:5622.2. 20:13 8388+8177
26 516 čt 18.2. 4:5418.2. 21:38 8388+8177
22 509 st 17.2. 5:0117.2. 19:32 8388+8177
22 517 út 16.2. 4:3116.2. 22:44 8388+8177
26 516 po 15.2. 4:5415.2. 21:38 8388+8177
22 502 so 13.2. 5:1113.2. 21:29 8388+8177
22 521 pá 12.2. 5:3612.2. 19:51 8388+8177
22 521 čt 11.2. 5:3611.2. 19:51 8388+8177
26 510 ne 7.2. 9:017.2. 20:22 8388+8177
 8  501 so 6.2. 5:096.2. 22:02 8388+8177
24 511 pá 5.2. 6:575.2. 19:52 8388+8177
22 521 čt 4.2. 5:364.2. 19:51 8388+8177
26 516 st 3.2. 4:543.2. 21:38 8388+8177
24 511 po 1.2. 6:571.2. 19:52 8388+8177
22 519 pá 29.1. 5:0929.1. 20:13 8388+8177
22 505 čt 28.1. 5:3528.1. 20:21 8388+8177
22 504 st 27.1. 5:2427.1. 22:41 8388+8177
22 510 út 26.1. 5:5426.1. 21:06 8388+8177
24 511 po 25.1. 6:5725.1. 19:52 8388+8177
16 513 st 20.1. 5:0320.1. 11:30 8388+8177*MU
 6  502 út 19.1. 5:4219.1. 20:44 8388+8177
 8  512 po 18.1. 4:4818.1. 19:49 8388+8177
22 519 pá 15.1. 5:0415.1. 19:33 8388+8177
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.