Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8177

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 663 858 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 520 út 31.3. 5:571.4. 0:22 8176+8177
24 502 po 30.3. 6:4730.3. 20:37 8176+8177
22 517 čt 26.3. 4:3427.3. 1:19 8176+8177
22 517 st 25.3. 4:3426.3. 1:19 8176+8177
22 506 út 24.3. 5:1724.3. 20:42 8176+8177
22 516 pá 20.3. 6:2420.3. 23:50 8176+8177
25 516 čt 19.3. 5:4419.3. 19:35 8176+8177
 6  505 st 18.3. 6:0119.3. 0:15 8176+8177
25 516 út 17.3. 5:4417.3. 19:35 8176+8177
26 501 po 16.3. 14:1716.3. 20:19 8176+8177
26 509 po 16.3. 4:2016.3. 10:16 8176+8177
 6  507 ne 15.3. 5:0615.3. 23:35 8176+8177
25 507 so 14.3. 4:3014.3. 22:49 8176+8177
22 533 pá 13.3. 6:2713.3. 21:31 8176+8177
22 533 čt 12.3. 6:2712.3. 21:31 8176+8177
22 503 st 11.3. 6:1112.3. 0:08 8176+8177
22 508 út 10.3. 6:4310.3. 19:57 8176+8177
 8  503 po 9.3. 5:379.3. 19:01 8176+8177
14 507 pá 6.3. 6:536.3. 23:49 8176+8177
14 512 čt 5.3. 5:285.3. 20:15 8176+8177
 8  507 st 4.3. 4:084.3. 21:49 8176+8177
22 516 út 3.3. 6:243.3. 23:49 8176+8177
 8  503 po 2.3. 5:372.3. 19:01 8176+8177
26 509 pá 28.2. 15:2628.2. 21:39 8176+8177
 4  512 pá 28.2. 6:0328.2. 9:39 8176+8177


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.