Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8177

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 844 653 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 502 pá 31.3. 15:1831.3. 19:14 8177
 2  511 pá 31.3. 6:5031.3. 9:29 8177
25+97 556 st 29.3. 22:2230.3. 5:47 8177
13+97 553 út 28.3. 21:1629.3. 4:18 8177
2+91 553 po 27.3. 5:2328.3. 5:19 8177
25+97 550 so 25.3. 21:4126.3. 5:47 8177
15+91 553 pá 24.3. 22:1325.3. 5:19 8177
2+92 554 čt 23.3. 22:0024.3. 5:00 8177
15+91 553 st 22.3. 22:1323.3. 5:19 8177
2+92 554 út 21.3. 22:0022.3. 5:00 8177
15+91 553 po 20.3. 22:1321.3. 5:19 8177
2+92 554 ne 19.3. 22:0120.3. 5:00 8177
25+97 555 so 18.3. 22:0519.3. 5:18 8177
25+97 555 pá 17.3. 22:0118.3. 5:18 8177
25+97 555 čt 16.3. 22:0117.3. 5:18 8177
25+97 555 st 15.3. 22:0116.3. 5:18 8177
25+97 555 út 14.3. 22:0115.3. 5:18 8177
25+97 555 po 13.3. 22:0114.3. 5:18 8177
25+97 555 ne 12.3. 21:5613.3. 5:18 8177
15+91 553 so 11.3. 22:1312.3. 5:19 8177
25+97 556 pá 10.3. 22:2211.3. 5:47 8177
15+91 552 čt 9.3. 21:2810.3. 4:49 8177
14+96 566 st 8.3. 20:439.3. 5:24 8177
15+20 508 po 6.3. 4:486.3. 19:05 8177+8567
26 508 ne 5.3. 5:025.3. 23:10 8177+8567


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.