Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8177

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 872 313 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2023
 6  509 čt 14.9. 5:4214.9. 12:45 8538+8177*MU*1
14 515 st 13.9. 6:2713.9. 19:10 8538+8177
26 511 út 12.9. 5:0813.9. 0:07 8538+8177
 4  511 po 11.9. 15:1311.9. 18:36 8538+8177
 4  510 po 11.9. 6:3411.9. 10:00 8538+8177
15 510 pá 8.9. 6:298.9. 21:20 8538+8177
26 508 čt 7.9. 4:537.9. 23:30 8538+8177
22 519 st 6.9. 6:576.9. 23:55 8542+8177
22 518 út 5.9. 6:415.9. 18:22 8542+8177
 4  512 po 4.9. 15:214.9. 18:44 8542+8177
22 504 pá 1.9. 5:011.9. 23:55 8542+8177
15 506 čt 31.8. 4:4731.8. 21:20 8542+8177
26 501 st 30.8. 6:1231.8. 0:47 8542+8177
22 515 út 29.8. 5:4729.8. 19:28 8542+8177
22 506 po 28.8. 5:1429.8. 0:17 8542+8177
22 517 pá 25.8. 5:5925.8. 22:22 8542+8177
 7  506 čt 24.8. 5:1225.8. 0:37 8542+8177
15 506 st 23.8. 4:4723.8. 21:20 8542+8177
22 501 út 22.8. 4:2922.8. 21:05 8542+8177
22 504 po 21.8. 5:0121.8. 23:55 8542+8177
22 502 ne 20.8. 6:3520.8. 23:42 8542+8177
22 507 pá 18.8. 6:5119.8. 0:35 8542+8177
 8  501 st 16.8. 4:4616.8. 20:03 8542+8177
32 512 út 15.8. 15:0915.8. 19:08 8542+8177
26 508 po 14.8. 5:0814.8. 10:45 8542+8177*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zahoření podvozku vozu 8177 v zast. Strossmayerovo nám. DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.