Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8177

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 667 214 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 506 ne 19.1. 5:0319.1. 21:28 8176+8177
22 502 so 18.1. 7:5018.1. 22:08 8176+8177
25 501 pá 17.1. 5:4417.1. 22:33 8176+8177
22 518 čt 16.1. 4:3416.1. 18:30 8176+8177
26 501 st 15.1. 14:1715.1. 20:19 8176+8177
22 521 út 14.1. 5:5915.1. 0:42 8176+8177
25 506 po 13.1. 4:1113.1. 23:17 8176+8177
22 523 ne 12.1. 11:0912.1. 23:49 8176+8177
16 502 so 11.1. 4:0312.1. 0:40 8176+8177
 8  514 pá 10.1. 14:4411.1. 1:33 8176+8177
 4  502 čt 9.1. 5:579.1. 9:31 8177+8176
16 510 st 8.1. 4:529.1. 0:58 8177+8176
22 512 út 7.1. 14:467.1. 20:21 8177+8176
 8  509 út 7.1. 5:177.1. 10:13 8177+8176
22 516 po 6.1. 6:246.1. 23:49 8177+8176
91 502 st 1.1. 0:191.1. 6:40 8177+8176
Rok 2019
16 505 út 24.12. 5:2224.12. 18:49 8177+8176
14 510 po 23.12. 5:0523.12. 19:39 8177+8176
22 509 ne 22.12. 4:4422.12. 22:58 8177+8176
14 506 so 21.12. 4:5121.12. 23:22 8177+8176
 4  505 pá 20.12. 14:1920.12. 19:42 8177+8176
 4  510 pá 20.12. 5:4720.12. 9:23 8177+8176
14 508 čt 19.12. 6:1420.12. 1:11 8177+8176
22 528 st 18.12. 6:0518.12. 18:16 8177+8176
13 510 út 17.12. 6:4517.12. 9:54 8177


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.