Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8177

Evidované reklamní polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 638 864 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 562 so 24.8. 22:2925.8. 4:35 8177
2+99 569 pá 23.8. 20:2224.8. 4:49 8177
25+92 552 čt 22.8. 22:0123.8. 5:30 8177
17+95 551 st 21.8. 21:3822.8. 5:09 8177
17+95 552 út 20.8. 21:4421.8. 5:41 8177
25+92 552 po 19.8. 22:0120.8. 5:30 8177
2+91 550 so 17.8. 19:2318.8. 4:48 8177
17+95 553 pá 16.8. 22:0417.8. 5:41 8177
22 521 čt 15.8. 4:3516.8. 1:04 8275+8177
 5  502 so 9.3. 4:449.3. 22:45 8176+8177
22 532 pá 8.3. 6:219.3. 0:09 8176+8177
22 521 čt 7.3. 5:597.3. 19:50 8176+8177
22 524 st 6.3. 5:376.3. 22:53 8176+8177
14 505 út 5.3. 5:455.3. 23:20 8176+8177
22 536 po 4.3. 6:494.3. 19:27 8176+8177
22 513 ne 3.3. 8:363.3. 19:45 8176+8177*MU*1
 7  508 so 2.3. 7:572.3. 22:27 8176+8177
 4  511 pá 1.3. 13:291.3. 18:43 8176+8177
 5  515 pá 1.3. 4:451.3. 9:59 8176+8177
22 535 čt 28.2. 14:261.3. 0:49 8176+8177
22 535 čt 28.2. 5:0428.2. 9:26 8176+8177
22 518 st 27.2. 4:0527.2. 18:30 8176+8177
22 503 út 26.2. 6:1127.2. 0:08 8176+8177
22 521 po 25.2. 5:5925.2. 19:50 8176+8177
 5  502 ne 24.2. 4:4524.2. 22:45 8176+8177
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zásah policie při výtržnosti ve vozidle, vlak odstaven v zast. Myslíkova

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.