Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8177

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 822 753 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+97 556 út 6.12. 22:217.12. 5:47 8177
13+97 553 po 5.12. 21:166.12. 4:18 8177
2+91 553 ne 4.12. 14:005.12. 5:19 8177*Z1
1+95 555 so 3.12. 19:594.12. 4:42 8177
2+92 554 pá 2.12. 14:543.12. 5:14 8177
 2  507 pá 2.12. 6:492.12. 9:29 8177
21 501 st 30.11. 15:1130.11. 19:11 8177
21 506 st 30.11. 5:4630.11. 9:46 8177
21 502 út 29.11. 15:1829.11. 19:14 8177
21 502 út 29.11. 5:1229.11. 9:12 8177
21 506 po 28.11. 15:5028.11. 19:45 8177
21 502 po 28.11. 5:1228.11. 9:12 8177
11 506 ne 27.11. 4:3228.11. 0:24 8554+8177
15 505 so 26.11. 5:0826.11. 21:19 8554+8177
22 537 pá 25.11. 15:1325.11. 23:21 8554+8177
22 537 pá 25.11. 6:2125.11. 8:55 8554+8177
 6  519 čt 24.11. 15:0724.11. 20:38 8554+8177
22 537 čt 24.11. 6:2124.11. 8:55 8554+8177
 6  519 st 23.11. 15:0723.11. 20:38 8554+8177
 6  519 st 23.11. 6:3523.11. 9:17 8554+8177
 6  519 út 22.11. 15:0722.11. 20:38 8554+8177
22 539 út 22.11. 6:5222.11. 9:27 8554+8177
22 537 po 21.11. 15:1321.11. 22:37 8554+8177
22 539 po 21.11. 6:5221.11. 9:27 8554+8177
15 505 ne 20.11. 5:0820.11. 21:19 8554+8177
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8175

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.