Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8177

Evidované reklamní polepy:
Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 618 094 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 525 út 23.10. 5:5223.10. 20:20 8176+8177
22 505 po 22.10. 4:5922.10. 22:18 8176+8177
 9  508 ne 21.10. 5:0121.10. 23:01 8176+8177
 7  502 so 20.10. 4:3821.10. 1:08 8176+8177
22 505 pá 19.10. 4:5919.10. 22:18 8176+8177
 9  513 čt 18.10. 4:4118.10. 23:20 8176+8177
22 537 st 17.10. 6:5018.10. 0:43 8176+8177
22 525 út 16.10. 5:5216.10. 20:20 8176+8177
22 518 po 15.10. 4:0515.10. 18:30 8176+8177
22 520 ne 14.10. 10:1015.10. 0:08 8176+8177
22 514 so 13.10. 13:3013.10. 23:49 8176+8177*Z
 6  508 pá 12.10. 15:1713.10. 0:21 8176+8177
22 535 pá 12.10. 5:0412.10. 9:26 8176+8177
22 519 čt 11.10. 6:5511.10. 21:08 8176+8177
 1  510 st 10.10. 5:2510.10. 18:42 8176+8177
22 518 út 9.10. 4:059.10. 18:30 8176+8177
22 524 po 8.10. 5:378.10. 22:53 8176+8177
22 505 pá 5.10. 4:595.10. 22:18 8176+8177
22 532 čt 4.10. 6:215.10. 0:09 8176+8177
26 503 st 3.10. 14:373.10. 20:27 8176+8177
 5  509 st 3.10. 6:263.10. 9:11 8176+8177
22 505 út 2.10. 4:592.10. 22:18 8176+8177
22 512 po 1.10. 14:461.10. 20:21 8176+8177
22 512 po 1.10. 5:431.10. 10:06 8176+8177
 7  504 ne 30.9. 4:5830.9. 21:18 8176+8177
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8562+8563

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.