Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8177

Evidované celoplošné polepy:

Samsung Galaxy S6 (od 15. 6. 2015 do 9. 9. 2016)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2006

V provozu od: 3. 8. 2006

Výrobní číslo: 051/2005

Původní evidenční číslo: 6797

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 730 293 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25+92 554 út 11.5. 21:1012.5. 5:28 8177
11+93 561 po 10.5. 19:5011.5. 4:59 8177
99 502 ne 9.5. 22:1610.5. 5:34 8177
13+97 566 so 8.5. 8:129.5. 5:49 8177
21 504 pá 7.5. 5:587.5. 9:46 8177
22 514 po 3.5. 5:003.5. 22:21 8388+8177
22 519 so 1.5. 4:251.5. 21:59 8388+8177
22 516 pá 30.4. 5:5330.4. 22:41 8388+8177
22 532 čt 29.4. 6:3129.4. 22:08 8388+8177
22 527 st 28.4. 5:5528.4. 21:30 8388+8177
22 529 út 27.4. 6:1227.4. 22:00 8388+8177
22 530 po 26.4. 6:1826.4. 18:53 8388+8177
22 520 pá 23.4. 5:0923.4. 19:43 8388+8177
24 506 čt 22.4. 6:0622.4. 19:02 8388+8177
16 513 st 21.4. 5:0121.4. 20:31 8388+8177
14 512 út 20.4. 4:1320.4. 21:13 8388+8177
22 527 po 19.4. 5:5519.4. 21:30 8388+8177
11 505 so 17.4. 4:1217.4. 22:29 8388+8177
26 505 pá 16.4. 5:5416.4. 22:39 8388+8177
22 519 čt 15.4. 5:0415.4. 19:33 8388+8177
22 532 st 14.4. 6:3114.4. 22:08 8388+8177
22 529 po 12.4. 6:1212.4. 22:00 8388+8177
26 509 so 10.4. 6:0110.4. 22:58 8388+8177
22 522 pá 9.4. 5:239.4. 20:02 8388+8177
14 505 čt 8.4. 4:568.4. 22:47 8388+8177


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.