Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8556

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 14.9.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 2. 2008

Výrobní číslo: 172047

Původní evidenční číslo: 7018

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 646 535 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  111 čt 2.12. 4:202.12. 23:54 8517+8556
 6  111 st 1.12. 4:201.12. 23:54 8517+8556
14 109 út 30.11. 6:021.12. 0:58 8517+8556
25 115 po 29.11. 6:2329.11. 22:53 8517+8556
14 113 pá 26.11. 6:2626.11. 23:23 8517+8556
26 101 čt 25.11. 6:1625.11. 20:00 8517+8556
26 109 st 24.11. 4:5924.11. 18:37 8517+8556
14 109 út 23.11. 6:0224.11. 0:58 8517+8556
26 110 po 22.11. 15:0523.11. 0:20 8517+8556
26 106 po 22.11. 4:4422.11. 10:00 8517+8556*MU
26 106 pá 19.11. 4:4419.11. 20:57 8517+8556
22 114 čt 18.11. 6:4119.11. 1:08 8517+8556
16 106 út 16.11. 5:1516.11. 22:14 8517+8556
16 107 po 15.11. 5:3016.11. 0:34 8517+8556
22 133 pá 12.11. 6:2512.11. 22:35 8517+8556
26 101 čt 11.11. 6:1611.11. 20:25 8517+8556
22 107 st 10.11. 4:5111.11. 0:09 8517+8556
16 107 út 9.11. 5:3010.11. 0:34 8517+8556
26 106 po 8.11. 4:448.11. 20:57 8517+8556
22 105 ne 7.11. 11:408.11. 0:09 8517+8556*Z1
16 106 pá 5.11. 5:155.11. 22:14 8517+8556
22 114 čt 4.11. 6:415.11. 1:08 8517+8556
16 104 st 3.11. 7:174.11. 0:14 8517+8556
22 116 út 2.11. 6:112.11. 20:18 8517+8556
22 107 po 1.11. 4:512.11. 0:09 8517+8556
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8152+8151

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.