Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8556

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 2. 2008

Výrobní číslo: 172047

Původní evidenční číslo: 7018

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 592 685 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 501 pá 22.1. 4:3422.1. 22:12 8173+8556
22 512 čt 21.1. 6:0321.1. 21:38 8173+8556
22 518 út 19.1. 5:0219.1. 19:58 8173+8556
22 504 po 18.1. 5:2418.1. 22:41 8173+8556
22 512 ne 17.1. 9:5917.1. 23:00 8173+8556
 8  503 pá 15.1. 5:0015.1. 20:20 8173+8556
16 513 čt 14.1. 5:0314.1. 20:30 8173+8556
24 509 st 13.1. 6:3713.1. 19:32 8173+8556
 8  503 út 12.1. 7:3012.1. 20:20 8173+8556*Z
26 508 po 11.1. 6:2311.1. 20:25 8173+8556
22 520 pá 8.1. 5:098.1. 19:43 8173+8556
16 513 čt 7.1. 5:037.1. 20:30 8173+8556
24 511 st 6.1. 6:576.1. 19:52 8173+8556
22 522 út 5.1. 5:195.1. 20:02 8173+8556
22 516 po 4.1. 5:534.1. 22:41 8173+8556
Rok 2020
24 507 čt 31.12. 6:1731.12. 19:12 8173+8556
22 510 st 30.12. 6:2030.12. 20:11 8173+8556
22 525 út 29.12. 6:1029.12. 17:20 8173+8556*MU
 8  512 st 23.12. 4:4823.12. 13:15 8173+8556*MU
22 521 út 22.12. 5:3922.12. 19:30 8173+8556
22 507 po 21.12. 5:5121.12. 19:43 8173+8556
26 516 pá 18.12. 4:5418.12. 21:38 8173+8556
26 514 čt 17.12. 4:4017.12. 21:22 8173+8556
15 506 st 16.12. 5:2216.12. 21:56 8173+8556
 8  512 út 15.12. 4:4815.12. 19:49 8173+8556
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9302
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.