Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8556

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 2. 2008

Výrobní číslo: 172047

Původní evidenční číslo: 7018

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 581 300 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 514 pá 23.10. 4:4123.10. 21:22 8556+8569
26 508 čt 22.10. 6:1922.10. 20:15 8556+8569
 6  508 st 21.10. 6:1821.10. 21:38 8556+8569
 6  502 út 20.10. 6:3120.10. 20:34 8556+8569
26 514 po 19.10. 4:4119.10. 9:55 8556+8569*MU
22 521 ne 18.10. 8:1019.10. 1:07 8556+8569
 8  501 so 17.10. 5:0917.10. 22:02 8556+8569
 6  504 pá 16.10. 5:4116.10. 20:54 8556+8569
26 513 čt 15.10. 4:2115.10. 21:13 8556+8569
26 501 st 14.10. 5:0715.10. 0:39 8556+8569
24 510 út 13.10. 6:4313.10. 19:42 8556+8569
24 509 po 12.10. 6:3512.10. 19:32 8556+8569
 6  504 ne 11.10. 4:4811.10. 20:38 8556+8569
22 519 so 10.10. 4:4511.10. 0:48 8556+8569
22 503 pá 9.10. 5:3210.10. 1:18 8556+8569
22 522 čt 8.10. 6:078.10. 20:00 8556+8569
22 519 st 7.10. 5:397.10. 19:30 8556+8569
22 532 út 6.10. 7:057.10. 0:20 8556+8569
15 509 po 5.10. 5:585.10. 18:45 8556+8569
 6  504 ne 4.10. 4:484.10. 20:50 8556+8569
 8  502 so 3.10. 5:294.10. 0:32 8556+8569
24 505 pá 2.10. 5:492.10. 18:52 8556+8569
26 511 čt 1.10. 6:501.10. 20:49 8556+8569
22 541 st 30.9. 6:0530.9. 9:07 8556+8569
16 512 út 29.9. 5:0429.9. 20:30 8556+8569
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.