Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8556

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 2. 2008

Výrobní číslo: 172047

Původní evidenční číslo: 7018

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 744 309 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 511 dnes 5:4525.7. 0:06 8556+8174
26 508 út 23.7. 5:0223.7. 20:40 8556+8174
 7  509 po 22.7. 10:2822.7. 20:38 8556+8174*Z1
26 508 čt 18.7. 5:0218.7. 20:40 8556+8174
26 514 st 17.7. 6:1417.7. 9:41 8556+8174
 6  502 út 16.7. 6:4617.7. 0:32 8556+8174
26 508 po 15.7. 5:0215.7. 20:40 8556+8174
26 508 st 10.7. 5:0210.7. 20:40 8556+8174
 7  509 út 9.7. 4:569.7. 20:38 8556+8174
15 507 po 8.7. 6:058.7. 21:35 8556+8174
 6  509 čt 4.7. 5:545.7. 0:32 8556+8174
 6  507 st 3.7. 4:543.7. 23:56 8556+8174
22 501 út 2.7. 6:132.7. 23:14 8556+8174
15 505 po 1.7. 5:401.7. 21:20 8556+8174
15 506 pá 28.6. 6:2628.6. 19:30 8556+8174
15 506 čt 27.6. 6:2627.6. 19:30 8556+8174
15 508 st 26.6. 4:4926.6. 21:35 8556+8174
26 505 út 25.6. 7:1726.6. 0:06 8556+8174
15 505 po 24.6. 6:1524.6. 21:20 8556+8174
 7  505 ne 23.6. 5:0223.6. 21:27 8556+8174
22 508 so 22.6. 4:4422.6. 23:55 8556+8174
33 512 pá 21.6. 6:0021.6. 23:54 8556+8174
 7  518 čt 20.6. 4:3621.6. 0:34 8556+8174
26 503 st 19.6. 7:0019.6. 23:46 8556+8174
 4  512 út 18.6. 5:4518.6. 19:59 8556+8174
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8543+8164

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.