Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8556

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 2. 2008

Výrobní číslo: 172047

Původní evidenční číslo: 7018

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 719 597 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  516 pá 3.3. 15:153.3. 22:01 8517+8556
11 507 pá 3.3. 7:443.3. 9:12 8517+8556
22 516 čt 2.3. 15:452.3. 18:04 8517+8556
22 513 čt 2.3. 6:202.3. 8:40 8517+8556
26 516 st 1.3. 5:561.3. 9:18 8517+8556
22 107 út 28.2. 5:1228.2. 23:53 8517+8556
22 120 po 27.2. 6:5027.2. 18:57 8517+8556
 7  113 pá 24.2. 4:2624.2. 19:01 8517+8556
26 114 čt 23.2. 4:4423.2. 23:43 8517+8556
22 129 st 22.2. 4:3422.2. 20:12 8517+8556
26 105 út 21.2. 6:0721.2. 22:45 8517+8556
14 107 po 20.2. 5:4220.2. 7:50 8517+8556*MU
22 112 pá 17.2. 5:4617.2. 22:16 8517+8556
14 107 čt 16.2. 5:4216.2. 20:58 8517+8556
26 117 út 14.2. 4:5915.2. 0:20 8517+8556
22 112 po 13.2. 5:4613.2. 22:16 8517+8556
26 103 pá 10.2. 5:4111.2. 0:20 8517+8556
26 103 čt 9.2. 5:4110.2. 0:20 8517+8556
26 103 st 8.2. 5:419.2. 0:20 8517+8556
22 123 út 7.2. 5:367.2. 19:49 8517+8556
22 110 po 6.2. 6:046.2. 20:27 8517+8556
26 103 pá 3.2. 5:414.2. 0:20 8517+8556
26 103 čt 2.2. 5:413.2. 0:20 8517+8556
16 110 st 1.2. 4:351.2. 23:56 8517+8556
11 104 út 31.1. 5:061.2. 0:27 8517+8556
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.