Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8556

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 26. 2. 2008

Výrobní číslo: 172047

Původní evidenční číslo: 7018

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 543 031 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 511 pá 15.11. 5:0316.11. 1:18 8355+8556
22 525 čt 14.11. 5:5314.11. 22:53 8355+8556
14 512 st 13.11. 4:3113.11. 20:46 8355+8556
14 505 út 12.11. 5:4512.11. 23:20 8355+8556
 8  511 po 11.11. 5:0212.11. 0:53 8355+8556
22 505 ne 10.11. 6:2410.11. 21:58 8355+8556
26 505 so 9.11. 4:599.11. 23:00 8355+8556
11 510 pá 8.11. 14:228.11. 20:38 8355+8556
22 535 pá 8.11. 4:348.11. 9:26 8355+8556
16 511 čt 7.11. 5:038.11. 1:18 8355+8556
22 503 st 6.11. 6:117.11. 0:08 8355+8556
 8  514 út 5.11. 14:446.11. 1:33 8355+8556
22 535 út 5.11. 7:015.11. 9:26 8355+8556
25+92 552 po 4.11. 21:405.11. 5:30 8556
 4  503 po 4.11. 13:594.11. 19:22 8556+8352
22 512 po 4.11. 5:434.11. 10:06 8556+8352
16 517 pá 1.11. 5:421.11. 23:08 8556+8352
22 522 čt 31.10. 12:0031.10. 19:50 8556+8352*Z
 4  504 čt 31.10. 6:0331.10. 10:03 8556+8158
 4  506 st 30.10. 15:0830.10. 19:07 8556+8158
 4  504 st 30.10. 6:0330.10. 10:03 8556+8158
 4  506 út 29.10. 15:0829.10. 19:07 8556+8158
26 501 út 29.10. 4:3929.10. 10:24 8556+8158
 4  501 pá 25.10. 14:2725.10. 18:27 8556+8158
 4  502 pá 25.10. 5:4725.10. 9:47 8556+8158
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8354+8529

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.