Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8168

Evidované celoplošné polepy:

Mr: Brown ledová káva (od 25. 11. 2013 do 1. 3. 2015)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 22. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 10. 5. 2005

Výrobní číslo: 036/2004

Původní evidenční číslo: 6714

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 805 457 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 532 pá 16.4. 6:3116.4. 22:08 8168+8564
22 528 čt 15.4. 6:0315.4. 21:45 8168+8564
24 506 st 14.4. 6:0614.4. 19:02 8168+8564
22 532 po 12.4. 6:3112.4. 14:30 8168+8564*MU*1
22 519 čt 8.4. 5:048.4. 19:33 8168+8564
22 514 st 7.4. 5:007.4. 22:21 8168+8564
22 502 út 6.4. 5:526.4. 23:19 8168+8564
22 521 ne 4.4. 5:044.4. 22:30 8168+8564
22 521 so 3.4. 5:053.4. 22:29 8168+8564
22 516 st 31.3. 5:5331.3. 22:41 8168+8564
22 530 út 30.3. 6:1930.3. 18:54 8168+8564
22 530 po 29.3. 6:1929.3. 18:54 8168+8564
22 527 čt 25.3. 5:5525.3. 21:30 8168+8564
22 530 st 24.3. 6:1924.3. 18:54 8168+8564
22 530 út 23.3. 6:1923.3. 18:54 8168+8564
22 516 po 22.3. 5:5322.3. 22:41 8168+8564
15 501 ne 21.3. 8:2221.3. 20:40 8168+8564
15 504 so 20.3. 19:5020.3. 21:25 8168+8564*Z
22 527 pá 19.3. 5:5519.3. 21:30 8168+8564
22 516 čt 18.3. 5:5318.3. 22:41 8168+8564
22 516 st 17.3. 5:5317.3. 22:41 8168+8564
22 516 út 16.3. 5:5316.3. 22:41 8168+8564
 8  503 po 15.3. 5:0015.3. 20:20 8168+8564
22 513 ne 14.3. 8:5014.3. 23:08 8168+8564
22 521 so 13.3. 5:0513.3. 22:30 8168+8564
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Štěpánská ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8394+8393

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.