Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8168

Evidované reklamní polepy:

Mr: Brown ledová káva (od 25. 11. 2013 do 1. 3. 2015)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 22. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 10. 5. 2005

Výrobní číslo: 036/2004

Původní evidenční číslo: 6714

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 775 682 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 508 čt 1.10. 6:191.10. 20:15 8168+8568
22 516 st 30.9. 4:5930.9. 19:00 8168+8568
22 512 út 29.9. 4:2530.9. 0:29 8168+8568
15 501 po 28.9. 5:0229.9. 0:15 8168+8568
11 505 ne 27.9. 4:1228.9. 0:39 8168+8568
22 519 so 26.9. 4:4527.9. 0:48 8168+8568
 6  502 pá 25.9. 17:2025.9. 20:34 8168+8568*Z
17 525 pá 25.9. 5:0225.9. 10:09 8168+8568
24 510 čt 24.9. 6:4324.9. 19:42 8168+8568
17 525 st 23.9. 5:0223.9. 10:09 8168+8568
24 509 út 22.9. 6:3522.9. 19:32 8168+8568
24 505 po 21.9. 5:4921.9. 18:52 8168+8568
38 514 čt 17.9. 6:3817.9. 9:49 8168
38 502 st 16.9. 5:1716.9. 19:44 8168
38 508 út 15.9. 15:3315.9. 21:42 8168
38 508 út 15.9. 6:0515.9. 8:59 8168
38 508 po 14.9. 6:0514.9. 8:59 8168
 5  512 pá 11.9. 6:3411.9. 10:12 8275+8168
22 529 čt 10.9. 6:4810.9. 21:14 8275+8168
26 517 st 9.9. 6:549.9. 10:29 8275+8168
22 536 út 8.9. 6:188.9. 8:47 8275+8168
22 501 po 7.9. 5:178.9. 0:40 8275+8168
26 513 pá 4.9. 4:215.9. 0:19 8275+8168
15 508 čt 3.9. 5:484.9. 0:15 8275+8168
 6  508 st 2.9. 6:172.9. 20:24 8275+8168
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8474+8475

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.