Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8168

Evidované celoplošné polepy:

Mr. Brown ledová káva (od 25. 11. 2013 do 1. 3. 2015)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 22. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 10. 5. 2005

Výrobní číslo: 036/2004

Původní evidenční číslo: 6714

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 996 182 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 519 dnes 6:3821.11. 20:33 8568+8168
22 510 st 20.11. 15:0820.11. 20:41 8568+8168
22 519 st 20.11. 7:3720.11. 10:21 8168+8171
22 524 út 19.11. 5:3219.11. 19:56 8168+8171
 4  510 po 18.11. 6:1618.11. 20:20 8168+8171
15 505 pá 15.11. 6:1515.11. 21:20 8168+8171
15 502 čt 14.11. 15:0114.11. 20:50 8168+8171
15 502 čt 14.11. 5:2514.11. 9:33 8168+8171
15 502 st 13.11. 15:0113.11. 20:50 8168+8171
15 502 st 13.11. 5:2513.11. 9:33 8168+8171
15 506 út 12.11. 6:2512.11. 19:30 8168+8171
 4  512 po 11.11. 15:0211.11. 20:33 8168+8171
 4  512 po 11.11. 6:0411.11. 9:53 8168+8171
22 530 pá 8.11. 6:238.11. 21:25 8168+8171*MU*1
22 510 čt 7.11. 15:087.11. 20:41 8168+8171
22 512 čt 7.11. 6:177.11. 9:09 8168+8171
22 538 st 6.11. 4:336.11. 18:50 8168+8171
22 541 út 5.11. 5:116.11. 0:39 8168+8171
15 502 po 4.11. 15:014.11. 20:50 8168+8171
15 502 po 4.11. 5:254.11. 9:33 8168+8171
26 508 pá 1.11. 5:031.11. 22:01 8168+8171
22 530 čt 31.10. 6:2331.10. 23:34 8168+8171
 4  505 st 30.10. 6:3530.10. 21:09 8168+8171
15 502 út 29.10. 15:0129.10. 20:50 8168+8171
15 502 út 29.10. 5:2529.10. 9:33 8168+8171
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s osobním vozem za zast. Na Hroudě DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.