Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8168

Evidované reklamní polepy:
Mr: Brown ledová káva (od 25. 11. 2013 do 1. 3. 2015)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 22. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 10. 5. 2005

Výrobní číslo: 036/2004

Původní evidenční číslo: 6714

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 682 936 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
8+95 562 st 25.4. 21:0126.4. 4:39 8168
8+95 562 út 24.4. 21:0125.4. 4:39 8168
8+95 562 po 23.4. 21:0124.4. 4:39 8168
11+95 563 ne 22.4. 19:5223.4. 5:09 8168
25+97 563 so 21.4. 23:0922.4. 5:46 8168
8+95 563 pá 20.4. 20:2521.4. 4:44 8168
25+97 562 čt 19.4. 22:3020.4. 5:47 8168
7+91 557 st 18.4. 22:1519.4. 4:31 8168
26+91 551 út 17.4. 22:0018.4. 4:48 8168
25+97 561 po 16.4. 22:1017.4. 5:16 8168
26+91 551 ne 15.4. 22:0016.4. 4:48 8168
14+95 551 so 14.4. 22:0315.4. 5:14 8168
25+97 561 pá 13.4. 22:1014.4. 4:51 8168
 4  511 pá 13.4. 6:4413.4. 10:23 8161+8168
5+95 564 čt 12.4. 20:1513.4. 5:41 8168
 4  511 čt 12.4. 6:4412.4. 10:23 8168+8552
25+97 562 st 11.4. 22:3012.4. 2:35 8168*MU
13 504 st 11.4. 6:5211.4. 20:12 8168
 7  502 út 10.4. 6:4711.4. 1:08 8175+8168
11+95 563 po 9.4. 20:0710.4. 5:09 8168
25+97 562 ne 8.4. 22:299.4. 5:47 8168
13 504 pá 6.4. 6:526.4. 20:12 8168
13 504 čt 5.4. 6:525.4. 20:12 8168
13 504 st 4.4. 6:524.4. 20:12 8168
25+97 561 út 3.4. 22:104.4. 5:16 8168
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.