Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8168

Evidované celoplošné polepy:

Mr. Brown ledová káva (od 25. 11. 2013 do 1. 3. 2015)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 22. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 10. 5. 2005

Výrobní číslo: 036/2004

Původní evidenční číslo: 6714

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 981 557 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+26 501 čt 13.6. 4:2614.6. 0:46 8168+8169
22 531 st 12.6. 16:0113.6. 0:13 8168+8169
3+26 507 st 12.6. 5:4812.6. 9:06 8168+8169
 4  501 út 11.6. 14:4511.6. 20:19 8168+8169
 4  504 út 11.6. 6:1711.6. 10:00 8168+8169
22 531 po 10.6. 16:0111.6. 0:13 8168+8169
22 526 po 10.6. 6:0410.6. 8:56 8168+8169
6+14 504 pá 7.6. 6:017.6. 21:44 8168+8169
22 533 čt 6.6. 4:336.6. 21:54 8168+8169
 4  504 st 5.6. 15:105.6. 18:49 8168+8169
22 523 út 4.6. 14:574.6. 20:27 8168+8169
 4  501 út 4.6. 7:264.6. 9:20 8168+8169
7+92 556 so 1.6. 20:302.6. 5:33 8168
24+90 562 pá 31.5. 20:111.6. 5:05 8168
7+92 556 čt 30.5. 20:2931.5. 5:33 8168
13 505 st 29.5. 6:2929.5. 21:07 8168
 2  503 út 28.5. 6:1528.5. 22:12 8168
22 523 pá 24.5. 14:5724.5. 20:27 8516+8168
6+14 513 pá 24.5. 7:2424.5. 9:14 8516+8168
7+92 556 čt 23.5. 20:2924.5. 5:33 8516+8168
3+26 515 čt 23.5. 5:1123.5. 19:06 8516+8168
6+14 504 st 22.5. 6:0122.5. 21:44 8516+8168
24 509 út 21.5. 4:5021.5. 20:22 8516+8168
22 540 po 20.5. 5:3220.5. 22:34 8516+8168
6+14 501 so 18.5. 4:3418.5. 14:45 8516+8168*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.