Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8168

Evidované reklamní polepy:

Mr: Brown ledová káva (od 25. 11. 2013 do 1. 3. 2015)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 22. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 10. 5. 2005

Výrobní číslo: 036/2004

Původní evidenční číslo: 6714

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 763 877 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 105 út 30.6. 6:0430.6. 21:23 8168
15 113 po 29.6. 5:5429.6. 10:09 8168
15 103 ne 28.6. 5:3228.6. 21:38 8168
15 101 so 27.6. 5:5228.6. 0:27 8168
 2  508 pá 26.6. 5:3326.6. 20:04 8168
21 509 čt 25.6. 15:3625.6. 18:38 8168
21 507 čt 25.6. 5:4025.6. 9:06 8168
21 509 st 24.6. 5:5524.6. 9:22 8168
21 507 út 23.6. 15:1623.6. 18:18 8168
 2  515 út 23.6. 4:3623.6. 10:13 8168
 2  506 po 22.6. 5:1122.6. 23:17 8168
14 505 so 20.6. 4:5420.6. 21:32 8168+8176
21 510 pá 19.6. 5:2019.6. 8:50 8168
15 511 čt 18.6. 8:0418.6. 19:06 8168
15 509 st 17.6. 5:5817.6. 18:46 8168
21 508 út 16.6. 5:4716.6. 9:14 8168
15 508 po 15.6. 5:4815.6. 22:52 8168
15 503 ne 14.6. 5:0214.6. 23:12 8168
 2  508 so 13.6. 5:1013.6. 22:49 8168
 2  513 pá 12.6. 7:4512.6. 20:37 8168*Z
15 507 čt 11.6. 16:4511.6. 22:33 8168*Z1
Rok 2019
 4  512 po 18.11. 15:1618.11. 18:52 8179+8168
22 525 po 18.11. 6:4618.11. 10:05 8179+8168
 4  509 pá 15.11. 13:0915.11. 18:27 8179+8168
 4  510 pá 15.11. 5:4715.11. 9:23 8179+8168
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8396
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8558

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.