Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8168

Evidované celoplošné polepy:

Mr. Brown ledová káva (od 25. 11. 2013 do 1. 3. 2015)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 22. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 10. 5. 2005

Výrobní číslo: 036/2004

Původní evidenční číslo: 6714

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 934 007 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 502 dnes 5:0225.9. 23:50 8295+8168
22 520 ne 24.9. 10:1725.9. 0:34 8295+8168
22 505 so 23.9. 5:0623.9. 22:54 8295+8168
15 504 pá 22.9. 5:2122.9. 21:35 8295+8168
22 524 čt 21.9. 4:4621.9. 19:12 8295+8168
22 525 st 20.9. 5:0120.9. 19:22 8295+8168
25 515 út 19.9. 6:0619.9. 22:39 8295+8168
22 525 po 18.9. 5:0118.9. 13:30 8295+8168*MU
26 507 so 16.9. 6:1716.9. 22:30 8164+8168
22 533 pá 15.9. 14:5515.9. 20:20 8164+8168
 6  515 pá 15.9. 7:2515.9. 9:30 8164+8168
 4  508 čt 14.9. 14:4914.9. 18:12 8164+8168
 4  508 čt 14.9. 6:1614.9. 9:40 8164+8168
22 538 st 13.9. 15:3514.9. 0:16 8164+8168
 4  507 st 13.9. 6:0413.9. 9:32 8164+8168
22 536 út 12.9. 15:1912.9. 23:54 8164+8168
 4  508 út 12.9. 6:1612.9. 9:40 8164+8168
22 509 po 11.9. 6:0711.9. 20:05 8164+8168
26 503 pá 8.9. 4:238.9. 19:57 8164+8168
26 511 čt 7.9. 5:088.9. 0:07 8164+8168
 6  515 st 6.9. 15:257.9. 0:24 8164+8168
22 531 st 6.9. 5:586.9. 8:42 8164+8168
22 514 út 5.9. 6:155.9. 23:34 8164+8168
26 505 po 4.9. 14:264.9. 20:16 8164+8168
22 538 po 4.9. 6:434.9. 9:38 8164+8168
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.