Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8168

Evidované reklamní polepy:

Mr: Brown ledová káva (od 25. 11. 2013 do 1. 3. 2015)
Centrum Černý Most (od 1. 5. 2013 do 22. 9. 2013)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 10. 5. 2005

Výrobní číslo: 036/2004

Původní evidenční číslo: 6714

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 740 516 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
21 504 st 19.6. 5:5319.6. 9:49 8168
21 504 út 18.6. 15:2418.6. 19:22 8168
21 504 út 18.6. 5:5318.6. 9:49 8168
21 504 po 17.6. 15:2417.6. 19:22 8168
22 508 ne 16.6. 4:0517.6. 1:09 8257+8168
22 501 so 15.6. 7:4516.6. 0:23 8257+8168
22 535 pá 14.6. 14:2615.6. 0:49 8257+8168
26 501 pá 14.6. 4:2014.6. 9:45 8257+8168*MU
22 505 čt 13.6. 4:5913.6. 22:18 8257+8168
22 533 st 12.6. 16:3013.6. 0:32 8257+8168*Z
26 515 st 12.6. 6:1212.6. 14:25 8257+8168*MU
22 535 út 11.6. 14:2612.6. 0:49 8257+8168
 7  514 út 11.6. 5:5111.6. 10:05 8257+8168
 5  514 po 10.6. 4:2510.6. 18:30 8257+8168
22 508 ne 9.6. 4:0510.6. 1:09 8257+8168
 7  501 so 8.6. 4:189.6. 1:08 8257+8168
22 523 pá 7.6. 5:218.6. 1:20 8257+8168
15 510 čt 6.6. 5:426.6. 20:56 8257+8168
 4  504 st 5.6. 6:285.6. 10:03 8169+8168
14 505 út 4.6. 5:454.6. 23:20 8169+8168
22 519 po 3.6. 6:553.6. 21:08 8169+8168
22 530 pá 31.5. 6:1631.5. 20:26 8169+8168
22 532 čt 30.5. 6:2131.5. 0:09 8169+8168
26 506 st 29.5. 5:0729.5. 20:55 8169+8168
14 513 út 28.5. 5:3428.5. 22:57 8169+8168
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8577

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.