Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8171

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 8. 2005

Výrobní číslo: 048/2005

Původní evidenční číslo: 8071 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 737 726 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 525 po 15.10. 5:5215.10. 20:20 8171+8172
14 514 pá 12.10. 4:5112.10. 21:05 8171+8172
22 518 čt 11.10. 4:0511.10. 18:30 8171+8172
26 509 st 10.10. 15:2611.10. 0:40 8171+8172
 6  508 st 10.10. 5:0110.10. 9:23 8171+8172
22 505 út 9.10. 4:599.10. 22:18 8171+8172
22 516 po 8.10. 6:248.10. 23:49 8171+8172
22 518 pá 5.10. 4:055.10. 18:30 8171+8172
26 505 čt 4.10. 4:554.10. 20:48 8171+8172
 5  509 st 3.10. 15:014.10. 1:10 8171+8172
 5  515 st 3.10. 4:453.10. 9:59 8171+8172
22 516 út 2.10. 6:242.10. 23:49 8171+8172
22 525 po 1.10. 5:521.10. 20:20 8171+8172
26 505 pá 28.9. 4:5928.9. 23:00 8171+8172
22 505 čt 27.9. 4:5927.9. 22:18 8171+8172
26 509 st 26.9. 15:2627.9. 0:40 8171+8172
 6  508 st 26.9. 5:0126.9. 9:23 8171+8172
22 537 út 25.9. 6:5026.9. 0:43 8171+8172
22 512 po 24.9. 14:4624.9. 20:21 8171+8172
22 512 po 24.9. 5:4324.9. 10:06 8171+8172
 7  505 ne 23.9. 5:1723.9. 21:33 8272+8171
 5  501 so 22.9. 4:3222.9. 22:01 8272+8171
22 536 pá 21.9. 6:4921.9. 19:27 8171+8172
22 528 čt 20.9. 6:0620.9. 18:16 8171+8172
 1  510 st 19.9. 5:2519.9. 18:42 8171+8172


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.