Domovská vozovna: Strašnice
Aktuální vozovna: Hloubětín (od 14.6.2022)
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2005
V provozu od: 25. 8. 2005
Výrobní číslo: 048/2005
Původní evidenční číslo: 8071 II
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 917 732 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 107 | pá 1.7. 10:05 | 2.7. 0:03 | 8171+8460*Z1 | ||
14 | 115 | čt 30.6. 6:05 | 30.6. 20:52 | 8171+8460 | ||
15 | 102 | st 29.6. 4:55 | 29.6. 20:07 | 8171+8460 | ||
11 | 108 | út 28.6. 6:08 | 28.6. 19:46 | 8171+8460 | ||
7 | 114 | po 27.6. 4:28 | 27.6. 19:28 | 8171+8172 | ||
6 | 109 | ne 26.6. 6:29 | 27.6. 0:13 | 8171+8172 | ||
22 | 119 | so 25.6. 7:34 | 25.6. 22:06 | 8171+8172 | ||
22 | 112 | pá 24.6. 12:30 | 24.6. 23:44 | 8171+8172*Z2 | ||
22 | 112 | pá 24.6. 6:41 | 24.6. 10:50 | 8171+8172*MU | ||
6 | 104 | čt 23.6. 4:20 | 23.6. 22:54 | 8171+8172 | ||
26 | 116 | st 22.6. 6:00 | 23.6. 1:01 | 8171+8172 | ||
26 | 109 | út 21.6. 4:53 | 21.6. 18:41 | 8171+8172 | ||
22 | 123 | po 20.6. 5:16 | 21.6. 0:29 | 8171+8172 | ||
22 | 110 | pá 17.6. 6:15 | 17.6. 23:47 | 8171+8172 | ||
6 | 102 | čt 16.6. 6:17 | 16.6. 22:34 | 8171+8172 | ||
16 | 102 | st 15.6. 4:36 | 15.6. 17:25 | 8171+8172*MU | ||
22 | 110 | út 14.6. 6:15 | 14.6. 23:47 | 8171+8172 | ||
7+22 | 530 | po 13.6. 6:29 | 13.6. 9:30 | 8171+8172 | ||
15 | 501 | ne 12.6. 5:07 | 12.6. 23:05 | 8171+8172 | ||
15 | 505 | so 11.6. 5:07 | 11.6. 23:05 | 8171+8172 | ||
15 | 510 | pá 10.6. 6:30 | 10.6. 22:45 | 8171+8172 | ||
15 | 502 | čt 9.6. 5:07 | 9.6. 19:57 | 8171+8172 | ||
15 | 510 | st 8.6. 6:30 | 8.6. 22:45 | 8171+8172 | ||
15 | 502 | út 7.6. 5:07 | 7.6. 19:57 | 8171+8172 | ||
7+26 | 533 | po 6.6. 15:15 | 6.6. 21:34 | 8171+8172 |