Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2005
V provozu od: 25. 8. 2005
Výrobní číslo: 048/2005
Původní evidenční číslo: 8071 II
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 847 127 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
8 | 511 | pá 16.4. 7:00 | 16.4. 21:38 | 8171+8396*Z | ||
14 | 505 | čt 15.4. 4:56 | 15.4. 22:47 | 8171+8396 | ||
8 | 503 | st 14.4. 4:59 | 14.4. 20:20 | 8171+8396 | ||
14 | 502 | út 13.4. 4:32 | 13.4. 20:35 | 8171+8396 | ||
26 | 516 | po 12.4. 4:54 | 12.4. 21:38 | 8171+8396 | ||
15 | 504 | so 10.4. 7:22 | 10.4. 21:25 | 8171+8396 | ||
8 | 512 | pá 9.4. 4:48 | 9.4. 19:49 | 8171+8396 | ||
26 | 516 | čt 8.4. 4:54 | 8.4. 21:38 | 8171+8396 | ||
24 | 505 | st 7.4. 5:49 | 7.4. 18:52 | 8171+8396 | ||
26 | 516 | út 6.4. 4:54 | 6.4. 21:38 | 8171+8396 | ||
26 | 510 | po 5.4. 9:01 | 5.4. 20:22 | 8171+8396 | ||
11 | 505 | ne 4.4. 4:12 | 4.4. 22:29 | 8171+8396 | ||
6 | 503 | so 3.4. 6:47 | 3.4. 22:53 | 8171+8396 | ||
14 | 508 | pá 2.4. 5:20 | 2.4. 22:21 | 8171+8396 | ||
8 | 511 | čt 1.4. 4:28 | 1.4. 21:38 | 8171+8396 | ||
15+98 | 552 | út 30.3. 21:22 | 31.3. 5:08 | 8171 | ||
2+91 | 553 | po 29.3. 4:31 | 30.3. 4:47 | 8171 | ||
5+95 | 554 | so 27.3. 19:28 | 28.3. 5:40 | 8171 | ||
11+91 | 555 | pá 26.3. 19:39 | 27.3. 4:59 | 8171 | ||
11+91 | 555 | čt 25.3. 19:48 | 26.3. 4:59 | 8171 | ||
11+96 | 566 | st 24.3. 19:54 | 25.3. 4:51 | 8171 | ||
99 | 501 | út 23.3. 22:40 | 24.3. 5:34 | 8171 | ||
11+91 | 555 | po 22.3. 19:48 | 23.3. 4:59 | 8171 | ||
13+97 | 566 | ne 21.3. 19:42 | 22.3. 5:49 | 8171 | ||
11+91 | 555 | so 20.3. 19:24 | 21.3. 4:59 | 8171 |