Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8171

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 8. 2005

Výrobní číslo: 048/2005

Původní evidenční číslo: 8071 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 012 082 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 506 st 29.5. 5:4129.5. 18:34 8527+8171
3+26 502 út 28.5. 6:5428.5. 20:03 8527+8171
3+26 507 po 27.5. 14:4427.5. 20:34 8527+8171
22 504 ne 26.5. 8:1726.5. 22:19 8527+8171
22 526 pá 24.5. 15:2124.5. 21:11 8527+8171
22 526 pá 24.5. 6:0424.5. 8:56 8527+8171
24 511 čt 23.5. 15:1923.5. 19:15 8527+8171
24 511 čt 23.5. 6:0523.5. 9:15 8527+8171
22 511 st 22.5. 6:5622.5. 18:57 8527+8171
13 502 út 21.5. 6:4921.5. 9:20 8171
22 530 po 20.5. 7:0320.5. 10:30 8567+8171*MU
12 506 so 18.5. 5:4519.5. 1:12 8567+8171
6+14 512 pá 17.5. 5:1417.5. 21:00 8567+8171
22 528 čt 16.5. 6:2216.5. 9:12 8567+8171
22 540 st 15.5. 5:3215.5. 22:34 8567+8171
22 511 út 14.5. 6:5614.5. 18:57 8567+8171
22 526 po 13.5. 15:2113.5. 21:11 8567+8171
 4  501 po 13.5. 7:2613.5. 9:20 8567+8171
7+92 556 ne 12.5. 20:2913.5. 5:33 8567+8171
7+92 556 so 11.5. 20:2912.5. 5:33 8567+8171
7+92 556 pá 10.5. 20:2911.5. 5:33 8567+8171
22 528 pá 10.5. 6:2210.5. 9:12 8170+8171
6+14 504 čt 9.5. 6:019.5. 21:44 8170+8171
22 513 út 7.5. 5:078.5. 0:34 8170+8171
22 530 po 6.5. 7:036.5. 23:55 8170+8171
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.