Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8171

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 8. 2005

Výrobní číslo: 048/2005

Původní evidenční číslo: 8071 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 788 257 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  505 pá 17.1. 14:1917.1. 19:42 8172+8171
 4  502 pá 17.1. 5:5717.1. 9:31 8172+8171
14 512 čt 16.1. 4:3116.1. 21:06 8172+8171
14 512 st 15.1. 4:3115.1. 20:46 8172+8171
16 510 út 14.1. 4:5215.1. 0:58 8172+8171
 4  503 po 13.1. 13:5913.1. 19:22 8172+8171
 4  503 po 13.1. 6:1813.1. 9:55 8172+8171
22 522 pá 10.1. 6:0810.1. 19:50 8172+8171
 4  504 čt 9.1. 14:099.1. 19:32 8172+8171
 4  503 čt 9.1. 6:189.1. 9:55 8172+8171
 4  503 st 8.1. 13:598.1. 19:22 8172+8171
 4  503 st 8.1. 6:188.1. 9:55 8172+8171
25 501 út 7.1. 5:447.1. 22:33 8172+8171
16 509 po 6.1. 4:437.1. 0:40 8172+8171
22 519 so 4.1. 6:314.1. 21:58 8172+8171
14 503 pá 3.1. 6:153.1. 20:46 8172+8171
Rok 2019
92 504 út 31.12. 21:381.1. 7:30 8172+8171
22 517 po 30.12. 5:0031.12. 0:22 8172+8171
16 507 ne 29.12. 5:2230.12. 1:38 8172+8171
22 502 so 28.12. 7:5028.12. 22:08 8172+8171
22 502 pá 27.12. 6:2127.12. 23:49 8172+8171
22 509 čt 26.12. 4:4426.12. 22:58 8172+8171
16 507 st 25.12. 9:3826.12. 1:38 8172+8171
22 505 po 23.12. 4:2523.12. 21:12 8172+8171
22 523 ne 22.12. 11:0922.12. 23:49 8172+8171


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.