Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8171

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 8. 2005

Výrobní číslo: 048/2005

Původní evidenční číslo: 8071 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 763 042 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  503 po 19.8. 5:1619.8. 21:48 8172+8171
14 504 ne 18.8. 5:1118.8. 22:54 8172+8171
14 511 so 17.8. 4:3117.8. 21:50 8172+8171
 5  505 pá 16.8. 14:0916.8. 21:46 8172+8171
 5  505 pá 16.8. 6:3216.8. 10:42 8172+8171
 7  507 čt 15.8. 5:5315.8. 20:29 8172+8171
 7  508 st 14.8. 5:5714.8. 20:31 8172+8171
22 518 út 13.8. 5:3914.8. 0:23 8172+8171
 8  503 po 5.8. 5:046.8. 1:13 8172+8171
26 505 ne 4.8. 4:575.8. 0:43 8172+8171
26 504 so 3.8. 4:374.8. 0:43 8172+8171
22 509 pá 2.8. 5:552.8. 23:00 8172+8171
26 513 čt 1.8. 14:101.8. 21:08 8172+8171
26 513 čt 1.8. 5:091.8. 10:01 8172+8171
14 503 po 29.7. 6:1529.7. 20:46 8172+8171
14 504 so 27.7. 4:3127.7. 22:56 8172+8171
 6  511 pá 26.7. 6:0026.7. 23:35 8172+8171
22 524 st 24.7. 6:1724.7. 20:23 8172+8171
 8  503 ne 21.7. 4:2821.7. 20:05 8172+8171
 8  504 so 20.7. 5:2821.7. 1:33 8172+8171
15 501 pá 19.7. 14:2719.7. 22:13 8172+8171
 7  511 pá 19.7. 5:1719.7. 11:25 8172+8171
 8  505 čt 18.7. 5:1918.7. 23:18 8172+8171
 8  505 st 17.7. 5:1917.7. 23:18 8171+8172
 5  511 út 16.7. 15:0016.7. 20:45 8171+8172


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.