Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8171

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 8. 2005

Výrobní číslo: 048/2005

Původní evidenční číslo: 8071 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 832 607 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 507 st 20.1. 8:0020.1. 22:51 8171+8374*Z
24 510 út 19.1. 6:4719.1. 19:42 8171+8374
24 507 po 18.1. 6:1718.1. 19:12 8171+8374
26 514 čt 14.1. 4:4014.1. 21:22 8171+8380
22 723 st 13.1. 15:2013.1. 16:30 8171+8380*Z1
26 508 út 12.1. 6:2312.1. 20:25 8171+8380
 8  503 po 11.1. 5:0011.1. 20:20 8171+8380
Rok 2020
 6  502 st 23.12. 5:4223.12. 20:44 8171+8380
15 509 po 21.12. 5:5921.12. 18:45 8171+8380
16 513 pá 18.12. 5:0318.12. 20:30 8171+8380
16 513 čt 17.12. 5:0317.12. 20:30 8171+8380
22 517 st 16.12. 5:0416.12. 21:48 8171+8380
22 527 út 15.12. 6:1815.12. 20:28 8171+8380
22 529 po 14.12. 6:4114.12. 20:58 8171+8380
25 507 so 12.12. 4:3112.12. 20:16 8171+8380
22 527 pá 11.12. 6:1811.12. 20:28 8171+8380
24 506 čt 10.12. 6:0610.12. 19:02 8171+8380
16 513 st 9.12. 5:039.12. 20:30 8171+8380
 6  502 út 8.12. 5:428.12. 20:45 8171+8380
 8  503 po 7.12. 5:007.12. 20:20 8171+8380
26 503 ne 6.12. 4:206.12. 21:22 8171+8380
22 521 so 5.12. 5:005.12. 22:29 8171+8380
15 506 pá 4.12. 5:224.12. 21:56 8171+8380
22 519 čt 3.12. 5:213.12. 22:14 8171+8380
26 508 st 2.12. 6:232.12. 20:25 8171+8380
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8390+8391
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9310

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.