Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8171

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 8. 2005

Výrobní číslo: 048/2005

Původní evidenční číslo: 8071 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 726 911 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 508 st 18.7. 4:4018.7. 10:25 8171+8172
3+6 509 út 17.7. 14:1017.7. 21:35 8171+8172
3+6 509 út 17.7. 6:0017.7. 9:52 8171+8172
22 505 po 16.7. 4:2516.7. 21:12 8171+8172
17 515 pá 13.7. 14:2514.7. 0:14 8171+8172
3+6 518 čt 12.7. 4:3912.7. 10:05 8171+8172
3+6 518 st 11.7. 13:1812.7. 1:19 8171+8172
17 525 st 11.7. 4:3011.7. 9:50 8171+8172
17 520 út 10.7. 17:5010.7. 22:37 8171+8172*Z
 7  506 ne 8.7. 5:078.7. 21:14 8171+8172
22 518 so 7.7. 6:248.7. 0:30 8171+8172
22 518 pá 6.7. 6:247.7. 0:30 8171+8172
22 514 čt 5.7. 5:045.7. 23:49 8171+8172
22 519 st 4.7. 5:255.7. 1:20 8171+8172
22 505 út 3.7. 4:253.7. 21:12 8171+8172
22 517 po 2.7. 5:003.7. 0:23 8171+8172
22 512 pá 29.6. 14:4629.6. 20:21 8171+8172
22 535 pá 29.6. 5:0429.6. 9:26 8171+8172
22 537 čt 28.6. 6:5029.6. 0:43 8171+8172
22 519 st 27.6. 6:5527.6. 21:08 8171+8172
22 503 út 26.6. 6:1127.6. 0:08 8171+8172
22 506 po 25.6. 5:1925.6. 19:42 8171+8172
 7  501 ne 24.6. 4:1524.6. 22:18 8171+8172
 5  510 so 23.6. 7:0023.6. 22:13 8171+8172
22 535 pá 22.6. 14:2623.6. 0:49 8171+8172
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8554+8555

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.