Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8171

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 25. 8. 2005

Výrobní číslo: 048/2005

Původní evidenční číslo: 8071 II

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 816 782 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 520 pá 25.9. 5:5425.9. 7:50 8171+8571*MU
22 524 čt 24.9. 6:1624.9. 20:19 8171+8571
22 510 st 23.9. 4:3423.9. 23:49 8171+8571
22 510 út 22.9. 4:3422.9. 23:49 8171+8571
22 510 po 21.9. 4:3421.9. 23:49 8171+8571
 6  505 ne 20.9. 5:0821.9. 0:00 8171+8571
 8  501 so 19.9. 5:0919.9. 22:02 8171+8571
 8  509 pá 18.9. 5:4719.9. 1:12 8171+8571
14 506 čt 17.9. 4:3617.9. 21:17 8171+8571
14 506 st 16.9. 4:3616.9. 21:17 8171+8571
 7  504 út 15.9. 4:1715.9. 21:41 8171+8571
26 513 po 14.9. 4:2115.9. 0:19 8171+8571
26 504 so 12.9. 4:5913.9. 0:39 8171+8571
22 526 pá 11.9. 6:2511.9. 20:36 8171+8571
24 506 čt 10.9. 6:0610.9. 19:02 8171+8571
26 501 st 9.9. 5:0810.9. 0:39 8171+8571
26 514 út 8.9. 4:418.9. 7:30 8171+8571*MU
22 535 po 7.9. 6:597.9. 9:27 8185+8171
2+6 531 so 5.9. 7:435.9. 20:30 8171*MU
 5  101 pá 17.7. 5:0417.7. 20:45 8171+8172
 5  110 čt 16.7. 15:1817.7. 0:11 8171+8172
24 101 st 15.7. 6:0215.7. 20:52 8171+8172
15 103 út 14.7. 5:4414.7. 18:59 8171+8172
26 103 po 13.7. 5:0613.7. 19:22 8171+8172
14 106 pá 10.7. 5:3310.7. 21:52 8171+8172
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.