Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8568

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 9. 2008

Výrobní číslo: 176300

Původní evidenční číslo: 7211

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 699 240 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 509 út 22.9. 6:3522.9. 19:32 8168+8568
24 505 po 21.9. 5:4921.9. 18:52 8168+8568
22 515 pá 11.9. 4:4512.9. 0:48 8259+8568
22 515 čt 10.9. 4:4511.9. 0:48 8259+8568
22 519 st 9.9. 5:399.9. 19:30 8259+8568
26 520 út 8.9. 5:568.9. 9:09 8259+8568
22 515 po 7.9. 4:458.9. 0:48 8259+8568
 5  503 so 5.9. 5:286.9. 0:15 8259+8568
24 509 pá 4.9. 6:354.9. 19:32 8259+8568
22 531 čt 3.9. 6:563.9. 21:30 8259+8568
24 511 st 2.9. 6:512.9. 19:52 8259+8568
24 506 út 1.9. 6:061.9. 19:02 8259+8568
22 501 po 31.8. 5:171.9. 0:40 8259+8568
26 113 čt 25.6. 5:2025.6. 9:57 8563+8568
22 103 st 24.6. 5:3124.6. 21:54 8563+8568
 5  106 út 23.6. 4:4923.6. 22:53 8563+8568
 5  106 po 22.6. 4:4922.6. 22:53 8563+8568
25 114 pá 19.6. 5:5719.6. 19:57 8563+8568
16 109 čt 18.6. 6:5818.6. 19:57 8563+8568
24 106 st 17.6. 5:1417.6. 19:52 8563+8568
 5  104 út 16.6. 11:5016.6. 20:45 8563+8568*Z
 6  116 st 10.6. 6:4710.6. 9:49 8563+8568
 5  113 po 8.6. 6:518.6. 10:14 8563+8568
 7  511 čt 4.6. 5:574.6. 21:28 8563+8568
22 540 st 3.6. 5:583.6. 8:51 8563+8568
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8350+8351

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.