Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8568

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 30. 9. 2008

Výrobní číslo: 176300

Původní evidenční číslo: 7211

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 767 880 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 501 čt 2.12. 4:342.12. 20:38 8258+8568
15 503 st 1.12. 5:212.12. 0:03 8258+8568
15 503 út 30.11. 21:401.12. 0:03 8258+8568*Z1
26 504 út 30.11. 4:2230.11. 20:15 8258+8568
26 513 po 29.11. 5:3830.11. 0:27 8258+8568
22 517 ne 28.11. 4:2929.11. 0:16 8258+8568
26 511 so 27.11. 4:2228.11. 0:07 8258+8568
15 503 pá 26.11. 5:2127.11. 0:03 8258+8568
26 505 čt 25.11. 12:0025.11. 20:29 8258+8568*Z2
22 522 út 23.11. 6:4423.11. 9:18 8258+8568
 4  511 po 22.11. 15:0822.11. 18:45 8258+8568
 4  511 po 22.11. 6:3222.11. 10:01 8258+8568
 8  509 ne 21.11. 11:2821.11. 21:11 8258+8568
14 504 so 20.11. 5:0321.11. 0:46 8258+8568
 8  510 pá 19.11. 4:4619.11. 19:42 8258+8568
26 513 čt 18.11. 5:3819.11. 0:27 8258+8568
14 502 st 17.11. 4:3617.11. 22:12 8258+8568
22 518 út 16.11. 4:3916.11. 20:20 8258+8568
26 513 po 15.11. 5:3816.11. 0:27 8258+8568
 8  505 ne 14.11. 4:3214.11. 22:26 8258+8568
22 520 so 13.11. 5:0914.11. 0:55 8258+8568
22 502 pá 12.11. 4:2912.11. 20:37 8258+8568
26 516 čt 11.11. 5:5612.11. 0:48 8258+8568
26 516 po 8.11. 5:569.11. 0:48 8258+8568
14 502 ne 7.11. 4:367.11. 22:12 8258+8568
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9334
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8269+8160

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.