Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7262

Evidované reklamní polepy:

Pračka Samsung WW9000 (od 12. 3. 2015 do 7. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178388

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 387 991 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 ne 18.8. 7:1918.8. 19:52 7262+7282
23 105 so 17.8. 7:3017.8. 20:07 7262+7282
23 104 ne 11.8. 7:1911.8. 19:52 7262+7290
23 106 so 10.8. 7:4410.8. 20:22 7262+7290
23 106 ne 4.8. 9:144.8. 20:22 7262+7290
23 102 so 3.8. 7:583.8. 19:37 7262+7290
23 106 ne 28.7. 7:5328.7. 20:30 7262+7290
23 102 so 27.7. 8:2327.7. 19:45 7262+7290
23 102 ne 21.7. 8:0421.7. 19:37 7262+7290
23 102 so 20.7. 7:5820.7. 19:37 7262+7290
23 103 po 15.7. 6:4615.7. 19:39 7262+7290
23 106 ne 14.7. 9:1414.7. 20:22 7262+7290
23 103 út 9.7. 6:469.7. 19:39 7262+7290
23 104 po 8.7. 7:168.7. 20:07 7262+7290
23 106 ne 7.7. 9:147.7. 20:22 7262+7290
23 105 so 6.7. 18:256.7. 20:07 7262+7290*Z
23 103 st 3.7. 6:463.7. 19:39 7262+7290
23 103 út 2.7. 6:462.7. 19:39 7262+7290
23 104 ne 30.6. 7:1930.6. 19:52 7262+7290
23 104 so 29.6. 7:1129.6. 19:52 7262+7290
23 105 pá 28.6. 6:2128.6. 22:10 7262+7290
23 103 čt 27.6. 5:4627.6. 21:42 7262+7290
23 104 st 26.6. 6:0626.6. 22:05 7262+7290
23 105 út 25.6. 6:2125.6. 22:27 7262+7290
23 107 po 24.6. 6:5324.6. 21:21 7262+7290
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7142+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.