Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7262

Evidované reklamní polepy:
Pračka Samsung WW9000 (od 12. 3. 2015 do 7. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178388

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 361 336 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 102 út 18.12. 6:3818.12. 19:48 7262+7275
23 104 pá 14.12. 7:3814.12. 16:15 7262+7275*MU
23 103 út 11.12. 7:0811.12. 17:00 7262+7275*MU
23 102 po 10.12. 6:3810.12. 19:48 7262+7275
23 103 ne 9.12. 7:109.12. 20:16 7262+7275
23 103 pá 7.12. 7:087.12. 11:00 7262+7275*MU
23 102 st 5.12. 6:385.12. 19:48 7262+7275
23 103 út 4.12. 7:084.12. 20:16 7262+7275
23 103 po 3.12. 7:083.12. 20:16 7262+7275
23 102 ne 2.12. 6:462.12. 19:46 7262+7275
23 103 so 1.12. 7:061.12. 20:23 7262+7275
23 102 pá 30.11. 6:3830.11. 19:48 7262+7275
23 104 čt 29.11. 7:3829.11. 20:44 7262+7275
23 102 st 28.11. 6:3828.11. 19:48 7262+7275
23 103 út 27.11. 7:0827.11. 20:16 7262+7275
23 102 ne 25.11. 6:3425.11. 19:43 7262+7275
23 105 so 24.11. 6:5924.11. 19:58 7262+7275
23 103 pá 23.11. 7:0623.11. 20:44 7262+7275
23 103 čt 22.11. 7:0622.11. 20:14 7262+7275
23 102 st 21.11. 6:4221.11. 19:46 7262+7275
23 104 út 20.11. 7:3720.11. 20:41 7262+7275
23 104 po 19.11. 7:3719.11. 20:41 7262+7275
23 106 ne 18.11. 9:5118.11. 23:02 7262+7275
23 106 so 17.11. 8:0617.11. 23:02 7262+7275
23 106 pá 16.11. 6:2216.11. 21:36 7262+7275
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.