Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7262

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Pračka Samsung WW9000 (od 12. 3. 2015 do 7. 5. 2016)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Vyřazení: 30. 11. 2022

Výrobní číslo: 178388

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 356 731 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
15 110 st 16.12. 5:5916.12. 8:00 7262+7282*MU*1
15 102 pá 4.12. 6:284.12. 21:38 7262+7282
15 102 čt 3.12. 6:283.12. 21:45 7262+7282
15 102 st 2.12. 6:282.12. 21:38 7262+7282
15 102 út 1.12. 6:281.12. 21:38 7262+7282
15 102 po 30.11. 6:2830.11. 21:38 7262+7282
15 105 so 28.11. 5:1228.11. 22:08 7262+7282
15 102 pá 27.11. 6:2727.11. 21:38 7262+7282
15 102 čt 26.11. 6:2726.11. 21:38 7262+7282
15 102 st 25.11. 6:2725.11. 21:38 7262+7282
15 102 út 24.11. 6:2724.11. 21:38 7262+7282
15 102 po 23.11. 6:2723.11. 21:38 7262+7282
15 102 pá 20.11. 6:2720.11. 21:38 7262+7282
15 102 čt 19.11. 6:2719.11. 21:38 7262+7282
15 104 pá 30.10. 6:4230.10. 19:57 7262+7282
15 104 čt 29.10. 6:4229.10. 19:57 7262+7282
15 104 út 27.10. 6:4227.10. 19:57 7262+7282
15 104 po 26.10. 6:4226.10. 19:57 7262+7282
15 104 pá 23.10. 6:4223.10. 19:57 7262+7282
15 104 čt 22.10. 6:4222.10. 19:57 7262+7189
15 111 st 21.10. 15:3021.10. 19:17 7262+7189*Z1
15 111 po 19.10. 7:5419.10. 19:17 7262+7189
15 111 pá 16.10. 7:5416.10. 19:17 7262+7189
15 111 čt 15.10. 7:5415.10. 19:17 7262+7189
15 111 st 14.10. 7:5414.10. 19:17 7262+7189
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 9401 do 7262+7282 v křižovatce Anděl
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7144+7235

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.