Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7282

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178413

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 344 589 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 po 24.6. 6:0624.6. 22:05 7191+7282
23 105 so 22.6. 7:4522.6. 21:20 7191+7282
23 104 pá 21.6. 6:0621.6. 22:05 7191+7282
23 107 čt 20.6. 6:5320.6. 21:21 7191+7282
23 106 st 19.6. 6:3819.6. 21:05 7191+7282
23 106 út 18.6. 6:3818.6. 21:05 7191+7282
23 106 po 17.6. 6:3817.6. 21:05 7191+7282
23 105 so 15.6. 7:4515.6. 19:20 7191+7282*MU
23 107 pá 14.6. 6:5314.6. 21:21 7191+7282
23 103 st 12.6. 5:4612.6. 18:40 7191+7282*MU
23 105 út 11.6. 6:2111.6. 22:27 7191+7282
23 106 po 10.6. 6:3810.6. 21:05 7191+7282
23 106 ne 9.6. 13:009.6. 21:42 7191+7282*Z
23 105 pá 7.6. 6:217.6. 22:27 7191+7282
23 107 čt 6.6. 6:536.6. 21:21 7191+7282
23 106 st 5.6. 6:385.6. 21:05 7191+7282
23 107 út 4.6. 6:534.6. 21:21 7191+7282
23 104 pá 31.5. 6:0631.5. 12:10 7191+7282*MU
23 104 čt 30.5. 6:0630.5. 21:42 7191+7282
23 105 st 29.5. 6:2129.5. 22:05 7191+7282
23 103 út 28.5. 5:4628.5. 21:21 7191+7282
23 105 po 27.5. 6:2127.5. 22:05 7191+7282
23 106 so 25.5. 7:4525.5. 21:16 7191+7282
23 106 pá 24.5. 6:3824.5. 20:27 7191+7282
23 108 čt 23.5. 7:0923.5. 21:05 7191+7282
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7262+7290

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.