Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7282

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1989

V provozu od: 1. 1. 1990

Výrobní číslo: 178413

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 320 184 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 ne 15.3. 7:1815.3. 20:07 7262+7282
23 103 so 14.3. 7:1414.3. 20:07 7262+7282
23 104 pá 13.3. 7:1513.3. 20:06 7262+7282
23 103 čt 12.3. 6:4812.3. 19:39 7262+7282
23 104 út 10.3. 7:1510.3. 20:06 7262+7282
23 104 pá 6.3. 7:156.3. 20:06 7262+7282
23 103 pá 28.2. 6:4828.2. 19:39 7262+7282
23 104 čt 27.2. 7:1527.2. 20:06 7262+7282
23 104 út 25.2. 7:1525.2. 20:06 7262+7282
23 104 po 24.2. 7:1524.2. 20:06 7262+7282
23 104 pá 21.2. 8:3021.2. 20:06 7262+7282*Z
23 104 po 17.2. 7:1517.2. 20:06 7262+7282
23 104 út 4.2. 7:154.2. 20:06 7262+7282
23 104 po 3.2. 7:153.2. 20:06 7262+7282
23 104 út 28.1. 7:1528.1. 20:06 7262+7282
23 104 po 27.1. 7:1527.1. 20:06 7262+7282
23 103 čt 16.1. 6:4816.1. 19:39 7142+7282
23 104 st 15.1. 7:1515.1. 20:06 7142+7282
23 104 út 14.1. 7:1514.1. 20:06 7142+7282
Rok 2019
23 104 pá 27.12. 7:1527.12. 20:07 7142+7282
23 103 út 24.12. 7:1424.12. 17:05 7142+7282
23 104 po 23.12. 7:1523.12. 20:07 7142+7282
23 106 ne 22.12. 15:3522.12. 20:22 7142+7282*Z1
23 103 út 3.12. 6:483.12. 10:30 7262+7282*MU
23 104 po 2.12. 7:152.12. 20:06 7262+7282
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7142+7144
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7234+7235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.