Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7189

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175353

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 674 612 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 106 so 6.10. 7:516.10. 19:32 7188+7189
23 103 pá 5.10. 7:085.10. 20:18 7188+7189
23 104 čt 4.10. 7:374.10. 20:46 7188+7189
23 103 st 3.10. 7:083.10. 20:18 7188+7189
23 102 út 2.10. 6:402.10. 19:50 7188+7189
23 104 po 1.10. 7:371.10. 20:46 7188+7189
23 103 so 29.9. 7:0329.9. 20:02 7188+7189
23 105 pá 28.9. 7:3628.9. 20:32 7188+7189
23 103 ne 23.9. 6:5623.9. 20:07 7188+7189
23 110 so 22.9. 6:5822.9. 18:30 7188+7189
23 103 ne 16.9. 7:1116.9. 20:17 7188+7189
23 103 st 12.9. 7:0812.9. 20:16 7188+7189
23 102 út 11.9. 6:3811.9. 19:48 7188+7189
23 102 čt 6.9. 6:386.9. 19:48 7188+7189
23 104 st 5.9. 7:385.9. 20:44 7188+7189
23 103 po 3.9. 7:083.9. 20:16 7188+7189
23 103 ne 2.9. 7:112.9. 20:17 7188+7189
23 104 so 1.9. 7:211.9. 20:17 7188+7189
23 102 pá 31.8. 6:5831.8. 16:50 7188+7189*MU
23 104 čt 30.8. 7:4230.8. 20:27 7188+7189
23 102 st 29.8. 6:5829.8. 19:44 7188+7189
23 102 út 28.8. 6:5828.8. 19:44 7188+7189
23 104 po 27.8. 7:4227.8. 20:27 7188+7189
23 104 ne 26.8. 7:3026.8. 19:43 7188+7189
23 105 so 25.8. 13:3025.8. 20:58 7188+7189*Z
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7142+7144

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.