Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7189

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175353

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 703 890 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 106 ne 28.2. 9:3228.2. 22:26 7144+7189
15 105 so 27.2. 5:1227.2. 22:07 7144+7189
15 110 st 17.2. 5:5917.2. 19:06 7144+7189
15 110 út 16.2. 5:5916.2. 19:06 7144+7189
15 110 po 15.2. 5:5915.2. 19:06 7144+7189
22 101 ne 14.2. 8:1914.2. 22:21 7144+7189
15 110 pá 12.2. 5:5912.2. 19:06 7144+7189
15 110 čt 11.2. 5:5911.2. 19:06 7144+7189
15 110 pá 29.1. 5:5929.1. 19:07 7144+7189
15 110 čt 28.1. 5:5928.1. 19:07 7144+7189
15 110 st 27.1. 5:5927.1. 19:07 7144+7189
15 110 út 26.1. 5:5926.1. 19:07 7144+7189
15 110 po 25.1. 5:5925.1. 19:07 7144+7189
15 106 ne 24.1. 9:3224.1. 22:27 7144+7189
15 105 so 23.1. 5:1223.1. 22:08 7144+7189
15 110 pá 22.1. 5:5922.1. 19:07 7144+7189
15 110 čt 21.1. 5:5921.1. 19:07 7144+7189
15 110 st 20.1. 5:5920.1. 19:07 7144+7189
15 110 čt 14.1. 5:5914.1. 9:50 7144+7189*MU
15 110 st 13.1. 9:4513.1. 19:07 7144+7189*Z
15 110 pá 8.1. 5:598.1. 19:07 7144+7189
15 110 čt 7.1. 5:597.1. 19:07 7144+7189
15 110 st 6.1. 5:596.1. 19:07 7144+7189
15 110 út 5.1. 5:595.1. 19:07 7144+7189
15 110 po 4.1. 5:594.1. 19:07 7144+7189
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9357

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.