Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7189

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175353

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 709 305 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2021
15 110 po 17.5. 5:5817.5. 19:08 7144+7189
15 110 pá 14.5. 5:5814.5. 19:08 7144+7189
15 110 čt 13.5. 5:5813.5. 19:08 7144+7189
15 110 po 10.5. 5:5810.5. 19:08 7144+7189
15 110 pá 7.5. 5:587.5. 19:08 7144+7189
15 110 čt 6.5. 5:586.5. 19:08 7144+7189
15 110 st 5.5. 5:585.5. 19:08 7144+7189
15 110 út 4.5. 5:584.5. 19:08 7144+7189
15 110 po 3.5. 5:583.5. 19:08 7144+7189
15 110 pá 30.4. 5:5830.4. 19:08 7144+7189
15 110 čt 29.4. 5:5829.4. 19:08 7144+7189
15 110 st 28.4. 5:5828.4. 19:08 7144+7189
15 110 po 26.4. 5:5826.4. 19:08 7144+7189
15 110 pá 23.4. 5:5823.4. 16:30 7144+7189*MU
15 110 st 21.4. 5:5821.4. 19:08 7144+7189
15 110 po 19.4. 5:5819.4. 19:08 7144+7189
15 110 pá 16.4. 5:5816.4. 19:08 7144+7189
15 110 čt 15.4. 5:5815.4. 19:08 7144+7189
15 110 st 14.4. 5:5814.4. 19:08 7144+7189
15 110 út 13.4. 5:5813.4. 19:08 7144+7189
15 110 po 12.4. 11:3012.4. 19:08 7144+7189*Z1
15 110 pá 26.3. 5:5826.3. 19:08 7144+7189
15 110 pá 19.3. 5:5819.3. 19:08 7144+7189
15 110 čt 18.3. 5:5818.3. 19:08 7144+7189
15 110 st 17.3. 12:3017.3. 19:08 7144+7189*Z1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7142

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.