Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7189

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175353

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 693 660 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  110 pá 26.6. 5:4026.6. 19:57 7142+7189
 5  110 čt 25.6. 5:4025.6. 19:57 7142+7189
 5  104 st 24.6. 6:2724.6. 20:45 7142+7189
 5  108 út 23.6. 5:1623.6. 19:37 7142+7189
 5  110 po 22.6. 5:4022.6. 19:57 7142+7189
 5  110 pá 19.6. 5:4019.6. 19:57 7142+7189
 5  108 čt 18.6. 5:1618.6. 19:37 7142+7189
 5  108 st 17.6. 5:1617.6. 19:37 7142+7189
 5  110 út 16.6. 14:4016.6. 19:57 7142+7189*Z
 5  110 po 15.6. 5:4015.6. 19:57 7142+7189
 5  104 pá 12.6. 6:2712.6. 20:45 7142+7189
 5  104 čt 11.6. 6:2711.6. 8:00 7142+7189*MU*1
 5  108 út 9.6. 5:169.6. 19:37 7142+7189
 5  104 po 8.6. 6:278.6. 20:45 7142+7189
 5  108 pá 5.6. 5:165.6. 19:37 7142+7189
 5  104 čt 4.6. 6:274.6. 20:45 7142+7189
 5  104 st 3.6. 6:273.6. 20:45 7142+7189
 5  108 út 2.6. 5:162.6. 19:37 7142+7189
 5  108 po 1.6. 5:161.6. 19:37 7142+7189
 5  110 čt 28.5. 5:4028.5. 19:57 7142+7189
 5  110 st 27.5. 5:4027.5. 19:57 7142+7189
 5  104 po 25.5. 6:2725.5. 20:55 7142+7189
 5  104 čt 21.5. 6:2721.5. 20:45 7142+7189
 5  108 st 20.5. 5:1620.5. 19:37 7142+7189
 5  104 út 19.5. 6:2719.5. 20:45 7142+7189
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7144+7275
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = napálené zrychlovače

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.