Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7189

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175353

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 647 282 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 ne 21.1. 10:4021.1. 20:46 7188+7189*Z
23 102 so 20.1. 7:0720.1. 20:16 7188+7189
23 103 pá 19.1. 7:3719.1. 19:48 7188+7189
23 102 čt 18.1. 7:1118.1. 19:33 7188+7189
23 101 st 17.1. 8:0017.1. 20:44 7188+7189*Z1
23 103 ne 14.1. 7:4614.1. 20:46 7188+7189
23 102 pá 12.1. 7:0912.1. 19:33 7188+7189
23 103 čt 11.1. 7:3711.1. 19:48 7188+7189
23 102 st 10.1. 7:0910.1. 19:33 7188+7189
23 104 út 9.1. 7:539.1. 20:16 7188+7189
23 103 pá 5.1. 7:375.1. 19:48 7188+7189
23 103 st 3.1. 7:373.1. 19:48 7188+7189
23 102 út 2.1. 7:092.1. 19:33 7188+7189
23 103 po 1.1. 7:461.1. 20:46 7188+7189
Rok 2017
23 103 ne 31.12. 7:3731.12. 20:46 7188+7189
23 103 so 30.12. 7:3730.12. 20:46 7188+7189
23 101 po 25.12. 6:4525.12. 19:46 7188+7189
23 103 ne 24.12. 7:3724.12. 18:59 7188+7189
23 102 pá 22.12. 7:1122.12. 19:33 7188+7189
23 104 čt 21.12. 7:5321.12. 20:16 7188+7189
23 102 st 20.12. 7:1120.12. 19:33 7188+7189
23 103 út 19.12. 7:3719.12. 19:48 7188+7189
23 102 po 18.12. 14:3018.12. 19:33 7188+7189*Z2
23 103 ne 17.12. 7:4617.12. 20:46 7188+7189
23 102 so 16.12. 7:0716.12. 20:16 7188+7189
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7234+7235
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8014+8013
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7121

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.