Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7189

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1986

V provozu od: 1986

Výrobní číslo: 175353

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 678 645 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 po 19.8. 6:4519.8. 19:39 7142+7189
23 105 ne 18.8. 7:3918.8. 20:07 7142+7189
23 104 so 17.8. 7:1117.8. 19:52 7142+7189
23 105 so 6.7. 7:296.7. 18:25 7142+7189*MU
23 104 pá 5.7. 7:115.7. 19:52 7142+7189
23 104 čt 4.7. 7:164.7. 20:07 7142+7189
23 104 st 3.7. 7:163.7. 20:07 7142+7189
23 104 út 2.7. 7:162.7. 20:07 7142+7189
23 103 po 1.7. 6:461.7. 19:39 7142+7189
23 106 ne 30.6. 9:1430.6. 20:22 7142+7189
23 106 so 29.6. 7:4429.6. 9:52 7142+7189*MU
23 107 pá 28.6. 6:5328.6. 21:04 7142+7189
23 107 čt 27.6. 6:5327.6. 21:21 7142+7189
23 106 po 24.6. 6:3824.6. 21:05 7142+7189
23 102 ne 23.6. 8:3823.6. 22:27 7142+7189
23 104 so 22.6. 7:2322.6. 21:05 7142+7189
23 103 pá 21.6. 5:4621.6. 21:42 7142+7189
23 104 čt 20.6. 6:0620.6. 22:05 7142+7189
23 104 st 19.6. 6:0619.6. 22:05 7142+7189
23 107 út 18.6. 6:5318.6. 21:21 7142+7189
23 107 ne 16.6. 8:1816.6. 22:05 7142+7189
23 104 so 15.6. 7:2315.6. 21:05 7142+7189
23 104 pá 14.6. 6:0614.6. 22:05 7142+7189
23 106 čt 13.6. 6:3813.6. 21:05 7142+7189
23 106 st 12.6. 6:3812.6. 21:05 7142+7189
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.