Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7234

Evidované reklamní polepy:

"Barevná Praha" - vítezný návrh soutěže Namalujte svou tramvaj (od 7. 10. 2014 do 6. 2. 2016)
Prevence úrazů dětí (prevencedetem.cz) (od 26. 9. 2013 do 4. 10. 2014)

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176323

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 565 525 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 602 út 21.1. 7:5921.1. 19:18 7234+7235
23 103 po 13.1. 6:4813.1. 19:39 7234+7235
23 104 pá 10.1. 7:1510.1. 20:06 7234+7235
23 104 čt 9.1. 7:159.1. 20:06 7234+7235
23 104 st 8.1. 7:158.1. 20:06 7234+7235
23 104 út 7.1. 7:157.1. 20:06 7234+7235
23 104 čt 2.1. 7:152.1. 20:07 7234+7235
Rok 2019
23 104 út 31.12. 7:1531.12. 20:07 7234+7235
23 104 po 30.12. 7:1530.12. 20:07 7234+7235
Zvl 111 so 28.12. 10:0028.12. 17:00 7234*1
23 106 ne 22.12. 9:1422.12. 15:35 7234+7235*MU
23 105 so 21.12. 7:3021.12. 20:07 7234+7235
23 104 pá 20.12. 17:0020.12. 20:06 7234+7235*Z
23 105 ne 8.12. 7:398.12. 20:07 7234+7235
23 106 so 7.12. 7:447.12. 20:22 7234+7235
23 104 út 3.12. 7:153.12. 20:06 7234+7235
23 103 po 2.12. 6:482.12. 19:39 7234+7235
23 106 ne 1.12. 9:141.12. 20:22 7234+7235
23 106 so 30.11. 7:4430.11. 20:22 7234+7235
23 103 pá 29.11. 6:4829.11. 15:15 7234+7235*MU
23 104 po 25.11. 7:1525.11. 20:06 7234+7235
23 103 so 23.11. 7:1423.11. 20:05 7234+7235
23 104 pá 22.11. 7:1522.11. 20:06 7234+7235
23 103 pá 15.11. 6:4815.11. 11:35 7234+7235*MU
23 104 st 13.11. 7:1513.11. 20:06 7234+7235
*1 = Vánoční jízda
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7290

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.