Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7144

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174395

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 505 806 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 po 21.1. 7:1521.1. 20:16 7142+7144*Z
23 103 so 19.1. 7:0619.1. 20:16 7142+7144
23 103 pá 18.1. 6:3818.1. 19:50 7142+7144
23 104 čt 17.1. 7:0817.1. 20:16 7142+7144
23 104 st 16.1. 9:0016.1. 20:16 7142+7144*Z1
23 103 po 14.1. 6:3814.1. 19:50 7142+7144
23 103 so 12.1. 7:0612.1. 20:16 7142+7144
23 104 pá 11.1. 7:0811.1. 20:16 7142+7144
23 103 čt 10.1. 6:3810.1. 19:50 7142+7144
23 104 st 9.1. 7:089.1. 20:16 7142+7144
23 104 út 8.1. 7:088.1. 20:16 7142+7144
23 104 po 7.1. 7:087.1. 20:16 7142+7144
23 103 čt 3.1. 7:083.1. 20:16 7142+7144
23 103 st 2.1. 7:082.1. 20:16 7142+7144
23 103 út 1.1. 7:101.1. 20:16 7142+7144
Rok 2018
23 102 po 31.12. 6:3831.12. 19:48 7142+7144
23 102 ne 30.12. 6:5030.12. 8:00 7142+7144*MU
23 103 so 29.12. 7:0629.12. 20:16 7142+7144
23 102 pá 28.12. 6:3828.12. 19:48 7142+7144
23 104 čt 27.12. 7:3827.12. 20:44 7142+7144
23 102 st 26.12. 6:5026.12. 19:46 7142+7144
23 103 út 25.12. 7:1025.12. 20:16 7142+7144
23 103 po 24.12. 7:0624.12. 18:39 7142+7144
23 103 pá 21.12. 7:0821.12. 20:16 7142+7144
23 103 čt 20.12. 7:0820.12. 20:16 7142+7144
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7290
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7262+7282
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.