Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7144

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174395

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 503 964 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 ne 22.7. 7:3022.7. 19:43 7142+7144
23 105 so 21.7. 7:3821.7. 20:58 7142+7144
23 103 pá 20.7. 7:2820.7. 19:59 7142+7144
23 104 čt 19.7. 7:4219.7. 20:27 7142+7144
23 103 út 17.7. 7:2817.7. 19:59 7142+7144
23 102 po 16.7. 6:5816.7. 19:44 7142+7144
23 102 ne 15.7. 15:3515.7. 20:43 7142+7144*Z
23 104 ne 8.7. 7:308.7. 19:43 7142+7144
23 101 so 7.7. 6:317.7. 19:58 7142+7144
23 104 pá 6.7. 7:236.7. 20:43 7142+7144
23 104 čt 5.7. 7:235.7. 20:43 7142+7144
23 103 ne 1.7. 7:191.7. 20:58 7142+7144
23 105 so 30.6. 7:3830.6. 20:58 7142+7144
23 102 út 26.6. 7:0826.6. 19:39 7142+7144
23 102 po 25.6. 7:0825.6. 19:39 7142+7144
23 101 ne 24.6. 6:5124.6. 20:16 7142+7144
23 106 so 23.6. 7:5823.6. 19:31 7142+7144
23 102 út 19.6. 7:0819.6. 19:39 7142+7144
23 103 po 18.6. 7:3718.6. 19:59 7142+7144
23 101 ne 17.6. 6:5117.6. 20:16 7142+7144
23 101 so 16.6. 6:4316.6. 19:46 7142+7144
23 104 pá 15.6. 7:5315.6. 20:17 7142+7144
23 102 čt 14.6. 7:0814.6. 19:39 7142+7144
23 104 st 13.6. 7:5313.6. 20:17 7142+7144
23 103 ne 10.6. 7:3110.6. 20:46 7142+7144
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7122+7121

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.