Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7191

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176280

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 417 030 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 st 17.10. 7:0817.10. 20:18 7191+7290
23 104 út 16.10. 7:3716.10. 20:46 7191+7290
23 103 po 15.10. 7:0815.10. 20:18 7191+7290
23 103 ne 14.10. 7:1114.10. 20:17 7191+7290
23 104 so 13.10. 7:2113.10. 20:17 7191+7290
23 104 pá 12.10. 7:3712.10. 20:46 7191+7290
23 104 st 10.10. 7:3710.10. 20:46 7191+7290
23 106 ne 7.10. 9:377.10. 19:47 7191+7290
23 104 so 6.10. 7:216.10. 20:17 7191+7290
23 104 pá 5.10. 7:375.10. 20:46 7191+7290
23 102 st 3.10. 6:403.10. 19:50 7191+7290
23 104 ne 30.9. 7:3130.9. 20:32 7191+7290
23 102 po 24.9. 6:4524.9. 19:50 7191+7290
23 105 so 22.9. 7:0822.9. 20:14 7191+7290
23 102 út 18.9. 6:4018.9. 8:00 7191+7290*MU*1
23 103 po 17.9. 7:0817.9. 20:18 7191+7290
23 105 ne 16.9. 7:5616.9. 19:32 7191+7290
23 105 so 15.9. 7:3615.9. 20:32 7191+7290
23 104 út 4.9. 7:384.9. 20:44 7191+7290
23 106 ne 2.9. 9:372.9. 19:47 7191+7290
23 103 so 1.9. 7:031.9. 20:02 7191+7290
23 106 ne 26.8. 12:4626.8. 20:13 7191+7290
23 106 so 25.8. 7:4525.8. 19:43 7191+7290
23 102 pá 24.8. 6:5824.8. 19:44 7191+7290
23 103 čt 23.8. 7:2823.8. 19:59 7191+7290
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os. vozidlem na Kolbenově DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.