Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7191

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176280

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 392 265 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
23 102 st 13.12. 7:1113.12. 10:30 7290+7191*MU
Zvl 172 ne 10.12. 8:0010.12. 15:00 7191*1
Zvl 172 so 9.12. 8:009.12. 20:00 7191*2
23 102 pá 24.11. 7:2424.11. 19:22 7290+7191
23 101 čt 23.11. 6:5323.11. 20:34 7290+7191
23 102 ne 19.11. 7:2319.11. 19:36 7290+7191
23 102 so 18.11. 7:2318.11. 19:36 7290+7191
23 104 pá 17.11. 9:3817.11. 19:38 7290+7191
23 102 čt 16.11. 7:2416.11. 19:22 7290+7191
23 104 st 15.11. 8:0615.11. 20:06 7290+7191
23 102 út 14.11. 7:2414.11. 19:22 7290+7191
23 104 po 13.11. 8:0613.11. 20:06 7290+7191
23 102 ne 12.11. 7:2312.11. 19:36 7290+7191
23 104 so 11.11. 9:3811.11. 20:36 7290+7191
23 102 pá 10.11. 7:2410.11. 19:22 7290+7191
23 104 čt 9.11. 8:069.11. 20:06 7290+7191
23 103 st 8.11. 7:508.11. 19:37 7290+7191
23 103 út 7.11. 7:507.11. 19:37 7290+7191
23 103 po 6.11. 7:506.11. 19:37 7290+7191
23 102 ne 5.11. 7:235.11. 19:36 7290+7191
23 104 pá 3.11. 8:063.11. 20:06 7290+7191
23 102 čt 2.11. 7:242.11. 19:22 7290+7191
23 104 st 1.11. 8:061.11. 20:06 7290+7191
23 102 po 30.10. 7:2430.10. 19:22 7290+7191
23 106 ne 29.10. 13:1629.10. 19:07 7290+7191
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zkoušky konstrukce Hlávkova mostu
*2 = zkoušky konstrukce Hlávkova mostu

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.