Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7191

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176280

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 466 776 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 110 út 19.1. 5:5919.1. 19:07 7191+7235
15 110 po 18.1. 5:5918.1. 19:07 7191+7235
15 110 pá 15.1. 5:5915.1. 19:07 7191+7235
15 110 čt 14.1. 9:5014.1. 19:07 7191+7235*Z
15 110 st 13.1. 5:5913.1. 8:50 7191+7235*MU
15 110 út 12.1. 5:5912.1. 19:07 7191+7235
15 110 po 11.1. 5:5911.1. 19:07 7191+7235
22 124 ne 3.1. 9:473.1. 20:08 7191+7235
22 125 so 2.1. 8:022.1. 20:23 7191+7235
22 123 pá 1.1. 9:331.1. 19:53 7191+7235
Rok 2020
22 124 ne 27.12. 9:4727.12. 20:08 7191+7235
22 122 so 26.12. 9:2326.12. 19:38 7191+7235
22 123 pá 25.12. 9:3325.12. 19:53 7191+7235
22 124 ne 20.12. 9:4720.12. 20:08 7191+7235
22 125 so 19.12. 8:0219.12. 9:30 7191+7234*MU*1
15 110 út 15.12. 5:5915.12. 19:07 7191+7234
15 110 po 14.12. 5:5914.12. 19:07 7191+7234
15 110 pá 11.12. 5:5911.12. 19:07 7191+7234
15 110 čt 10.12. 5:5910.12. 19:07 7191+7234
15 102 st 9.12. 6:289.12. 21:38 7191+7234
15 110 út 8.12. 6:008.12. 19:07 7191+7234
15 102 po 7.12. 6:287.12. 21:38 7191+7234
15 106 ne 6.12. 9:326.12. 22:27 7191+7234
15 105 so 5.12. 5:125.12. 22:08 7191+7234
15 104 st 21.10. 6:4221.10. 19:57 7191+7275
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7144+7189
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada zrychlovače vozu 7234

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.