Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7191

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176280

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 452 991 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 104 po 6.1. 7:156.1. 20:06 7191+7290
23 104 pá 3.1. 7:153.1. 20:07 7191+7290
Rok 2019
23 105 ne 22.12. 7:3922.12. 20:07 7191+7290
23 102 so 21.12. 7:5821.12. 19:37 7191+7290
23 104 pá 20.12. 7:1520.12. 17:00 7191+7290*MU
23 104 čt 19.12. 7:1519.12. 20:06 7191+7290
23 104 st 18.12. 7:1518.12. 20:06 7191+7290
23 104 út 17.12. 7:1517.12. 20:06 7191+7290
23 104 po 16.12. 7:1516.12. 20:06 7191+7290
23 106 ne 15.12. 9:1415.12. 20:22 7191+7290
23 102 so 14.12. 7:5814.12. 19:37 7191+7290
23 103 st 4.12. 6:484.12. 19:39 7191+7290
23 103 út 3.12. 12:303.12. 19:39 7191+7290*Z
23 104 ne 1.12. 7:191.12. 18:10 7191+7290*MU
23 105 so 30.11. 7:3030.11. 20:07 7191+7290
23 103 st 27.11. 6:4827.11. 19:39 7191+7290
23 104 út 26.11. 7:1526.11. 20:06 7191+7290
23 103 po 25.11. 6:4825.11. 19:39 7191+7290
23 103 pá 22.11. 6:4822.11. 19:39 7191+7290
23 104 pá 15.11. 7:1515.11. 20:06 7191+7290
23 103 st 6.11. 5:526.11. 19:14 7191+7290
23 104 út 5.11. 6:015.11. 19:29 7191+7290
23 103 po 4.11. 5:524.11. 19:14 7191+7290
23 106 ne 3.11. 9:143.11. 20:22 7191+7290
23 104 so 2.11. 7:112.11. 12:10 7191+7290*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7205+7188

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.