Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7191

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176280

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 424 806 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 út 23.4. 5:4623.4. 21:42 7191+7205
23 107 po 22.4. 8:1822.4. 22:05 7191+7205
23 105 ne 21.4. 7:3421.4. 21:20 7191+7205
23 105 so 20.4. 7:4520.4. 21:20 7191+7205
23 104 pá 19.4. 7:2319.4. 21:05 7191+7205
23 104 čt 18.4. 6:0618.4. 22:05 7191+7205
23 107 st 17.4. 6:5317.4. 21:21 7191+7205
23 106 út 16.4. 6:3816.4. 21:05 7191+7205
23 107 po 15.4. 6:5315.4. 21:21 7191+7205
23 104 ne 14.4. 7:0114.4. 21:05 7191+7205
23 102 so 13.4. 7:0013.4. 22:27 7191+7205
23 104 pá 12.4. 6:0612.4. 22:05 7191+7205
23 104 čt 11.4. 6:0611.4. 22:05 7191+7205
23 104 st 10.4. 6:0610.4. 22:05 7191+7205
23 107 út 9.4. 16:309.4. 21:21 7191+7205*Z
23 106 ne 7.4. 7:587.4. 21:42 7191+7205
23 106 so 6.4. 10:356.4. 21:42 7191+7205
23 103 pá 5.4. 5:465.4. 21:42 7191+7205
23 105 čt 4.4. 6:214.4. 22:27 7191+7205
23 104 st 3.4. 6:063.4. 22:05 7191+7205
23 104 út 2.4. 6:062.4. 22:05 7191+7205
23 103 po 1.4. 5:461.4. 21:42 7191+7205
23 102 ne 31.3. 8:3831.3. 22:27 7191+7205
23 104 so 30.3. 7:2630.3. 21:05 7191+7205
23 107 pá 29.3. 6:5329.3. 21:21 7191+7205
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8085+8013

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.