Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7142

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174393

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 701 977 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 110 st 12.5. 5:5812.5. 19:08 7191+7142
15 110 út 11.5. 5:5811.5. 19:08 7191+7142
15 110 po 12.4. 5:5812.4. 11:30 7191+7142*MU*1
15 110 pá 9.4. 5:589.4. 19:08 7191+7142
15 110 čt 8.4. 5:588.4. 19:08 7191+7142
15 110 st 7.4. 5:587.4. 19:08 7191+7142
15 110 út 6.4. 5:586.4. 19:08 7191+7142
15 110 čt 1.4. 5:581.4. 19:08 7191+7142
15 110 st 31.3. 5:5831.3. 19:08 7191+7142
15 110 út 30.3. 5:5830.3. 19:08 7191+7142
15 110 po 29.3. 5:5829.3. 19:08 7191+7142
15 110 čt 25.3. 5:5825.3. 19:08 7191+7142
15 110 st 24.3. 5:5824.3. 19:08 7191+7142
15 110 út 23.3. 5:5823.3. 19:08 7191+7142
15 110 po 22.3. 5:5822.3. 19:08 7191+7142
15 110 st 17.3. 5:5817.3. 12:30 7191+7142*MU
15 110 út 16.3. 5:5816.3. 19:08 7191+7142
15 110 po 15.3. 5:5815.3. 19:08 7191+7142
15 110 pá 12.3. 5:5812.3. 19:08 7191+7142
22 123 ne 3.1. 9:333.1. 19:53 7142+7275
22 123 so 2.1. 7:322.1. 19:53 7142+7275
22 124 pá 1.1. 9:471.1. 20:08 7142+7275
Rok 2020
22 122 ne 27.12. 9:2327.12. 19:38 7142+7275
22 123 so 26.12. 9:3326.12. 19:53 7142+7275
22 122 pá 25.12. 9:2325.12. 19:38 7142+7275
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada zrychlovače vozu 7191

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.