Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7142

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1985

V provozu od: 1985

Výrobní číslo: 174393

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 682 822 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 103 út 5.11. 5:525.11. 19:14 7142+7189
23 104 po 4.11. 6:014.11. 19:29 7142+7189
23 105 ne 3.11. 7:393.11. 20:07 7142+7189
23 105 so 2.11. 7:302.11. 20:07 7142+7189
23 105 pá 1.11. 6:191.11. 19:48 7142+7189
23 106 čt 31.10. 16:4531.10. 20:06 7142+7189*Z
23 104 st 30.10. 6:0130.10. 19:29 7142+7189
23 103 út 29.10. 5:5229.10. 19:14 7142+7189
23 106 po 28.10. 9:1428.10. 20:22 7142+7189
23 105 ne 27.10. 7:3927.10. 20:07 7142+7189
23 105 so 26.10. 7:3026.10. 20:07 7142+7189
23 103 pá 25.10. 6:4825.10. 19:39 7142+7189
23 104 čt 24.10. 7:1524.10. 20:06 7142+7189
23 103 út 22.10. 6:4822.10. 19:39 7142+7189
23 106 ne 20.10. 9:1420.10. 20:22 7142+7189
23 105 so 19.10. 7:3019.10. 20:07 7142+7189
23 104 čt 17.10. 7:1517.10. 20:06 7142+7189
23 104 st 16.10. 7:1516.10. 20:06 7142+7189
23 103 út 15.10. 6:4815.10. 19:39 7142+7189
23 105 ne 13.10. 7:3913.10. 20:07 7142+7144
23 103 út 8.10. 6:488.10. 19:39 7142+7144
23 104 po 7.10. 9:407.10. 20:06 7142+7144*Z1
23 106 ne 6.10. 9:146.10. 20:22 7142+7144
23 105 so 5.10. 7:305.10. 20:07 7142+7144
23 103 po 30.9. 6:4830.9. 19:39 7142+7144
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7262+7282
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8579

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.