Domovská vozovna: Hloubětín
Typ vozu: T3SUCS
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD
Rok výroby: 1985
V provozu od: 1985
Výrobní číslo: 174393
Profil kol: VM-U13
Dveře: Tatra, klasické lámací
Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 701 977 km
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 24 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 162 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 15800 kg Maximální zátěž: 27200 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41,7 kN Maximální zátěž: 65 kN |
Regulace: | 99stupňový zrychlovač TR37/040 |
Řadič: | HG14/24 |
Stupně řadiče: |
5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A) 5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A) 2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy) |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorgenerátor: |
SMD16Ab Výkon: 5 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Dveře: | ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7 |
Sedačky: | Laminát |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
Rok 2021 | ||||||
15 | 110 | st 12.5. 5:58 | 12.5. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | út 11.5. 5:58 | 11.5. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | po 12.4. 5:58 | 12.4. 11:30 | 7191+7142*MU*1 | ||
15 | 110 | pá 9.4. 5:58 | 9.4. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | čt 8.4. 5:58 | 8.4. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | st 7.4. 5:58 | 7.4. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | út 6.4. 5:58 | 6.4. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | čt 1.4. 5:58 | 1.4. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | st 31.3. 5:58 | 31.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | út 30.3. 5:58 | 30.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | po 29.3. 5:58 | 29.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | čt 25.3. 5:58 | 25.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | st 24.3. 5:58 | 24.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | út 23.3. 5:58 | 23.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | po 22.3. 5:58 | 22.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | st 17.3. 5:58 | 17.3. 12:30 | 7191+7142*MU | ||
15 | 110 | út 16.3. 5:58 | 16.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | po 15.3. 5:58 | 15.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
15 | 110 | pá 12.3. 5:58 | 12.3. 19:08 | 7191+7142 | ||
22 | 123 | ne 3.1. 9:33 | 3.1. 19:53 | 7142+7275 | ||
22 | 123 | so 2.1. 7:32 | 2.1. 19:53 | 7142+7275 | ||
22 | 124 | pá 1.1. 9:47 | 1.1. 20:08 | 7142+7275 | ||
Rok 2020 | ||||||
22 | 122 | ne 27.12. 9:23 | 27.12. 19:38 | 7142+7275 | ||
22 | 123 | so 26.12. 9:33 | 26.12. 19:53 | 7142+7275 | ||
22 | 122 | pá 25.12. 9:23 | 25.12. 19:38 | 7142+7275 |