Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7235

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176324

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 609 178 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2021
15 110 čt 4.3. 5:594.3. 10:00 7191+7235*MU*1
15 110 st 3.3. 5:593.3. 19:06 7191+7235
15 110 út 2.3. 5:592.3. 19:06 7191+7235
15 110 po 1.3. 5:591.3. 19:06 7191+7235
15 110 pá 26.2. 5:5926.2. 19:06 7191+7235
15 110 čt 25.2. 5:5925.2. 19:06 7191+7235
15 110 st 24.2. 5:5924.2. 19:06 7191+7235
15 110 út 23.2. 5:5923.2. 19:06 7191+7235
15 110 po 22.2. 5:5922.2. 19:06 7191+7235
15 106 ne 21.2. 9:3221.2. 22:26 7191+7235
15 105 so 20.2. 5:1220.2. 22:07 7191+7235
15 110 pá 19.2. 5:5919.2. 19:06 7191+7235
15 110 čt 18.2. 5:5918.2. 7:25 7191+7235*MU
15 110 st 10.2. 5:5910.2. 19:06 7191+7235
15 110 út 9.2. 5:599.2. 19:06 7191+7235
15 110 po 8.2. 5:598.2. 19:06 7191+7235
15 110 pá 5.2. 5:595.2. 19:06 7191+7235
15 110 čt 4.2. 5:594.2. 8:00 7191+7235*MU
15 110 st 3.2. 5:593.2. 8:00 7191+7235*MU
15 110 út 2.2. 5:592.2. 19:06 7191+7235
15 110 po 1.2. 5:591.2. 19:06 7191+7235
15 106 ne 31.1. 9:3231.1. 22:26 7191+7235
15 105 so 30.1. 5:1230.1. 22:08 7191+7235
15 110 út 19.1. 5:5919.1. 19:07 7191+7235
15 110 po 18.1. 5:5918.1. 19:07 7191+7235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada zrychlovače

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.