Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3SUCS ev. č. 7235

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176324

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 538 939 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
23 105 ne 22.4. 7:5922.4. 19:46 7234+7235
23 104 so 21.4. 7:3621.4. 20:31 7234+7235
23 105 ne 15.4. 7:4615.4. 19:46 7234+7235
23 101 so 14.4. 6:5314.4. 19:46 7234+7235
23 104 čt 12.4. 7:5312.4. 13:30 7234+7235*MU
23 102 st 11.4. 7:0811.4. 19:39 7234+7235
23 104 út 10.4. 7:5310.4. 20:17 7234+7235
23 102 po 9.4. 7:089.4. 19:39 7234+7235
23 102 ne 8.4. 7:068.4. 20:31 7234+7235
23 104 so 7.4. 10:587.4. 20:31 7234+7235
23 103 pá 6.4. 7:376.4. 19:59 7234+7235
23 102 čt 5.4. 7:085.4. 19:39 7234+7235
23 103 st 4.4. 7:374.4. 19:59 7234+7235
23 104 út 3.4. 7:533.4. 20:17 7234+7235
23 105 po 2.4. 7:592.4. 19:46 7234+7235
23 103 ne 1.4. 7:311.4. 20:46 7234+7235
23 102 so 31.3. 7:0331.3. 20:01 7234+7235
23 103 pá 30.3. 7:2130.3. 20:16 7234+7235
23 101 čt 29.3. 6:3929.3. 20:43 7234+7235
23 104 st 28.3. 7:5228.3. 20:15 7234+7235
23 103 út 27.3. 7:3627.3. 19:47 7234+7235
23 102 po 26.3. 17:2526.3. 19:32 7234+7235*Z
23 102 čt 22.3. 7:1022.3. 19:32 7234+7235
23 103 st 21.3. 7:3621.3. 19:47 7234+7235
23 104 út 20.3. 7:5220.3. 20:15 7234+7235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7191+7144

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.