Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3SUCS ev. č. 7235

Domovská vozovna: Hloubětín

Typ vozu: T3SUCS

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1987

V provozu od: 1987

Výrobní číslo: 176324

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Vertex / Plastimat Hradec Králové, laminátová skořepina. Vývoj: středisko plastických hmot ČKD Praha. Design: Miroslav Navrátil

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 603 058 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 24
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 162 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 15800 kg
Maximální zátěž: 27200 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41,7 kN
Maximální zátěž: 65 kN
Regulace: 99stupňový zrychlovač TR37/040
Řadič: HG14/24
Stupně řadiče: 5x jízda (220A,290A,360A,420A,480A)
5x brzda (140A,170A,210A,250A,340A)
2x kolejnicová brzda (zároveň s pátým stupněm elektrodynamické brzdy)
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorgenerátor: SMD16Ab
Výkon: 5 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Dveře: ČKD, pohon ČKD/MEZ TS030-DS7
Sedačky: Laminát
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 111 pá 23.10. 7:5423.10. 19:17 7144+7235
15 111 čt 22.10. 7:5422.10. 19:17 7144+7235
15 111 st 21.10. 7:5421.10. 15:30 7144+7235*MU
15 111 út 20.10. 7:5420.10. 19:17 7144+7235
15 111 út 13.10. 7:5413.10. 19:17 7144+7235
15 111 po 12.10. 7:5412.10. 19:17 7144+7235
15 111 pá 9.10. 7:549.10. 19:17 7144+7235
15 104 čt 8.10. 6:428.10. 19:57 7144+7235
15 111 st 7.10. 7:547.10. 19:17 7144+7235
15 111 út 6.10. 7:546.10. 19:17 7144+7235
15 111 po 5.10. 7:545.10. 19:17 7144+7235
15 105 so 3.10. 5:123.10. 21:53 7234+7235
15 104 pá 2.10. 6:422.10. 19:57 7234+7235
15 104 čt 1.10. 6:421.10. 19:57 7234+7235
15 104 st 30.9. 6:4230.9. 19:57 7234+7235
15 104 út 29.9. 6:4229.9. 19:57 7234+7235
15 106 ne 27.9. 9:3227.9. 22:08 7234+7235
15 104 pá 25.9. 6:4225.9. 19:57 7234+7235
15 104 čt 24.9. 6:4224.9. 19:57 7234+7235
15 104 st 23.9. 16:1023.9. 19:57 7234+7235*Z
15 103 ne 13.9. 4:5213.9. 21:23 7234+7235
Zvl 111 so 12.9. 12:0012.9. 16:00 7234+7235
15 104 pá 11.9. 6:4211.9. 19:57 7234+7235
15 104 čt 10.9. 6:4210.9. 19:57 7234+7235
15 104 st 9.9. 6:429.9. 19:57 7234+7235
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 7142+7189

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.