Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8601

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Mobilní tabla (od 16. 3. 2015 do 17. 4. 2015)

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179821

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 121 930 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Zvl 872 so 20.5. 7:0020.5. 18:00 8601*1
Zvl 889 pá 19.5. 10:3019.5. 18:30 8601+8750*2
23 806 ne 14.5. 10:2014.5. 19:55 8601
23 805 so 13.5. 7:4613.5. 17:45 8601*MU*3
23 806 po 10.4. 10:2010.4. 15:15 8601*MU
23 806 ne 9.4. 10:209.4. 19:55 8601
23 804 so 8.4. 7:268.4. 19:55 8601
23 805 pá 7.4. 7:467.4. 20:10 8601
5+23 831 so 1.4. 9:041.4. 19:55 8601
23 801 po 27.3. 7:2327.3. 19:24 8601
Zvl 885 ne 26.2. 10:3026.2. 13:00 8601
23 801 ne 8.1. 7:258.1. 20:02 8601
23 805 so 7.1. 7:457.1. 20:02 8601
Rok 2022
23 806 ne 11.12. 10:1911.12. 19:47 8601
23 804 so 10.12. 7:2510.12. 19:47 8601
23 806 ne 13.11. 10:1913.11. 19:47 8601
23 804 so 12.11. 7:2512.11. 19:47 8601
23 806 ne 9.10. 10:199.10. 19:47 8601
23 804 so 8.10. 7:258.10. 19:47 8601
23 806 ne 11.9. 10:1911.9. 19:47 8601
23 805 so 10.9. 7:4510.9. 11:45 8601*MU
23 806 ne 14.8. 10:1914.8. 11:35 8601*MU*4
23 805 so 13.8. 7:4513.8. 20:02 8601
23 801 ne 10.7. 7:2510.7. 20:02 8601
23 804 so 9.7. 7:259.7. 19:47 8601
*1 = den otevřených dveří ve vozovně Vokovice
*2 = filmové natáčení
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*3 = technická závada dveří
*4 = technická závada na Karlově náměstí DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.