Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8601

Evidované reklamní polepy:
Mobilní tabla (od 16. 3. 2015 do 17. 4. 2015)

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 18. 8. 2017

Výrobní číslo: 179821

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 176 123 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
 5  309 pá 18.8. 13:5718.8. 22:28 8601+8602
 5  309 pá 18.8. 6:2818.8. 10:10 8601+8602
12 302 čt 17.8. 4:3917.8. 20:50 8601+8602
 9  325 st 16.8. 4:1317.8. 1:01 8601+8602
 9  325 út 15.8. 4:1316.8. 1:01 8601+8602
10 309 po 14.8. 15:2215.8. 1:24 8601+8602
20 307 po 14.8. 4:3114.8. 10:01 8601+8602
 9  328 pá 11.8. 16:0011.8. 22:51 8601+8602
20 302 st 9.8. 4:4610.8. 1:32 8601+8602
 9  328 út 8.8. 16:008.8. 22:51 8601+8602
16 315 út 8.8. 5:108.8. 10:05 8601+8602
 5  302 ne 6.8. 4:087.8. 1:21 8601
 5  305 so 5.8. 4:486.8. 1:28 8601
 5  312 pá 4.8. 4:544.8. 20:27 8601+8602
20 304 čt 3.8. 4:513.8. 21:42 8601+8602
 5  312 st 2.8. 4:542.8. 20:27 8601+8602
12 302 út 1.8. 4:391.8. 14:30 8601+8602*MU
 5  309 po 31.7. 13:561.8. 0:58 8601+8602
7+99 364 ne 30.7. 7:1231.7. 4:38 8601
25+94 352 pá 28.7. 22:0929.7. 5:53 8601
25+94 352 st 26.7. 22:0927.7. 5:53 8601
7+99 365 út 25.7. 20:0126.7. 5:10 8601
15+98 354 po 24.7. 21:1625.7. 5:45 8601
7+99 366 ne 23.7. 7:1924.7. 5:38 8601
 7  304 so 22.7. 4:2123.7. 0:47 8601
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.