Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8747

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180243

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 174 576 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 320 čt 21.11. 16:0321.11. 18:37 8747+8748
 7  307 čt 21.11. 5:1621.11. 9:59 8747+8748
 5  315 st 20.11. 4:5620.11. 22:28 8747+8748
sjMO 301 st 20.11. 3:2720.11. 4:11 8747
 9  326 út 19.11. 5:4020.11. 0:49 8747+8748
 5  315 po 18.11. 4:5618.11. 22:28 8747+8748
16 320 pá 15.11. 16:0315.11. 18:37 8747+8748
 7  307 pá 15.11. 5:1615.11. 9:59 8747+8748
 7  302 čt 14.11. 4:4114.11. 19:04 8747+8748
 9  307 st 13.11. 4:3313.11. 21:00 8747+8748
sjMO 301 st 13.11. 3:2713.11. 4:11 8747
 9  325 út 12.11. 15:2112.11. 20:07 8747+8748
 7  307 út 12.11. 5:1612.11. 9:59 8747+8748
 9  326 po 11.11. 5:4012.11. 0:49 8747+8748
17 312 ne 10.11. 4:1411.11. 0:14 8747+8748
17 303 so 9.11. 4:3210.11. 0:54 8747+8748
 9  326 pá 8.11. 5:409.11. 0:49 8747+8748
16 321 čt 7.11. 16:117.11. 18:45 8747+8748
 9  315 st 6.11. 5:027.11. 0:09 8747+8748
 9  318 út 5.11. 14:535.11. 19:37 8747+8748
 5  306 út 5.11. 5:575.11. 9:50 8747+8748*MU
 9  325 po 4.11. 15:214.11. 20:07 8747+8748
16 314 po 4.11. 7:024.11. 10:05 8747+8685
1+98 355 ne 3.11. 22:174.11. 4:58 8747
5+94 366 so 2.11. 21:033.11. 4:48 8747
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.