Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8747

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180243

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 071 017 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+31 811 po 22.1. 4:5422.1. 10:17 8747+8704
7+16 831 pá 19.1. 4:4619.1. 16:25 8747+8704*MU
15 810 čt 18.1. 13:5818.1. 19:48 8747+8704
6 818 čt 18.1. 5:2418.1. 10:30 8747+8704
11 804 st 17.1. 5:0917.1. 21:06 8747+8704
9 833 út 16.1. 7:1717.1. 0:12 8747+8704
24 805 po 15.1. 5:5015.1. 20:38 8747+8704
15 807 ne 14.1. 4:5915.1. 0:51 8747+8704
7+16 831 so 13.1. 5:3914.1. 1:15 8747+8704
6 811 pá 12.1. 4:2012.1. 23:59 8747+8704
7+16 831 čt 11.1. 5:0412.1. 1:15 8747+8704
1+10 814 út 9.1. 5:029.1. 19:57 8747+8704
1+10 812 po 8.1. 4:428.1. 21:33 8747+8704
7 805 ne 7.1. 5:047.1. 21:41 8747+8704
5 810 pá 5.1. 5:595.1. 21:06 8747+8704
24 803 čt 4.1. 6:064.1. 20:16 8747+8704
9 823 st 3.1. 5:013.1. 19:08 8747+8704
11 811 út 2.1. 14:432.1. 20:31 8747+8704
9 808 út 2.1. 7:072.1. 9:35 8747+8704
Rok 2017
15 804 ne 31.12. 4:1931.12. 21:58 8747+8704
15 806 so 30.12. 4:3931.12. 0:31 8747+8704
15 809 pá 29.12. 4:3929.12. 19:58 8747+8704
11 811 čt 28.12. 14:4328.12. 20:31 8747+8704
9 814 čt 28.12. 6:3528.12. 9:00 8747+8704
15 811 st 27.12. 4:5928.12. 0:31 8747+8704
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.