Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8747

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Vyřazení: 14. 9. 2020

Výrobní číslo: 180243

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 167 465 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2020
21 302 po 14.9. 6:3114.9. 9:48 8747
1+98 355 ne 13.9. 19:1714.9. 4:58 8747
1+98 355 so 12.9. 19:1713.9. 4:58 8747
7+99 366 pá 11.9. 21:2112.9. 4:07 8747
21 301 pá 11.9. 15:0011.9. 18:06 8747
Zvl 333 pá 11.9. 10:0011.9. 13:00 8747+8629*1
sjMO 301 pá 11.9. 3:2711.9. 4:11 8747+8629
 7  304 čt 10.9. 5:5310.9. 20:37 8747+8629
 9  322 st 9.9. 4:5310.9. 0:49 8747+8629
sjMO 301 st 9.9. 3:279.9. 4:11 8747+8629
16 319 út 8.9. 16:209.9. 0:33 8747+8629
 9  322 út 8.9. 4:538.9. 5:20 8747+8629*MU
sjMO 301 út 8.9. 3:278.9. 4:11 8747+8629
16 319 po 7.9. 16:208.9. 0:33 8747+8629
 9  334 po 7.9. 6:517.9. 9:30 8747+8629
 7  314 pá 4.9. 5:174.9. 10:04 8747+8629
 7  314 čt 3.9. 5:173.9. 7:50 8747+8629*MU
Cvič 331 st 2.9. 14:002.9. 22:00 8747+8629
 7  314 st 2.9. 5:172.9. 10:04 8747+8629
sjMO 301 st 2.9. 3:272.9. 4:11 8747+8629
 4  307 út 1.9. 6:111.9. 9:58 8747+8629
sjMO 301 út 1.9. 3:271.9. 4:11 8747+8629
Zvl 331 so 29.8. 23:0030.8. 5:00 8747+8629*2
Zvl 623 so 29.8. 9:0029.8. 18:00 8747+8629*3
17 315 pá 28.8. 6:1329.8. 1:14 8747+8629
*1 = převoz vozu 8629 na odstavení do vozovny Hloubětín
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*2 = fotoakce Den s T6
*3 = fotoakce Den s T6

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.