Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8747

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180243

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 180 171 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 314 čt 16.1. 15:1516.1. 23:34 8747+8748
1+96 361 st 8.1. 20:569.1. 5:01 8747
15 305 st 8.1. 14:588.1. 18:51 8747+8748
 5  304 st 8.1. 4:078.1. 10:13 8747+8748
 9  307 út 7.1. 4:337.1. 21:00 8747+8748
 5  315 po 6.1. 4:566.1. 22:28 8747+8748
Rok 2019
 9  320 pá 27.12. 15:2028.12. 0:49 8747+8748
 9  320 pá 27.12. 7:1527.12. 9:42 8747+8748
 9  328 po 23.12. 16:0023.12. 22:50 8747+8748
 7  312 po 23.12. 5:1923.12. 10:10 8747+8748
 7  307 pá 20.12. 15:1220.12. 21:57 8747+8748
20 314 pá 20.12. 4:4620.12. 10:00 8747+8748
 7  307 čt 19.12. 15:1219.12. 21:57 8747+8748
 9  318 čt 19.12. 6:1319.12. 8:44 8747+8748
sjMO 301 čt 19.12. 3:2719.12. 4:11 8747+8748
12 312 st 18.12. 14:3519.12. 1:04 8747+8748
 5  304 st 18.12. 4:0718.12. 10:14 8747+8748
12 312 út 17.12. 14:3518.12. 1:04 8747+8748
20 314 út 17.12. 4:4617.12. 10:00 8747+8748
 5  304 po 16.12. 14:5016.12. 20:55 8747+8748
 9  315 po 16.12. 5:0016.12. 7:50 8747+8748*MU
 9  326 pá 13.12. 5:4013.12. 8:00 8747+8748*MU
 9  329 st 11.12. 4:4011.12. 9:20 8747+8716
 9  325 út 10.12. 15:2110.12. 20:06 8747+8716
 5  304 út 10.12. 4:0710.12. 10:14 8747+8716
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.