Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8629

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179904

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 156 651 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 356 po 19.8. 21:3620.8. 5:22 8629
6+98 356 ne 18.8. 23:3619.8. 5:22 8621+8629
Cvič 333 pá 9.8. 6:009.8. 14:00 8629
sjMO 301 pá 9.8. 3:279.8. 4:11 8629
Cvič 307 čt 8.8. 14:008.8. 22:00 8629
5+99 361 st 7.8. 19:478.8. 1:06 8629*MU
15+98 351 út 6.8. 20:367.8. 5:43 8629
16+99 367 po 5.8. 22:086.8. 4:07 8629
14+94 362 ne 4.8. 22:035.8. 5:10 8629
2+99 368 so 3.8. 23:454.8. 5:36 8629*Z
1+98 354 pá 2.8. 21:253.8. 2:00 8629*MU
24+99 361 čt 1.8. 20:322.8. 4:37 8629
13+97 364 st 31.7. 20:291.8. 5:08 8629
14+94 363 út 30.7. 21:2731.7. 5:29 8629
15+99 367 po 29.7. 22:3530.7. 4:07 8629
13+97 364 ne 28.7. 20:2929.7. 5:08 8629
15+98 356 so 27.7. 23:1528.7. 5:23 8629
15+98 351 pá 26.7. 20:5127.7. 0:37 8629*MU
15+98 356 čt 25.7. 23:1526.7. 5:22 8629
1+98 355 so 6.7. 22:147.7. 4:58 8629
1+96 361 pá 5.7. 19:596.7. 5:04 8629
13+99 361 čt 4.7. 19:275.7. 4:45 8629
14+94 362 st 3.7. 22:064.7. 5:54 8629
13+99 361 út 2.7. 19:273.7. 5:10 8629
14+94 361 po 1.7. 21:212.7. 1:50 8629*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8455

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.