Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8629

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179904

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 103 198 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
36+99 369 so 21.7. 20:2922.7. 5:10 8629
36+99 369 pá 20.7. 21:5321.7. 5:10 8629
36+99 369 čt 19.7. 20:2720.7. 5:38 8629
7+99 360 st 18.7. 22:0219.7. 4:37 8629
1+98 353 út 17.7. 20:3918.7. 5:22 8629
1+98 353 po 16.7. 20:3917.7. 5:22 8629
36+94 351 ne 15.7. 20:2116.7. 5:25 8629
36+94 352 so 14.7. 18:4915.7. 5:53 8629
36+94 352 pá 13.7. 22:2314.7. 5:53 8629
7+99 363 čt 12.7. 21:1213.7. 4:07 8629
1+98 353 st 11.7. 20:3912.7. 5:22 8629
36+99 368 út 10.7. 20:3311.7. 5:10 8629
12+98 358 út 10.7. 2:2010.7. 5:46 8629*Z
Cvič 350 po 9.7. 6:009.7. 14:00 8629
sjMO 301 po 9.7. 3:279.7. 4:11 8629
36+94 352 so 7.7. 18:498.7. 5:53 8629
Cvič 378 so 7.7. 6:007.7. 14:00 8629
7+99 366 pá 6.7. 21:477.7. 4:02 8629
36+99 368 čt 5.7. 19:436.7. 4:42 8629
36+94 351 út 3.7. 20:354.7. 5:25 8629
12+98 358 po 2.7. 19:543.7. 5:46 8629
36+94 352 ne 1.7. 20:512.7. 5:53 8629
12+98 358 so 30.6. 19:541.7. 5:45 8629
15+98 354 pá 29.6. 21:3630.6. 5:45 8629
 9  318 pá 29.6. 14:5329.6. 19:37 8629+8630
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8745

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.