Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8629

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179904

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 142 551 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 305 čt 18.4. 14:5818.4. 18:51 8641+8629
 5  302 čt 18.4. 4:0718.4. 10:13 8641+8629
20 302 st 17.4. 4:2118.4. 0:23 8641+8629
 5  304 út 16.4. 5:4916.4. 21:09 8641+8629
 9  325 po 15.4. 15:2115.4. 20:07 8641+8629
 5  302 po 15.4. 4:0715.4. 10:13 8641+8629
 5  302 pá 12.4. 14:5012.4. 20:54 8641+8629
10 324 pá 12.4. 6:3212.4. 10:16 8641+8629
16 320 čt 11.4. 16:0311.4. 18:37 8641+8629
20 313 čt 11.4. 5:2011.4. 10:39 8641+8629
 9  329 st 10.4. 15:3710.4. 20:08 8641+8629
 7  307 st 10.4. 5:1610.4. 9:59 8641+8629
 9  315 út 9.4. 5:0210.4. 0:09 8641+8629
20 314 po 8.4. 15:138.4. 17:30 8641+8629*MU
20 314 po 8.4. 4:468.4. 9:59 8641+8629
5+94 369 so 6.4. 21:037.4. 4:23 8629
14+94 361 pá 5.4. 20:576.4. 5:54 8629
21 310 pá 5.4. 15:195.4. 18:36 8629
21 309 pá 5.4. 6:315.4. 9:48 8629
1+98 355 čt 4.4. 22:245.4. 4:58 8629
21 309 čt 4.4. 15:114.4. 18:28 8629
21 310 čt 4.4. 6:384.4. 9:56 8629
5+94 367 st 3.4. 21:474.4. 4:59 8629
21 311 st 3.4. 15:273.4. 18:46 8629
21 308 st 3.4. 6:233.4. 9:40 8629
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.