Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8670

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Vyřazení: 23. 10. 2017

Výrobní číslo: 179975

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 128 068 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2017
15 801 pá 20.10. 14:3820.10. 18:31 8682+8670
9 806 pá 20.10. 6:2720.10. 8:59 8737+8670
15 801 čt 19.10. 14:3819.10. 18:31 8737+8670
15 805 čt 19.10. 5:5119.10. 9:42 8737+8670
9 831 st 18.10. 5:0118.10. 23:59 8737+8670
5 805 út 17.10. 5:0717.10. 19:48 8737+8670
1 814 po 16.10. 14:4917.10. 1:12 8737+8670
1 814 po 16.10. 5:4116.10. 9:48 8737+8670
15 808 ne 15.10. 5:1915.10. 23:31 8737+8670
15 806 so 14.10. 4:3915.10. 0:31 8737+8670
9 809 pá 13.10. 8:2014.10. 0:36 8737+8670*Z
15 813 čt 12.10. 6:5412.10. 20:13 8737+8670
9 827 st 11.10. 4:5311.10. 18:52 8737+8670
15 805 út 10.10. 15:1011.10. 0:51 8737+8670
15 805 út 10.10. 5:5110.10. 9:42 8737+8670
9 817 po 9.10. 6:129.10. 20:12 8737+8670
11 801 pá 6.10. 4:296.10. 20:31 8737+8670
9 831 čt 5.10. 5:015.10. 23:59 8737+8670
9 817 st 4.10. 6:124.10. 20:12 8737+8670
1 809 út 3.10. 6:393.10. 20:11 8737+8670
9 804 po 2.10. 5:232.10. 19:32 8737+8670
1 802 so 30.9. 4:4830.9. 21:07 8737+8670
15 805 pá 29.9. 15:1030.9. 0:51 8737+8670
6 806 pá 29.9. 5:2029.9. 11:00 8737+8670*MU
15 808 čt 28.9. 17:2028.9. 23:31 8737+8670*Z1
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8730+8650
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8736+8734

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.