Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8737

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1997

V provozu od: 1997

Výrobní číslo: 180233

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 077 145 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 9  813 út 24.4. 6:4924.4. 9:19 8737+8721
 9  817 po 23.4. 6:1223.4. 20:12 8737+8721
3+6 821 pá 20.4. 4:2320.4. 22:11 8737+8721
 9  806 čt 19.4. 15:0520.4. 0:26 8737+8721
15 811 st 18.4. 15:2318.4. 19:34 8737+8721
3+6 822 st 18.4. 6:0618.4. 10:55 8737+8721
 9  823 út 17.4. 6:3517.4. 20:34 8737+8721
11 807 po 16.4. 5:4516.4. 22:43 8737+8721
6+9 832 ne 15.4. 7:3316.4. 0:16 8737+8721
 5  806 pá 13.4. 5:2013.4. 22:09 8737+8721
 9  831 čt 12.4. 5:0113.4. 0:09 8737+8721
 9  831 st 11.4. 5:0112.4. 0:09 8737+8721
 9  802 út 10.4. 5:1811.4. 0:16 8737+8721
 9  823 po 9.4. 6:359.4. 20:34 8737+8744
25+92 853 ne 8.4. 21:009.4. 5:49 8737
25+92 858 so 7.4. 21:578.4. 4:23 8737
26+91 853 pá 6.4. 22:477.4. 5:00 8737
24 802 pá 6.4. 6:536.4. 20:05 8737+8733
7+99 867 čt 5.4. 21:456.4. 4:42 8737
3+6 814 čt 5.4. 6:385.4. 17:51 8737+8750
25+92 853 st 4.4. 21:335.4. 5:49 8737
3+6 811 pá 30.3. 4:4030.3. 14:10 8737+8721*MU
11 802 čt 29.3. 6:4129.3. 20:41 8737+8721
 9  813 st 28.3. 6:4928.3. 9:19 8737+8721
 9  833 út 27.3. 7:1727.3. 12:10 8737+8721*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.