Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8647

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179952

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 173 749 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15+98 354 po 23.4. 21:3624.4. 5:43 8647
21 308 po 23.4. 15:0323.4. 18:20 8647
21 311 po 23.4. 6:4723.4. 10:06 8647
8+94 353 ne 22.4. 21:1323.4. 5:53 8647
7+99 369 so 21.4. 21:5722.4. 4:02 8647
26+99 366 pá 20.4. 23:2521.4. 5:10 8647*Z
Cvič 333 pá 20.4. 6:0020.4. 14:00 8647
sjMO 301 pá 20.4. 3:2720.4. 4:11 8647
Cvič 333 čt 19.4. 6:0019.4. 14:00 8647
26+99 366 čt 19.4. 2:0019.4. 5:38 8647*Z1
26+99 366 po 16.4. 20:4817.4. 5:38 8647
21 309 po 16.4. 15:1116.4. 18:28 8647
21 310 po 16.4. 6:3816.4. 9:56 8647
13+99 365 ne 15.4. 21:4516.4. 5:10 8647
26+99 366 so 14.4. 20:4915.4. 5:10 8647
7+99 368 pá 13.4. 21:0214.4. 5:36 8647
21 311 pá 13.4. 15:2713.4. 18:46 8647
21 308 pá 13.4. 6:2313.4. 9:40 8647
7+99 360 čt 12.4. 22:2213.4. 4:37 8647
21 307 čt 12.4. 14:5412.4. 18:12 8647
21 312 čt 12.4. 6:5512.4. 10:16 8647
1+98 353 st 11.4. 20:3612.4. 5:22 8647
21 312 st 11.4. 15:3511.4. 18:56 8647
21 307 st 11.4. 6:1111.4. 9:24 8647
7+99 363 út 10.4. 22:0211.4. 4:07 8647
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8620
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8304

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.