Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T6A5 ev. č. 8672

Domovská vozovna: Žižkov

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179977

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 083 381 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 801 út 23.1. 4:2923.1. 20:31 8694+8672
9 827 po 22.1. 15:5022.1. 18:52 8694+8672*Z
16 828 po 22.1. 6:4222.1. 7:25 8694+8672*MU*1
15 805 pá 19.1. 15:1020.1. 0:51 8694+8672
11 801 pá 19.1. 4:3619.1. 10:22 8694+8672
14 802 čt 18.1. 14:4018.1. 22:03 8694+8672
11 801 čt 18.1. 4:3618.1. 10:22 8694+8672
24 805 st 17.1. 5:5017.1. 20:38 8694+8672
26 814 út 16.1. 5:5416.1. 20:14 8694+8672
6 801 čt 11.1. 5:1211.1. 7:25 8694+8672*MU
24 803 út 9.1. 6:069.1. 18:10 8694+8672*MU
11 809 po 8.1. 4:368.1. 21:06 8694+8672
15 808 pá 5.1. 4:195.1. 23:51 8694+8672
1+10 818 čt 4.1. 5:505.1. 0:34 8694+8672
1+10 812 st 3.1. 4:423.1. 21:33 8694+8672
9 801 út 2.1. 12:153.1. 0:26 8694+8672*Z1
15 808 út 2.1. 4:192.1. 10:20 8694+8672*MU
9 818 po 1.1. 7:222.1. 0:16 8694+8672
Rok 2017
15 808 ne 31.12. 5:1931.12. 21:11 8694+8672
1 802 so 30.12. 4:4830.12. 21:07 8694+8672
9 808 pá 29.12. 15:2430.12. 0:56 8694+8672
6 812 pá 29.12. 5:2129.12. 11:02 8694+8672
7+16 831 čt 28.12. 5:3429.12. 1:05 8694+8672
11 801 st 27.12. 5:2228.12. 0:51 8694+8672
15 808 út 26.12. 5:1926.12. 23:31 8694+8672
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8725+8735
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Nádr. Vysočany
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8695+8727

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.