Jiný vůz:

Informace o tramvaji T6A5 ev. č. 8672

Domovská vozovna: Motol

Typ vozu: T6A5

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 1995

V provozu od: 1995

Výrobní číslo: 179977

Profil kol: PR-1

Dveře: IFE výklopné

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Zadní spřáhlo: Poloautomatické spřáhlo Georg Fischer Sécheron +GF+ s elektrickou hlavou

Sběrač proudu: Polopantograf Stemmann Fb500.54

Najeto: cca 1 181 444 km

Další poznámky:

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,64 m
Délka skříně samostatně: 14,7 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3420 mm
Vzdálenost čepů: 6700 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 920 mm
Počet míst k sezení: 25 (31)
Počet míst ke stání: 147 (119)
Maximální obsaditelnost: 172 osob / 150 osob ve verzi s dvojsedačkami
(při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 20600 kg
Maximální zátěž: 32700 kg
Hmotnost podvozku: 4310 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 55,5/47,7 kN
Maximální zátěž: 80,6/82,8 kN
Regulace: Polovodičová regulace TV-3
Pulzní měnič: PE 55A/B s tyristory TP967F/TV967F bez rekuperace
Střídač ST2
Statický měnič 2UKSBR-DB – =600V » =26 V; 3,9kW, 150A
Sběrač: Polopantograf Stemmann Fb500.54
Brzdič: LA13
Spřáhlo: Viz výše
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43 hypoidní s torzní vzpěrou
Řadič: Ruční řadič HH102/128
Stupně řadiče: 7x jízda (130-550A)
7x brzda (110-440A)
+ 2 stupně kolejnicové brzdy (současně s maximální elektrodynamickou)
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Kotoučová dvoustupňová brzda Dako M1, kolejnicová brzda FC41 – 70 kN
Trakční motor: 4x TE026/TDM5005
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 51,4 kW
Otáčky: 1610 ot./min.
Max. otáčky: 4350 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: vlastní
Dveře: IFE výklopné, pohon IFE LA30 R26
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: bílý RAL 9016
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
černý RAL 9005
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky + dveře: stříbrný RAL 9007
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  308 pá 24.1. 14:0924.1. 19:39 8672+8748
 9  318 čt 23.1. 14:5323.1. 19:37 8672+8748
20 314 čt 23.1. 4:4623.1. 9:59 8672+8748
 9  334 st 22.1. 15:5722.1. 20:30 8672+8748
20 310 st 22.1. 6:1222.1. 9:10 8672+8748*MU
16 321 út 21.1. 16:1121.1. 18:45 8672+8748
 9  334 út 21.1. 7:0921.1. 9:39 8672+8748
7+99 367 po 20.1. 22:2121.1. 4:37 8672
21 309 po 20.1. 15:1020.1. 18:28 8672
21 310 po 20.1. 6:3820.1. 9:56 8672
13+99 361 ne 19.1. 19:3020.1. 5:10 8672
14+94 361 so 18.1. 20:5719.1. 5:54 8672
1+96 361 pá 17.1. 20:0318.1. 5:01 8672
21 309 pá 17.1. 15:1017.1. 18:28 8672
21 310 pá 17.1. 6:3817.1. 9:56 8672
25+97 363 čt 16.1. 22:4817.1. 5:08 8672
21 308 čt 16.1. 15:0316.1. 18:20 8672
21 312 čt 16.1. 6:5516.1. 10:16 8672
7+99 366 st 15.1. 21:4116.1. 4:07 8672
21 311 st 15.1. 15:2715.1. 19:06 8672
21 308 st 15.1. 6:2315.1. 9:40 8672
14+94 361 út 14.1. 21:4015.1. 5:26 8672
21 311 út 14.1. 15:2714.1. 18:46 8672
21 308 út 14.1. 6:2314.1. 9:40 8672
13+99 361 po 13.1. 19:1314.1. 5:10 8672
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.