Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8579

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 7. 2010

Výrobní číslo: 164617

Původní evidenční číslo: 6959

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 752 781 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
22 522 st 28.12. 6:5228.12. 9:47 8275+8579
15 512 út 27.12. 15:3027.12. 19:37 8275+8579
15 506 út 27.12. 6:4027.12. 8:47 8275+8579
22 526 pá 23.12. 4:4624.12. 0:35 8275+8579
22 539 čt 22.12. 15:2922.12. 20:51 8275+8579
22 539 čt 22.12. 6:5222.12. 9:27 8275+8579
14 501 st 21.12. 6:4621.12. 22:57 8275+8579
26 108 út 20.12. 17:4020.12. 20:10 8275+8579*Z1
 7  102 po 19.12. 19:2019.12. 21:29 8275+8579*Z2
22 516 ne 18.12. 4:3919.12. 0:33 8275+8579
26 502 so 17.12. 5:0218.12. 0:48 8275+8579
22 541 pá 16.12. 6:5616.12. 9:35 8275+8579
22 535 čt 15.12. 14:5715.12. 20:21 8275+8579
22 539 čt 15.12. 6:5215.12. 9:27 8275+8579
22 116 st 14.12. 13:2014.12. 16:30 8275+8579*Z3
26 502 st 14.12. 5:5414.12. 9:08 8275+8579
26 512 út 13.12. 15:3113.12. 21:17 8275+8579
26 502 út 13.12. 5:5413.12. 9:08 8275+8579
26 512 po 12.12. 15:3112.12. 21:17 8275+8579
26 502 po 12.12. 5:5412.12. 9:08 8275+8579
 6  510 ne 11.12. 4:5312.12. 0:00 8275+8579
26 512 pá 9.12. 15:319.12. 21:17 8275+8579
22 537 pá 9.12. 6:219.12. 8:55 8275+8579
 6  518 čt 8.12. 4:338.12. 23:20 8275+8579
 6  504 st 7.12. 5:227.12. 18:21 8275+8579
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8363+8364
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8015+8009
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8518+8154

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.