Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8579

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 7. 2010

Výrobní číslo: 164617

Původní evidenční číslo: 6959

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 571 241 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  501 út 21.1. 6:0921.1. 9:47 8258+8579
16 517 po 20.1. 5:4220.1. 23:08 8258+8579
22 510 ne 19.1. 4:2420.1. 0:22 8258+8579
22 521 so 18.1. 4:3419.1. 1:19 8258+8579
10 324 čt 16.1. 7:3016.1. 10:16 8258+8579*Z
14 513 st 15.1. 5:4115.1. 22:57 8258+8579
14 514 út 14.1. 4:5114.1. 21:05 8258+8579
16 515 po 13.1. 5:3214.1. 1:38 8258+8579
22 511 ne 12.1. 5:0412.1. 22:08 8258+8579
22 501 so 11.1. 7:4512.1. 0:22 8258+8579
22 523 pá 10.1. 5:2010.1. 19:33 8258+8579
14 513 čt 9.1. 5:419.1. 22:57 8258+8579
14 513 st 8.1. 5:418.1. 22:57 8258+8579
 8  503 út 7.1. 4:088.1. 0:13 8258+8579
22 505 po 6.1. 4:597.1. 1:19 8258+8579
22 512 ne 5.1. 10:486.1. 0:42 8258+8579
 6  501 so 4.1. 5:215.1. 0:15 8258+8579
 8  505 pá 3.1. 5:193.1. 23:18 8258+8579
25 509 čt 2.1. 4:512.1. 21:19 8258+8579
14+16 533 st 1.1. 6:432.1. 0:51 8258+8579
Rok 2019
14 501 so 28.12. 6:0428.12. 22:20 8258+8579
22 522 pá 27.12. 5:5927.12. 20:35 8258+8579
22 520 čt 26.12. 10:1027.12. 0:08 8258+8579
14+16 533 st 25.12. 6:4326.12. 0:51 8258+8579
 8  507 út 24.12. 4:0824.12. 17:59 8258+8579
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9370

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.