Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8579

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 7. 2010

Výrobní číslo: 164617

Původní evidenční číslo: 6959

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 597 395 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 508 út 23.6. 6:1723.6. 20:19 8552+8579
 3  515 po 22.6. 14:3022.6. 20:44 8552+8579
 3  516 po 22.6. 3:5722.6. 10:07 8552+8579
17 508 ne 21.6. 7:5022.6. 1:41 8552+8579
17 508 pá 19.6. 6:1719.6. 20:19 8552+8579
 7  511 čt 18.6. 5:5718.6. 21:28 8552+8579
 3  511 út 16.6. 4:3716.6. 20:06 8552+8579
17 504 po 15.6. 5:4215.6. 22:10 8552+8579
17 506 ne 14.6. 9:2715.6. 1:20 8552+8579
17 515 so 13.6. 6:0914.6. 1:41 8552+8579
17 508 pá 12.6. 6:1712.6. 20:19 8552+8579
 6  515 čt 11.6. 4:5711.6. 10:40 8552+8579
 6  515 st 10.6. 4:5710.6. 10:40 8280+8579
17 506 út 9.6. 4:0410.6. 1:20 8280+8579
 3  507 po 8.6. 4:178.6. 22:14 8280+8579
17 507 ne 7.6. 7:308.6. 1:11 8280+8579
17 504 čt 4.6. 5:424.6. 22:10 8280+8579
 4  505 st 3.6. 6:473.6. 10:14 8280+8579
 6  511 út 2.6. 7:002.6. 22:06 8280+8579*Z
 7  508 po 1.6. 6:011.6. 20:19 8280+8579
22 501 so 30.5. 4:3331.5. 0:18 8278+8579
 7  502 pá 29.5. 6:5729.5. 21:15 8278+8579
22 508 čt 28.5. 6:4628.5. 19:10 8278+8579
22 517 út 26.5. 5:2626.5. 20:36 8278+8579
 7  510 po 25.5. 4:5425.5. 20:39 8278+8579
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8528+8570

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.