Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8579

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 7. 2010

Výrobní číslo: 164617

Původní evidenční číslo: 6959

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 639 890 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 508 st 21.4. 4:3421.4. 21:31 8262+8579
22 506 út 20.4. 6:2820.4. 21:17 8262+8579
15 506 st 14.4. 5:2214.4. 21:55 8262+8579
24 508 út 13.4. 6:2713.4. 19:22 8262+8579
14 513 po 12.4. 6:0412.4. 20:05 8262+8579
16 502 ne 11.4. 4:2011.4. 22:26 8262+8579
22 513 so 10.4. 6:4410.4. 23:08 8262+8579
22 508 pá 9.4. 4:349.4. 21:31 8262+8579
22 512 čt 8.4. 4:458.4. 22:30 8262+8579
26 512 st 7.4. 4:217.4. 20:53 8262+8579
26 506 út 6.4. 6:056.4. 22:58 8262+8579
26 505 po 5.4. 4:395.4. 21:52 8262+8579
14 509 ne 4.4. 4:594.4. 21:26 8262+8579
22 504 so 3.4. 7:153.4. 22:08 8262+8579
 6  509 pá 2.4. 5:012.4. 21:54 8262+8579
22 512 čt 1.4. 4:451.4. 22:30 8262+8579
26 506 st 31.3. 7:4531.3. 22:58 8262+8579*Z
26 707 st 31.3. 6:2531.3. 7:45 8262+8579*Z
26 506 st 31.3. 6:0531.3. 6:25 8262+8579*MU
 8  505 út 30.3. 5:2030.3. 22:33 8262+8579
22 506 po 29.3. 6:2729.3. 21:17 8262+8579
10 507 ne 28.3. 8:3728.3. 22:13 8262+8579
 6  509 so 27.3. 5:0127.3. 21:54 8262+8579
22 501 pá 26.3. 5:4126.3. 23:08 8262+8579
 8  505 čt 25.3. 5:2025.3. 22:33 8262+8579
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9307
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.