Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8579

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 7. 2010

Výrobní číslo: 164617

Původní evidenční číslo: 6959

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 685 325 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+26 531 st 8.12. 4:228.12. 20:33 8264+8579
15 505 út 7.12. 14:498.12. 0:25 8264+8579
7+26 531 po 6.12. 4:226.12. 20:33 8264+8579
 8  508 ne 5.12. 5:066.12. 1:00 8264+8579
7+22 536 so 4.12. 4:395.12. 0:12 8264+8579
14 502 pá 3.12. 5:003.12. 23:53 8264+8579
14 502 čt 2.12. 5:002.12. 23:53 8264+8579
15 511 st 1.12. 4:471.12. 21:18 8264+8579
 4  503 út 30.11. 15:1630.11. 18:45 8264+8579
 4  501 út 30.11. 7:0830.11. 9:01 8264+8579
 4  501 po 29.11. 15:0029.11. 18:29 8264+8579
22 524 po 29.11. 6:5829.11. 9:34 8264+8579
14 506 ne 28.11. 7:0628.11. 21:18 8264+8579
14 502 so 27.11. 7:0627.11. 22:12 8264+8579
26 502 pá 26.11. 14:0526.11. 22:52 8264+8579
22 524 pá 26.11. 6:5826.11. 9:34 8264+8579
 4  509 čt 25.11. 14:5325.11. 18:29 8264+8579
 6  509 st 24.11. 6:4324.11. 8:50 8264+8579
 8  510 út 23.11. 4:4623.11. 19:42 8264+8579
26 516 po 22.11. 11:0023.11. 0:48 8264+8579*Z1
14 503 so 20.11. 4:5620.11. 13:30 8264+8579*MU
22 518 pá 19.11. 4:3919.11. 20:20 8264+8579
22 516 st 17.11. 4:3917.11. 23:55 8264+8579
 6  509 út 16.11. 14:3517.11. 0:02 8264+8579
 4  511 út 16.11. 6:3216.11. 10:01 8264+8579
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8575
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.