Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8579

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 7. 2010

Výrobní číslo: 164617

Původní evidenční číslo: 6959

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 557 411 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 515 út 19.11. 5:3220.11. 1:38 8258+8579
22 521 po 18.11. 7:0218.11. 20:20 8258+8579
14 504 ne 17.11. 6:4917.11. 23:08 8258+8579
 8  507 so 16.11. 4:0816.11. 20:18 8258+8579
22 505 pá 15.11. 4:5916.11. 1:19 8258+8579
 4  512 st 13.11. 15:1513.11. 18:52 8272+8579
 4  501 st 13.11. 6:0913.11. 9:47 8272+8579
14 513 út 12.11. 5:4112.11. 22:57 8272+8579
22 524 po 11.11. 5:3811.11. 22:28 8272+8579
Zvl 508 ne 10.11. 7:0010.11. 9:00 8272+8579*1
 6  507 pá 8.11. 6:379.11. 0:01 8272+8579
22 503 čt 7.11. 6:118.11. 0:08 8272+8579
21 506 st 6.11. 15:406.11. 19:35 8272+8579
21 506 st 6.11. 6:136.11. 9:41 8272+8579
26 501 út 5.11. 14:175.11. 20:19 8272+8579
 4  510 út 5.11. 5:475.11. 9:23 8272+8579
22 513 po 4.11. 6:394.11. 20:29 8272+8579
 6  506 ne 3.11. 7:064.11. 0:21 8272+8579
22 519 so 2.11. 6:312.11. 21:58 8272+8579
22 532 pá 1.11. 6:212.11. 0:32 8272+8579
22 513 čt 31.10. 6:3931.10. 20:29 8272+8579
22 536 st 30.10. 6:4930.10. 19:27 8272+8579
 4  505 út 29.10. 14:5929.10. 18:59 8272+8579
21 506 út 29.10. 6:1329.10. 9:41 8272+8579
22 502 po 28.10. 8:5028.10. 21:00 8272+8579*MU
*1 = pokrytí provozu linky 8 při výpadku napájení v Karlíně
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.