Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8579

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 7. 2010

Výrobní číslo: 164617

Původní evidenční číslo: 6959

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 621 635 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 509 po 18.1. 5:5918.1. 18:45 8262+8579
26 507 ne 17.1. 4:5817.1. 22:22 8262+8579
26 509 so 16.1. 4:3816.1. 22:09 8262+8579
 8  505 pá 15.1. 5:2015.1. 22:33 8262+8579
26 512 čt 14.1. 4:2114.1. 20:53 8262+8579
22 515 st 13.1. 5:3913.1. 22:48 8262+8579
 8  511 po 11.1. 4:2911.1. 21:38 8262+8579
Rok 2020
22 516 po 28.12. 4:2528.12. 21:59 8274+8579
22 506 ne 27.12. 4:2527.12. 22:41 8274+8579
22+97 565 čt 24.12. 6:4425.12. 0:20 8274+8579
 2  512 st 23.12. 5:3823.12. 23:26 8274+8579
22 518 út 22.12. 4:4522.12. 19:00 8274+8579
22 518 po 21.12. 16:0021.12. 19:00 8274+8579*Z
 4  505 ne 20.12. 9:2020.12. 19:49 8274+8579
 6  501 so 19.12. 5:2119.12. 22:14 8274+8579
 2  511 pá 18.12. 4:4918.12. 22:47 8274+8579
 6  501 čt 17.12. 5:3117.12. 20:34 8274+8579
 8  511 st 16.12. 10:0016.12. 21:38 8274+8579*Z1
22 506 út 15.12. 5:4015.12. 16:20 8274+8579*MU
22 520 po 14.12. 5:0114.12. 21:50 8274+8579
 6  509 ne 13.12. 5:0113.12. 21:54 8274+8579
26 701 so 12.12. 9:1012.12. 11:10 8274+8579*Z2
2+92 572 pá 4.12. 16:205.12. 5:29 8274+8579*Z3
14 513 čt 3.12. 6:043.12. 20:04 8274+8579
14 513 st 2.12. 6:042.12. 20:04 8274+8579
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9313
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8276+8569
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9300
*Z3 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8284

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.