Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8579

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 7. 2010

Výrobní číslo: 164617

Původní evidenční číslo: 6959

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 832 273 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 502 dnes 5:5524.1. 20:51 8579+8401
26 507 čt 23.1. 5:0323.1. 23:44 8579+8401
12 515 st 22.1. 6:0723.1. 1:30 8579+8401
 4  503 út 21.1. 5:1321.1. 21:09 8579+8401
22 509 po 20.1. 5:0621.1. 0:35 8579+8401
15 505 ne 19.1. 5:0919.1. 21:21 8579+8401
 7  512 so 18.1. 4:5619.1. 0:34 8579+8401
6+14 501 pá 17.1. 7:0018.1. 0:37 8579+8401
6+14 509 čt 16.1. 4:5216.1. 19:09 8579+8401
22 509 st 15.1. 5:0616.1. 0:35 8579+8401
12 515 út 14.1. 6:0715.1. 1:30 8579+8401
26 502 po 13.1. 4:2613.1. 19:51 8579+8401
12 504 ne 12.1. 5:0113.1. 0:50 8579+8401
15 503 so 11.1. 14:4511.1. 20:51 8579+8401*Z1
26 513 pá 10.1. 6:1411.1. 0:44 8579+8401
22 506 čt 9.1. 4:349.1. 21:11 8579+8401
22 503 st 8.1. 4:448.1. 23:14 8579+8401
22 509 út 7.1. 5:068.1. 0:35 8579+8401
 4  504 po 6.1. 5:316.1. 21:19 8579+8401
6+14 507 pá 3.1. 5:413.1. 8:59 8579+8401
26 516 čt 2.1. 6:332.1. 22:01 8579+8401
22 513 st 1.1. 6:441.1. 23:55 8579+8401
Rok 2024
22 512 po 30.12. 5:3230.12. 19:34 8579+8401
 7  504 pá 27.12. 5:3328.12. 0:08 8579+8401
15 505 čt 26.12. 13:1526.12. 21:21 8579+8401*Z2
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9355
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8558+8559

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.