Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8579

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 15. 7. 2010

Výrobní číslo: 164617

Původní evidenční číslo: 6959

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 540 311 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
6+15 514 so 17.8. 5:0618.8. 0:37 8279+8579
 6  505 pá 16.8. 4:4617.8. 0:55 8279+8579
 6  503 út 13.8. 4:2613.8. 10:15 8279+8579*MU
22 523 po 12.8. 6:3912.8. 20:23 8279+8579
22 503 ne 11.8. 8:4312.8. 0:34 8279+8579
22 503 so 10.8. 6:2511.8. 0:34 8279+8579
22 503 pá 9.8. 5:4410.8. 0:34 8279+8579
22 505 čt 8.8. 5:269.8. 0:53 8279+8579
 6  506 po 5.8. 5:065.8. 14:10 8279+8579*MU
 6  507 ne 4.8. 5:064.8. 23:35 8279+8579
22 501 so 3.8. 8:314.8. 0:13 8279+8579
22 519 pá 2.8. 5:582.8. 22:10 8279+8579
 6  505 čt 1.8. 5:062.8. 0:35 8279+8579
22 519 st 31.7. 5:5831.7. 22:10 8279+8579
22 519 út 30.7. 5:5830.7. 22:10 8279+8579
 6  503 po 29.7. 4:4629.7. 22:24 8279+8579
 6  506 ne 28.7. 5:0629.7. 0:19 8279+8579
22 501 so 27.7. 8:3128.7. 0:13 8279+8579
22 503 čt 25.7. 5:4425.7. 21:40 8279+8579*MU
22 511 st 24.7. 5:4025.7. 1:09 8279+8579
22 503 po 22.7. 4:3423.7. 0:09 8279+8579
22 512 ne 21.7. 10:4822.7. 0:43 8279+8579
 9  508 pá 19.7. 4:3519.7. 20:23 8279+8579
22 511 čt 18.7. 18:0519.7. 1:09 8279+8579*Z
 6  505 st 17.7. 4:4617.7. 19:20 8279+8579*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8260+8160

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.