Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8185

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
TriExpert (od 15. 5. 2016 do 15. 7. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

V provozu od: 10. 8. 2007

Výrobní číslo: 075/2006

Původní evidenční číslo: 6720

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 573 861 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 512 pá 20.7. 5:3120.7. 16:20 8184+8185*MU
17 520 út 17.7. 5:4417.7. 22:37 8184+8185
3+6 509 po 16.7. 14:1016.7. 21:35 8184+8185
3+6 518 po 16.7. 4:3916.7. 9:52 8184+8185
26 508 pá 13.7. 13:5813.7. 22:29 8184+8185
22 526 pá 13.7. 5:4313.7. 10:07 8184+8185
24 507 čt 12.7. 6:0712.7. 9:46 8184+8185
24 507 st 11.7. 6:0711.7. 9:46 8184+8185
3+6 501 út 10.7. 14:1810.7. 20:31 8184+8185
22 519 po 9.7. 5:2510.7. 1:19 8184+8185
26 505 so 7.7. 4:597.7. 23:00 8184+8185
22 520 pá 6.7. 6:357.7. 0:49 8184+8185
26 508 st 4.7. 13:584.7. 22:29 8184+8185
22 526 st 4.7. 5:434.7. 10:07 8184+8185
3+6 518 út 3.7. 13:184.7. 1:19 8184+8185
24 507 út 3.7. 6:073.7. 9:46 8184+8185
 7  506 ne 1.7. 5:071.7. 21:14 8184+8185
 7  502 so 30.6. 4:271.7. 0:55 8184+8185
 5  509 pá 29.6. 15:0129.6. 22:28 8184+8185
 5  515 pá 29.6. 4:4529.6. 9:59 8184+8185
 7  502 čt 28.6. 6:4729.6. 1:08 8184+8185
22 525 st 27.6. 5:5227.6. 20:20 8184+8185
 7  502 út 26.6. 6:4727.6. 1:08 8184+8185
22 532 po 25.6. 6:2126.6. 0:09 8184+8185
 5  515 pá 22.6. 15:5122.6. 18:39 8184+8185
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.