Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8185

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Obchodní centrum Letňany (od 5. 8. 2018 do 8. 3. 2019)

Obchodní centrum Letňany

Zobrazit ve větším rozlišení
 
 
 
TriExpert (od 15. 5. 2016 do 15. 7. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

V provozu od: 10. 8. 2007

Výrobní číslo: 075/2006

Původní evidenční číslo: 6720

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 801 655 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
9+22 529 so 1.4. 6:082.4. 0:13 8284+8185
11 509 pá 31.3. 4:541.4. 0:15 8284+8185
22 541 čt 30.3. 15:4531.3. 0:14 8284+8185
 6  516 čt 30.3. 6:4330.3. 9:01 8284+8185
22 509 st 29.3. 4:3929.3. 21:21 8284+8185
25 515 út 28.3. 5:5128.3. 22:55 8284+8185
22 509 po 27.3. 4:3927.3. 21:21 8284+8185
22 519 ne 26.3. 4:5226.3. 23:53 8284+8185
26 501 so 25.3. 5:2226.3. 0:27 8284+8185
15+20 511 pá 24.3. 5:2424.3. 21:05 8284+8185
26 509 čt 23.3. 4:2223.3. 20:28 8284+8185
26 511 st 22.3. 14:3222.3. 20:43 8284+8185
22 525 út 21.3. 4:3922.3. 0:13 8284+8185
14 501 po 20.3. 6:4720.3. 22:57 8284+8185
15+20 502 ne 19.3. 5:0819.3. 21:35 8284+8185
22 505 so 18.3. 4:5519.3. 0:34 8284+8185
16 108 pá 17.3. 8:5517.3. 10:43 8284+8185*Z1
 6  505 čt 16.3. 4:2916.3. 16:00 8284+8185*MU
22 526 st 15.3. 4:5516.3. 0:34 8284+8185
15+20 511 út 14.3. 5:2414.3. 21:05 8284+8185
26 509 po 13.3. 4:2213.3. 20:28 8284+8185
15+20 502 ne 12.3. 5:0812.3. 21:35 8284+8185
22+26 531 so 11.3. 5:0112.3. 0:15 8284+8185
26 509 pá 10.3. 4:2210.3. 20:28 8284+8185
26 502 čt 9.3. 5:5010.3. 0:48 8284+8185
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8088+8087
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.