Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8185

Evidované reklamní polepy:
 
 
 
TriExpert (od 15. 5. 2016 do 15. 7. 2017)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2007

V provozu od: 10. 8. 2007

Výrobní číslo: 075/2006

Původní evidenční číslo: 6720

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 560 241 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 521 čt 26.4. 5:5826.4. 9:15 8184+8185*MU
26 511 st 25.4. 6:0425.4. 22:28 8184+8185
 5  515 út 24.4. 15:5124.4. 18:39 8184+8185
24 503 út 24.4. 5:4724.4. 9:25 8184+8185
22 524 po 23.4. 5:3623.4. 22:53 8184+8185
22 535 pá 20.4. 14:2621.4. 0:49 8184+8185
 4  511 pá 20.4. 6:4420.4. 10:23 8184+8185
 7  507 čt 19.4. 15:1919.4. 21:48 8184+8185
 5  509 čt 19.4. 6:2619.4. 9:11 8184+8185
 4  504 st 18.4. 14:0918.4. 19:32 8184+8185
 4  505 st 18.4. 6:3618.4. 10:13 8184+8185
26 503 út 17.4. 4:5517.4. 20:48 8184+8185
26 501 po 16.4. 14:3716.4. 20:27 8184+8185
24 510 po 16.4. 6:0716.4. 9:49 8184+8185
24 510 pá 13.4. 15:3013.4. 19:16 8184+8185
 5  509 pá 13.4. 6:2613.4. 9:11 8184+8185
22 518 čt 12.4. 4:0512.4. 18:30 8184+8185
22 537 st 11.4. 6:5012.4. 0:43 8184+8185
22 518 út 10.4. 4:0510.4. 18:30 8184+8185
22 508 po 9.4. 6:4310.4. 1:09 8184+8185
22 532 pá 6.4. 6:217.4. 0:09 8184+8185
22 528 čt 5.4. 6:065.4. 18:16 8184+8185
22 504 st 4.4. 4:445.4. 0:23 8184+8185
 7  507 út 3.4. 15:193.4. 21:48 8184+8185
 5  515 út 3.4. 4:453.4. 9:59 8184+8185
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.