Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8578

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 162460

Původní evidenční číslo: 6826

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 586 633 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 8  508 st 29.1. 5:5629.1. 19:35 8261+8578
22 532 út 28.1. 8:5029.1. 0:32 8261+8578*Z
25 507 po 27.1. 4:3027.1. 13:45 8261+8578*MU
16 503 ne 26.1. 4:2327.1. 0:58 8261+8578
26 502 so 25.1. 4:2026.1. 1:00 8261+8578
22 504 pá 24.1. 4:4425.1. 0:22 8261+8578
22 518 čt 23.1. 4:3423.1. 18:30 8261+8578
22 505 st 22.1. 4:5923.1. 1:19 8261+8578
22 506 út 21.1. 5:1922.1. 1:09 8261+8578
14 512 po 20.1. 4:3120.1. 9:15 8261+8578*MU
 6  504 ne 19.1. 4:4620.1. 0:55 8261+8578
22 501 so 18.1. 7:4519.1. 0:22 8261+8578
22 536 pá 17.1. 6:4917.1. 19:27 8261+8578
22 507 čt 16.1. 5:5616.1. 19:23 8261+8578
14 508 st 15.1. 6:1416.1. 1:11 8261+8578
22 505 út 14.1. 4:5915.1. 1:19 8261+8578
 8  514 po 13.1. 14:4414.1. 1:33 8261+8578
 4  509 po 13.1. 5:3913.1. 9:15 8261+8578
26 502 ne 12.1. 4:4013.1. 1:00 8261+8578
22 522 so 11.1. 4:2412.1. 1:09 8261+8578
16 515 pá 10.1. 5:3211.1. 1:38 8261+8578
 4  512 čt 9.1. 15:159.1. 18:52 8261+8578
 4  501 čt 9.1. 6:099.1. 9:47 8261+8578
22 512 st 8.1. 14:468.1. 20:21 8261+8578
 4  501 st 8.1. 6:098.1. 9:47 8261+8578
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9291
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.