Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8578

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 162460

Původní evidenční číslo: 6826

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 636 768 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
25 510 ne 17.1. 10:0817.1. 21:01 8269+8578
26 506 pá 15.1. 6:0515.1. 22:58 8257+8578
22 508 čt 14.1. 4:3414.1. 21:31 8257+8578
 6  510 st 13.1. 4:4113.1. 19:57 8257+8578
24 508 po 11.1. 6:2711.1. 19:22 8282+8578
14 509 ne 10.1. 5:0010.1. 21:25 8282+8578
15 503 so 9.1. 7:029.1. 21:26 8282+8578
22 503 pá 8.1. 6:028.1. 20:51 8282+8578
26 506 čt 7.1. 6:057.1. 22:58 8282+8578
24 508 st 6.1. 6:276.1. 19:22 8282+8578
 6  510 út 5.1. 4:415.1. 19:57 8282+8578
 6  509 ne 3.1. 5:013.1. 21:54 8255+8578
22 508 so 2.1. 8:022.1. 23:19 8255+8578
Rok 2020
22 518 út 29.12. 4:4529.12. 19:00 8255+8578
22 526 po 28.12. 6:1428.12. 23:09 8255+8578
 6  505 so 26.12. 5:0826.12. 21:41 8255+8578
26 508 pá 25.12. 7:4125.12. 22:39 8255+8578
22+91 555 čt 24.12. 8:0224.12. 21:48 8255+8578
22 506 út 22.12. 5:4022.12. 22:41 8255+8578
22 522 po 21.12. 5:5221.12. 19:45 8255+8578
22 504 ne 20.12. 4:3420.12. 22:08 8255+8578
26 504 so 19.12. 4:3919.12. 21:38 8255+8578
 6  510 pá 18.12. 4:4118.12. 19:57 8255+8578
 8  505 čt 17.12. 20:0017.12. 22:33 8255+8578*Z
22 518 čt 17.12. 4:4517.12. 19:00 8255+8578
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9391

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.