Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8578

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 162460

Původní evidenční číslo: 6826

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 499 287 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 520 st 17.10. 18:3517.10. 23:24 8278+8578*Z
22 528 po 15.10. 6:0615.10. 18:16 8278+8578
22 536 pá 12.10. 6:4912.10. 19:27 8402+8578
26 503 čt 11.10. 4:3911.10. 10:24 8402+8578
22 504 st 10.10. 4:4411.10. 0:23 8402+8578
26 509 út 9.10. 15:2610.10. 0:40 8402+8578
22 535 po 8.10. 14:269.10. 0:49 8402+8578
22 535 po 8.10. 5:048.10. 9:26 8402+8578
 5  502 ne 7.10. 5:057.10. 20:13 8402+8578
22 523 so 6.10. 4:456.10. 22:58 8402+8578
22 504 pá 5.10. 4:446.10. 0:23 8402+8578
22 504 čt 4.10. 4:445.10. 0:23 8402+8578
 6  507 ne 30.9. 4:411.10. 0:21 8278+8578
 6  507 so 29.9. 4:4130.9. 0:41 8278+8578
26 502 pá 28.9. 16:2029.9. 1:00 8278+8578*Z1
22 523 čt 27.9. 5:2227.9. 17:00 8278+8578*MU
26 513 st 26.9. 6:0427.9. 1:00 8278+8578
 5  506 út 4.9. 5:314.9. 22:01 8278+8578
 6  512 po 3.9. 15:573.9. 18:11 8278+8578
22 509 ne 2.9. 4:442.9. 22:58 8278+8578
22 519 so 1.9. 6:311.9. 21:58 8278+8578
36 516 pá 31.8. 15:4331.8. 20:09 8278+8578
22 529 pá 24.8. 5:2225.8. 0:43 8278+8578
17 517 st 22.8. 5:0822.8. 20:00 8278+8578
22 522 čt 16.8. 5:5916.8. 20:36 8278+8578
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8564
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8270+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.