Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8578

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 162460

Původní evidenční číslo: 6826

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 735 378 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 512 út 5.4. 14:585.4. 18:41 8263+8578
15 512 út 5.4. 5:405.4. 9:21 8263+8578
15 511 po 4.4. 5:555.4. 0:02 8263+8578
14 503 ne 3.4. 4:473.4. 16:30 8263+8578*MU
7+22 539 so 2.4. 8:052.4. 22:13 8263+8578
11 510 pá 1.4. 15:201.4. 21:27 8263+8578
11 510 pá 1.4. 7:441.4. 9:13 8263+8578
7+22 538 čt 31.3. 5:4131.3. 19:52 8263+8578
7+26 531 st 30.3. 4:2230.3. 20:33 8263+8578
15 503 út 29.3. 5:2130.3. 0:05 8263+8578
15 501 po 28.3. 6:5728.3. 21:35 8263+8578
 3  508 ne 27.3. 4:0228.3. 0:48 8263+8578
 3  502 so 26.3. 4:3727.3. 1:08 8263+8578
9+10 522 pá 25.3. 4:4325.3. 23:25 8263+8578
9+10 522 čt 24.3. 4:4324.3. 23:25 8263+8578
14 506 st 23.3. 5:3724.3. 0:46 8263+8578
26 105 út 22.3. 17:1022.3. 20:40 8263+8578*Z1
 3  501 po 21.3. 5:0921.3. 19:59 8263+8578
 8  505 ne 20.3. 4:3220.3. 22:28 8263+8578
 8  501 so 19.3. 9:1419.3. 21:13 8263+8578
14 511 pá 18.3. 4:5518.3. 19:23 8263+8578
15 502 čt 17.3. 6:3017.3. 22:45 8263+8578
14 511 út 15.3. 4:5515.3. 19:23 8263+8578
15 502 po 14.3. 6:3014.3. 22:45 8263+8578
 6  507 ne 13.3. 4:3013.3. 21:14 8263+8578
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8180+8181

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.