Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8578

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 162460

Původní evidenční číslo: 6826

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 458 667 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7 512 út 23.1. 4:1523.1. 22:18 8278+8578
22 518 po 22.1. 9:1523.1. 0:08 8278+8578*Z
22 523 ne 21.1. 4:4421.1. 22:58 8278+8578
22 521 so 20.1. 4:0521.1. 1:20 8278+8578
26 518 pá 19.1. 4:2019.1. 23:38 8278+8578
26 518 čt 18.1. 4:2018.1. 23:38 8278+8578
6 510 st 17.1. 6:5318.1. 0:01 8278+8578
6 517 út 16.1. 5:4016.1. 22:09 8278+8578
6 510 po 15.1. 6:5316.1. 0:01 8278+8578
26 511 pá 12.1. 12:2512.1. 20:33 8278+8578*Z1
24 507 út 9.1. 14:189.1. 19:46 8278+8578
4 509 út 9.1. 6:439.1. 10:23 8278+8578
24 507 pá 5.1. 14:185.1. 19:46 8278+8578
26 501 čt 4.1. 5:094.1. 21:19 8278+8578
22 526 st 3.1. 14:174.1. 0:30 8278+8578
4 509 st 3.1. 6:433.1. 10:23 8278+8578
6 503 út 2.1. 6:032.1. 23:46 8278+8578
7+16 532 po 1.1. 12:192.1. 1:18 8278+8578
Rok 2017
22 526 pá 29.12. 14:1730.12. 0:30 8278+8578
22 529 čt 28.12. 5:2329.12. 0:43 8278+8578
22 520 st 27.12. 5:5127.12. 22:58 8278+8578
7 513 pá 22.12. 6:2322.12. 20:30 8278+8578
26 507 čt 21.12. 15:2621.12. 21:24 8278+8578
4 504 čt 21.12. 6:3621.12. 10:13 8278+8578
22 533 st 20.12. 6:2721.12. 0:29 8278+8578
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8388+8389
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8271+8571

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.