Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8578

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2010

V provozu od: 23. 9. 2010

Výrobní číslo: 162460

Původní evidenční číslo: 6826

Profil kol: VM-U13

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 653 553 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 512 st 21.4. 4:2121.4. 20:53 8265+8578
15 506 út 20.4. 5:2220.4. 21:55 8265+8578
22 504 ne 18.4. 4:3418.4. 22:08 8265+8578
22 515 pá 16.4. 5:3916.4. 22:48 8265+8578
 8  505 čt 15.4. 5:2015.4. 22:33 8265+8578
22 511 st 14.4. 4:2514.4. 22:15 8265+8578
26 506 út 13.4. 6:0513.4. 22:58 8265+8578
26 512 po 12.4. 4:2112.4. 20:53 8265+8578
22 504 ne 11.4. 4:3411.4. 22:08 8265+8578
22 504 so 10.4. 7:1510.4. 22:08 8265+8578
11 507 pá 9.4. 4:249.4. 20:12 8265+8578
22 508 čt 8.4. 4:348.4. 15:15 8265+8578*MU
22 508 st 7.4. 4:347.4. 21:31 8265+8578
22 512 út 6.4. 4:456.4. 22:30 8265+8578
22 511 po 5.4. 8:285.4. 22:48 8265+8578
25 510 ne 4.4. 10:084.4. 21:02 8265+8578
22 502 so 3.4. 6:053.4. 21:21 8265+8578
22 504 pá 2.4. 7:152.4. 22:08 8265+8578
26 512 st 31.3. 4:2131.3. 20:53 8265+8578
14 513 út 30.3. 6:0430.3. 20:05 8265+8578
10 503 po 29.3. 6:4929.3. 22:33 8265+8578
26 505 ne 28.3. 4:3928.3. 21:52 8265+8578
16 505 so 27.3. 4:5727.3. 22:22 8265+8578
22 515 pá 26.3. 5:3926.3. 22:48 8265+8578
22 506 čt 25.3. 6:2725.3. 21:17 8265+8578
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.