Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8381

Evidované reklamní polepy:
Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 9. 2003

Výrobní číslo: 157155

Původní evidenční číslo: 6651

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 838 635 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 525 pá 13.7. 4:3013.7. 9:50 8381+8380
3+6 518 čt 12.7. 13:1813.7. 1:19 8381+8380
26 508 čt 12.7. 6:5512.7. 10:25 8381+8380*Z
3+6 509 po 9.7. 14:109.7. 21:35 8381+8380
3+6 501 po 9.7. 4:589.7. 10:28 8381+8380
Zvl 552 pá 6.7. 12:016.7. 20:00 8381+8380*1
Zvl 552 čt 5.7. 7:015.7. 20:01 8381+8380*2
Zvl 552 st 4.7. 12:004.7. 20:00 8381+8380*3
Zvl 552 po 2.7. 8:012.7. 20:01 8381+8380*4
24 503 pá 29.6. 14:3529.6. 20:35 8381+8380
22 512 pá 29.6. 5:4229.6. 10:06 8381+8380
22 525 čt 28.6. 5:5228.6. 20:20 8381+8380
22 530 st 27.6. 6:1627.6. 20:26 8381+8380
22 525 út 26.6. 5:5226.6. 20:20 8381+8380
22 504 po 25.6. 4:4426.6. 0:23 8381+8380
22 520 so 23.6. 6:3524.6. 0:49 8381+8380
22 530 pá 22.6. 6:1622.6. 20:26 8381+8380
22 521 čt 21.6. 5:5921.6. 19:50 8381+8380
22 516 st 20.6. 6:2420.6. 23:49 8381+8380
22 525 út 19.6. 5:5219.6. 20:20 8381+8380
22 503 po 18.6. 6:1119.6. 0:08 8381+8380
22 505 pá 15.6. 4:5915.6. 22:18 8381+8380
22 503 čt 14.6. 6:1115.6. 0:08 8380+8381
22 530 st 13.6. 6:1613.6. 20:26 8380+8381
 7  507 út 12.6. 15:1912.6. 21:48 8380+8381
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8154+8153
*1 = Sokolský slet
*2 = Sokolský slet
*3 = Sokolský slet
*4 = Sokolský slet

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.