Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8381

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 9. 2003

Výrobní číslo: 157155

Původní evidenční číslo: 6651

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 138 457 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 516 po 2.9. 6:542.9. 9:49 8578+8381
15 508 so 31.8. 7:5631.8. 21:49 8578+8381
22 503 pá 30.8. 6:3130.8. 20:48 8578+8381
22 503 čt 29.8. 6:3129.8. 20:48 8578+8381
22 503 st 28.8. 6:3128.8. 20:48 8578+8381
15 503 út 27.8. 15:2927.8. 20:14 8578+8381
26 509 út 27.8. 6:2527.8. 10:22 8578+8381
22 503 po 26.8. 6:3126.8. 20:48 8578+8381
22 502 so 24.8. 7:3725.8. 0:53 8578+8381
22 503 pá 23.8. 6:3123.8. 20:48 8578+8381
22 520 čt 22.8. 6:1922.8. 23:54 8578+8381
26 509 st 21.8. 15:4921.8. 23:14 8578+8381
22 506 st 21.8. 6:5621.8. 9:41 8578+8381
22 520 út 20.8. 6:1920.8. 23:54 8578+8381
 6  502 po 19.8. 6:4620.8. 0:32 8578+8381
15 508 pá 16.8. 6:1516.8. 21:49 8578+8381
15 508 čt 15.8. 6:1515.8. 21:49 8578+8381
15 508 st 14.8. 6:1514.8. 21:49 8578+8381
15 508 út 13.8. 6:1513.8. 21:49 8578+8381
15 508 po 12.8. 6:1512.8. 21:49 8578+8381
22 503 pá 9.8. 6:319.8. 20:48 8578+8381
26 516 čt 8.8. 6:338.8. 22:02 8578+8381
22 503 st 7.8. 6:317.8. 20:48 8578+8381
22 503 út 6.8. 6:316.8. 20:48 8578+8381
15 505 po 5.8. 5:405.8. 21:20 8578+8381


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.