Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8381

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 9. 2003

Výrobní číslo: 157155

Původní evidenční číslo: 6651

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 151 057 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 518 út 21.1. 6:5821.1. 19:32 8578+8381
26 518 po 20.1. 6:5820.1. 19:32 8578+8381
26 515 pá 17.1. 6:3317.1. 22:01 8578+8381
26 513 čt 16.1. 6:1417.1. 0:44 8578+8381
26 515 st 15.1. 6:3315.1. 22:01 8578+8381
26 507 út 14.1. 5:0314.1. 23:44 8578+8381
6+14 518 po 13.1. 6:1013.1. 23:57 8578+8381
22 529 pá 10.1. 5:1410.1. 19:49 8578+8381
 4  503 st 8.1. 5:138.1. 21:09 8578+8381
26 513 po 6.1. 6:147.1. 0:44 8578+8381
26 516 pá 3.1. 6:333.1. 22:01 8578+8381
22 522 čt 2.1. 6:483.1. 0:16 8578+8381
Rok 2024
15 507 út 31.12. 6:0531.12. 21:49 8578+8381
6+14 510 po 30.12. 15:5030.12. 19:19 8578+8381
22 506 po 30.12. 6:5630.12. 9:41 8578+8381
22 503 st 25.12. 7:5726.12. 0:53 8578+8381
26 518 po 23.12. 15:5123.12. 19:23 8578+8381
26 518 po 23.12. 6:5423.12. 10:23 8578+8381
26 505 ne 22.12. 5:0622.12. 23:44 8578+8381
22 509 so 21.12. 6:4721.12. 23:55 8578+8381
22 524 pá 20.12. 5:3220.12. 19:56 8578+8381
22 533 čt 19.12. 6:3919.12. 23:35 8578+8381
22 514 st 18.12. 15:4018.12. 18:39 8578+8381
22 514 st 18.12. 6:3618.12. 9:33 8578+8381
26 511 út 17.12. 5:2217.12. 19:27 8578+8381


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.