Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8381

Evidované reklamní polepy:

Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 9. 2003

Výrobní číslo: 157155

Původní evidenční číslo: 6651

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 886 236 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 501 so 15.6. 6:4016.6. 0:40 8259+8381
 4  504 pá 14.6. 14:0914.6. 19:32 8259+8381
26 503 pá 14.6. 4:3914.6. 10:24 8259+8381
 8  508 čt 13.6. 4:4713.6. 22:48 8259+8381
26 515 st 12.6. 14:2512.6. 19:36 8259+8381*Z
26 503 st 12.6. 4:3912.6. 10:24 8259+8381
 6  508 út 11.6. 15:1712.6. 0:21 8259+8381
 6  512 út 11.6. 5:4011.6. 10:03 8259+8381
 5  503 po 10.6. 5:0311.6. 0:40 8259+8381
22 502 ne 9.6. 8:5010.6. 0:09 8259+8381
26 501 so 8.6. 6:409.6. 0:40 8259+8381
 5  506 pá 7.6. 5:317.6. 22:01 8259+8381
 4  504 čt 6.6. 14:096.6. 19:32 8259+8381
26 503 čt 6.6. 4:396.6. 10:24 8259+8381
22 537 st 5.6. 6:506.6. 0:43 8259+8381
22 520 út 4.6. 4:244.6. 23:24 8259+8381
22 520 po 3.6. 4:243.6. 23:24 8259+8381
22 502 ne 2.6. 8:503.6. 0:09 8259+8381
22 503 so 1.6. 7:532.6. 0:43 8259+8381
26 515 pá 31.5. 6:1231.5. 19:36 8259+8381
22 537 čt 30.5. 6:5031.5. 0:43 8259+8381
2+91 551 po 27.5. 18:5128.5. 4:48 8381
25+97 562 ne 26.5. 22:2927.5. 5:47 8381
2+91 551 so 25.5. 19:1926.5. 4:33 8381
25+97 563 pá 24.5. 21:1225.5. 5:46 8381
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8168

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.