Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8381

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 9. 2003

Výrobní číslo: 157155

Původní evidenční číslo: 6651

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 941 053 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 526 st 30.9. 6:2530.9. 20:36 8550+8381
24 511 út 29.9. 15:4529.9. 19:52 8550+8381*Z
22 535 út 29.9. 6:5929.9. 9:27 8550+8381
 6  507 po 28.9. 4:4129.9. 0:40 8550+8381
22 505 ne 27.9. 9:4728.9. 1:18 8550+8381
22 517 so 26.9. 7:1027.9. 0:09 8550+8381
17 528 pá 25.9. 6:0425.9. 9:12 8550+8381
22 517 čt 24.9. 5:2325.9. 1:07 8550+8381
22 517 st 23.9. 5:2324.9. 1:07 8550+8381
22 529 út 22.9. 6:4822.9. 21:14 8550+8381
22 531 po 21.9. 6:5321.9. 21:30 8550+8381
25 510 ne 20.9. 10:0920.9. 21:01 8550+8381
16 513 pá 18.9. 4:5518.9. 20:24 8550+8381
24 509 čt 17.9. 6:2417.9. 20:13 8550+8381
24 505 st 16.9. 5:5116.9. 19:33 8550+8381
26 501 út 15.9. 5:0816.9. 0:39 8550+8381
 6  510 po 14.9. 5:0715.9. 0:06 8550+8381
26 507 ne 13.9. 5:2113.9. 22:22 8550+8381
22 519 so 12.9. 8:2413.9. 0:48 8550+8381
26 518 pá 11.9. 6:3211.9. 9:49 8550+8381
22 542 st 9.9. 6:389.9. 9:39 8381+8550
24 511 út 8.9. 6:518.9. 19:52 8381+8550
14 506 po 7.9. 4:357.9. 21:16 8381+8550
 8  503 ne 6.9. 9:387.9. 0:52 8381+8550
 7  501 so 5.9. 4:176.9. 1:07 8381+8550
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8154

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.