Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8381

Evidované reklamní polepy:

Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 9. 2003

Výrobní číslo: 157155

Původní evidenční číslo: 6651

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 875 016 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  504 čt 25.4. 6:2825.4. 10:03 8391+8381
26 509 st 24.4. 15:2625.4. 0:40 8391+8381
22 535 st 24.4. 5:0424.4. 9:26 8391+8381
22 503 út 23.4. 6:1124.4. 0:08 8391+8381
14 513 čt 18.4. 5:4118.4. 22:10 8380+8381*MU
15 508 st 17.4. 7:1517.4. 22:13 8380+8381
 4  504 út 16.4. 14:0916.4. 19:32 8380+8381
 4  505 út 16.4. 6:3616.4. 10:13 8380+8381
22 508 po 15.4. 22:3016.4. 1:09 8380+8381*Z
 4  504 po 15.4. 14:0915.4. 19:32 8380+8381
 4  504 po 15.4. 6:2815.4. 10:03 8380+8381
24 503 pá 12.4. 6:0712.4. 19:16 8380+8381
22 508 čt 11.4. 6:4312.4. 1:09 8380+8381
22 521 st 10.4. 5:5910.4. 19:50 8380+8381
22 525 út 9.4. 5:529.4. 20:20 8380+8381
 5  509 po 8.4. 15:079.4. 1:10 8380+8381
 5  515 po 8.4. 4:458.4. 9:59 8380+8381
 5  508 ne 7.4. 11:308.4. 0:40 8380+8381
26 506 pá 5.4. 5:075.4. 20:55 8380+8381
22 524 čt 4.4. 5:374.4. 22:53 8380+8381
 5  517 st 3.4. 6:583.4. 21:14 8380+8381
 1  510 út 2.4. 5:252.4. 18:42 8380+8381
22 521 po 1.4. 5:591.4. 19:50 8380+8381
22 535 pá 29.3. 14:2630.3. 0:49 8380+8381
26 503 pá 29.3. 4:3929.3. 10:24 8380+8381
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8384+8385

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.