Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8381

Evidované reklamní polepy:

Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 9. 2003

Výrobní číslo: 157155

Původní evidenční číslo: 6651

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 899 241 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 511 čt 22.8. 5:5522.8. 21:11 8381+8380
22 506 st 21.8. 5:2322.8. 0:43 8381+8380
 7  502 po 19.8. 5:1219.8. 21:33 8381+8380
6+15 511 ne 18.8. 9:5918.8. 22:05 8381+8380
22 506 so 17.8. 4:3518.8. 0:53 8381+8380
 7  501 pá 16.8. 4:5616.8. 21:29 8381+8380
 7  503 čt 15.8. 5:1615.8. 21:48 8381+8380
14 503 st 14.8. 6:1514.8. 20:46 8381+8380
14 510 út 13.8. 5:0513.8. 19:39 8381+8380
 5  505 po 12.8. 14:0912.8. 21:46 8381+8380
22 518 st 7.8. 5:397.8. 17:10 8381+8380*MU*1
16 510 út 6.8. 6:036.8. 21:12 8381+8380
 6  513 po 5.8. 15:106.8. 0:35 8381+8380
5+7 509 po 5.8. 4:595.8. 9:32 8381+8380
22 512 ne 4.8. 4:584.8. 23:10 8381+8380
16 510 so 3.8. 5:224.8. 1:19 8381+8380
15 512 pá 2.8. 14:472.8. 20:59 8381+8380
24 507 pá 2.8. 4:382.8. 9:57 8381+8380
22 513 čt 1.8. 6:281.8. 23:50 8381+8380
14 503 st 31.7. 6:1531.7. 20:46 8381+8380
22 526 út 30.7. 13:4730.7. 20:59 8381+8380
22 504 út 30.7. 4:5830.7. 10:08 8381+8380
22 513 po 29.7. 6:2829.7. 23:50 8381+8380
22 504 pá 26.7. 4:5826.7. 10:08 8381+8380
22 518 čt 25.7. 5:3926.7. 0:23 8381+8380
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = nehoda s os.vozem u garáží NC Eden

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.