Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8381

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Česká filharmonie (od 1. 5. 2013 do 1. 10. 2014)

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Pankrác (od 18.1.2021)

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2003

V provozu od: 17. 9. 2003

Výrobní číslo: 157155

Původní evidenční číslo: 6651

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 959 383 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  410 po 18.1. 15:4318.1. 19:33 8380+8381
 4  407 po 18.1. 6:1318.1. 10:03 8380+8381
26 505 čt 14.1. 5:5514.1. 22:39 8550+8381
 8  503 st 13.1. 5:0013.1. 20:20 8550+8381
22 519 út 12.1. 5:0412.1. 19:33 8550+8381
22 519 po 11.1. 5:0411.1. 19:33 8550+8381
24 505 pá 8.1. 12:308.1. 18:52 8550+8381*Z
26 514 st 6.1. 4:406.1. 21:22 8550+8381
22 532 út 5.1. 6:315.1. 22:08 8550+8381
15 509 po 4.1. 5:594.1. 18:45 8550+8381
Rok 2020
22+91 555 čt 31.12. 5:561.1. 7:19 8550+8381
22 519 st 30.12. 5:2130.12. 22:14 8550+8381
24 511 út 29.12. 6:5729.12. 19:52 8550+8381
26 514 po 28.12. 4:4028.12. 21:22 8550+8381
22 515 po 21.12. 15:4521.12. 21:44 8550+8381*Z1
24 506 pá 18.12. 6:0618.12. 19:02 8550+8381
15 506 čt 17.12. 5:2217.12. 21:56 8550+8381
22 515 st 16.12. 4:3416.12. 21:44 8550+8381
22 529 út 15.12. 6:4115.12. 20:58 8550+8381
26 516 po 14.12. 4:5414.12. 21:38 8550+8381
22 519 so 12.12. 4:2512.12. 21:59 8550+8381
22 505 pá 11.12. 5:5611.12. 22:21 8550+8381
22 507 st 9.12. 5:519.12. 19:43 8550+8381
22 525 út 8.12. 6:108.12. 22:49 8550+8381
22 529 po 7.12. 6:417.12. 20:58 8550+8381
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8528+8527
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8154+8155

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.