Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 761 320 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 509 so 27.2. 8:0027.2. 21:25 8282+8572
24 508 pá 26.2. 6:2726.2. 19:22 8282+8572
22 514 čt 25.2. 5:5225.2. 22:14 8282+8572
22 510 st 24.2. 5:4124.2. 21:30 8282+8572
22 501 po 22.2. 5:1722.2. 23:18 8282+8572
 6  505 ne 21.2. 5:0821.2. 21:41 8282+8572
26 508 so 20.2. 5:4120.2. 22:39 8282+8572
22 501 pá 19.2. 5:1719.2. 23:18 8282+8572
22 508 čt 18.2. 6:3018.2. 23:09 8282+8572
 8  505 út 16.2. 5:2016.2. 22:33 8282+8572
26 512 po 15.2. 4:2115.2. 20:53 8282+8572
22 514 ne 14.2. 5:1114.2. 23:09 8282+8572
22 505 so 13.2. 7:3013.2. 22:45 8282+8572
22 518 pá 12.2. 4:4512.2. 22:52 8282+8572
22 501 čt 11.2. 5:1711.2. 23:18 8282+8572
 7  105 st 10.2. 19:5010.2. 21:14 8282+8572*Z
26 506 út 9.2. 6:059.2. 22:58 8282+8572
26 506 po 8.2. 6:058.2. 22:58 8282+8572
 6  509 so 6.2. 5:016.2. 16:00 8282+8572*MU
22 510 pá 5.2. 5:415.2. 21:30 8282+8572
22 503 čt 4.2. 5:554.2. 21:48 8282+8572
22 520 st 3.2. 5:243.2. 22:45 8282+8572
22 516 út 2.2. 6:122.2. 22:29 8282+8572
26 512 po 1.2. 4:211.2. 20:53 8282+8572
22 514 ne 31.1. 5:1131.1. 23:09 8282+8572
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9079
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.