Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 730 615 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 3  516 čt 25.6. 3:5725.6. 10:07 8251+8572
 3  507 st 24.6. 4:1724.6. 22:14 8251+8572
17 506 út 23.6. 4:0424.6. 1:20 8251+8572
17 506 po 22.6. 4:0423.6. 1:20 8251+8572
 3  506 ne 21.6. 3:5722.6. 1:23 8251+8572
17 507 so 20.6. 5:2321.6. 1:11 8251+8572
 3  507 st 17.6. 4:1717.6. 22:14 8251+8572
17 516 ne 14.6. 7:2014.6. 22:28 8251+8572
 3  506 so 13.6. 3:5714.6. 1:23 8251+8572
17 506 pá 12.6. 4:0413.6. 1:20 8251+8572
 3  507 čt 11.6. 4:1711.6. 22:14 8251+8572
 7  511 st 10.6. 5:5710.6. 21:28 8251+8572
16 122 út 9.6. 9:109.6. 11:00 8251+8572*Z
17 505 čt 4.6. 9:004.6. 21:25 8375+8572*Z1
22 538 st 3.6. 5:343.6. 8:23 8375+8572
22 544 út 2.6. 6:582.6. 9:43 8375+8572
22 540 po 1.6. 5:581.6. 8:51 8375+8572
22 540 pá 29.5. 5:5729.5. 8:51 8375+8572
22 540 čt 28.5. 5:5728.5. 8:51 8375+8572
22 540 st 27.5. 5:5727.5. 8:51 8375+8572
22 540 út 26.5. 5:5726.5. 8:51 8375+8572
 6  515 po 25.5. 5:3125.5. 9:58 8375+8572
22 525 pá 22.5. 6:1122.5. 23:48 8375+8572
22 525 čt 21.5. 6:1121.5. 23:48 8375+8572
22 542 st 20.5. 6:1520.5. 9:07 8375+8572
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8372+8364
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8564+8565

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.