Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 634 236 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 5  503 ne 2.9. 5:052.9. 20:28 8279+8572
22 522 so 1.9. 4:242.9. 1:09 8279+8572
36 515 pá 31.8. 15:211.9. 1:17 8279+8572
3+6 502 st 29.8. 14:2829.8. 22:49 8279+8572
26 507 út 28.8. 6:1428.8. 13:35 8262+8572*MU
22 503 ne 26.8. 8:3627.8. 0:43 8256+8572
36 516 pá 24.8. 15:4324.8. 20:09 8256+8572
36 516 út 14.8. 5:5414.8. 9:02 8256+8572
26 507 po 13.8. 6:1413.8. 21:39 8256+8572
22 523 ne 12.8. 4:4412.8. 22:58 8256+8572
 7  503 so 11.8. 4:4712.8. 1:18 8256+8572
22 522 pá 10.8. 5:5910.8. 20:36 8256+8572
22 522 čt 9.8. 5:599.8. 20:36 8256+8572
22 522 st 8.8. 5:598.8. 20:36 8256+8572
36 516 út 7.8. 15:437.8. 20:09 8256+8572
36 515 út 7.8. 4:567.8. 9:36 8256+8572
22 502 po 6.8. 6:216.8. 23:49 8256+8572
26 501 st 1.8. 8:002.8. 0:00 8256+8572*Z
17 517 út 31.7. 5:0831.7. 20:00 8256+8572
 6  510 po 30.7. 5:0131.7. 0:41 8256+8572
 7  504 ne 29.7. 4:4730.7. 1:18 8256+8572
17 519 pá 27.7. 5:2727.7. 20:13 8256+8572
36 515 čt 26.7. 4:5626.7. 9:36 8256+8572
17 519 st 25.7. 5:2725.7. 20:13 8256+8572
26 511 út 24.7. 4:2024.7. 20:18 8256+8572
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8410

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.