Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 629 346 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+6 520 po 23.7. 4:5123.7. 23:17 8256+8572
22 523 ne 22.7. 4:4422.7. 22:58 8256+8572
22 521 so 21.7. 4:0522.7. 1:20 8256+8572
22 503 pá 20.7. 4:0521.7. 0:09 8256+8572
26 504 čt 19.7. 16:3520.7. 0:40 8256+8572*Z
22 526 čt 19.7. 5:4319.7. 10:07 8256+8572
3+6 502 út 17.7. 14:2817.7. 22:49 8256+8572
22 520 po 16.7. 5:5116.7. 20:00 8256+8572*MU
 7  502 ne 15.7. 4:1516.7. 0:44 8256+8572
3+6 505 so 14.7. 4:3314.7. 22:05 8256+8572
26 501 pá 13.7. 5:0914.7. 0:00 8256+8572
22 511 čt 12.7. 5:4013.7. 1:09 8256+8572
26 511 st 11.7. 4:2011.7. 20:18 8256+8572
22 503 út 10.7. 4:0511.7. 0:09 8256+8572
22 502 po 9.7. 6:219.7. 23:49 8256+8572
26 507 so 7.7. 5:207.7. 22:50 8256+8572
26 504 pá 6.7. 4:396.7. 22:41 8256+8572
26 501 čt 5.7. 6:406.7. 0:40 8256+8572
3+6 507 st 4.7. 13:105.7. 0:49 8256+8572*Z1
 7  501 po 2.7. 4:473.7. 1:18 8256+8572
26 504 ne 1.7. 4:591.7. 22:41 8256+8572
26 507 so 30.6. 5:2030.6. 22:50 8256+8572
 5  514 pá 29.6. 4:2529.6. 18:30 8256+8572
22 533 čt 28.6. 6:2729.6. 0:30 8256+8572
3+6 517 st 27.6. 6:1927.6. 20:21 8256+8572
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8261+8571
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8272+8410

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.