Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 632 622 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  508 pá 22.2. 4:1823.2. 0:48 8272+8572
 5  503 čt 21.2. 5:0322.2. 0:40 8272+8572
26 515 st 20.2. 6:1220.2. 19:36 8272+8572
15 508 út 19.2. 16:3019.2. 22:13 8272+8572*Z
26 513 út 19.2. 6:0419.2. 11:45 8272+8572*MU
15 508 po 18.2. 7:1518.2. 22:13 8272+8572
 6  503 so 16.2. 6:3717.2. 0:06 8272+8572
22 523 pá 15.2. 5:2116.2. 1:20 8272+8572
 7  514 čt 14.2. 5:5114.2. 10:05 8272+8572
 5  503 st 13.2. 5:0314.2. 0:40 8272+8572
 7  514 út 12.2. 15:1912.2. 21:48 8272+8572
22 535 út 12.2. 5:0412.2. 9:26 8272+8572
22 533 po 11.2. 6:2712.2. 0:30 8272+8572
26 502 ne 10.2. 4:3911.2. 1:00 8272+8572
26 504 so 9.2. 4:399.2. 22:41 8272+8572
 5  503 pá 8.2. 5:038.2. 21:43 8272+8572
26 503 čt 7.2. 14:377.2. 20:27 8272+8572
 6  507 čt 7.2. 7:337.2. 10:05 8272+8572
22 533 st 6.2. 6:277.2. 0:30 8272+8572
 5  503 út 5.2. 5:036.2. 0:40 8272+8572
 5  503 po 4.2. 5:035.2. 0:40 8272+8572
22 511 ne 3.2. 5:043.2. 22:08 8272+8572
26 507 so 2.2. 5:202.2. 22:50 8272+8572
26 515 pá 1.2. 6:121.2. 19:36 8272+8572
 7  508 čt 31.1. 4:181.2. 0:48 8272+8572
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8278+8404
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.