Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 873 130 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
3+17 508 dnes 7:1225.6. 13:10 8251+8572*MU
7+22 538 pá 24.6. 15:5325.6. 0:32 8251+8572
11 510 pá 24.6. 7:4424.6. 9:13 8251+8572
10+15 533 čt 23.6. 6:5723.6. 23:54 8251+8572
15 505 st 22.6. 5:5122.6. 9:30 8251+8572
6+7 539 út 21.6. 15:1621.6. 22:19 8251+8572
7+22 530 út 21.6. 6:2921.6. 9:30 8251+8572
7+26 531 po 20.6. 4:2220.6. 20:59 8251+8572
7+26 532 ne 19.6. 4:4120.6. 0:45 8251+8572
7+26 541 so 18.6. 7:5419.6. 1:05 8251+8572
7+22 530 pá 17.6. 15:0517.6. 20:56 8251+8572
16 501 pá 17.6. 7:0317.6. 9:32 8251+8572
7+26 533 čt 16.6. 15:1516.6. 21:34 8251+8572
7+22 538 čt 16.6. 6:5216.6. 9:55 8251+8572
7+26 532 st 15.6. 14:1615.6. 20:25 8251+8572
7+26 533 po 13.6. 6:3213.6. 10:26 8281+8572
7+22 535 ne 12.6. 10:4613.6. 0:51 8281+8572
16 501 so 11.6. 4:3111.6. 23:58 8281+8572
7+26 532 čt 9.6. 5:549.6. 9:27 8281+8572
15 505 st 8.6. 14:499.6. 0:25 8281+8572
7+26 533 st 8.6. 6:328.6. 10:06 8281+8572
14 504 út 7.6. 4:497.6. 20:37 8281+8572
11 510 po 6.6. 15:206.6. 21:27 8281+8572
7+26 532 po 6.6. 5:546.6. 9:27 8281+8572
 3  508 ne 5.6. 4:226.6. 0:49 8281+8572
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.