Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 607 536 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  512 čt 26.4. 4:1526.4. 22:14 8272+8572
22 520 st 25.4. 4:2425.4. 23:24 8272+8572
 5  503 út 24.4. 5:0324.4. 21:43 8272+8572
 5  503 po 23.4. 5:0323.4. 21:43 8272+8572
26 509 ne 22.4. 4:3922.4. 22:09 8272+8572
 7  503 so 21.4. 5:1422.4. 1:18 8272+8572
26 513 pá 20.4. 14:3020.4. 19:36 8272+8572*Z
 7  111 čt 19.4. 17:0019.4. 20:07 8272+8572*Z1
3+6 516 čt 19.4. 7:5519.4. 9:00 8272+8572*Z2
22 505 st 18.4. 4:5918.4. 22:18 8272+8572
22 523 út 17.4. 5:2218.4. 1:20 8272+8572
3+6 527 po 16.4. 15:3916.4. 19:25 8272+8572
3+6 527 po 16.4. 5:1816.4. 8:53 8272+8572
26 510 so 14.4. 4:5914.4. 22:09 8272+8572
26 513 pá 13.4. 6:1213.4. 19:36 8272+8572
22 533 čt 12.4. 6:2713.4. 0:30 8272+8572
 7  507 st 11.4. 15:1911.4. 21:48 8272+8572
 4  505 st 11.4. 6:3611.4. 10:13 8256+8572
 7  512 út 10.4. 4:1510.4. 22:14 8256+8572
3+6 512 po 9.4. 13:399.4. 19:44 8256+8572
26 501 po 9.4. 4:399.4. 10:24 8256+8572
22 522 ne 8.4. 4:059.4. 1:09 8256+8572
 7  503 so 7.4. 5:148.4. 1:18 8256+8572
22 522 pá 6.4. 6:096.4. 19:29 8256+8572
22 523 čt 5.4. 5:226.4. 1:20 8256+8572
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8260+8160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8068+8063
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8265+8565

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.