Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 689 847 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 536 po 11.11. 6:4911.11. 19:27 8279+8572
22 535 pá 8.11. 14:269.11. 0:49 8279+8572
 4  501 pá 8.11. 6:098.11. 9:47 8279+8572
22 532 čt 7.11. 6:218.11. 0:32 8279+8572
14 512 st 6.11. 4:316.11. 20:46 8279+8572
25 507 út 5.11. 12:505.11. 20:58 8279+8572*Z
22 501 so 2.11. 7:453.11. 0:22 8279+8572
16 515 pá 1.11. 5:322.11. 1:38 8279+8572
22 507 čt 31.10. 5:5631.10. 19:03 8279+8572
22 523 st 30.10. 5:2030.10. 19:33 8279+8572
14 510 út 29.10. 6:2529.10. 20:32 8279+8572
22 512 po 28.10. 10:4829.10. 0:42 8279+8572
22 511 ne 27.10. 5:0427.10. 22:08 8279+8572
6+14 506 so 26.10. 4:3126.10. 23:35 8279+8572
22 536 pá 25.10. 16:5025.10. 19:27 8279+8572*Z1
26 515 st 23.10. 6:0723.10. 19:36 8279+8572
22 519 út 22.10. 4:2422.10. 21:08 8279+8572
 8  503 po 21.10. 4:0922.10. 0:12 8279+8572
22 510 ne 20.10. 4:2421.10. 0:22 8279+8572
22 514 so 19.10. 5:0419.10. 23:49 8279+8572
22 513 pá 18.10. 6:3918.10. 20:29 8279+8572
22 508 čt 17.10. 6:4318.10. 1:09 8279+8572
 8  507 st 16.10. 6:1916.10. 20:37 8279+8572
 8  507 út 15.10. 6:1915.10. 20:37 8279+8572
 8  507 po 14.10. 6:1914.10. 20:37 8279+8572
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8264+8160
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8257+8568

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.