Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 891 115 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
Rok 2022
22 539 út 6.9. 15:296.9. 20:51 8281+8572
 6  516 út 6.9. 6:436.9. 9:01 8281+8572
26 714 po 5.9. 18:205.9. 20:18 8281+8572*Z1
22 539 po 5.9. 6:525.9. 9:27 8281+8572
22 507 ne 4.9. 4:474.9. 23:53 8281+8572
26 501 so 3.9. 4:424.9. 0:27 8281+8572
 6  504 pá 2.9. 4:292.9. 23:00 8281+8572
22 512 čt 1.9. 4:282.9. 0:34 8281+8572
26 513 st 31.8. 4:551.9. 0:48 8281+8572
26 513 út 30.8. 4:5531.8. 0:48 8281+8572
22 522 po 29.8. 15:1129.8. 20:36 8281+8572
22 522 po 29.8. 6:5229.8. 9:47 8281+8572
 6  503 ne 28.8. 6:0928.8. 21:11 8281+8572
11 505 so 27.8. 4:5427.8. 21:38 8281+8572
15 504 pá 26.8. 5:0826.8. 21:34 8281+8572
11 503 čt 25.8. 4:5425.8. 21:56 8281+8572
26 513 st 24.8. 4:5525.8. 0:48 8281+8572
22 522 út 23.8. 15:1123.8. 20:36 8281+8572
 6  505 ne 21.8. 14:3022.8. 0:20 8281+8572*Z2
 6  505 so 20.8. 4:2921.8. 0:20 8281+8572
15 512 čt 18.8. 15:3018.8. 19:37 8281+8572
26 508 čt 18.8. 6:5618.8. 9:34 8281+8572
11 503 st 17.8. 4:5417.8. 21:56 8281+8572
26 510 út 16.8. 4:2217.8. 0:07 8281+8572
11 504 ne 14.8. 9:3414.8. 21:38 8281+8572
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8382+8346
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8280+8574

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.