Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 883 115 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  512 dnes 15:2126.9. 18:44 8572+8179
 4  507 dnes 6:0426.9. 9:32 8572+8179
22 514 po 25.9. 6:1525.9. 23:34 8572+8179
14 504 so 23.9. 5:0224.9. 0:45 8572+8179
22 540 pá 22.9. 4:2923.9. 0:34 8572+8179
26 513 čt 21.9. 5:0821.9. 23:50 8572+8179
22 518 st 20.9. 6:3820.9. 18:22 8572+8179
22 519 út 19.9. 6:5719.9. 23:55 8572+8179
 4  512 po 18.9. 15:2118.9. 18:44 8572+8179
22 536 po 18.9. 6:2218.9. 9:22 8572+8179
14 509 so 16.9. 12:3016.9. 23:53 8572+8179*Z1
22 540 pá 15.9. 4:2916.9. 0:34 8572+8179
26 508 čt 14.9. 4:5314.9. 23:30 8572+8179
26 503 st 13.9. 4:2313.9. 19:57 8572+8179
22 538 út 12.9. 15:3513.9. 0:16 8572+8179
26 510 út 12.9. 5:5712.9. 9:16 8572+8179
14 515 po 11.9. 6:2711.9. 19:10 8572+8179
26 502 ne 10.9. 6:3810.9. 21:05 8572+8179
 8  506 so 9.9. 6:279.9. 23:01 8572+8179
22 518 pá 8.9. 6:418.9. 18:22 8572+8179
 4  509 čt 7.9. 14:577.9. 18:20 8572+8179
 4  509 čt 7.9. 6:257.9. 9:50 8572+8179
14 515 st 6.9. 6:276.9. 19:10 8572+8179
 4  512 út 5.9. 15:215.9. 18:44 8572+8179
26 505 út 5.9. 6:235.9. 9:37 8572+8179
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8406+8407

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.