Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 672 987 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 516 pá 23.8. 5:2124.8. 0:13 8254+8572
22 519 čt 22.8. 5:5822.8. 10:40 8254+8572*MU
22 519 st 21.8. 5:5821.8. 22:10 8254+8572
22 516 út 20.8. 5:2121.8. 0:13 8254+8572
22 503 po 19.8. 5:4420.8. 0:34 8254+8572
22 503 ne 18.8. 8:4318.8. 14:10 8254+8572*MU
22 507 so 17.8. 7:0018.8. 0:49 8254+8572
22 523 pá 16.8. 6:3916.8. 20:23 8254+8572
 6  506 čt 15.8. 5:0616.8. 0:01 8254+8572
 6  503 st 14.8. 4:2615.8. 0:35 8254+8572
22 516 út 13.8. 5:2114.8. 0:13 8254+8572
 6  502 ne 11.8. 5:2111.8. 12:00 8254+8572*MU
 6  502 so 10.8. 4:2611.8. 0:35 8254+8572
22 516 pá 9.8. 5:2110.8. 0:13 8254+8572
 6  505 čt 8.8. 4:469.8. 0:55 8254+8572
22 521 st 7.8. 4:358.8. 1:04 8254+8572
22 516 út 6.8. 5:217.8. 0:13 8254+8572
 6  505 po 5.8. 4:466.8. 0:55 8254+8572
 6  502 ne 4.8. 5:215.8. 0:15 8254+8572
22 504 so 3.8. 16:503.8. 22:00 8254+8572*Z
22 523 út 30.7. 6:3930.7. 20:23 8254+8572
22 523 po 29.7. 6:3929.7. 20:23 8254+8572
16 504 ne 28.7. 10:1329.7. 1:19 8254+8572
22 504 so 27.7. 6:2327.7. 22:02 8254+8572
 6  507 pá 26.7. 6:4227.7. 0:19 8254+8572
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8271+8567

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.