Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8572

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 28. 11. 2008

Výrobní číslo: 160418

Původní evidenční číslo: 8025

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 706 512 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 511 ne 26.1. 5:0426.1. 22:08 8279+8572
22 521 so 25.1. 4:3426.1. 1:19 8279+8572
25 502 pá 24.1. 5:5525.1. 1:10 8279+8572
22 532 st 22.1. 6:2123.1. 0:32 8279+8572
22 513 út 21.1. 6:3921.1. 20:29 8279+8572
22 523 po 20.1. 5:2020.1. 19:33 8279+8572
 6  502 ne 19.1. 5:2120.1. 0:15 8279+8572
 6  501 so 18.1. 5:2119.1. 0:15 8279+8572
16 515 pá 17.1. 5:3218.1. 1:38 8279+8572
 4  501 čt 16.1. 13:3916.1. 19:02 8279+8572
 4  511 čt 16.1. 6:4416.1. 10:23 8279+8572
22 505 st 15.1. 4:5916.1. 1:19 8279+8572
 8  513 út 14.1. 9:5015.1. 1:13 8279+8572*Z
 6  501 so 11.1. 5:2112.1. 0:15 8279+8572
22 503 pá 10.1. 6:1111.1. 0:08 8279+8572
 8  513 čt 9.1. 5:2910.1. 1:13 8279+8572
 4  501 st 8.1. 13:398.1. 19:02 8279+8572
 4  510 st 8.1. 5:478.1. 9:23 8279+8572
22 513 út 7.1. 6:397.1. 20:29 8279+8572
22 536 po 6.1. 6:496.1. 19:27 8279+8572
22 510 ne 5.1. 4:246.1. 0:22 8279+8572
22 518 so 4.1. 6:245.1. 0:29 8279+8572
22 522 pá 3.1. 5:593.1. 20:35 8279+8572
26 502 st 1.1. 9:592.1. 1:00 8279+8572
Rok 2019
22 520 út 31.12. 5:5131.12. 22:54 8279+8572
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8283+8570

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.