Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 797 413 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 112 út 7.7. 5:377.7. 20:33 8171+8172
24 112 pá 3.7. 5:373.7. 20:33 8171+8172
14 113 čt 2.7. 5:032.7. 20:27 8171+8172
14 108 st 1.7. 5:471.7. 22:07 8171+8172
26 111 út 30.6. 6:3130.6. 18:30 8171+8172*MU
24 109 pá 26.6. 5:4326.6. 20:22 8171+8172
 8  115 čt 25.6. 6:3725.6. 9:47 8171+8172
26 106 st 24.6. 6:0125.6. 0:18 8171+8172
24 112 út 23.6. 6:0623.6. 20:50 8171+8172
24 109 po 22.6. 5:4322.6. 20:22 8171+8172
24 111 pá 19.6. 5:5919.6. 20:42 8171+8172
24 111 čt 18.6. 5:5918.6. 20:42 8171+8172
17 508 so 13.6. 5:4013.6. 12:45 8171+8172*MU
 3  515 pá 12.6. 14:3012.6. 20:44 8171+8172
 7  512 pá 12.6. 5:2712.6. 10:14 8171+8172
 3  511 čt 11.6. 17:2011.6. 20:06 8171+8172*Z
17 507 st 10.6. 4:3211.6. 0:50 8171+8172
17 508 út 9.6. 6:179.6. 20:19 8171+8172
 6  515 po 8.6. 4:578.6. 10:40 8171+8172
17 512 ne 7.6. 4:048.6. 0:20 8171+8172
 3  504 so 6.6. 7:126.6. 22:50 8171+8172
 9  332 pá 5.6. 6:335.6. 9:14 8171+8172
 3  312 čt 4.6. 5:034.6. 20:09 8171+8172
17 313 st 3.6. 5:354.6. 1:24 8171+8172
 9  334 út 2.6. 6:512.6. 9:30 8171+8172
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8413+8412

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.