Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 055 098 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 509 st 15.1. 5:3415.1. 21:03 8297+8172
22 522 út 14.1. 6:3815.1. 0:16 8297+8172
22 507 po 13.1. 5:1113.1. 23:55 8297+8172
6+14 512 ne 12.1. 5:1212.1. 22:38 8297+8172
12 503 so 11.1. 5:0112.1. 0:50 8297+8172
22 522 pá 10.1. 6:3811.1. 0:16 8297+8172
26 505 st 8.1. 4:468.1. 20:20 8297+8172
22 523 út 7.1. 6:498.1. 0:33 8297+8172
12 509 po 6.1. 5:086.1. 21:21 8297+8172
22 502 ne 5.1. 19:206.1. 0:35 8297+8172*Z1
Rok 2024
26 513 po 30.12. 5:5431.12. 0:24 8297+8172
26 509 ne 29.12. 9:0630.12. 0:44 8297+8172
26 508 so 28.12. 8:5429.12. 0:24 8297+8172
26 518 pá 27.12. 15:5127.12. 19:23 8297+8172
26 514 pá 27.12. 6:1427.12. 9:41 8297+8172
26 506 čt 26.12. 5:2627.12. 0:04 8297+8172
6+14 512 st 25.12. 8:5125.12. 22:38 8297+8172
26 502 ne 22.12. 4:2622.12. 23:04 8297+8172
26 509 so 21.12. 6:0622.12. 0:44 8297+8172
 4  503 pá 20.12. 6:2620.12. 20:49 8297+8172
12 504 čt 19.12. 4:5519.12. 22:41 8297+8172
 4  504 st 18.12. 15:1018.12. 18:49 8297+8172
22 519 st 18.12. 7:3718.12. 10:21 8297+8172
22 504 út 17.12. 14:1617.12. 19:57 8297+8172
26 507 út 17.12. 6:2717.12. 9:53 8297+8172
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8764+8164

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.