Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 836 713 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 530 po 8.3. 6:198.3. 18:54 8169+8172
22 513 pá 5.3. 5:395.3. 20:13 8169+8172
22 502 st 3.3. 5:563.3. 20:13 8169+8172
 8  503 út 2.3. 5:002.3. 20:20 8169+8172
24 511 po 1.3. 6:571.3. 19:52 8169+8172
22 513 pá 26.2. 5:3926.2. 21:59 8169+8172
22 521 čt 25.2. 5:3625.2. 19:51 8169+8172
22 515 st 24.2. 4:4024.2. 20:29 8169+8172
26 505 út 23.2. 5:5423.2. 22:39 8169+8172
26 509 so 20.2. 6:0120.2. 22:58 8169+8172
22 517 pá 19.2. 4:3119.2. 22:44 8169+8172
26 514 čt 18.2. 4:4118.2. 21:22 8169+8172
24 510 st 17.2. 6:4717.2. 19:42 8169+8172
22 521 po 15.2. 5:3615.2. 19:51 8169+8172
24 511 pá 12.2. 6:5712.2. 19:52 8169+8172
13+99 561 st 10.2. 20:2711.2. 5:03 8172
13+99 561 út 9.2. 20:2710.2. 5:03 8172
13+97 565 po 8.2. 21:039.2. 5:19 8172
7+91 556 ne 7.2. 20:148.2. 4:49 8172
7+91 556 so 6.2. 20:147.2. 4:49 8172
13+99 561 pá 5.2. 20:276.2. 5:03 8172
13+97 565 čt 4.2. 21:035.2. 5:19 8172
7+91 556 st 3.2. 20:164.2. 4:49 8172
13+97 565 út 2.2. 21:033.2. 5:19 8172
7+91 556 po 1.2. 20:162.2. 4:49 8172


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.