Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 023 673 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  501 dnes 14:4517.6. 20:19 8572+8172
 4  504 pá 7.6. 15:107.6. 18:49 8172+8173
3+26 507 pá 7.6. 5:487.6. 9:06 8172+8173
22 530 čt 6.6. 7:036.6. 23:55 8172+8173
6+14 504 st 5.6. 6:015.6. 21:44 8172+8173
24 507 út 4.6. 7:194.6. 19:17 8172+8173
3+26 510 po 3.6. 5:363.6. 18:26 8172+8173
12 501 so 1.6. 7:301.6. 23:52 8172+8173
3+26 513 pá 31.5. 15:321.6. 0:05 8172+8173
22 528 pá 31.5. 6:2231.5. 9:12 8172+8173
 4  512 čt 30.5. 5:4530.5. 19:59 8172+8173
22 521 st 29.5. 6:0929.5. 20:31 8172+8173
22 513 út 28.5. 5:0729.5. 0:34 8172+8173
 4  502 po 27.5. 6:0627.5. 20:30 8172+8173
6+14 512 pá 24.5. 5:1424.5. 21:00 8172+8173
6+14 508 čt 23.5. 4:5423.5. 18:34 8172+8173
22 513 st 22.5. 5:0723.5. 0:34 8172+8173
3+26 501 út 21.5. 4:2622.5. 0:46 8172+8173
22 531 po 20.5. 16:0121.5. 0:13 8172+8173
24 511 po 20.5. 6:0520.5. 9:15 8172+8173
24 506 so 18.5. 8:4118.5. 20:07 8172+8173
24 507 pá 17.5. 7:1917.5. 19:17 8172+8173
6+14 508 čt 16.5. 4:5416.5. 18:34 8172+8173
22 530 st 15.5. 7:0315.5. 23:55 8172+8173
3+26 502 út 14.5. 6:5414.5. 20:03 8172+8173


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.