Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 744 863 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+99 564 po 18.3. 21:5819.3. 5:00 8172
25+97 561 ne 17.3. 22:1018.3. 5:16 8172
2+91 550 so 16.3. 19:2317.3. 4:48 8172
25+97 563 pá 15.3. 21:1216.3. 5:46 8172
7+99 564 čt 14.3. 21:5815.3. 5:00 8172
7+91 557 st 13.3. 20:3014.3. 4:31 8172
25+97 562 út 12.3. 22:3013.3. 5:47 8172
7+91 557 po 11.3. 20:3012.3. 4:31 8172
25+97 562 ne 10.3. 22:2911.3. 5:47 8172
2+91 550 so 9.3. 19:2310.3. 4:48 8172
25+97 563 pá 8.3. 21:129.3. 5:46 8172
 4  511 pá 8.3. 13:298.3. 18:43 8172+8399
 4  504 pá 8.3. 6:288.3. 10:03 8172+8399
 4  511 čt 7.3. 13:297.3. 18:43 8172+8399
 4  511 čt 7.3. 6:447.3. 10:23 8172+8399
17+95 551 st 6.3. 21:387.3. 5:09 8172
13+95 557 út 5.3. 19:336.3. 4:39 8172
 6  508 út 5.3. 5:015.3. 9:23 8171+8172
22 524 po 4.3. 5:374.3. 22:53 8171+8172
 6  507 ne 3.3. 4:413.3. 23:55 8171+8172
 6  507 so 2.3. 4:412.3. 23:55 8171+8172
22 520 pá 1.3. 4:241.3. 23:24 8171+8172
22 519 čt 28.2. 6:5528.2. 21:08 8171+8172
 5  517 st 27.2. 6:5827.2. 21:14 8171+8172
 5  515 út 26.2. 15:5126.2. 18:39 8171+8172


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.