Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 070 848 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 541 dnes 5:111.5. 0:34 8570+8172
22 524 út 29.4. 5:3229.4. 19:56 8570+8172
22 524 po 28.4. 5:3228.4. 19:56 8570+8172
16 501 pá 25.4. 6:3125.4. 20:09 8570+8172
22 504 čt 24.4. 14:1624.4. 19:57 8570+8172
22 514 čt 24.4. 6:3624.4. 9:33 8570+8172
16 513 st 23.4. 14:1724.4. 0:06 8570+8172
26 507 st 23.4. 5:4323.4. 9:03 8570+8172
22 538 út 22.4. 4:3422.4. 18:49 8570+8172
 7  512 po 21.4. 4:5622.4. 0:34 8570+8172
26 506 ne 20.4. 5:2621.4. 0:05 8570+8172
26 502 so 19.4. 4:2619.4. 23:05 8570+8172
 7  505 pá 18.4. 5:0219.4. 0:08 8570+8172
26 513 čt 17.4. 6:1418.4. 0:45 8570+8172
22 524 st 16.4. 5:3216.4. 19:56 8570+8172
22 530 út 15.4. 6:2215.4. 23:14 8570+8172
16 508 po 14.4. 4:5914.4. 23:06 8570+8172
22 527 pá 11.4. 5:5211.4. 20:11 8570+8172
16 517 čt 10.4. 14:4711.4. 0:46 8570+8172
16 517 čt 10.4. 6:5210.4. 9:53 8570+8172
26 508 st 9.4. 6:589.4. 22:13 8570+8172
26 511 út 8.4. 4:468.4. 19:26 8570+8172
22 519 po 7.4. 16:207.4. 22:04 8570+8172
26 508 pá 4.4. 6:584.4. 22:13 8570+8172
 4  513 čt 3.4. 15:103.4. 20:49 8570+8172


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.