Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 855 508 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 510 pá 11.6. 5:1711.6. 21:06 8374+8172
22 502 čt 10.6. 4:3410.6. 19:18 8374+8172
22 504 st 9.6. 4:259.6. 22:50 8374+8172
22 519 út 8.6. 6:078.6. 23:19 8374+8172
22 519 po 7.6. 6:077.6. 23:19 8374+8172
 4  508 pá 4.6. 15:294.6. 19:03 8374+8172
 4  506 pá 4.6. 6:094.6. 9:42 8374+8172
22 516 čt 3.6. 5:353.6. 20:13 8374+8172
24 510 st 2.6. 6:472.6. 19:42 8374+8172
17+95 553 út 1.6. 21:332.6. 5:10 8374+8172
24 510 út 1.6. 6:471.6. 19:42 8374+8172
1+98 556 po 31.5. 21:511.6. 5:08 8374+8172
 4  508 po 31.5. 15:2931.5. 19:03 8374+8172
1+98 556 ne 30.5. 21:5131.5. 5:08 8172
17+95 553 so 29.5. 21:3330.5. 5:10 8172
14+96 564 pá 28.5. 21:5529.5. 5:12 8172
17+95 553 čt 27.5. 21:3328.5. 5:10 8172
17+95 553 st 26.5. 21:3327.5. 5:10 8172
21 504 st 26.5. 15:3426.5. 18:36 8172
21 502 st 26.5. 5:3726.5. 9:46 8172
13 502 út 25.5. 6:5525.5. 19:43 8172
25+92 554 po 24.5. 21:0925.5. 5:28 8172
7+99 566 ne 23.5. 22:1624.5. 5:03 8172
17+95 552 so 22.5. 21:2223.5. 4:41 8172
14+96 565 pá 21.5. 22:1522.5. 5:43 8172


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.