Domovská vozovna: Strašnice
Typ vozu: T3R.PV
Nízkopodlažní: NE
Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP
Rok výroby: 2005
V provozu od: 13. 10. 2005
Výrobní číslo: 049/2005
Původní evidenční číslo: 6670
Profil kol: PR-1
Dveře: SKD
Sedadla: Fainsa Arianne (textil)
Centrální počítač OIS: Apex DT-06
Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")
Najeto: cca 1 055 098 km
Vozová skříň: | VarCB3 |
Rozměry: |
Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m Délka skříně samostatně: 14 m Šířka: 2500 mm Výška: 3100 mm Vzdálenost čepů: 6400 mm Rozvor náprav: 1900 mm Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm |
Počet míst k sezení: | 22 |
Počet míst ke stání: | 138 |
Maximální obsaditelnost: | 160 osob (při 8 osobách na m2) |
Hmotnost: |
Bez cestujících: 16800 kg Maximální zátěž: 27900 kg Hmotnost podvozku: 3700 kg |
Zatížení na nápravu: |
Prázdný: 41 kN Maximální zátěž: 74 kN |
Regulace: | Polovodičová, TV-Progress |
Pulzní měnič: | Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B |
Statický měnič: | SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř. |
Sběrač: | Pantograf KE 13M |
Brzdič: | LA11 |
Spřáhlo: | "Pražské" s mechanickou hlavou |
Kloubová hřídel: | Elbe/Soko |
Převodovka: | PP 7,43 |
Typ a průměr kol: | 700 mm s pružnou vložkou |
Brzdy: | Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN |
Řadič: | 14stupňový řadič HG24 digital |
Stupně řadiče: | 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda |
Trakční motor: | 4x TE022/TE022J |
Vstupní napětí motoru: | =300 V |
Parametry motoru: |
Výkon: 40 kW Otáčky: 1750 ot./min. Max. otáčky: 4200 ot./min. Buzení: sériové Chlazení: motorventilátor |
Motorventilátor motorů: |
2xRVK250 3x230V 0,55kW 1380 ot./min. |
Motorventilátor pulzního měniče: |
2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3 3x230 V 0,41 kW 2650 ot./min. |
Dveře: | ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3 |
Sedačky: | Fainsa Ariane |
Lak: |
krémový RAL 1015 (cz6050) červený RAL 3020 (cz8140) střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100) spodek: šedý RAL 7021 sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200) nárazníky: hnědý RAL 8017 evidenční čísla: žlutý RAL 1018 |
Linka | Pořadí | Od | Do | Souprava | ||
26 | 509 | st 15.1. 5:34 | 15.1. 21:03 | 8297+8172 | ||
22 | 522 | út 14.1. 6:38 | 15.1. 0:16 | 8297+8172 | ||
22 | 507 | po 13.1. 5:11 | 13.1. 23:55 | 8297+8172 | ||
6+14 | 512 | ne 12.1. 5:12 | 12.1. 22:38 | 8297+8172 | ||
12 | 503 | so 11.1. 5:01 | 12.1. 0:50 | 8297+8172 | ||
22 | 522 | pá 10.1. 6:38 | 11.1. 0:16 | 8297+8172 | ||
26 | 505 | st 8.1. 4:46 | 8.1. 20:20 | 8297+8172 | ||
22 | 523 | út 7.1. 6:49 | 8.1. 0:33 | 8297+8172 | ||
12 | 509 | po 6.1. 5:08 | 6.1. 21:21 | 8297+8172 | ||
22 | 502 | ne 5.1. 19:20 | 6.1. 0:35 | 8297+8172*Z1 | ||
Rok 2024 | ||||||
26 | 513 | po 30.12. 5:54 | 31.12. 0:24 | 8297+8172 | ||
26 | 509 | ne 29.12. 9:06 | 30.12. 0:44 | 8297+8172 | ||
26 | 508 | so 28.12. 8:54 | 29.12. 0:24 | 8297+8172 | ||
26 | 518 | pá 27.12. 15:51 | 27.12. 19:23 | 8297+8172 | ||
26 | 514 | pá 27.12. 6:14 | 27.12. 9:41 | 8297+8172 | ||
26 | 506 | čt 26.12. 5:26 | 27.12. 0:04 | 8297+8172 | ||
6+14 | 512 | st 25.12. 8:51 | 25.12. 22:38 | 8297+8172 | ||
26 | 502 | ne 22.12. 4:26 | 22.12. 23:04 | 8297+8172 | ||
26 | 509 | so 21.12. 6:06 | 22.12. 0:44 | 8297+8172 | ||
4 | 503 | pá 20.12. 6:26 | 20.12. 20:49 | 8297+8172 | ||
12 | 504 | čt 19.12. 4:55 | 19.12. 22:41 | 8297+8172 | ||
4 | 504 | st 18.12. 15:10 | 18.12. 18:49 | 8297+8172 | ||
22 | 519 | st 18.12. 7:37 | 18.12. 10:21 | 8297+8172 | ||
22 | 504 | út 17.12. 14:16 | 17.12. 19:57 | 8297+8172 | ||
26 | 507 | út 17.12. 6:27 | 17.12. 9:53 | 8297+8172 |