Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 1 037 248 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 519 dnes 14:0015.9. 22:35 8572+8172*Z1
22 516 so 14.9. 7:5415.9. 0:33 8572+8172
26 503 pá 13.9. 6:5913.9. 23:46 8572+8172
22 534 čt 12.9. 6:5612.9. 18:19 8572+8172
22 504 st 11.9. 14:1611.9. 19:57 8572+8172
 4  501 st 11.9. 5:5011.9. 9:36 8572+8172
15 509 út 10.9. 5:0910.9. 21:49 8572+8172
 7  518 po 9.9. 4:3610.9. 0:34 8572+8172
22 510 pá 6.9. 15:086.9. 23:15 8572+8172
26 502 pá 6.9. 5:446.9. 9:03 8572+8172
15 502 čt 5.9. 6:045.9. 20:50 8572+8172
15 507 st 4.9. 6:354.9. 21:35 8572+8172
 4  509 út 3.9. 5:153.9. 19:34 8572+8172
15 501 po 2.9. 5:432.9. 19:04 8572+8172
 7  501 pá 30.8. 5:0330.8. 22:14 8572+8172
22 512 čt 29.8. 5:3229.8. 19:33 8572+8172
15 512 st 28.8. 6:5928.8. 21:14 8572+8172
15 505 út 27.8. 6:0927.8. 20:29 8572+8172
 6  504 po 26.8. 4:3426.8. 14:30 8572+8172*MU
22 511 ne 25.8. 4:3325.8. 23:55 8572+8172
22 516 so 24.8. 7:5525.8. 0:33 8572+8172
15 505 čt 22.8. 6:0922.8. 20:29 8572+8172
26 505 st 21.8. 15:0121.8. 22:25 8572+8172
26 505 st 21.8. 5:2521.8. 9:21 8572+8172
15 507 út 20.8. 6:0520.8. 21:44 8572+8172
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8161+8162
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.