Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 822 823 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
5+94 564 st 2.12. 22:553.12. 5:19 8172*Z
22 506 út 1.12. 20:001.12. 22:41 8254+8172*Z1
22 526 po 30.11. 6:1430.11. 23:09 8254+8172
15 501 ne 29.11. 5:0229.11. 20:41 8254+8172
22 505 so 28.11. 7:3228.11. 22:21 8254+8172
22 518 pá 27.11. 4:4527.11. 19:00 8254+8172
24 508 čt 26.11. 6:2726.11. 19:22 8254+8172
 6  505 st 25.11. 6:1225.11. 21:21 8254+8172
26 506 út 24.11. 6:0524.11. 22:58 8254+8172
 6  501 po 23.11. 5:3123.11. 20:34 8254+8172
11 505 ne 22.11. 4:1222.11. 22:31 8254+8172
22 502 so 21.11. 6:0521.11. 21:21 8254+8172
22 506 pá 20.11. 5:4020.11. 22:41 8254+8172
24 511 čt 19.11. 6:5719.11. 19:52 8254+8172
24 510 st 18.11. 6:4718.11. 19:42 8254+8172
 6  505 út 17.11. 5:0817.11. 21:41 8254+8172
 6  501 po 16.11. 5:3116.11. 20:34 8254+8172
11 505 ne 15.11. 4:1215.11. 22:31 8254+8172
22 520 so 14.11. 4:4514.11. 22:14 8254+8172
 8  505 pá 13.11. 5:2013.11. 22:33 8254+8172
26 512 čt 12.11. 4:2112.11. 20:53 8254+8172
22 516 st 11.11. 4:2511.11. 21:59 8254+8172
26 514 út 10.11. 4:4010.11. 21:22 8254+8172
22 520 po 9.11. 5:019.11. 21:50 8254+8172
 6  505 ne 8.11. 5:088.11. 21:41 8254+8172
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8375
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8262+8574

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.