Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 809 518 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 505 út 22.9. 14:0022.9. 21:17 8175+8172*Z
17 525 út 22.9. 5:0222.9. 10:09 8175+8172
26 505 po 21.9. 16:0021.9. 19:49 8175+8172*Z1
22 521 ne 20.9. 8:1021.9. 1:07 8175+8172
 6  506 so 19.9. 5:0820.9. 0:20 8175+8172
16 509 pá 18.9. 7:0818.9. 19:46 8175+8172
 6  510 čt 17.9. 5:0717.9. 12:20 8175+8172*MU
26 511 st 16.9. 6:5016.9. 20:49 8175+8172
24 509 pá 11.9. 6:3511.9. 19:32 8175+8172
 8  509 čt 10.9. 5:4711.9. 1:12 8175+8172
22 509 st 9.9. 6:2310.9. 0:09 8175+8172
22 509 út 8.9. 6:239.9. 0:09 8175+8172
 6  516 po 7.9. 5:017.9. 9:25 8175+8172
22 505 so 5.9. 7:326.9. 1:18 8175+8172
16 509 pá 4.9. 7:084.9. 19:46 8175+8172
17+95 552 čt 3.9. 21:464.9. 5:39 8172
2+91 551 st 2.9. 19:233.9. 4:49 8172
7+91 557 út 1.9. 22:152.9. 4:30 8172
16 509 út 1.9. 7:081.9. 19:46 8155+8172
15 501 po 31.8. 6:2831.8. 21:11 8155+8172
 6  506 ne 30.8. 5:0731.8. 0:14 8155+8172
22 502 so 29.8. 6:0029.8. 21:21 8155+8172
15 108 pá 28.8. 6:3428.8. 21:41 8155+8172
24 112 st 26.8. 5:3126.8. 20:39 8155+8172
15 110 út 25.8. 5:1225.8. 22:08 8155+8172
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8514+8515
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8528+8527
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.