Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 681 911 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
1+6 501 út 23.1. 4:5824.1. 0:54 8171+8172
4 511 po 22.1. 13:2922.1. 18:43 8171+8172
4 504 po 22.1. 6:2822.1. 10:03 8171+8172
7+16 532 pá 19.1. 4:3519.1. 14:20 8171+8172*MU
22 521 čt 18.1. 5:5418.1. 19:50 8171+8172
22 520 st 17.1. 4:2417.1. 23:24 8171+8172
22 516 út 16.1. 6:2416.1. 23:58 8171+8172
24 503 po 15.1. 5:4715.1. 9:25 8171+8172
22 517 ne 14.1. 7:0115.1. 0:43 8171+8172
22 513 so 13.1. 8:3214.1. 0:13 8171+8172
22 504 pá 12.1. 4:4912.1. 20:28 8171+8172
22 528 čt 11.1. 4:4512.1. 0:49 8171+8172
6 509 st 10.1. 5:2111.1. 0:41 8171+8172
22 526 út 9.1. 14:1710.1. 0:30 8171+8172
4 508 út 9.1. 6:339.1. 10:13 8171+8172
26 507 po 8.1. 6:148.1. 22:10 8171+8172
7 501 ne 7.1. 4:157.1. 22:18 8171+8172
22 523 so 6.1. 4:456.1. 22:58 8171+8172
6 512 pá 5.1. 15:205.1. 20:09 8171+8172
24 507 pá 5.1. 6:085.1. 9:46 8171+8172
26 507 čt 4.1. 6:144.1. 22:10 8171+8172
4 509 st 3.1. 14:533.1. 18:32 8171+8172
4 507 st 3.1. 6:243.1. 10:02 8171+8172
22 517 út 2.1. 17:153.1. 0:23 8171+8172*Z
26 507 út 2.1. 6:142.1. 14:30 8171+8172*MU
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8413+8412

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.