Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 775 258 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 526 pá 3.4. 6:203.4. 22:58 8172+8171
26 508 čt 2.4. 14:042.4. 20:18 8172+8171
26 508 čt 2.4. 6:152.4. 9:39 8172+8171
 6  506 st 1.4. 16:001.4. 22:09 8172+8171
 6  502 st 1.4. 5:201.4. 10:11 8172+8171
24 512 út 31.3. 6:0731.3. 20:26 8172+8171
22 505 po 30.3. 5:2530.3. 19:59 8172+8171
25 506 ne 29.3. 4:1129.3. 22:33 8172+8171
 6  501 so 28.3. 5:2129.3. 0:35 8172+8171
 6  502 st 25.3. 15:2025.3. 22:22 8172+8171
 8  503 pá 20.3. 5:3720.3. 19:01 8172+8171
25 512 čt 19.3. 5:1019.3. 19:05 8172+8171
22 522 st 18.3. 6:0818.3. 19:51 8172+8171
14 508 út 17.3. 4:5417.3. 22:35 8172+8171
22 525 po 16.3. 5:5316.3. 22:53 8172+8171
22 512 pá 13.3. 14:4613.3. 20:21 8172+8171
22 512 pá 13.3. 5:4313.3. 10:06 8172+8171
14 515 čt 12.3. 5:4912.3. 22:50 8172+8171
26 504 st 11.3. 4:5511.3. 20:37 8172+8171
26 503 út 10.3. 6:4210.3. 23:48 8172+8171
22 537 po 9.3. 6:519.3. 19:30 8172+8171
 8  503 pá 6.3. 5:376.3. 19:01 8172+8171
25 502 čt 5.3. 5:556.3. 1:10 8172+8171
25 514 st 4.3. 5:264.3. 22:18 8172+8171
26 506 út 3.3. 5:073.3. 20:55 8172+8171


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.