Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8172

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 14.6.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2005

V provozu od: 13. 10. 2005

Výrobní číslo: 049/2005

Původní evidenční číslo: 6670

Profil kol: PR-1

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 915 943 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  109 dnes 6:2927.6. 0:13 8171+8172
22 119 so 25.6. 7:3425.6. 22:06 8171+8172
22 112 pá 24.6. 12:3024.6. 23:44 8171+8172*Z1
22 112 pá 24.6. 6:4124.6. 10:50 8171+8172*MU
 6  104 čt 23.6. 4:2023.6. 22:54 8171+8172
26 116 st 22.6. 6:0023.6. 1:01 8171+8172
26 109 út 21.6. 4:5321.6. 18:41 8171+8172
22 123 po 20.6. 5:1621.6. 0:29 8171+8172
22 110 pá 17.6. 6:1517.6. 23:47 8171+8172
 6  102 čt 16.6. 6:1716.6. 22:34 8171+8172
16 102 st 15.6. 4:3615.6. 17:25 8171+8172*MU
22 110 út 14.6. 6:1514.6. 23:47 8171+8172
7+22 530 po 13.6. 6:2913.6. 9:30 8171+8172
15 501 ne 12.6. 5:0712.6. 23:05 8171+8172
15 505 so 11.6. 5:0711.6. 23:05 8171+8172
15 510 pá 10.6. 6:3010.6. 22:45 8171+8172
15 502 čt 9.6. 5:079.6. 19:57 8171+8172
15 510 st 8.6. 6:308.6. 22:45 8171+8172
15 502 út 7.6. 5:077.6. 19:57 8171+8172
7+26 533 po 6.6. 15:156.6. 21:34 8171+8172
15 505 po 6.6. 5:516.6. 9:30 8171+8172
15 506 ne 5.6. 4:476.6. 0:25 8171+8172
7+26 543 so 4.6. 4:224.6. 23:29 8171+8172
15 505 pá 3.6. 14:494.6. 0:25 8171+8172
15 505 pá 3.6. 5:513.6. 9:30 8171+8172
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9300
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.