Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8570

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 176319

Původní evidenční číslo: 7230

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 672 208 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 508 pá 15.11. 6:1415.11. 23:59 8386+8570
14 513 st 13.11. 5:4113.11. 17:10 8254+8570*MU*1
22 513 út 12.11. 6:3912.11. 20:29 8254+8570
22 532 po 11.11. 6:2112.11. 0:32 8254+8570
 6  504 ne 10.11. 4:4611.11. 0:55 8254+8570
 6  505 so 9.11. 4:4610.11. 0:21 8254+8570
 8  503 pá 8.11. 4:089.11. 0:13 8254+8570
 6  409 čt 7.11. 20:007.11. 22:30 8254+8570*Z
 4  501 čt 7.11. 13:397.11. 19:02 8254+8570
 4  501 čt 7.11. 6:097.11. 9:47 8254+8570
22 506 st 6.11. 21:507.11. 1:09 8254+8570*Z1
22 513 st 6.11. 6:396.11. 20:29 8254+8570
 8  503 út 5.11. 4:086.11. 0:13 8254+8570
27 508 po 4.11. 6:024.11. 23:24 8254+8570
22 504 ne 3.11. 9:094.11. 0:29 8254+8570
22 518 so 2.11. 6:243.11. 0:29 8254+8570
14 514 pá 1.11. 4:511.11. 21:05 8254+8570
14 514 čt 31.10. 4:5131.10. 21:05 8254+8570
14 510 st 30.10. 6:2530.10. 20:32 8254+8570
25 507 út 29.10. 4:3029.10. 20:58 8254+8570
 8  507 po 28.10. 5:2829.10. 1:13 8254+8570
22 510 ne 27.10. 4:2428.10. 0:22 8254+8570
22 521 so 26.10. 4:3427.10. 1:19 8254+8570
16 515 pá 25.10. 5:3226.10. 1:38 8254+8570
12 517 st 23.10. 4:1423.10. 23:55 8283+8570*MU*2
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = zahoření vozu u zast. Dělnická ZC
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9269
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8399+8398
*2 = najetí 8474+8475 do 8283+8570 na Chotkových sadech

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.