Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8570

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 176319

Původní evidenční číslo: 7230

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 683 614 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 503 st 1.4. 4:451.4. 20:15 8387+8570
22 517 út 31.3. 4:341.4. 1:19 8387+8570
 6  506 po 30.3. 16:0030.3. 22:09 8387+8570
24 504 po 30.3. 6:5730.3. 9:26 8387+8570
 6  506 pá 27.3. 16:0027.3. 22:09 8387+8570
22 508 pá 27.3. 6:2127.3. 9:21 8387+8570
26 508 čt 26.3. 14:0426.3. 20:18 8387+8570
22 524 čt 26.3. 6:4526.3. 9:36 8387+8570
24 509 st 25.3. 5:4725.3. 20:04 8387+8570
22 508 út 24.3. 15:0124.3. 20:59 8387+8570
22 508 út 24.3. 6:2124.3. 9:21 8387+8570
25 514 po 23.3. 5:1123.3. 21:28 8387+8570
22 506 pá 20.3. 5:1921.3. 1:10 8387+8570
25 513 čt 19.3. 5:2719.3. 21:27 8387+8570
14 515 st 18.3. 5:5818.3. 23:29 8387+8570
22 533 út 17.3. 6:2717.3. 21:32 8387+8570
22 503 po 16.3. 6:1117.3. 0:08 8387+8570
22 510 ne 15.3. 10:5015.3. 13:30 8276+8570*Z
22 514 so 14.3. 5:0414.3. 23:49 8276+8570
 4  501 pá 13.3. 6:0913.3. 9:47 8263+8570
22 505 čt 12.3. 4:5913.3. 1:19 8263+8570
26 513 st 11.3. 6:0211.3. 19:24 8263+8570
 4  501 út 10.3. 13:3910.3. 19:02 8263+8570
 4  501 út 10.3. 6:0910.3. 9:47 8263+8570
26 515 po 9.3. 6:079.3. 19:36 8263+8570
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8252+8564

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.