Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8570

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 176319

Původní evidenční číslo: 7230

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 717 469 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 531 čt 29.10. 6:5329.10. 21:30 8271+8570
22 518 st 28.10. 4:2529.10. 0:29 8271+8570
22 527 út 27.10. 6:3027.10. 23:48 8271+8570
22 515 po 26.10. 4:4527.10. 0:48 8271+8570
22 518 ne 25.10. 4:2526.10. 0:29 8271+8570
22 518 so 24.10. 4:2525.10. 0:29 8271+8570
24 508 pá 23.10. 6:2723.10. 19:22 8271+8570
24 508 čt 22.10. 6:2722.10. 19:22 8271+8570
24 508 st 21.10. 6:2721.10. 19:22 8271+8570
22 519 út 20.10. 5:3920.10. 19:30 8271+8570
22 517 po 19.10. 5:2320.10. 1:07 8271+8570
11 406 ne 18.10. 4:0118.10. 6:30 8271+8570*MU
24 508 pá 16.10. 6:2716.10. 19:22 8271+8570
22 503 čt 15.10. 5:3216.10. 1:07 8271+8570
22 501 st 14.10. 5:1715.10. 0:40 8271+8570
22 542 út 13.10. 6:3813.10. 9:39 8271+8570
22 531 po 12.10. 6:5312.10. 21:30 8271+8570
26 520 pá 9.10. 5:569.10. 9:09 8271+8570
22 532 čt 8.10. 7:059.10. 0:20 8271+8570
24 515 st 7.10. 7:157.10. 9:21 8271+8570
22 531 út 6.10. 6:536.10. 21:30 8271+8570
24 507 po 5.10. 6:175.10. 19:12 8271+8570
22 504 ne 4.10. 9:305.10. 0:40 8271+8570
 6  505 so 3.10. 4:483.10. 20:53 8271+8570
22 526 pá 2.10. 6:252.10. 20:36 8271+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.