Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.wlk ev. č. 8570

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 176319

Původní evidenční číslo: 7230

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 639 103 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 533 po 21.1. 6:2722.1. 0:30 8251+8570
22 511 ne 20.1. 5:0420.1. 22:08 8251+8570
 5  509 pá 18.1. 15:0119.1. 1:10 8251+8570
26 503 pá 18.1. 4:3918.1. 10:24 8251+8570
 7  508 čt 17.1. 4:1818.1. 0:48 8251+8570
22 535 st 16.1. 14:2617.1. 0:49 8251+8570
 6  512 út 15.1. 15:5715.1. 18:11 8272+8570
26 503 út 15.1. 4:3915.1. 10:24 8272+8570
26 513 po 14.1. 6:0414.1. 23:30 8272+8570*MU
 7  505 ne 13.1. 5:1713.1. 21:33 8272+8570
22 519 so 12.1. 6:3112.1. 21:58 8272+8570
 7  508 pá 11.1. 4:1812.1. 0:48 8272+8570
26 513 čt 10.1. 6:0411.1. 1:00 8272+8570
 5  506 st 9.1. 5:319.1. 22:01 8272+8570
 7  514 út 8.1. 15:198.1. 21:48 8272+8570
 7  514 út 8.1. 5:518.1. 10:05 8272+8570
15 508 po 7.1. 7:157.1. 22:13 8272+8570
 7  505 ne 6.1. 5:176.1. 21:33 8272+8570
 7  505 so 5.1. 15:355.1. 21:33 8272+8570*Z
22 503 so 5.1. 7:535.1. 14:00 8272+8570*MU
22 503 st 2.1. 4:053.1. 0:09 8272+8570
22 502 út 1.1. 8:502.1. 0:09 8272+8570
Rok 2018
26+91 532 po 31.12. 5:491.1. 0:42 8272+8570
 6  508 ne 30.12. 9:2131.12. 0:41 8272+8570
26 507 so 29.12. 5:2029.12. 22:50 8272+8570
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8270+8175

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.