Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8570

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 176319

Původní evidenční číslo: 7230

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 958 083 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 507 pá 23.5. 6:3223.5. 19:32 8570+8175
24 501 čt 22.5. 5:4622.5. 19:36 8570+8175
26 505 st 21.5. 6:1522.5. 0:30 8570+8175
16 517 út 20.5. 14:4720.5. 20:00 8570+8175
16 517 út 20.5. 6:5220.5. 9:53 8570+8175
 4  513 st 14.5. 7:2614.5. 9:21 8570+8172
22 527 út 13.5. 4:4413.5. 18:24 8570+8172
22 526 po 12.5. 15:0112.5. 23:34 8570+8172
22 507 ne 11.5. 9:1411.5. 22:54 8570+8172
 7  510 čt 8.5. 4:368.5. 21:11 8570+8172
26 505 st 7.5. 6:158.5. 0:30 8570+8172
22 517 út 6.5. 5:507.5. 0:43 8570+8172
22 536 po 5.5. 5:555.5. 19:34 8570+8172
 7  517 pá 2.5. 4:362.5. 21:05 8570+8172
22 516 čt 1.5. 6:242.5. 0:43 8570+8172
22 541 st 30.4. 5:111.5. 0:34 8570+8172
22 524 út 29.4. 5:3229.4. 19:56 8570+8172
22 524 po 28.4. 5:3228.4. 19:56 8570+8172
16 501 pá 25.4. 6:3125.4. 20:09 8570+8172
22 504 čt 24.4. 14:1624.4. 19:57 8570+8172
22 514 čt 24.4. 6:3624.4. 9:33 8570+8172
16 513 st 23.4. 14:1724.4. 0:06 8570+8172
26 507 st 23.4. 5:4323.4. 9:03 8570+8172
22 538 út 22.4. 4:3422.4. 18:49 8570+8172
 7  512 po 21.4. 4:5622.4. 0:34 8570+8172


Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.