Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8570

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 14. 11. 2008

Výrobní číslo: 176319

Původní evidenční číslo: 7230

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 851 284 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
7+22 534 pá 1.7. 14:221.7. 23:11 8268+8570
7+26 530 pá 1.7. 6:211.7. 10:20 8268+8570
15 501 st 29.6. 6:5729.6. 21:35 8268+8570
 7  511 út 28.6. 14:5028.6. 21:01 8268+8570
11 510 út 28.6. 7:4428.6. 9:13 8268+8570
7+22 534 ne 26.6. 10:0526.6. 21:38 8268+8570
3+17 508 so 25.6. 13:1026.6. 0:49 8268+8570*Z1
 7  307 so 25.6. 9:0525.6. 10:00 8268+8570*Z2
7+22 535 pá 24.6. 6:0324.6. 9:07 8268+8570
15 511 čt 23.6. 4:4723.6. 21:44 8268+8570
15 501 st 22.6. 6:5722.6. 21:35 8268+8570
14 504 út 21.6. 4:4921.6. 20:37 8268+8570
15 503 po 20.6. 5:2121.6. 0:05 8268+8570
7+26 541 ne 19.6. 10:3820.6. 1:05 8268+8570
15 505 so 18.6. 5:0718.6. 23:05 8268+8570
7+26 536 pá 17.6. 5:3818.6. 0:45 8268+8570
7+26 532 čt 16.6. 14:1616.6. 20:25 8268+8570
16 501 čt 16.6. 7:0316.6. 9:32 8268+8570
6+7 539 st 15.6. 15:1615.6. 22:19 8268+8570
16 501 st 15.6. 7:0315.6. 9:32 8268+8570
14 501 út 14.6. 6:4914.6. 22:57 8268+8570
7+26 532 po 13.6. 14:1613.6. 20:25 8268+8570
7+22 538 po 13.6. 6:5213.6. 9:55 8268+8570
7+26 532 ne 12.6. 4:4113.6. 0:45 8268+8570
 7  502 so 11.6. 4:2312.6. 0:47 8268+8570
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8251+8572
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9402

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.