Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8154

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Aktuální vozovna: Hloubětín (od 17.2.2022)

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 016/2003

Původní evidenční číslo: 6667

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 868 459 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
16 102 st 22.6. 4:3622.6. 17:35 8154+8374*MU*1
22 121 út 21.6. 4:5922.6. 0:48 8154+8374
22 118 po 20.6. 4:3521.6. 0:27 8154+8374
22 106 pá 17.6. 6:0117.6. 23:08 8154+8374
22 112 čt 16.6. 6:4116.6. 23:44 8154+8374
22 139 st 15.6. 6:1115.6. 20:35 8154+8374
26 107 út 14.6. 7:1415.6. 0:20 8154+8374
26 101 po 13.6. 6:2913.6. 23:03 8154+8374
 6  107 pá 10.6. 4:5810.6. 18:41 8154+8374
 6  107 čt 9.6. 4:589.6. 18:41 8154+8374
26 109 st 8.6. 4:558.6. 18:41 8154+8374
22 133 út 7.6. 15:198.6. 0:08 8154+8374
22 115 pá 3.6. 6:574.6. 0:47 8404+8154
22 139 čt 2.6. 6:112.6. 20:35 8404+8154
22 113 st 1.6. 6:282.6. 0:07 8404+8154
 7  111 út 31.5. 4:4831.5. 20:26 8404+8154
22 116 po 30.5. 7:0431.5. 1:07 8404+8154
26 116 pá 27.5. 5:5928.5. 1:01 8404+8154
 6  113 čt 26.5. 5:4726.5. 21:37 8404+8154
22 106 st 25.5. 6:0125.5. 23:08 8404+8154
22 123 út 24.5. 5:1624.5. 20:03 8404+8154
22 106 po 23.5. 6:0123.5. 23:08 8404+8154
14 115 pá 20.5. 6:0520.5. 20:52 8404+8154
 6  104 čt 19.5. 4:2019.5. 22:54 8404+8154
 6  114 st 18.5. 5:5719.5. 0:13 8404+8154
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = najetí 8154+8374 do 8253+8532 ve smyčce Nové Strašnice

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.