Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8154

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 016/2003

Původní evidenční číslo: 6667

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 752 322 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
14 512 po 18.11. 4:3118.11. 20:46 8155+8154
16 517 pá 15.11. 5:4215.11. 23:08 8155+8154
 8  511 čt 14.11. 5:0215.11. 0:53 8155+8154
22 522 st 13.11. 6:0813.11. 19:50 8155+8154
 4  509 út 12.11. 13:0912.11. 18:27 8155+8154
26 501 út 12.11. 4:3912.11. 10:24 8155+8154
25 501 po 11.11. 5:4411.11. 22:33 8155+8154
14 504 ne 10.11. 4:3110.11. 22:44 8155+8154
11 508 so 9.11. 8:499.11. 22:22 8155+8154
16 512 pá 8.11. 5:128.11. 19:48 8155+8154
22 516 čt 7.11. 6:247.11. 23:49 8155+8154
26 504 st 6.11. 14:506.11. 20:37 8155+8154*Z
 4  501 st 6.11. 6:096.11. 9:47 8269+8154
26 509 út 5.11. 4:205.11. 10:16 8154+8155
25 514 po 4.11. 5:264.11. 22:18 8154+8155
2+91 551 so 2.11. 5:493.11. 4:34 8154
13 502 pá 1.11. 7:121.11. 20:30 8154
25+92 552 čt 31.10. 21:401.11. 6:00 8154
 4  502 čt 31.10. 14:3531.10. 18:35 8395+8154
22 535 čt 31.10. 7:0131.10. 9:26 8395+8154
17+95 552 st 30.10. 21:2931.10. 5:41 8154
 4  502 st 30.10. 14:3530.10. 18:35 8154+8554
 4  508 st 30.10. 6:3630.10. 9:23 8154+8554
7+99 564 út 29.10. 21:5830.10. 5:02 8154
 4  502 út 29.10. 14:3529.10. 18:35 8154+8406
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8391+8390

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.