Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8154

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 016/2003

Původní evidenční číslo: 6667

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 915 454 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
26 504 dnes 14:137.6. 19:57 8154+8184
26 510 dnes 6:417.6. 9:56 8154+8184
 6  505 út 6.6. 14:356.6. 20:46 8154+8184
 6  515 út 6.6. 7:236.6. 9:29 8154+8184
22 528 po 5.6. 6:085.6. 8:38 8154+8184
 8  506 ne 4.6. 4:315.6. 0:39 8154+8184
15 502 so 3.6. 7:474.6. 0:23 8154+8184
11 507 pá 2.6. 15:202.6. 21:08 8154+8184
22 531 pá 2.6. 6:112.6. 8:39 8154+8184
22 535 čt 1.6. 15:291.6. 21:06 8154+8184
22 535 čt 1.6. 6:511.6. 9:27 8154+8184
22 531 st 31.5. 14:5731.5. 20:36 8154+8184
22 537 st 31.5. 6:5631.5. 9:35 8154+8184
15 501 út 30.5. 6:3030.5. 19:37 8154+8184
15 501 po 29.5. 6:3029.5. 19:37 8154+8184
 6  501 ne 28.5. 10:4528.5. 23:19 8154+8184*Z1
15 503 so 27.5. 4:4828.5. 0:23 8154+8184
14 507 pá 26.5. 5:5226.5. 20:46 8154+8184
15 501 čt 25.5. 6:3025.5. 19:37 8154+8184
14 507 st 24.5. 5:5224.5. 20:46 8154+8184
15 501 út 23.5. 6:3023.5. 19:37 8154+8184
14 507 po 22.5. 5:5222.5. 20:46 8154+8184
 8  501 ne 21.5. 9:0921.5. 21:40 8154+8184
11 505 so 20.5. 4:5421.5. 0:15 8154+8184
15 505 pá 19.5. 5:0820.5. 0:23 8154+8184
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8157+8173

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.