Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8154

Evidované reklamní polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 016/2003

Původní evidenční číslo: 6667

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 777 424 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
24 505 st 2.12. 5:492.12. 18:52 8154+8155
16 513 út 1.12. 5:031.12. 20:30 8154+8155
26 514 po 30.11. 4:4030.11. 21:22 8154+8155
22 521 ne 29.11. 4:4529.11. 22:29 8154+8155
26 516 pá 27.11. 4:5427.11. 21:38 8154+8155
15 510 čt 26.11. 6:0926.11. 18:55 8154+8155
 8  503 st 25.11. 5:0025.11. 20:20 8154+8155
22 519 út 24.11. 5:2124.11. 22:14 8154+8155
16 513 po 23.11. 5:0323.11. 20:30 8154+8155
 8  503 ne 22.11. 9:3822.11. 22:33 8154+8155
15 510 pá 20.11. 6:0920.11. 18:55 8154+8426
16 513 čt 19.11. 5:0319.11. 20:30 8154+8426
11 503 st 18.11. 4:1218.11. 22:31 8154+8426
14 503 út 17.11. 5:1917.11. 22:22 8154+8426
22 517 po 16.11. 5:0416.11. 21:48 8154+8426
25 510 ne 15.11. 10:0815.11. 21:02 8154+8426
22 519 pá 13.11. 5:2113.11. 22:14 8154+8426
22 521 čt 12.11. 5:3912.11. 19:30 8154+8426
26 508 čt 5.11. 6:235.11. 9:00 8154+8556*MU
22 535 pá 30.10. 6:5930.10. 9:27 8256+8154
22 522 čt 29.10. 8:4529.10. 20:00 8256+8154*Z
22 723 čt 29.10. 7:2029.10. 8:45 8256+8154*Z
22 522 čt 29.10. 6:0729.10. 7:20 8256+8154*MU
 6  503 st 28.10. 15:1029.10. 0:53 8256+8154
24 509 út 27.10. 6:3527.10. 8:50 8256+8154*MU*1
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9303
*1 = technická závada na Bulovce DC

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.