Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8154

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 016/2003

Původní evidenční číslo: 6667

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 789 889 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 517 pá 5.3. 4:315.3. 20:58 8154+8155
22 519 čt 4.3. 6:364.3. 22:19 8154+8155
22 515 st 3.3. 4:403.3. 20:29 8154+8155
16 513 út 2.3. 5:032.3. 20:30 8154+8155
16 513 po 1.3. 19:151.3. 20:30 8154+8155*Z
22 521 pá 26.2. 5:3626.2. 19:51 8154+8155
24 510 út 23.2. 6:4723.2. 19:42 8154+8155
22 521 pá 19.2. 5:3619.2. 19:51 8154+8155
22 513 st 17.2. 5:3917.2. 21:59 8154+8155
22 509 út 16.2. 5:0116.2. 19:32 8154+8155
24 509 čt 11.2. 6:3711.2. 19:32 8154+8155
24 511 st 10.2. 6:5710.2. 19:52 8154+8155
 8  503 po 8.2. 5:008.2. 20:20 8154+8155
25 510 ne 7.2. 10:087.2. 21:01 8154+8155
25 507 so 6.2. 4:316.2. 20:16 8154+8155
22 517 pá 5.2. 4:315.2. 22:44 8154+8155
22 513 čt 4.2. 5:394.2. 21:59 8154+8155
22 521 st 3.2. 5:363.2. 19:51 8154+8155
22 519 út 2.2. 6:362.2. 22:19 8154+8155
24 505 po 1.2. 5:491.2. 18:52 8154+8155
22 530 pá 29.1. 6:3129.1. 19:37 8154+8155
22 504 čt 28.1. 5:2428.1. 22:41 8154+8155
22 507 st 27.1. 5:5327.1. 22:51 8154+8155
22 518 út 26.1. 5:0226.1. 19:58 8154+8155
22 507 po 25.1. 5:5325.1. 22:51 8154+8155
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8522+8523

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.