Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.PV ev. č. 8154

Evidované celoplošné polepy:

 
 
 
Lamax/TrueCam (od 23. 11. 2017 do 26. 6. 2019)

Lamax/TrueCam

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.PV

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Krnovské opravny a strojírny / Ústřední dílny DP

Rok výroby: 2004

V provozu od: 25. 5. 2004

Výrobní číslo: 016/2003

Původní evidenční číslo: 6667

Profil kol: VM-U13

Dveře: SKD

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 809 779 km

Vozová skříň: VarCB3
Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 501 čt 10.6. 6:2610.6. 22:08 8267+8154
22 506 st 9.6. 4:449.6. 19:57 8267+8154
 6  504 út 8.6. 6:048.6. 19:57 8267+8154
22 515 po 7.6. 6:247.6. 18:58 8267+8154
22 521 ne 6.6. 8:307.6. 0:18 8267+8154
 6  509 so 5.6. 5:015.6. 22:59 8267+8154
22 515 pá 4.6. 6:244.6. 18:58 8267+8154
22 531 st 2.6. 5:542.6. 22:48 8267+8154
22 506 út 1.6. 4:441.6. 19:57 8267+8154
22 504 po 31.5. 4:2531.5. 22:50 8267+8154
22 510 ne 30.5. 4:2530.5. 23:48 8267+8154
22 503 so 29.5. 5:0529.5. 22:21 8267+8154
22 501 pá 28.5. 6:2628.5. 22:08 8267+8154
21 504 čt 27.5. 15:3427.5. 18:36 8154
13+99 561 st 26.5. 7:1526.5. 14:40 8154*MU
1+98 556 út 25.5. 21:5126.5. 5:08 8154
13+91 555 po 24.5. 22:0325.5. 5:16 8154
25+97 563 ne 23.5. 19:5424.5. 5:18 8154
25+92 554 so 22.5. 20:5623.5. 5:28 8154
17+95 553 pá 21.5. 21:3322.5. 5:10 8154
17+95 552 čt 20.5. 20:4321.5. 4:41 8154
1+98 556 st 19.5. 21:5120.5. 5:08 8154
13+99 561 út 18.5. 6:1519.5. 5:34 8154
21 503 po 17.5. 15:2417.5. 18:26 8154
21 503 po 17.5. 5:4817.5. 9:36 8154
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.