Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8566

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 9. 2008

Výrobní číslo: 172042

Původní evidenční číslo: 7013

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 707 179 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  503 ne 20.9. 6:4821.9. 0:53 8273+8566
 6  505 so 19.9. 4:4819.9. 20:53 8273+8566
24 507 pá 18.9. 6:1018.9. 19:53 8273+8566
24 511 čt 17.9. 6:4617.9. 20:33 8273+8566
24 507 st 16.9. 6:1016.9. 19:53 8273+8566
24 507 út 15.9. 6:1015.9. 19:53 8273+8566
16 513 po 14.9. 4:5514.9. 20:24 8273+8566
 6  505 ne 13.9. 4:4314.9. 0:06 8273+8566
 6  505 so 12.9. 4:4812.9. 20:53 8273+8566
22 512 pá 11.9. 4:2512.9. 0:29 8273+8566
22 526 čt 10.9. 6:2510.9. 20:36 8273+8566
14 506 st 9.9. 6:209.9. 21:17 8273+8566*Z
15 508 út 8.9. 5:489.9. 0:15 8273+8566
24 511 po 7.9. 6:517.9. 19:52 8273+8566
 5  501 ne 6.9. 4:496.9. 20:30 8273+8566
26 507 so 5.9. 8:165.9. 22:22 8273+8566
22 503 pá 4.9. 5:325.9. 1:18 8273+8566
26 508 st 2.9. 6:192.9. 20:15 8273+8566
26 511 út 1.9. 6:501.9. 20:49 8273+8566
26 505 so 29.8. 4:5929.8. 21:52 8273+8566
 3  507 pá 19.6. 4:1719.6. 22:14 8268+8566
17 506 čt 18.6. 4:0419.6. 1:20 8268+8566
17 506 st 17.6. 4:0418.6. 1:20 8268+8566
 3  507 út 16.6. 4:1716.6. 22:14 8268+8566
17 520 po 15.6. 4:2216.6. 1:41 8268+8566
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8385+8399

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.