Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8566

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.wlk

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 9. 2008

Výrobní číslo: 172042

Původní evidenční číslo: 7013

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 664 156 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 504 st 13.11. 7:3514.11. 0:22 8256+8566*MU*1
22 507 út 12.11. 5:5612.11. 19:03 8256+8566
14 513 po 11.11. 15:5011.11. 22:57 8256+8566*Z
26 501 čt 7.11. 14:177.11. 20:19 8256+8566
22 505 st 6.11. 4:597.11. 1:19 8256+8566
 4  505 út 5.11. 14:195.11. 19:42 8256+8566
 4  502 út 5.11. 5:575.11. 9:31 8256+8566
22 523 po 4.11. 5:204.11. 19:33 8256+8566
22 508 ne 3.11. 4:344.11. 1:09 8256+8566
22 503 so 2.11. 7:533.11. 0:42 8256+8566
21 506 pá 1.11. 15:401.11. 19:35 8256+8566
 4  505 pá 1.11. 6:091.11. 8:59 8256+8566
22 505 čt 31.10. 4:591.11. 1:19 8256+8566
22 532 st 30.10. 6:2131.10. 0:32 8256+8566
22 507 út 29.10. 5:5629.10. 19:23 8256+8566
22 513 po 28.10. 8:3729.10. 1:19 8256+8566
1+6 534 ne 27.10. 4:4128.10. 0:21 8256+8566
22 520 so 26.10. 6:3527.10. 0:49 8256+8566
22 507 pá 25.10. 5:5625.10. 19:03 8256+8566
22 505 čt 24.10. 4:5925.10. 1:19 8256+8566
 8  503 st 23.10. 4:0924.10. 0:12 8256+8566
16 517 út 22.10. 8:3022.10. 23:08 8256+8566*Z1
22 533 po 21.10. 6:2721.10. 17:30 8256+8566*MU
22 504 pá 18.10. 4:4419.10. 0:22 8256+8566
26 511 čt 17.10. 5:4618.10. 0:40 8256+8566
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = poškození vozu 8566 vandalem
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8258+8549
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8398+8350

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.