Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8566

Domovská vozovna: Strašnice

Oficiální označení typu vozu: T3R.P

Neoficiální označení: T3R.wlk

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 9. 2008

Výrobní číslo: 172042

Původní evidenční číslo: 7013

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 734 899 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 41 kN
Maximální zátěž: 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: stříbrný RAL 629B3 (Akzo Nobel)
červený RAL 3003/3004 (JAWA DP)
střecha: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: černý RAL 9005
evidenční čísla: černý RAL 9005

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 501 po 1.3. 5:171.3. 23:18 8256+8566
22 506 ne 28.2. 9:1828.2. 21:59 8256+8566
22 512 so 27.2. 4:3027.2. 22:44 8256+8566
22 516 čt 25.2. 6:1225.2. 13:50 8256+8566*MU
22 514 st 24.2. 5:5224.2. 22:14 8256+8566
26 506 út 23.2. 6:0523.2. 22:58 8256+8566
22 518 po 22.2. 4:4522.2. 22:52 8256+8566
22 513 ne 21.2. 4:5121.2. 22:52 8256+8566
22 512 so 20.2. 4:3020.2. 22:44 8256+8566
 8  505 pá 19.2. 5:2019.2. 22:33 8256+8566
22 518 čt 18.2. 4:4518.2. 22:52 8256+8566
22 501 st 17.2. 5:1717.2. 23:18 8256+8566
14 513 po 15.2. 8:3515.2. 20:04 8256+8566*Z
22 508 so 13.2. 7:5513.2. 22:14 8256+8566
22 501 pá 12.2. 5:1712.2. 23:18 8256+8566
26 512 čt 11.2. 4:2111.2. 20:53 8256+8566
22 520 st 10.2. 5:2410.2. 22:45 8256+8566
 8  505 út 9.2. 5:209.2. 22:33 8256+8566
26 505 ne 7.2. 4:397.2. 21:52 8256+8566
22 512 so 6.2. 4:306.2. 22:44 8256+8566
22 516 pá 5.2. 6:125.2. 22:29 8256+8566
22 512 čt 4.2. 5:324.2. 20:02 8256+8566
22 518 st 3.2. 4:453.2. 22:52 8256+8566
22 501 út 2.2. 5:172.2. 23:18 8256+8566
22 516 po 1.2. 6:121.2. 22:29 8256+8566
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8268+8577

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.