Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8566

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 9. 2008

Výrobní číslo: 172042

Původní evidenční číslo: 7013

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 901 053 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 511 dnes 5:0922.10. 22:04 8566+8563
 4  504 po 21.10. 15:1021.10. 18:49 8566+8563
22 516 po 21.10. 6:5421.10. 9:49 8566+8563
22 502 so 19.10. 4:5420.10. 0:33 8566+8563
22 527 pá 18.10. 5:5218.10. 20:11 8566+8563
26 508 čt 17.10. 5:0317.10. 22:02 8566+8563
26 507 st 16.10. 15:2817.10. 0:46 8566+8563
22 533 út 15.10. 6:4015.10. 23:35 8566+8563
22 536 po 14.10. 4:4414.10. 21:26 8566+8563
22 516 ne 13.10. 4:5414.10. 0:32 8566+8563
15 505 pá 11.10. 6:1511.10. 21:20 8566+8563
26 507 čt 10.10. 15:2811.10. 0:46 8566+8563
 4  501 čt 10.10. 7:2610.10. 9:20 8566+8563
17 506 st 9.10. 7:149.10. 19:47 8566+8563
 4  506 út 8.10. 6:458.10. 21:19 8566+8563
22 510 po 7.10. 15:087.10. 20:41 8566+8563
26 507 po 7.10. 6:277.10. 9:53 8566+8563
15 505 ne 6.10. 17:156.10. 21:20 8566+8563*Z1
26 508 pá 4.10. 5:034.10. 22:02 8566+8563
22 512 čt 3.10. 15:243.10. 23:14 8566+8563
26 502 st 2.10. 14:492.10. 18:15 8566+8563
22 510 st 2.10. 5:592.10. 8:53 8566+8563
15 501 út 1.10. 5:401.10. 18:53 8566+8563
15 505 po 30.9. 6:1530.9. 21:20 8566+8563
22 510 pá 27.9. 5:5927.9. 8:53 8566+8563
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8533+8534

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.