Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8566

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 16. 9. 2008

Výrobní číslo: 172042

Původní evidenční číslo: 7013

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-01

Klimatizace kabiny: Konvekta KL20E facelift

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 885 858 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  504 dnes 4:3424.7. 20:15 8566+8171
 6  502 út 23.7. 6:4624.7. 0:32 8566+8171
22 519 ne 21.7. 11:3021.7. 22:36 8566+8171*Z1
22 519 ne 21.7. 5:0821.7. 7:55 8566+8171*MU
22 516 so 20.7. 7:5521.7. 0:33 8566+8171
22 513 pá 19.7. 5:3019.7. 22:24 8566+8171
15 505 čt 18.7. 5:4018.7. 21:20 8566+8171
15 508 st 17.7. 6:1517.7. 21:49 8566+8171
26 506 út 16.7. 4:4616.7. 20:20 8566+8171
26 514 po 15.7. 15:0416.7. 0:46 8566+8171
26 514 po 15.7. 6:1415.7. 9:41 8566+8171
22 519 ne 14.7. 5:0814.7. 22:36 8566+8171
15 503 so 13.7. 4:4913.7. 20:50 8566+8171
22 512 pá 12.7. 5:3212.7. 19:33 8566+8171
26 518 st 10.7. 15:5110.7. 19:23 8566+8171
26 518 st 10.7. 6:5410.7. 10:23 8566+8171
 7  501 út 9.7. 5:039.7. 22:14 8566+8171
22 512 po 8.7. 5:328.7. 19:33 8566+8171
15 503 ne 7.7. 4:497.7. 20:50 8566+8171
15 503 so 6.7. 4:496.7. 20:50 8566+8171
15 506 pá 5.7. 7:275.7. 21:35 8566+8171
15 510 čt 4.7. 4:494.7. 20:20 8566+8171
26 506 st 3.7. 4:463.7. 20:20 8566+8171
26 511 út 2.7. 21:003.7. 0:06 8566+8171*Z2
22 510 út 2.7. 4:522.7. 19:12 8566+8171
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8528+8170
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8408+8409

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.