Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8563

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 19. 6. 2008

Výrobní číslo: 162469

Původní evidenční číslo: 8093

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 486 582 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 512 ne 9.6. 10:4810.6. 0:43 8253+8563
 6  512 pá 7.6. 15:577.6. 20:27 8253+8563
 6  508 pá 7.6. 5:017.6. 9:23 8253+8563
22 504 čt 6.6. 4:447.6. 0:23 8253+8563
22 503 st 5.6. 11:106.6. 0:08 8253+8563*Z
 7  508 út 4.6. 4:184.6. 12:45 8253+8563*MU
 6  508 po 3.6. 15:174.6. 0:21 8253+8563
26 503 po 3.6. 4:393.6. 10:24 8253+8563
 7  505 ne 2.6. 5:172.6. 21:33 8253+8563
 7  505 so 1.6. 5:171.6. 21:33 8253+8563
 7  514 pá 31.5. 15:1931.5. 21:48 8253+8563
 5  509 pá 31.5. 6:2631.5. 9:11 8253+8563
 4  511 čt 30.5. 6:1230.5. 20:27 8253+8563
 6  501 út 28.5. 5:2329.5. 0:58 8252+8563
22 537 po 27.5. 6:5028.5. 0:43 8252+8563
22 504 ne 26.5. 9:0926.5. 12:30 8252+8563*MU
26 502 so 25.5. 4:2026.5. 1:00 8252+8563
22 520 pá 24.5. 4:2424.5. 23:24 8252+8563
 5  310 čt 23.5. 23:0024.5. 0:40 8252+8563*Z1
22 528 čt 23.5. 6:0623.5. 18:16 8252+8563
22 523 st 22.5. 5:2123.5. 1:20 8252+8563
26 503 po 20.5. 14:3720.5. 20:27 8252+8563
26 503 po 20.5. 4:3920.5. 10:24 8252+8563
22 508 ne 19.5. 4:0520.5. 1:09 8252+8563
26 502 so 18.5. 4:2019.5. 1:00 8252+8563
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8185+8184
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9349

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.