Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8563

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 19. 6. 2008

Výrobní číslo: 162469

Původní evidenční číslo: 8093

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 477 642 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
2+91 551 po 22.4. 21:0723.4. 4:48 8563
7+91 557 ne 21.4. 22:3822.4. 4:48 8563
25+97 561 so 20.4. 22:0921.4. 4:51 8563
27+95 553 pá 19.4. 20:5520.4. 5:41 8563
2+92 560 čt 18.4. 22:4219.4. 4:17 8563
24 503 čt 18.4. 6:0718.4. 19:16 8552+8563
22 503 st 17.4. 6:1118.4. 0:08 8552+8563
22 525 út 16.4. 5:5216.4. 20:20 8552+8563
 5  515 po 15.4. 15:5115.4. 18:39 8552+8563
22 523 so 13.4. 4:4513.4. 22:58 8552+8563
22 535 pá 12.4. 14:2613.4. 0:49 8552+8563
 5  515 pá 12.4. 4:4512.4. 7:40 8552+8563*MU
22 537 čt 11.4. 6:5012.4. 0:43 8282+8563
26 515 st 10.4. 6:1210.4. 19:36 8282+8563
 4  504 út 9.4. 14:099.4. 19:32 8282+8563
22 535 út 9.4. 5:049.4. 9:26 8282+8563
 5  506 po 8.4. 5:318.4. 22:01 8282+8563
 7  504 ne 7.4. 4:587.4. 21:18 8282+8563
 6  509 so 6.4. 5:016.4. 22:42 8282+8563
26 501 pá 5.4. 4:205.4. 23:48 8282+8563
26 501 čt 4.4. 4:204.4. 23:48 8282+8563
22 504 st 3.4. 4:444.4. 0:23 8282+8563
15 508 út 2.4. 7:152.4. 22:13 8282+8563
 6  508 po 1.4. 15:172.4. 0:21 8282+8563
 6  512 po 1.4. 5:401.4. 10:03 8282+8563
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.