Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8563

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 19. 6. 2008

Výrobní číslo: 162469

Původní evidenční číslo: 8093

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 515 873 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 102 pá 3.7. 5:343.7. 20:53 8563
15 105 čt 2.7. 6:042.7. 21:23 8563
15 103 po 29.6. 5:4429.6. 18:59 8563
17 506 pá 26.6. 4:0427.6. 1:31 8251+8563
26 113 čt 25.6. 5:2025.6. 9:57 8563+8568
22 103 st 24.6. 5:3124.6. 21:54 8563+8568
 5  106 út 23.6. 4:4923.6. 22:53 8563+8568
 5  106 po 22.6. 4:4922.6. 22:53 8563+8568
25 114 pá 19.6. 5:5719.6. 19:57 8563+8568
16 109 čt 18.6. 6:5818.6. 19:57 8563+8568
24 106 st 17.6. 5:1417.6. 19:52 8563+8568
 5  104 út 16.6. 11:5016.6. 20:45 8563+8568*Z
 6  116 st 10.6. 6:4710.6. 9:49 8563+8568
 5  113 po 8.6. 6:518.6. 10:14 8563+8568
 7  511 čt 4.6. 5:574.6. 21:28 8563+8568
22 540 st 3.6. 5:583.6. 8:51 8563+8568
 7  502 út 2.6. 6:572.6. 21:15 8563+8568
 7  512 po 1.6. 6:091.6. 9:37 8563+8568
 7  511 pá 29.5. 6:3329.5. 20:49 8563+8568
22 515 čt 28.5. 5:0228.5. 20:21 8279+8563
 7  506 st 27.5. 5:4327.5. 20:09 8279+8563
22 511 út 26.5. 4:2526.5. 19:43 8279+8563
 7  502 po 25.5. 10:2025.5. 21:15 8279+8563*Z1
7+99 564 ne 24.5. 20:1725.5. 5:03 8563
10+99 565 so 23.5. 19:5724.5. 5:34 8563
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8350+8351
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8282+8153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.