Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8563

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 19. 6. 2008

Výrobní číslo: 162469

Původní evidenční číslo: 8093

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 438 451 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
17 520 pá 20.7. 5:4420.7. 22:37 8562+8563
26 514 čt 19.7. 4:5519.7. 20:48 8562+8563
22 526 st 18.7. 14:1719.7. 0:30 8562+8563
25+97 561 st 4.7. 22:095.7. 4:51 8562+8563
22 516 pá 29.6. 6:2429.6. 23:49 8562+8563
26 501 čt 28.6. 14:3728.6. 20:27 8562+8563
 4  504 čt 28.6. 6:2828.6. 10:03 8562+8563
22 536 st 27.6. 6:4927.6. 19:27 8562+8563
22 505 út 26.6. 4:5926.6. 22:18 8562+8563
22 524 po 25.6. 5:3725.6. 22:53 8562+8563
22 532 pá 22.6. 6:2123.6. 0:09 8155+8563
22 528 čt 21.6. 6:0621.6. 18:16 8155+8563
26 507 st 20.6. 15:2620.6. 21:39 8155+8563
26 507 st 20.6. 6:3320.6. 9:54 8155+8563
5+95 564 st 20.6. 1:2520.6. 5:41 8563*Z
22 513 út 19.6. 6:3919.6. 20:42 8563+8160
24 503 po 18.6. 14:3518.6. 20:05 8563+8160
24 503 po 18.6. 5:4718.6. 9:25 8563+8160
 7  502 pá 15.6. 6:4716.6. 1:08 8563+8160
26 501 čt 14.6. 14:3714.6. 20:27 8562+8563
26 507 čt 14.6. 6:3314.6. 9:54 8562+8563
22 537 st 13.6. 6:5013.6. 16:20 8562+8563*MU*1
24 503 út 12.6. 5:4712.6. 9:25 8562+8563
24 503 po 11.6. 14:3511.6. 20:05 8562+8563
26 507 po 11.6. 6:3311.6. 9:54 8562+8563
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8387
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*1 = technická závada na Chotkových sadech

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.