Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8563

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 19. 6. 2008

Výrobní číslo: 162469

Původní evidenční číslo: 8093

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 528 488 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 509 út 22.9. 6:2323.9. 0:09 8563+8560
24 510 po 21.9. 6:4321.9. 19:42 8563+8560
22 501 ne 20.9. 8:4920.9. 23:48 8563+8560
22 501 so 19.9. 8:4720.9. 0:08 8563+8560
26 514 pá 18.9. 4:4118.9. 21:22 8563+8560
26 520 čt 17.9. 5:5617.9. 9:10 8563+8560
 6  506 st 16.9. 4:2317.9. 0:59 8563+8560
 6  508 út 15.9. 4:4315.9. 23:46 8563+8560
 2  507 po 14.9. 5:2014.9. 21:45 8563+8560
22 524 pá 11.9. 9:0011.9. 20:19 8563+8560*Z
22 723 pá 11.9. 7:2011.9. 9:00 8563+8560*Z
22 524 pá 11.9. 6:1611.9. 7:20 8563+8560*MU
26 508 čt 10.9. 6:1910.9. 20:15 8563+8560
24 509 st 9.9. 6:359.9. 19:32 8563+8560
22 535 út 8.9. 6:598.9. 9:27 8563+8560
16 514 po 7.9. 5:047.9. 20:30 8563+8560
 8  502 ne 6.9. 5:297.9. 0:32 8563+8560
22 504 so 5.9. 7:156.9. 0:40 8563+8560
16 513 pá 4.9. 4:554.9. 20:24 8563+8560
16 514 čt 3.9. 5:043.9. 20:30 8563+8560
22 527 st 2.9. 23:252.9. 23:48 8563+8560*Z1
22 728 st 2.9. 22:152.9. 23:25 8563+8560*Z1
22 527 st 2.9. 6:302.9. 22:15 8563+8560*MU
15 504 út 1.9. 6:521.9. 19:45 8563+8560
22 509 po 31.8. 6:231.9. 0:09 8563+8560
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9301
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9323

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.