Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8562

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 162499

Původní evidenční číslo: 6865

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 484 988 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 7  514 st 20.3. 5:5120.3. 10:05 8255+8562
 7  508 út 19.3. 4:1819.3. 20:49 8255+8562
22 533 po 18.3. 6:2719.3. 0:30 8255+8562
22 506 ne 17.3. 9:3918.3. 0:49 8255+8562
22 503 so 16.3. 7:5317.3. 0:43 8255+8562
22 537 pá 15.3. 6:5016.3. 0:43 8255+8562
22 528 čt 14.3. 6:0614.3. 18:16 8255+8562
22 533 st 13.3. 6:2714.3. 0:30 8255+8562
22 528 út 12.3. 6:0612.3. 18:16 8255+8562
26 504 ne 10.3. 4:5910.3. 22:41 8255+8562
 5  501 so 9.3. 4:259.3. 22:28 8255+8562
 5  503 pá 8.3. 5:038.3. 21:43 8255+8562
26 513 čt 7.3. 6:048.3. 1:00 8255+8562
 5  503 st 6.3. 5:037.3. 0:40 8255+8562
22 524 út 5.3. 10:205.3. 22:53 8255+8562*Z
22 509 ne 3.3. 4:443.3. 22:58 8255+8562
 5  510 so 2.3. 7:003.3. 1:00 8255+8562
 5  514 pá 1.3. 4:251.3. 18:30 8255+8562
15 508 čt 28.2. 7:1528.2. 22:13 8255+8562
 5  514 st 27.2. 4:2527.2. 18:30 8255+8562
 5  503 út 26.2. 7:4027.2. 0:40 8255+8562*Z1
26 503 po 25.2. 14:3725.2. 20:27 8255+8562
 6  508 po 25.2. 5:0125.2. 9:23 8255+8562
22 508 ne 24.2. 4:0525.2. 1:09 8255+8562
22 503 so 23.2. 7:5324.2. 0:43 8255+8562
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8161+8162
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277+8578

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.