Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8562

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 162499

Původní evidenční číslo: 6865

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 538 861 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
11 507 po 28.9. 9:5128.9. 14:30 8173+8562*MU
 6  507 ne 27.9. 4:4128.9. 0:40 8173+8562
22 515 so 26.9. 4:3426.9. 23:49 8173+8562
26 516 pá 25.9. 4:5425.9. 21:38 8173+8562
26 508 čt 24.9. 6:1924.9. 20:15 8173+8562
 6  508 st 23.9. 6:1823.9. 21:38 8173+8562
22 536 út 22.9. 6:1522.9. 8:47 8173+8562
24 511 po 21.9. 6:5121.9. 19:52 8173+8562
 6  504 ne 20.9. 4:4820.9. 20:38 8173+8562
26 503 so 19.9. 4:2019.9. 21:22 8173+8562
 8  511 pá 18.9. 4:0918.9. 21:27 8173+8562
24 506 čt 17.9. 6:0117.9. 19:43 8173+8562
26 508 st 16.9. 6:1916.9. 20:15 8173+8562
16 514 út 15.9. 5:0415.9. 20:30 8173+8562
2+17 532 po 14.9. 5:1115.9. 0:09 8173+8562
25 510 ne 13.9. 10:0813.9. 21:01 8173+8562
 5  509 pá 11.9. 6:5611.9. 20:24 8173+8562
 5  512 čt 10.9. 6:3410.9. 10:12 8173+8562
 8  509 st 9.9. 5:4710.9. 1:12 8173+8562
24 506 út 8.9. 6:068.9. 19:02 8173+8562
22 519 po 7.9. 5:397.9. 19:30 8173+8562
26 507 ne 6.9. 10:506.9. 22:22 8173+8562*Z
15 506 pá 4.9. 5:224.9. 21:56 8173+8562
16 509 čt 3.9. 7:083.9. 19:46 8173+8562
17+95 552 st 2.9. 21:463.9. 5:39 8562
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8559+8153

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.