Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8562

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 162499

Původní evidenční číslo: 6865

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 750 458 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 6  508 dnes 5:1424.7. 19:07 8755+8562
 6  508 út 23.7. 5:1423.7. 19:07 8755+8562
22 511 po 22.7. 5:0823.7. 0:53 8755+8562
 7  502 ne 21.7. 4:3622.7. 0:34 8755+8562
22 511 so 20.7. 4:4421.7. 0:16 8755+8562
 7  508 pá 19.7. 4:3619.7. 21:35 8755+8562
 7  516 čt 18.7. 15:5819.7. 0:34 8755+8562*Z1
13 501 út 16.7. 6:2016.7. 19:15 8562
13 502 po 15.7. 6:2915.7. 21:04 8562
13 501 ne 14.7. 7:4514.7. 21:07 8562
13 503 so 13.7. 7:3813.7. 20:49 8562
13 503 pá 12.7. 13:1512.7. 19:45 8562*Z2
13 502 st 3.7. 6:293.7. 9:10 8562*MU
22 505 so 29.6. 5:1029.6. 22:54 8565+8562
33 505 pá 28.6. 4:5328.6. 23:24 8565+8562
15 505 čt 27.6. 6:1527.6. 21:20 8565+8562
6+14 504 st 26.6. 6:0126.6. 21:44 8565+8562
15 506 út 25.6. 6:2625.6. 19:30 8565+8562
6+14 508 po 24.6. 4:5424.6. 18:34 8565+8562
33 513 pá 21.6. 6:0622.6. 0:14 8565+8562
 4  505 čt 20.6. 4:3920.6. 20:42 8565+8562
33 505 st 19.6. 4:5319.6. 23:24 8565+8562
24 507 út 18.6. 7:1918.6. 19:17 8565+8562
3+26 501 po 17.6. 4:2618.6. 0:46 8565+8562
22 504 ne 16.6. 8:1716.6. 22:19 8565+8562
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8277
*Z2 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8534
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.