Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8562

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 162499

Původní evidenční číslo: 6865

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 580 126 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
13 502 pá 23.4. 7:0523.4. 22:02 8562
 2  507 čt 22.4. 5:3822.4. 20:01 8562
13 506 st 21.4. 6:4521.4. 21:43 8562
21 502 út 20.4. 15:1420.4. 18:16 8562
21 503 út 20.4. 5:4820.4. 9:36 8562
13 502 po 19.4. 7:0519.4. 22:02 8562
7+91 556 pá 16.4. 20:1617.4. 4:46 8562
11+93 563 čt 15.4. 19:5016.4. 4:59 8562
11+93 563 st 14.4. 19:5015.4. 4:59 8562
13+95 556 út 13.4. 6:1514.4. 5:40 8562
5+95 555 ne 11.4. 19:4312.4. 5:10 8562
13+97 566 so 10.4. 8:1211.4. 5:49 8562
 2  504 pá 9.4. 5:189.4. 21:31 8562
13 502 čt 8.4. 7:058.4. 22:02 8562
13+97 565 út 6.4. 7:027.4. 5:18 8562
22 508 po 5.4. 9:595.4. 23:19 8261+8562
 8  502 ne 4.4. 5:284.4. 22:18 8261+8562
 8  501 so 3.4. 5:083.4. 22:02 8261+8562
22 513 pá 2.4. 6:442.4. 9:15 8261+8562*MU
14 513 čt 1.4. 6:041.4. 20:05 8261+8562
22 515 st 31.3. 5:3931.3. 22:48 8261+8562
26 506 út 30.3. 6:0530.3. 22:58 8261+8562
26 512 po 29.3. 4:2129.3. 20:53 8261+8562
22 508 ne 28.3. 9:5928.3. 23:19 8261+8562
22 504 so 27.3. 7:1527.3. 22:08 8261+8562
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná našimi spolupracovníky. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.