Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8562

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 29. 5. 2008

Výrobní číslo: 162499

Původní evidenční číslo: 6865

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 766 883 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
15 511 po 21.10. 5:0921.10. 22:04 8560+8562
12 504 ne 20.10. 5:0321.10. 0:49 8560+8562
15 503 so 19.10. 4:4919.10. 20:58 8560+8562
26 503 pá 18.10. 6:5918.10. 23:46 8560+8562
 4  502 čt 17.10. 6:0517.10. 20:29 8560+8562
22 539 st 16.10. 7:1216.10. 21:54 8560+8562
22 527 út 15.10. 5:5215.10. 20:11 8560+8562
22 541 po 14.10. 5:1115.10. 0:33 8560+8562
 7  505 so 12.10. 5:0212.10. 12:33 8560+8562*MU
22 512 pá 11.10. 15:2411.10. 23:14 8560+8562
22 514 pá 11.10. 6:3611.10. 9:33 8560+8562
22 538 čt 10.10. 4:3310.10. 18:50 8560+8562
22 516 st 9.10. 15:5610.10. 0:12 8560+8562
26 502 st 9.10. 5:439.10. 9:03 8560+8562
26 517 út 8.10. 6:128.10. 20:11 8560+8562
15 502 po 7.10. 15:017.10. 20:50 8560+8562
15 502 po 7.10. 5:257.10. 9:33 8560+8562
 8  504 ne 6.10. 4:136.10. 23:09 8560+8562
26 511 pá 4.10. 5:224.10. 19:27 8560+8562
22 539 čt 3.10. 7:123.10. 21:54 8560+8562
22 512 st 2.10. 6:172.10. 9:09 8560+8562
22 536 út 1.10. 4:441.10. 21:26 8560+8562
22 510 po 30.9. 15:0830.9. 20:41 8560+8562
22 519 po 30.9. 7:3730.9. 10:21 8560+8562
 4  506 pá 27.9. 6:2027.9. 19:05 8560+8562
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.