Jiný vůz:

Podrobnosti vozu T3R.P ev. č. 8559

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 31. 3. 2008

Výrobní číslo: 176331

Původní evidenční číslo: 7242

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (textil)

Označovače: Mikroelektronika NJ 24C

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 486 077 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
22 525 čt 21.2. 5:5221.2. 20:20 8558+8559
22 524 st 20.2. 5:3720.2. 22:53 8558+8559
22 524 út 19.2. 5:3719.2. 22:53 8558+8559
26 503 po 18.2. 14:3718.2. 20:27 8558+8559
26 509 po 18.2. 6:3318.2. 9:54 8558+8559
22 518 pá 15.2. 4:0515.2. 18:30 8558+8559
22 503 čt 14.2. 6:1115.2. 0:08 8558+8559
 4  505 st 13.2. 14:1913.2. 19:42 8558+8559
 6  511 st 13.2. 4:3713.2. 9:25 8558+8559
22 532 út 12.2. 6:2113.2. 0:09 8558+8559
22 525 po 11.2. 5:5211.2. 20:20 8558+8559
5+95 556 so 9.2. 22:0510.2. 4:04 8559
17+95 551 pá 8.2. 21:389.2. 4:44 8559
22 518 pá 8.2. 4:058.2. 18:30 8558+8559
22 537 čt 7.2. 22:108.2. 0:43 8558+8559*Z
 5  517 čt 7.2. 6:587.2. 21:14 8558+8559
 5  517 st 6.2. 6:586.2. 21:14 8558+8559
22 530 út 5.2. 6:165.2. 20:26 8558+8559
 4  504 po 4.2. 14:094.2. 19:32 8558+8559
26 509 po 4.2. 6:334.2. 9:54 8558+8559
24 503 pá 1.2. 6:071.2. 19:16 8558+8559
22 508 čt 31.1. 6:431.2. 1:09 8558+8559
22 530 st 30.1. 6:1630.1. 20:26 8558+8559
14 501 út 29.1. 5:0529.1. 19:19 8558+8559
26 505 po 28.1. 4:5528.1. 20:48 8558+8559
*Z = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 8398+8397

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná v naší databázi. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.