Jiný vůz:

Informace o tramvaji T3R.P ev. č. 8559

Domovská vozovna: Strašnice

Typ vozu: T3R.P

Nízkopodlažní: NE

Výrobce: Tatra Smíchov/ČKD

Rok výroby: 2008

V provozu od: 31. 3. 2008

Výrobní číslo: 176331

Původní evidenční číslo: 7242

Profil kol: PR-1

Dveře: Tatra, klasické lámací

Sedadla: Fainsa Arianne (plast)

Centrální počítač OIS: Apex DT-06

Přední spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Zadní spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou

Sběrač proudu: Pantograf KE 13M (standardní "klecový")

Najeto: cca 765 175 km

Rozměry: Celková délka včetně spřáhel: 15,1 m
Délka skříně samostatně: 14 m
Šířka: 2500 mm
Výška: 3100 mm
Vzdálenost čepů: 6400 mm
Rozvor náprav: 1900 mm
Výška podlahy nad temenem kolejnice: 900 mm
Počet míst k sezení: 22
Počet míst ke stání: 138
Maximální obsaditelnost: 160 osob (při 8 osobách na m2)
Hmotnost: Bez cestujících: 16800 kg
Maximální zátěž: 27900 kg
Hmotnost podvozku: 3700 kg
Zatížení na nápravu: Prázdný: 45,3 kN / 41 kN
Maximální zátěž: 68,3 kN / 74 kN
Regulace: Polovodičová, TV-Progress
Pulzní měnič: Pulzní měnič s IGBT tranzistory s rekuperací – 2xCDC100B
Statický měnič: SMTK 6,3/001 – 600V ss. » 27 V ss. + 3x230 V stř.
Sběrač: Pantograf KE 13M
Brzdič: LA11
Spřáhlo: "Pražské" s mechanickou hlavou
Kloubová hřídel: Elbe/Soko
Převodovka: PP 7,43
Typ a průměr kol: 700 mm s pružnou vložkou
Brzdy: Čelisťová brzda MB225, kolejnicová brzda FC33 60kN
Řadič: 14stupňový řadič HG24 digital
Stupně řadiče: 7x jízda (120A-500A), 5x brzda (96A-400A), 2x kolejnicová brzda
Trakční motor: 4x TE022/TE022J
Vstupní napětí motoru: =300 V
Parametry motoru: Výkon: 40 kW
Otáčky: 1750 ot./min.
Max. otáčky: 4200 ot./min.
Buzení: sériové
Chlazení: motorventilátor
Motorventilátor motorů: 2xRVK250
3x230V
0,55kW
1380 ot./min.
Motorventilátor pulzního měniče: PM 2xHCGT/2-315 ev.FC031-2DQ3F.3
3x230 V
0,41 kW
2650 ot./min.
Dveře: ČKD/SKD/Dopp pohon Bahoza DPJ3
Sedačky: Fainsa Ariane
Lak: krémový RAL 1015 (cz6050)
červený RAL 3020 (cz8140)
střecha + základ sedáků: šedý RAL 7043 (cz1100)
spodek: šedý RAL 7021
sběrač: žlutý RAL 1003 (cz6200)
nárazníky: hnědý RAL 8017
evidenční čísla: žlutý RAL 1018

Poslední známá vypravení na linku:

LinkaPořadíOdDoSouprava
 4  512 dnes 5:4422.10. 19:58 8558+8559
4+20 532 po 21.10. 5:3021.10. 20:39 8558+8559
15 508 ne 20.10. 9:5620.10. 21:49 8558+8559
 7  510 so 19.10. 4:3619.10. 21:21 8558+8559
22 539 pá 18.10. 7:1218.10. 21:54 8558+8559
 4  501 čt 17.10. 17:3017.10. 20:18 8558+8559*Z1
 4  501 čt 17.10. 14:4517.10. 16:00 8558+8559*MU
 4  501 čt 17.10. 7:2617.10. 9:20 8558+8559
17 506 st 16.10. 7:1416.10. 19:47 8558+8559
22 519 út 15.10. 16:2016.10. 0:13 8558+8559
22 512 út 15.10. 6:1715.10. 9:09 8558+8559
22 539 po 14.10. 7:1214.10. 21:54 8558+8559
15 508 so 12.10. 7:5612.10. 21:49 8558+8559
15 511 pá 11.10. 5:0911.10. 22:04 8558+8559
15 505 čt 10.10. 6:1510.10. 21:20 8558+8559
26 517 st 9.10. 6:129.10. 20:11 8558+8559
26 511 út 8.10. 5:228.10. 19:27 8558+8559
15 508 po 7.10. 4:497.10. 21:35 8558+8559
 7  502 ne 6.10. 4:367.10. 0:34 8558+8559
 4  512 pá 4.10. 5:444.10. 19:58 8558+8559
 4  501 čt 3.10. 14:453.10. 20:18 8558+8559
15 502 čt 3.10. 5:253.10. 9:33 8558+8559
 4  501 st 2.10. 14:452.10. 20:18 8558+8559
22 539 út 1.10. 7:121.10. 21:54 8558+8559
22 534 po 30.9. 6:5630.9. 18:19 8558+8559
*Z1 = vlak byl vypraven náhradou za stažený vlak 9245
*MU = vlak byl stažen z důvodu poruchy, nehody či jiné mimořádné události

Vypravení vozu zobrazuje jen nasazení zapsaná námi, našimi spolupracovníky, či převzatá z oficiálních otevřených dat. Je tedy možné, že vůz byl některý den vypraven a přesto zde není uveden.
Děkujeme za pochopení.